Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet
loveanimals skrev (1 minutt siden):

Det er så skammelig oppførsel 😡

Ja, det er det. Har snart ikke flere ord. Det dummeste er jo å vise hele det norske folk hvordan en prioriterer i en slik situasjon. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønte d!! Dette er fordi spleisen har stoppet litt opp og de trenger" reklame " for å få den igang igjen. Å da må selvfølgelig Mille brette ut hele sin helse og liv osv på nye fora. Eier ikke skam de foreldrene der!!  Jeg blir kvalm! Har hun vært yngere skulle barnevernet vært kontaktet🥺🥺🥺

• Liker 2
  • Nyttig 8
Skrevet

Skikkelig wiskeystemme på hu det nå. Klarer nesten ikke å høre på henne. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
Zhara skrev (39 minutter siden):

Jeg skjønte d!! Dette er fordi spleisen har stoppet litt opp og de trenger" reklame " for å få den igang igjen. Å da må selvfølgelig Mille brette ut hele sin helse og liv osv på nye fora. Eier ikke skam de foreldrene der!!  Jeg blir kvalm! Har hun vært yngere skulle barnevernet vært kontaktet🥺🥺🥺

Men det er mange her i byen som reagerer. Trodde nesten ikke det var lov å brette ut så mye om en såpass voksen person. 

Endret av siesta
  • Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet
siesta skrev (47 minutter siden):

Men det er mange her i byen som reagerer. Trodde nesten ikke det var lov å brette ut så mye om en såpass voksen person. 

Det håper jeg virkelig 😔❤️

• Liker 2
Skrevet
Zhara skrev (4 minutter siden):

Det håper jeg virkelig 😔❤️

Ja , ingen tvil om det. Flaut når folk sitter rundt om  å snakker om dette. Spesielt blandt dem som har fulgt henne gjennom de siste 2 ukene. 

• Liker 6
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 6.7.2026 den 19.03):

Hun kan jo ikke kaste bort penger på kattene som hun kan bruke på smurfehårfarge, falske vipper og botox. Har selv katt og det er jæ….. dyrt å ha han på kattepensjonat/hotel! Men vi har han der for det. Hadde aldri hatt det bra på tur om han var aleine hjemme…. Den kjerringen er altså motbydelig og dobbeltmoralsk. Overhode ikke hverken samfunnsengasjert eller glad i dyr som hun kaller seg… hun er glad i seg selv og oppmerksomhet. Bare se hvordan hun digger seg selv og lager seg til når hun filmer. Men folk jatter med disse pr kåte «influenserne» selvopptatte narsissister hele gjengen…

Jeg skal føde og skal snart legges inn for igangsetting. Har dårlig samvittighet for å være borte fra kattene mange dager, selv når mannen sover hjemme med dem 😂 er forskjell på folk…

• Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 1
Skrevet
BeeKind skrev (11 minutter siden):

Jeg skal føde og skal snart legges inn for igangsetting. Har dårlig samvittighet for å være borte fra kattene mange dager, selv når mannen sover hjemme med dem 😂 er forskjell på folk…

Lykke til med fødsel ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
loveanimals skrev (45 minutter siden):

Lykke til med fødsel ❤️

Takk🥰

Skrevet
BeeKind skrev (1 time siden):

Åeee,masse lykke til,du blir en god mamma du❤️

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Nå spleises det igjen. 

De burde vel kansje vært fornøyde nå og puttet i resten selv.

Men nei, nå blir det 2 uker med spleis å så drar de vel videre på festival ..kan vel for Guds skyld ikke ofre det. 

Utnyttelse av både det ene og det andre . 

Mille ender jo opp med å få hest ,får bare håpe de forsikrer den ordentlig denne gang. Dette burde de gjort , spesielt når den ble kjøpt til en datter med forsikringspengene hennes. Og ikke minst med tanke på datters situasjon. Og nettopp derfor burde de og satt av penger til hest fremover. De er jo verger for datter.  Da skal de hjelpe til med beslutningsstøtte (ta rette valg ) ..

Og så lurer jeg på hvor mye datter betaler for å bo på rommet sitt ? Kan jo ikke være allverden . 

Endret av siesta
  • Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
siesta skrev (34 minutter siden):

Nå spleises det igjen. 

De burde vel kansje vært fornøyde nå og puttet i resten selv.

Men nei, nå blir det 2 uker med spleis å så drar de vel videre på festival ..kan vel for Guds skyld ikke ofre det. 

Utnyttelse av både det ene og det andre . 

Mille ender jo opp med å få hest ,får bare håpe de forsikrer den ordentlig denne gang. Dette burde de gjort , spesielt når den ble kjøpt til en datter med forsikringspengene hennes. Og ikke minst med tanke på datters situasjon. Og nettopp derfor burde de og satt av penger til hest fremover. De er jo verger for datter.  Da skal de hjelpe til med beslutningsstøtte (ta rette valg ) ..

Og så lurer jeg på hvor mye datter betaler for å bo på rommet sitt ? Kan jo ikke være allverden . 

Klarer ikke finne det, men hun betaler det samme som brødrene gjorde når de bodde i leiligheten som Nina og mannen eide mener jeg Nina delte?. Mener og huske det var en meget unormal høy sum som mange reagerte på. 

• Liker 1
  • Nyttig 6
Skrevet

Har de altså RA på besøk nå for å rette oppmerksomhet mot spleisen og å få inn mer penger?

Det å ha hest er dyrt, og man må regne med uventede utgifter. Så man bør kunne spare selv over tid, dersom man ønsker hest. Syns nå jeg. 

• Nyttig 8
Skrevet
Love2017juni skrev (8 minutter siden):

Klarer ikke finne det, men hun betaler det samme som brødrene gjorde når de bodde i leiligheten som Nina og mannen eide mener jeg Nina delte?. Mener og huske det var en meget unormal høy sum som mange reagerte på. 

Ja tenker meg det. Er jo forskjell på å leie et rom og leie leilighet.

Men tror hva statsforvalteren tenker omkring alt dette ? 

• Liker 5
Skrevet (endret)
Lesehest_hage skrev (19 minutter siden):

Har de altså RA på besøk nå for å rette oppmerksomhet mot spleisen og å få inn mer penger?

Det å ha hest er dyrt, og man må regne med uventede utgifter. Så man bør kunne spare selv over tid, dersom man ønsker hest. Syns nå jeg. 

Ja det har de. Det er nesten litt flaut ,spesielt med tanke på at de er verger for datteren. Da er det deres ansvar å ta de rette beslutningene ift sparing til ny hest, betale forsikring ect. 

Tenkte å høre hva statsforvalteren tenker omkring dette men la saken komme ut først.

Det er viktig å være kritisk til alt som har med spleis å gjøre er min erfaring etter denne og litt andre saker. 

Endret av siesta
  • Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
siesta skrev (Akkurat nå):

Ja det har de. Det er nesten litt flaut ,spesielt med tanke på at de er verger for datteren. Da er det deres ansvar å ta de rette beslutningene ift sparing til ny hest, betale forsikring ect. 

Tenkte å høre hva statsforvalteren tenker omkring dette men la saken komme ut først. 

Men hva om saken vinkles til fordel for familien og dette med økonomi ikke kommer klart fram? Det virker utrolig smålig å ha spleis.
Og jeg leste noe som også fikk meg til å lure på dyrevelferden. Hun som nevnte rideskolen og tilstanden til hestene håper jeg ga tilbakemelding på dette til mattilsynet.
Og en annen ting, er det en død hest på bildet til spleisen er det trist og bare for å få medlidenhet (og penger). Dere får kanskje dele artikkelen her om den er låst.

• Liker 6
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
Lesehest_hage skrev (4 minutter siden):

Men hva om saken vinkles til fordel for familien og dette med økonomi ikke kommer klart fram? Det virker utrolig smålig å ha spleis.
Og jeg leste noe som også fikk meg til å lure på dyrevelferden. Hun som nevnte rideskolen og tilstanden til hestene håper jeg ga tilbakemelding på dette til mattilsynet.
Og en annen ting, er det en død hest på bildet til spleisen er det trist og bare for å få medlidenhet (og penger). Dere får kanskje dele artikkelen her om den er låst.

Ja det er en som reagerte på rideskolen. Vet ikke om hun gjorde noe med det. 

Hesten på bilde er Sol , det ble tatt etter den døde . Det er såklart fryktelig trist for datteren . Men det er foreldrenes ansvar å ha ting på stell. Det har de ikke hatt. Og ergo skal da det norske folk spleise penger. 

Endret av siesta
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Skrevet
siesta skrev (Akkurat nå):

Ja det er en som reagerte på rideskolen. Vet ikke om hun gjorde noe med det. 

Hesten på bilde er Sol , det ble tatt etter den døde . Det er såklart fryktelig trist for datteren . Men det er foreldrenes ansvar å ha ting på stell. Det har de ikke hatt. Og ergo skal da det norske folk spleise penger. 

Ja, det er utrolig trist. Men jeg synes også det er feil bilde å bruke, nettopp fordi de da spiller på medlidenhet og økt sjanse til å få inn penger. Det er som med innlegg dyrebeskyttelsen eller andre grupper har når de får inn dyr i akutt nød. Da hender det jeg gir et lite beløp, fordi de gjør en god jobb for å hindre at dyr lider. Det blir for meg feil å ha en spleis når man har penger til ferier og alt mulig annet. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
Lesehest_hage skrev (1 minutt siden):

Ja, det er utrolig trist. Men jeg synes også det er feil bilde å bruke, nettopp fordi de da spiller på medlidenhet og økt sjanse til å få inn penger. Det er som med innlegg dyrebeskyttelsen eller andre grupper har når de får inn dyr i akutt nød. Da hender det jeg gir et lite beløp, fordi de gjør en god jobb for å hindre at dyr lider. Det blir for meg feil å ha en spleis når man har penger til ferier og alt mulig annet. 

Ja de har penger til det de vil.

De kunne feks solgt billettene sine til Tones of rock , da hadde de fått inn 1/10 del minst. 

Har noe med hvordan en fremstår utad. 

Men nå som jeg har satt meg litt mer juridisk inn i saken skurrer endel ting veldig. 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet

Jeg tenker høyt: hvor mye får M utbetalt i mnd? Ung ufør, er det sånn rundt 25k? 

Hun betaler 5k for å bo hjemme, mener de har sagt det. Og litt for bil. Usikker på hvor mye det koster for å ha dyrene (hund og hest). Det må vel være rom i økonomien hennes for å spare til uforutsettende ting som bilreparasjon/hest når den forrige dør? Lærer de henne ikke noe om det?

(Jeg hadde ALDRI skrevet noe om datteren og hennes økonomi,hadde ikke foreldrene lagt ut spleis og stilt opp på intervju. )

• Liker 3
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...