missprincess Skrevet i går, 20:47 #2041 Skrevet i går, 20:47 siesta skrev (4 timer siden): Helt sant. Men jeg og vennene mine kommer til å flire med oss selv når vi ser henne i byen her . Hadde jeg vært henne ville jeg vært veldig flau. Hun har ikke skammvett til å være flau til det er hun for høy på seg selv. Hun er bare ufordragelig hele damen 9 1
missprincess Skrevet i går, 20:52 #2042 Skrevet i går, 20:52 siesta skrev (2 timer siden): Ja det har de. Men å utnytte datteren for å få mer penger er så ille . Enig, det er helt usmakelig at de får seg til å utnytte Mille på denne måten. Mille burde virkelig få seg egen plass å bo, men de har vel gjort henne så avhengig av dem så hun vil vel få dårlig samvittighet om hun vil flytte, og de vil gjøre alt for å overtale henne til å bo hjemme. Sleipe er disse foreldrene hennes. 4 3
missprincess Skrevet i går, 21:22 #2043 Skrevet i går, 21:22 Velinda skrev (1 time siden): Ser hun har grooma følgerene sine med nytt 3D ræl som de er så heldige å få kjøpe,bare gi meg litt penger til heste-spleisen først så kan du kjøpe disse fine lysestakene til 229,- Rett og slett så grådige at det er til å bli kvalm av. Sikker på at folk får kjøpe det samme på Temu som ser bedre ut . Blodprøver tar de også for det rælet de selger 3 4
missprincess Skrevet i går, 21:27 #2044 Skrevet i går, 21:27 Zena33 skrev (53 minutter siden): Når barn under 18 får store summer, f.eks. arv eller erstatning, så får ikke foreldrene disponere det på vegne av barnet, det var det fylkesmannen som gjorde inntil Mille ble myndig. Man kan søke om å få bruke noe av midlene, og som Nina skriver så har de blant søkt og fått innvilget midler til hest. Men fylkesmannen har neppe gått med på at det ikke skal være penger igjen av erstatningen når Mille blir myndig, det er jo nettopp det fylkesmannen skal passe på. I tillegg har hun jo en helt grei inntekt nå som ung ufør, selv om hun må betale hjemme. Så om hun så stod helt uten forsikring (hvilket ikke jeg tror på), så burde hun allikevel fint kunne klare en utgift på 4.000-7.000 for avlivning og destruksjon. Enten fra erstatningen eller fra sin egen inntekt. Ung ufør har lav skattesats, så de fleste har netto utbetalt mellom 24.000-25.000 i mnd. Får bare en enorm vond bismak av hele spleisen og økonomien til Mille. Jeg håper jenta har mer penger på bok enn det som kommer frem via Nina. Har en venninne som har ung ufør , og hun får mye mer utbetalt enn 24- 25. 000 kr i mnd. En annen jeg vet av som ikke har ung ufør ligger på det beløpet du nevner så Mille får nok mer utbetalt enn det. 5
siesta Skrevet i går, 22:02 #2045 Skrevet i går, 22:02 Håper det finnes en jurist/advokat her som kan svare litt ang dette. Det er jo litt alvorlig når en unnlater viktig info 3 4
Velinda Skrevet i går, 23:27 #2046 Skrevet i går, 23:27 siesta skrev (1 time siden): Håper det finnes en jurist/advokat her som kan svare litt ang dette. Det er jo litt alvorlig når en unnlater viktig info Denne saken burde noen se på ja,det er jo svindel 2 5
Velinda Skrevet i går, 23:32 #2047 Skrevet i går, 23:32 missprincess skrev (2 timer siden): Rett og slett så grådige at det er til å bli kvalm av. Sikker på at folk får kjøpe det samme på Temu som ser bedre ut . Blodprøver tar de også for det rælet de selger Stakkars barna deres,hadde emigrert om de var mine foreldre 4 2
JojoMoyes Skrevet 14 timer siden #2048 Skrevet 14 timer siden Følgere på snap bare øker! Togkrasj effekt ? 2 1 2
siesta Skrevet 14 timer siden #2049 Skrevet 14 timer siden JojoMoyes skrev (7 minutter siden): Følgere på snap bare øker! Togkrasj effekt ? Tja, jeg følger henne ikke. Orket ikke .
JojoMoyes Skrevet 14 timer siden #2050 Skrevet 14 timer siden siesta skrev (Akkurat nå): Tja, jeg følger henne ikke. Orket ikke . Ikke jeg heller men er innom og da ser jeg at det øker.
siesta Skrevet 14 timer siden #2051 Skrevet 14 timer siden JojoMoyes skrev (3 minutter siden): Ikke jeg heller men er innom og da ser jeg at det øker. Uff ja ... Holder at jeg treffer på henne i byen.... 4
0da Skrevet 13 timer siden #2052 Skrevet 13 timer siden JojoMoyes skrev (1 time siden): Følgere på snap bare øker! Togkrasj effekt ? Spleisen blir diskutert daglig på jodel. Bidrar kanskje til flere følgere. 1 2
siesta Skrevet 13 timer siden #2053 Skrevet 13 timer siden 0da skrev (13 minutter siden): Spleisen blir diskutert daglig på jodel. Bidrar kanskje til flere følgere. Er det ikke noen som reagerer der ? 4
0da Skrevet 12 timer siden #2054 Skrevet 12 timer siden siesta skrev (13 minutter siden): Er det ikke noen som reagerer der ? Jo, mange. Det hevdes i dag at M får utbetalt 7–8000 kroner i måneden fra forsikringsselskapet, og at hun i tillegg fikk utbetalt et nytt, betydelig engangsbeløp da hun ble erklært ufør. 6
siesta Skrevet 12 timer siden #2055 Skrevet 12 timer siden 0da skrev (15 minutter siden): Jo, mange. Det hevdes i dag at M får utbetalt 7–8000 kroner i måneden fra forsikringsselskapet, og at hun i tillegg fikk utbetalt et nytt, betydelig engangsbeløp da hun ble erklært ufør. Da er det jo grunn til å tro at denne spleisen er svindel Håper flere rapporter den inn. Er ikke bra når foreldrene utnytter datteren på denne måten. Det burde og vært opplyst i spleisen alt omkring forsikring ect. Datter vil selvsagt få ny hest ,men den skal ikke betales via Spleis. Og så skjønner jeg ikke hvorfor disse foreldrene (som har godt nok med penger ) ikke lar datteren bo mye billigere en periode. Da kunne de jo løst dette selv. 1 2 7
missprincess Skrevet 12 timer siden #2056 Skrevet 12 timer siden Love2017juni skrev (På 18.6.2026 den 9.43): Jeg tror ikke hun har sagt at Mille skylder pga hestekjøp, men pga alle utgifter ifb hestens død.. (OG det er jo absolutt noe som dekkes av forsikringen) Men det sier litt; Mille betaler leie hjemme, hun handler alt hun trenger selv, hun betaler for hunden sin, hun betalte for hesten, men denne innsamlingen.. Der utbetales pengene til.. Far…. Spleis har vertfall mista meg etter at de mener denne spleisen er ok. Det er så mye som skurrer; far fjerner kommentaren, de unngår og snakke om forsikring og de deler villig over hvor «stakkarslig» Mille er.. Tror Mille klarer seg veldig bra jeg! Den dagen hun kommer utav bobla hjemme der og får leve livet på ordentlig, så kommer hun til og forstå hva alle «nettrollene» mente.. Fikk ikke Dennis også noe erstatning for flere år tilbake pga et eller annet? Mener jeg har hørt noe om det, men mulig det er feil . Noen andre som har hørt om det eller forveksler jeg han med noen andre? 1 3
missprincess Skrevet 11 timer siden #2057 Skrevet 11 timer siden 0da skrev (1 time siden): Spleisen blir diskutert daglig på jodel. Bidrar kanskje til flere følgere. Hvordan kommer man seg inn på Jodel? Er det en egen app eller må man søke det opp for å delta der? 2
siesta Skrevet 11 timer siden #2058 Skrevet 11 timer siden missprincess skrev (7 minutter siden): Hvordan kommer man seg inn på Jodel? Er det en egen app eller må man søke det opp for å delta der? Søk opp appen 2
JojoMoyes Skrevet 9 timer siden #2059 Skrevet 9 timer siden Jeg skjønner bare ikke hvorfor folk gidder å følge influensere nå får jo ikke dette trollet betalt men man kan sjekke innimellom om man lurer på noe, må ikke følge de og gi de klikk og penger. Og man får jo vite det meste her eller på Jodel uansett 🤦🏼♀️🤷🏼♀️ 8
siesta Skrevet 5 timer siden #2060 Skrevet 5 timer siden Hørte de skulle på Tons of rock neste helg. Koster nesten 10.000 bare i billetter Utsolgt. Kunne nok solgt billettene og bidratt litt selv istede for å fjase rundt. Tatt en hjemmeferie i sommer som andre må gjøre når det butter litt økonomisk. 1 8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå