Gå til innhold

Nina Sprell Levende


Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå svarer hun en som spør om de gir henne hest, nei det kan de ikke, for da må de nesten gi likt til de to andre barna. 
Mer forståelig for folk da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ville91 skrev (1 minutt siden):

Nå svarer hun en som spør om de gir henne hest, nei det kan de ikke, for da må de nesten gi likt til de to andre barna. 
Mer forståelig for folk da?

Startet spleis til de to andre barna også da? 😂

  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Ville91 skrev (38 minutter siden):

Nå svarer hun en som spør om de gir henne hest, nei det kan de ikke, for da må de nesten gi likt til de to andre barna. 
Mer forståelig for folk da?

Nei ikke i det hele tatt. De to andre barna er etablerte og har barn selv. 

Om det er så viktig så kan de da skrive av på arveoppgjør .Mange som gjør det. Enkel jus.

Mille bor hjemme og betaler for seg. Kunne sluppet det frem til jul feks . Tror og hun har god råd til å holde hest selv  Så da må hun bare spare "hestekostnader " en periode. Helt normalt å spare.

Det er vel og en god del støtteordninger ect i bildet her fra før. Men spekulerer ikke det.

Det er snakk om å svare på dette forsikringspørsmålet  da. Ville vel ikke kjøpt hest til barnet ditt uten en ordentlig forsikrig.spesielt ikke når statsforvaltningen er inni bildet 

 

 

Endret av siesta
  • Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Ville91 skrev (1 time siden):

Nå svarer hun en som spør om de gir henne hest, nei det kan de ikke, for da må de nesten gi likt til de to andre barna. 
Mer forståelig for folk da?

NEI !

  • Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...