Gå til innhold

Nina Sprell Levende

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får virkelig ikke håpe at noen lar seg lure.. 

Vil nesten tro de hadde skrevet en null for mye i annonsen ? 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
optimera skrev (17 timer siden):

Får virkelig ikke håpe at noen lar seg lure.. 

Vil nesten tro de hadde skrevet en null for mye i annonsen ? 

Jeg ser det er en annonse til på Finn som selger slike krukker for 300 kr. 

Skrevet

Hva får en 60 års gammel dame til å ville filme og dele så mye fjas på nettet og hun tjener ikke engang 1 krone på det? Til vanlig ser man jo tydelig at hun liker å lage seg til på kamera og diller med hår og briller osv. nå er det sipping og grining osv. Hvor er denne verden på vei når folk er avhengig av å dele alt de gjør hver dag ? Ogkan jo bare snakke for meg men min partner hadde aldri fått holde på sånn i ferien! (Ikke ellers heller ) snakk om å ødelegge ferien til andre da… Jaggu godt vi er forskjellig…

• Liker 4
  • Nyttig 5
Skrevet

Er det vanlig at foreldre ringer sin datters arbeidsgiver for å fortelle at datteren er trist og lei fordi hesten er død. Selfølgelig trist, men jeg synest det er merkelig at foreldrene tar kontakt med arbeidsgiver.  Datteren er vel voksen......

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Nå tråkker Nina igjen megalangt iog utlevere sin datter! Hun deler jo ALT.. 

Mille har rett til ett eget liv likt som Nina gir pelle; Hun deler ingenting om han.. Mens Milles historie skal deles med alle; Følelser,reaksjoner, venner, matvaner, arbeidstid, kjæreste.. ALT..

Hun klarer tilogmed slenge ut dritt om vennegjengen til M. Det er gjør sikkert forholdet bedre 🤯 

• Liker 9
  • Nyttig 7
Skrevet
Love2017juni skrev (19 minutter siden):

Nå tråkker Nina igjen megalangt iog utlevere sin datter! Hun deler jo ALT.. 

Mille har rett til ett eget liv likt som Nina gir pelle; Hun deler ingenting om han.. Mens Milles historie skal deles med alle; Følelser,reaksjoner, venner, matvaner, arbeidstid, kjæreste.. ALT..

Hun klarer tilogmed slenge ut dritt om vennegjengen til M. Det er gjør sikkert forholdet bedre 🤯 

Nina utleverer alt og alle om hun kan få sitte foran kamera å se og høre seg selv! Hun bruker snap som kombinert søppelbøtte for å tømme seg/få oppmerksomhet. Hun har jo alltid ønsket å bli kjent. Men hun bruker det muligens også istedenfor å få hjelp å snakke med noen. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
tausen skrev (1 time siden):

Er det vanlig at foreldre ringer sin datters arbeidsgiver for å fortelle at datteren er trist og lei fordi hesten er død. Selfølgelig trist, men jeg synest det er merkelig at foreldrene tar kontakt med arbeidsgiver.  Datteren er vel voksen......

Fordi jeg tror Nina ser på sin datter som ikke helt voksen, og synes at hun må hjelpe henne.

Får håpe at hun spurte datteren om lov, før hun kontaktet arbeidsgiveren hennes 

• Liker 1
Skrevet
Tough cookie skrev (1 time siden):

Fordi jeg tror Nina ser på sin datter som ikke helt voksen, og synes at hun må hjelpe henne.

Får håpe at hun spurte datteren om lov, før hun kontaktet arbeidsgiveren hennes 

Hvordan skal hun bli voksen når foreldrene gjør slikt. Hadde jeg vært arbeidsgiver hadde jeg stusset veldig....

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Dere er klar over at datteren har en diagnose?

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Tessa12 skrev (46 minutter siden):

Ja! Og den har vel Nina melket i alle år nå… 

• Liker 10
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
JojoMoyes skrev (5 minutter siden):

Det er en ting, men en annen ting er at datteren nok ikke er helt det en annen 20-21 åring ville vært. På en annen side så hørte jeg gjennom M sin snapstory nå, og hun virket veldig fornuftig i hvordan hun taklet dette med Sol. 

Endret av Tessa12
  • Liker 5
Skrevet
JojoMoyes skrev (52 minutter siden):

Hva slags diagnose?

Skrevet
Tessa12 skrev (1 time siden):

Det var den jeg tenkte på når jeg skrev at det virker som Nina tror hun må hjelpe datteren.

Skrevet
tausen skrev (9 minutter siden):

Hva slags diagnose?

Hun har Sotos syndrom 

Skrevet
tausen skrev (10 minutter siden):

Hva slags diagnose?

Sotos syndrom

Skrevet
Tessa12 skrev (På 1.6.2026 den 14.58):

Det er en ting, men en annen ting er at datteren nok ikke er helt det en annen 20-21 åring ville vært. På en annen side så hørte jeg gjennom M sin snapstory nå, og hun virket veldig fornuftig i hvordan hun taklet dette med Sol. 

Enig, synes M er veldig flink til å fortelle selv det hun vil fortelle.  Synes N utleverer hun litt for mye og undervurderer henne Følger M og synes hun klarer seg veldig bra uten innblanding fra begge foreldrene 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Tror nok M klarer seg ganske så godt alene ja! Men hun får jo ikke lov til det !Foreldre styrer og ordner og utleverer og lager ting mer dramatisk enn det er!! Fordi mor vil ha oppmerksomhet… ikke normalt dette opplegget her…

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet

Nina gasser seg opp på egne åpne Facebook side om denne anonyme som hadde skrevet noe ang prideflagging på den lokale siden deres. 

Her er ei som svarer med fullt navn; Ingenting frekt, kun at hun er imot pride flagg på skolen. At politiske flagg ikke hører hjemme der. Men hun heier på kjærlighe

Nina halshogger henne, Bjørn Erik poppe gjør det samme. OG har tydeligvis gått etter henne på hennes fortetning også. Dette er mannen som sitter i politikken i Stavanger 😳 

IMG_0068.thumb.jpeg.6d00881f31f7c705a3971ae83fba242e.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...