Zena33 Skrevet 13 timer siden #2001 Skrevet 13 timer siden siesta skrev (4 minutter siden): Å så bruker hun stakkars M til å få folk til å holde kjeft. Det er så ille .. Helt utrolig, var nesten så jeg ikke trodde det jeg leste. Hvem i huleste bruker datter m/spesielle behov som argument for at noen ikke skal kunne skrive kritikk på at de ikke hadde forsikring og at de er så bemidlet at de kan betale selv? Når man legger seg på det nivået så lukter dette med spørsmål om forsikring bare mer og mer, som om jeg virkelig traff en nerve. 1 11
siesta Skrevet 13 timer siden #2002 Skrevet 13 timer siden Zena33 skrev (1 minutt siden): Helt utrolig, var nesten så jeg ikke trodde det jeg leste. Hvem i huleste bruker datter m/spesielle behov som argument for at noen ikke skal kunne skrive kritikk på at de ikke hadde forsikring og at de er så bemidlet at de kan betale selv? Når man legger seg på det nivået så lukter dette med spørsmål om forsikring bare mer og mer, som om jeg virkelig traff en nerve. Ja det tror jeg også. 9
Zena33 Skrevet 13 timer siden #2003 Skrevet 13 timer siden HerKommerMummi skrev (10 minutter siden): Ja, det er jo et viktig poeng at Islandshester holder høy verdi til tross for alder. Jeg hadde en traver som kostet meg 20.000. Så det blir jo noe annet... Ja, da blir litt mer på nivå som hund og katt. Der velger jeg det bort etter en viss alder. 4
Zena33 Skrevet 13 timer siden #2004 Skrevet 13 timer siden (endret) Maia3 skrev (16 minutter siden): Må være mye som mangler i øverste etasje på denne damen. Ser en til som er rasende på spleisen Har de klart å gjemme negative kommentarer på Spleisen? Gikk inn for å se, der lå en Fru Fly Forbanna 2, men ingen kommentar. Scrollet ned til min, der er også kommentarer fjernet! Hva var det nr 2 skrev om? Det er faktisk ikke greit at de skal få skjule kritikk på denne måten, de sitter jo i sitt eget narrativ og har full kontroll på kritikere. Forundrer meg ikke om de har brukt Mille sine spesielle behov ovenfor Spleis. Endret 13 timer siden av Zena33 1 10
siesta Skrevet 13 timer siden #2005 Skrevet 13 timer siden Zena33 skrev (3 minutter siden): Har de klart å gjemme negative kommentarer på Spleisen? Gikk inn for å se, der lå en Fru Fly Forbanna 2, men ingen kommentar. Scrollet ned til min, der er også kommentarer fjernet! Hva var det nr 2 skrev om? Det er faktisk ikke greit at de skal få skjule kritikk på denne måten, de sitter jo i sitt eget narrativ og har full kontroll på kritikere. Forundrer meg ikke om de har brukt Mille sine spesielle behov ovenfor Snap. Ja her ser en hvordan de holder på. Jeg skal sende en mail til spleis å informere om dette. Er helt horribelt. 1 12
Zena33 Skrevet 13 timer siden #2006 Skrevet 13 timer siden siesta skrev (4 minutter siden): Ja her ser en hvordan de holder på. Jeg skal sende en mail til spleis å informere om dette. Er helt horribelt. Ja, jeg sender jeg også. 3 10
siesta Skrevet 12 timer siden #2007 Skrevet 12 timer siden Zena33 skrev (17 minutter siden): Ja, jeg sender jeg også. Ja, sender med bilde av hva du faktisk skrev som han tok bort. Utrolig arrogant og vitner veldig godt om hva de driver med. 11
Full kontroll Skrevet 5 timer siden #2008 Skrevet 5 timer siden (endret) Nesten så man ikke tror det /dette man nå er vitne til 😕 Takk til dere som tar konfrontasjonen !! Det er en tid for alt, også for M interesse for hest ( ref:hun så frem til (mer) annen fritid) ....nye interesser , fritidsaktiviteter og kapitler skal skrives ❤️ Om mor er "bekymret " for at datteren blir mer hjemme, må navlestrengen M ufrivillig er koblet til, klippes, M får flytte ut, dèt er hensyn og livet M ville hatt godt av, og trenger nå......ikke en mor som dikterer henne, og en far som dilter i skjørtet til konemor, så hun ikke surner fullstendig, virker til å være "ond" når hun ikke får vijen sin/ utøve makt..... 😕 Endret 5 timer siden av Full kontroll 4 10
Tough cookie Skrevet 5 timer siden #2009 Skrevet 5 timer siden (endret) Usmakelig å tigge til seg penger, samtidig som de reiser verden rundt på turer Endret 5 timer siden av Tough cookie 1 8
Angel75 Skrevet 3 timer siden #2011 Skrevet 3 timer siden Anelyy skrev (54 minutter siden): Pengene renner inn 👎👎👎 😓😓 kan noen forklare meg hvordan gi din mening egentlig fungerer? For man kan jo trykke opp til over 1000, jeg har gjort det i dag og i går. Men hva betyr det? Jeg har ingen erfaring med spleis, annet enn at jeg er i mot tigging! 1
siesta Skrevet 2 timer siden #2012 Skrevet 2 timer siden Angel75 skrev (1 time siden): 😓😓 kan noen forklare meg hvordan gi din mening egentlig fungerer? For man kan jo trykke opp til over 1000, jeg har gjort det i dag og i går. Men hva betyr det? Jeg har ingen erfaring med spleis, annet enn at jeg er i mot tigging! Jeg vet ikke. Det beste er å rapportere denne i tillegg. Da jeg våknet i dag kjente jeg på en skikkelig flau følelse på disse foreldrenes vegne. Tenk å bruke datteren på denne måten. Og når hun ikke svarer ordentlig på spørsmål om forsikring så lukter det rett å slett svidd. 6
siesta Skrevet 43 minutter siden #2013 Skrevet 43 minutter siden De har tipp topp forsikring sier hun selv her. Synes det er litt rart at denne da ikke skal gjelde ??
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå