Love2017juni Skrevet 18 timer siden #2201 Skrevet 18 timer siden Velinda skrev (16 timer siden): Korriger meg gjerne men jeg syns ikke hun virker så glad lenger,før når hun dansa rundt på badet å sang så syns jeg hun virka mye mer lykkelig,hun tok også bedre vare på seg selv,nå er hun mye mer stressa i kropp og sjel,kanskje det er det som skjer når man blir for grisk🫣 Hun spiser bare crap og man ser hun har lagt på seg mye siste mnd’ene. Så tipper etter siste ferien eller festival de deltar på så blir hun igjen og reklamere for det «sunne kostholdet» sitt på under 1000cal. (Og har også dratt datter med på dette tidligere…eks; Mille får ikke bestille seg en porsjon eller dessert for mor skal ikke ha så mye så de må dele..) At hun er ufør gjør meg forbanna. At samfunnet dekket hennes liv, der hun klarer festival på festival. Bare ved og slappe av innimellom og sitte.. Det er helt normalt for alle på hennes alder. De fleste klarer ikke en hel slik festival. Å vertfall ikke gå hjem til barnepass av baby å småbarn for så pakke og reise til neste festival. spleisen er vertfall borte fra Nina sin fb profil. (Eller omgjort til «kun venner») 2 21
JojoMoyes Skrevet 16 timer siden #2202 Skrevet 16 timer siden Love2017juni skrev (2 timer siden): Hun spiser bare crap og man ser hun har lagt på seg mye siste mnd’ene. Så tipper etter siste ferien eller festival de deltar på så blir hun igjen og reklamere for det «sunne kostholdet» sitt på under 1000cal. (Og har også dratt datter med på dette tidligere…eks; Mille får ikke bestille seg en porsjon eller dessert for mor skal ikke ha så mye så de må dele..) At hun er ufør gjør meg forbanna. At samfunnet dekket hennes liv, der hun klarer festival på festival. Bare ved og slappe av innimellom og sitte.. Det er helt normalt for alle på hennes alder. De fleste klarer ikke en hel slik festival. Å vertfall ikke gå hjem til barnepass av baby å småbarn for så pakke og reise til neste festival. spleisen er vertfall borte fra Nina sin fb profil. (Eller omgjort til «kun venner») Spleisen er på hennes fb jeg var inne og sjekket etter å ha lest dette 😉 1
JojoMoyes Skrevet 15 timer siden #2203 Skrevet 15 timer siden Ja det er liten tvil om at det er endel kilo som er kommet på! Hun ser ufresh og sliten ut. Med tømmerstokker til bein.At hun reklamerer høylytt for å ta betmiga tabletter på konsert er jo bare fjortis fakter. Usmakelig hele kjerringen. Tvangs sett henne og gubben i en bli ny stol og fresh de opp på hår og skjegg. Og tving de til å endre livsstil. At hun er ufør og at de tigger penger til hest med denne livsstilen er intet mindre enn en kvalmende skam 🤮 1 11
siesta Skrevet 14 timer siden #2204 Skrevet 14 timer siden JojoMoyes skrev (43 minutter siden): Ja det er liten tvil om at det er endel kilo som er kommet på! Hun ser ufresh og sliten ut. Med tømmerstokker til bein.At hun reklamerer høylytt for å ta betmiga tabletter på konsert er jo bare fjortis fakter. Usmakelig hele kjerringen. Tvangs sett henne og gubben i en bli ny stol og fresh de opp på hår og skjegg. Og tving de til å endre livsstil. At hun er ufør og at de tigger penger til hest med denne livsstilen er intet mindre enn en kvalmende skam 🤮 Kansje hun prøver å holde oppmerksomheten borte fra den , bare ha den stående for de som er naive nok. Virket rart igår da noen plutselig la på noen få kroner etter 1 ukes stopp og så er det stopp igjen. Men igjen, helt feil å bruke spleis på denne måten og blir spennende å finne ut hva Spleis selv sier. Har fått noen screenshots av "tut og kjøret " hennes i det siste. Jeg sier ikke at det er ulovlig, men vil tro det strider mot spleis hensikter. Spesielt når mottaker av pengene viser for hele Norge at hun har nok av dem fra før 🙉 2 5
missprincess Skrevet 13 timer siden #2205 Skrevet 13 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Ja det er liten tvil om at det er endel kilo som er kommet på! Hun ser ufresh og sliten ut. Med tømmerstokker til bein.At hun reklamerer høylytt for å ta betmiga tabletter på konsert er jo bare fjortis fakter. Usmakelig hele kjerringen. Tvangs sett henne og gubben i en bli ny stol og fresh de opp på hår og skjegg. Og tving de til å endre livsstil. At hun er ufør og at de tigger penger til hest med denne livsstilen er intet mindre enn en kvalmende skam 🤮 Synes både hun og mannen ser ufresh og sliten ut. Da jeg så han i en jeans shorts som mer minte om en altfor liten tangatruse pluss lange hvite knestrømper tenkte jeg at her bør det inn en voksen å kle opp den fyren. Synes hans dårlige forsøk på å prate på kanten prat til N er motbydelig. Liker ingen av de to . Begge er like grådige og tror de er yngre enn datteren 3 6
Tessa12 Skrevet 13 timer siden #2206 Skrevet 13 timer siden siesta skrev (1 time siden): Kansje hun prøver å holde oppmerksomheten borte fra den , bare ha den stående for de som er naive nok. Virket rart igår da noen plutselig la på noen få kroner etter 1 ukes stopp og så er det stopp igjen. Men igjen, helt feil å bruke spleis på denne måten og blir spennende å finne ut hva Spleis selv sier. Har fått noen screenshots av "tut og kjøret " hennes i det siste. Jeg sier ikke at det er ulovlig, men vil tro det strider mot spleis hensikter. Spesielt når mottaker av pengene viser for hele Norge at hun har nok av dem fra før 🙉 Det var nok personen som skrev at den fortsatt var aktiv som la igjen de kronene for å sjekke. 1
siesta Skrevet 12 timer siden #2207 Skrevet 12 timer siden Tessa12 skrev (34 minutter siden): Det var nok personen som skrev at den fortsatt var aktiv som la igjen de kronene for å sjekke. Ja kan jo hende. Men virker som de bare har den der og ikke reklamerer for den spesielt .
BeeKind Skrevet 9 timer siden #2208 Skrevet 9 timer siden Love2017juni skrev (8 timer siden): Hun spiser bare crap og man ser hun har lagt på seg mye siste mnd’ene. Så tipper etter siste ferien eller festival de deltar på så blir hun igjen og reklamere for det «sunne kostholdet» sitt på under 1000cal. (Og har også dratt datter med på dette tidligere…eks; Mille får ikke bestille seg en porsjon eller dessert for mor skal ikke ha så mye så de må dele..) At hun er ufør gjør meg forbanna. At samfunnet dekket hennes liv, der hun klarer festival på festival. Bare ved og slappe av innimellom og sitte.. Det er helt normalt for alle på hennes alder. De fleste klarer ikke en hel slik festival. Å vertfall ikke gå hjem til barnepass av baby å småbarn for så pakke og reise til neste festival. spleisen er vertfall borte fra Nina sin fb profil. (Eller omgjort til «kun venner») Jeg er selv på AAP, og kronisk syk. Hadde ADLRI klart det der. Aner ikke hvor mange bryllup, høytider og morsomme ting jeg har måttet stå over. Kan ikke skjønne at noen som er ufør skal kunne orke å leve slik. 1 festival, med tilrettelegging og hvile før og etter - ja, det går. Men har man nedsatt funksjon er det ikke bærekraftig å leve sånn over tid. 1
JojoMoyes Skrevet 7 timer siden #2209 Skrevet 7 timer siden Tessa12 skrev (6 timer siden): Det var nok personen som skrev at den fortsatt var aktiv som la igjen de kronene for å sjekke. Ehhh jeg har ikke gitt en eneste krone til den kvalme spleisen til poppe sekten 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 1
Tessa12 Skrevet 5 timer siden #2210 Skrevet 5 timer siden (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Ehhh jeg har ikke gitt en eneste krone til den kvalme spleisen til poppe sekten 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ var ikke deg jeg siktet til heller, Både Sharp og Ville har skrevet at den er oppe, så om du ikke er en av de så siktet jeg ikke til deg. Endret 5 timer siden av Tessa12 2
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #2211 Skrevet 2 timer siden Tessa12 skrev (3 timer siden): var ikke deg jeg siktet til heller, Både Sharp og Ville har skrevet at den er oppe, så om du ikke er en av de så siktet jeg ikke til deg. Sorry da misforstod jeg og har ikke sett de kommentarene 😉👍
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå