Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Det er jo folk som skriver at de ikke har så mye penger men gjerne vil bidra .... Det gjør meg enda mer trist. 

Og hadde de brukt litt fornuft hadde de stoppet den og bidratt med resten selv. 

Endret av siesta
  • Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
siesta skrev (49 minutter siden):

Det er jo folk som skriver at de ikke har så mye penger men gjerne vil bidra .... Det gjør meg enda mer trist. 

Og hadde de brukt litt fornuft hadde de stoppet den og bidratt med resten selv. 

Det er så skammelig oppførsel 😡

• Liker 2
Skrevet
loveanimals skrev (1 minutt siden):

Det er så skammelig oppførsel 😡

Ja, det er det. Har snart ikke flere ord. Det dummeste er jo å vise hele det norske folk hvordan en prioriterer i en slik situasjon. 

• Liker 3
Skrevet

Jeg skjønte d!! Dette er fordi spleisen har stoppet litt opp og de trenger" reklame " for å få den igang igjen. Å da må selvfølgelig Mille brette ut hele sin helse og liv osv på nye fora. Eier ikke skam de foreldrene der!!  Jeg blir kvalm! Har hun vært yngere skulle barnevernet vært kontaktet🥺🥺🥺

• Nyttig 4
Skrevet

Skikkelig wiskeystemme på hu det nå. Klarer nesten ikke å høre på henne. 

• Liker 3
Skrevet (endret)
Zhara skrev (39 minutter siden):

Jeg skjønte d!! Dette er fordi spleisen har stoppet litt opp og de trenger" reklame " for å få den igang igjen. Å da må selvfølgelig Mille brette ut hele sin helse og liv osv på nye fora. Eier ikke skam de foreldrene der!!  Jeg blir kvalm! Har hun vært yngere skulle barnevernet vært kontaktet🥺🥺🥺

Men det er mange her i byen som reagerer. Trodde nesten ikke det var lov å brette ut så mye om en såpass voksen person. 

Endret av siesta
  • Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
siesta skrev (47 minutter siden):

Men det er mange her i byen som reagerer. Trodde nesten ikke det var lov å brette ut så mye om en såpass voksen person. 

Det håper jeg virkelig 😔❤️

Skrevet
Zhara skrev (4 minutter siden):

Det håper jeg virkelig 😔❤️

Ja , ingen tvil om det. Flaut når folk sitter rundt om  å snakker om dette. Spesielt blandt dem som har fulgt henne gjennom de siste 2 ukene. 

• Liker 3
Skrevet
JojoMoyes skrev (På 6.7.2026 den 19.03):

Hun kan jo ikke kaste bort penger på kattene som hun kan bruke på smurfehårfarge, falske vipper og botox. Har selv katt og det er jæ….. dyrt å ha han på kattepensjonat/hotel! Men vi har han der for det. Hadde aldri hatt det bra på tur om han var aleine hjemme…. Den kjerringen er altså motbydelig og dobbeltmoralsk. Overhode ikke hverken samfunnsengasjert eller glad i dyr som hun kaller seg… hun er glad i seg selv og oppmerksomhet. Bare se hvordan hun digger seg selv og lager seg til når hun filmer. Men folk jatter med disse pr kåte «influenserne» selvopptatte narsissister hele gjengen…

Jeg skal føde og skal snart legges inn for igangsetting. Har dårlig samvittighet for å være borte fra kattene mange dager, selv når mannen sover hjemme med dem 😂 er forskjell på folk…

• Hjerte 3
Skrevet
BeeKind skrev (11 minutter siden):

Jeg skal føde og skal snart legges inn for igangsetting. Har dårlig samvittighet for å være borte fra kattene mange dager, selv når mannen sover hjemme med dem 😂 er forskjell på folk…

Lykke til med fødsel ❤️

• Hjerte 1
Skrevet
loveanimals skrev (45 minutter siden):

Lykke til med fødsel ❤️

Takk🥰

Skrevet
BeeKind skrev (1 time siden):

Åeee,masse lykke til,du blir en god mamma du❤️

• Hjerte 1
Skrevet
Velinda skrev (1 time siden):

Åeee,masse lykke til,du blir en god mamma du❤️

Lykke til ❤️

Håper mange kontakter  RA Stavanger imorgen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...