JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #2101 Skrevet 2 timer siden Ble kvalm da jeg sjekket innom snappen nå. Der sitter hun trollet og blinker med nye vipper og drar håret frem i ansiktet og gjeiter seg til. Luxus vaner på mor mens hun tigger etter penger så datteren kan få hest 🤮klarer bare ikke den damen lenger. 4
Bingo Bongo Skrevet 2 timer siden #2102 Skrevet 2 timer siden Jeg synes denne spleisen er helt usmakelig av foreldrene å sette i gang, og hadde skammet meg dypt hvis jeg som forelder hadde tigget penger av "hele Norge" når man har mer enn nok selv til å hjelpe. Men jeg skjønner allikevel ikke hvordan spleisen kan rapporteres som svindel så lenge pengene faktisk går til det som er opplyst, og det er frivillig av folk å gi? 🤷♀️ Umoralsk, men ikke ulovlig? 1
JojoMoyes Skrevet 2 timer siden #2103 Skrevet 2 timer siden Bingo Bongo skrev (8 minutter siden): Jeg synes denne spleisen er helt usmakelig av foreldrene å sette i gang, og hadde skammet meg dypt hvis jeg som forelder hadde tigget penger av "hele Norge" når man har mer enn nok selv til å hjelpe. Men jeg skjønner allikevel ikke hvordan spleisen kan rapporteres som svindel så lenge pengene faktisk går til det som er opplyst, og det er frivillig av folk å gi? 🤷♀️ Umoralsk, men ikke ulovlig? Nei jeg har aldri sagt det er ulovlig, men forkastelig og umoralsk synes jeg det er. Når mor bruker så mye penger på utseende og fjas ut å spise middag reiser i hytt og gevær og da tigge penger av andre. Men det er jo tydelig at den Poppe sekten ikke eier skam i livet .. 1 1 3
siesta Skrevet 1 time siden #2104 Skrevet 1 time siden (endret) Bingo Bongo skrev (41 minutter siden): Jeg synes denne spleisen er helt usmakelig av foreldrene å sette i gang, og hadde skammet meg dypt hvis jeg som forelder hadde tigget penger av "hele Norge" når man har mer enn nok selv til å hjelpe. Men jeg skjønner allikevel ikke hvordan spleisen kan rapporteres som svindel så lenge pengene faktisk går til det som er opplyst, og det er frivillig av folk å gi? 🤷♀️ Umoralsk, men ikke ulovlig? I Selve rapporteringen trenger en ikke bruke svindelalternativet Men det som er viktig er at en hest skal være forsikret , hun har selv sagt at den er det. Og da får en penger igjen til ny hest når den dør på den måten .Og det har vært en statsforvalter inne bildet her og fra start . Det ligger litt bilder i tråden ift dette .(Fra bloggen hennes ) Skulle de mot all formodning ikke ha forsikring burde hun ha skrevet det. Hun har selv ivrig delt en Spleis for en tid tilbake der en person ikke kom hjem til Norge etter å ha blitt syk i utlandet. Forsikringen var en årsak til det . Noen prøvde å spørre ang forsikring å ble da kalt nettroll . Så jeg har ingen problem med å rapportere den inn Endret 1 time siden av siesta 3
Doffenhardaua Skrevet 28 minutter siden #2106 Skrevet 28 minutter siden (endret) JojoMoyes skrev (1 time siden): Nei jeg har aldri sagt det er ulovlig, men forkastelig og umoralsk synes jeg det er. Når mor bruker så mye penger på utseende og fjas ut å spise middag reiser i hytt og gevær og da tigge penger av andre. Men det er jo tydelig at den Poppe sekten ikke eier skam i livet .. 💯🎯 Men det jeg stusser over, av de som blir med på spleisen, ser de ikke det du skriver over her…? (Og du har ikke nevnt alt en gang) De lever jo et liv i luksus! Og folk som har mye mindre spleiser en liten slant… Blir helt matt, jeg 😏 Endret 27 minutter siden av Doffenhardaua
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå