JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 10:23 #1881 Skrevet torsdag kl. 10:23 Love2017juni skrev (1 time siden): Nina gasser seg opp på egne åpne Facebook side om denne anonyme som hadde skrevet noe ang prideflagging på den lokale siden deres. Her er ei som svarer med fullt navn; Ingenting frekt, kun at hun er imot pride flagg på skolen. At politiske flagg ikke hører hjemme der. Men hun heier på kjærlighe Nina halshogger henne, Bjørn Erik poppe gjør det samme. OG har tydeligvis gått etter henne på hennes fortetning også. Dette er mannen som sitter i politikken i Stavanger 😳 Jeg synes den damen bare er direkte pinlig! Spesiell og vil ha alt på sin måte.Ikke så mye hun foretar seg som er helt vanlig eller normalt. Merkelig at folk gidder å følge en sånn kjedelig dame. Men det er jo min mening da. Hun får da bare kave på. Håper aldri hun får betalt for denne snappingen sin ….. 1 4
Whitesnake69 Skrevet torsdag kl. 19:00 #1882 Skrevet torsdag kl. 19:00 Hun er bare ekkel hele kjerringa. Tipper hun som har kommentert det siste det får gå gjennom også. 6
JojoMoyes Skrevet torsdag kl. 20:04 #1883 Skrevet torsdag kl. 20:04 Whitesnake69 skrev (1 time siden): Hun er bare ekkel hele kjerringa. Tipper hun som har kommentert det siste det får gå gjennom også. Måtte inn på face å se. Hun har fått en kommentar på at hun stadig er ufin mot folk som ikke har samme mening som henne. Høy på seg selv er hun jo i alle fulle fall. Helt uten grunn tør jeg påstå…. 7
missprincess Skrevet fredag kl. 14:48 #1884 Skrevet fredag kl. 14:48 JojoMoyes skrev (18 timer siden): Måtte inn på face å se. Hun har fått en kommentar på at hun stadig er ufin mot folk som ikke har samme mening som henne. Høy på seg selv er hun jo i alle fulle fall. Helt uten grunn tør jeg påstå…. De begge skal virke så inkluderende og kun gode og snille , men det er kun de som er enige med dem i alt. På meg virker hun til tider at hun har et veldig behov for å vise frem alt de har på en dårlig skjult skrytete måte. N er i grunn en ganske hjelpesløs dame tror hun skal være glad for at hun har en mann som ordner opp i absolutt alt for henne om ikke hadde hun virkelig slitt her i livet. Ellers virker hun veldig selvgod og la merke til at når Dennis var sammen med Helene så var N fæl å trekke inn KG . Tror ikke at hun respekterte Helene fullt og helt . Hun digger oppmerksomhet og det er nok en av grunnene til at hun kler seg slik hun gjør for å bli lagt merke til. Hun er livredd for å bli gammel med alt hun tar for å prøve å se yngre ut . Det går heller ikke akkurat i hennes favør. Hun taper seg mer og mer i mine øyne. Hun er nok sjefen der i gården og BE avlyder uansett hva hun vil som en lydig hund 1 4
JojoMoyes Skrevet fredag kl. 15:12 #1885 Skrevet fredag kl. 15:12 missprincess skrev (16 minutter siden): De begge skal virke så inkluderende og kun gode og snille , men det er kun de som er enige med dem i alt. På meg virker hun til tider at hun har et veldig behov for å vise frem alt de har på en dårlig skjult skrytete måte. N er i grunn en ganske hjelpesløs dame tror hun skal være glad for at hun har en mann som ordner opp i absolutt alt for henne om ikke hadde hun virkelig slitt her i livet. Ellers virker hun veldig selvgod og la merke til at når Dennis var sammen med Helene så var N fæl å trekke inn KG . Tror ikke at hun respekterte Helene fullt og helt . Hun digger oppmerksomhet og det er nok en av grunnene til at hun kler seg slik hun gjør for å bli lagt merke til. Hun er livredd for å bli gammel med alt hun tar for å prøve å se yngre ut . Det går heller ikke akkurat i hennes favør. Hun taper seg mer og mer i mine øyne. Hun er nok sjefen der i gården og BE avlyder uansett hva hun vil som en lydig hund Ja hun digger oppmerksomhet det er helt på kornet! Men hun skjønner ikke at den oppmerksomheten stort sett ikke er beundring men folk glor for hun ser ut som en byellwr bygdeoriginal. Og som du skriver så hjelper ikke noe av de tingene hun gjør for å se yngre ut!! Hun ser både eldre,usunn og sliten ut. Det eneste som kan hjelpe henne er en livsstilsendring..Da kunne hun glødet opp og sett mye freshere ut. Ikke minst det håret 😩fått vekk den barnslige fargen og klippet det opp og gjort det litt fresht og kulere. Vi vet alle at det ikke kommer til å skje. Men hverken hun eller gubben imponere med noe som helst av hva de eier eller gjør eller noe som helst. Hadde elsket å fått de på en bli ny dag begge to..De trenger hjelp til å se at egen livsstil sakte men sikkert fanger de begge 2.. 4
missprincess Skrevet fredag kl. 21:12 #1886 Skrevet fredag kl. 21:12 JojoMoyes skrev (5 timer siden): Ja hun digger oppmerksomhet det er helt på kornet! Men hun skjønner ikke at den oppmerksomheten stort sett ikke er beundring men folk glor for hun ser ut som en byellwr bygdeoriginal. Og som du skriver så hjelper ikke noe av de tingene hun gjør for å se yngre ut!! Hun ser både eldre,usunn og sliten ut. Det eneste som kan hjelpe henne er en livsstilsendring..Da kunne hun glødet opp og sett mye freshere ut. Ikke minst det håret 😩fått vekk den barnslige fargen og klippet det opp og gjort det litt fresht og kulere. Vi vet alle at det ikke kommer til å skje. Men hverken hun eller gubben imponere med noe som helst av hva de eier eller gjør eller noe som helst. Hadde elsket å fått de på en bli ny dag begge to..De trenger hjelp til å se at egen livsstil sakte men sikkert fanger de begge 2.. 🎯
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå