friskbris Skrevet 15 timer siden #2121 Skrevet 15 timer siden quietone skrev (På 20.6.2026 den 14.35): Er det lov å spørre hva som er grunnen til at hun er ufør? LAT. 8
Maia3 Skrevet 12 timer siden #2122 Skrevet 12 timer siden Zena33 skrev (2 timer siden): Etter dette er det ikke lenger aktuelt for meg å støtte noe på Spleis med mindre jeg kjenner til menneskene og situasjonen, eller at alt av dokumentasjon foreligger. Når disse kan klare å sno til seg penger fra mennesker som sikkert er langt dårligere stilt enn de selv, med Spleis sin velsignelse, så skaper det en stor mistro til systemet Spleis. Kjenner jeg får en kvalmefornemelse når det blå håret dukker opp på utforsk om dagen, patetiske mennesker som skal ha mer, mer. Ja det er forkastelig. Eier overhodet ikke skam disse foreldrene her. Høster sympati på datterens vegne, og hun står helt uten personvern. 4 3
siesta Skrevet 10 timer siden #2123 Skrevet 10 timer siden Maia3 skrev (2 timer siden): Ja det er forkastelig. Eier overhodet ikke skam disse foreldrene her. Høster sympati på datterens vegne, og hun står helt uten personvern. Ille. Har en lokal bekjent som er journalist. Tenker å nevne denne spleisen ,bare vente litt til. 4 1
Maia3 Skrevet 9 timer siden #2124 Skrevet 9 timer siden siesta skrev (1 time siden): Ille. Har en lokal bekjent som er journalist. Tenker å nevne denne spleisen ,bare vente litt til. 👍
siesta Skrevet 8 timer siden #2126 Skrevet 8 timer siden Skal ta tak i det . Det toppet seg litt her nå på en litt annen måte. Sitter å hører kamp på radioen. Og gjett hvem som sendte melding inn der på vei til Oslo og festival ? 2
Ville91 Skrevet 2 timer siden #2127 Skrevet 2 timer siden siesta skrev (7 timer siden): Ille. Har en lokal bekjent som er journalist. Tenker å nevne denne spleisen ,bare vente litt til. På hvilket grunnlag? Er det ulovlig å bruke spleis hvis du ikke er lutfattig? 1
Ville91 Skrevet 2 timer siden #2128 Skrevet 2 timer siden Og dere som sier N og mannen bør betale for hest, dattera er 21 år, hvorfor skal de være nødt å dekke det?
Hirondelle Skrevet 1 time siden #2129 Skrevet 1 time siden Ville91 skrev (40 minutter siden): Og dere som sier N og mannen bør betale for hest, dattera er 21 år, hvorfor skal de være nødt å dekke det? Fordi en av grunnene til at M ikke kan kjøpe den selv, er fordi hun betaler husleie til foreldrene sine. Og nå prøver de altså å få FREMMEDE til å betale hesten for henne istedenfor…. 1 3
siesta Skrevet 1 time siden #2130 Skrevet 1 time siden Ville91 skrev (33 minutter siden): Og dere som sier N og mannen bør betale for hest, dattera er 21 år, hvorfor skal de være nødt å Vanlige folk sparer til det de ønsker seg. Evt tar opp lån om det blir for dyrt. Her er det ikke problem med pengene. Vil ikke tro at spleis er ment for dette. Dessuten holdes det ute viktig info ift forsikring. Og når noen spør så blir de skjelt ut. 3 1 1
siesta Skrevet 1 time siden #2131 Skrevet 1 time siden (endret) Ville91 skrev (1 time siden): På hvilket grunnlag? Er det ulovlig å bruke spleis hvis du ikke er lutfattig? Det finnes flere grunner til at jeg vil høre med hen. Når et menneske som N utleverer alt av det de gjør og en da spør om et spørsmål og blir direkte utskjelt Det har og noe med hvordan du fremstår i some. Pengene bare fyker avgårde. Hva med forsikring som hun i bloggen har skrevet om, den skal gjelde. Hvis ikke er det Ikke datters feil om mor ikke har betalt . Og iallefall ikke det Norske folk. Normalt sett er det venner som starter spleis . Ikke foreldre til datter som bor hjemme og betaler for seg . Samtidig som de fyker fra en ferie til en annen. Endret 1 time siden av siesta 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå