Zhara Skrevet 18. april #1841 Skrevet 18. april Love2017juni skrev (2 timer siden): Hun har tjent så mye at første maskinen betalte seg selv, og de derfor kjøpte maskin nummer to. (Og hun har solgt mye etterpå hun sa dette). Så her er det snakk om større summer etterhvert. Så bra det ble plastikk istedenfor hunde oppdrett🙏🙏😮💨 9 2
Love2017juni Skrevet 18. april #1842 Skrevet 18. april Zhara skrev (1 time siden): Så bra det ble plastikk istedenfor hunde oppdrett🙏🙏😮💨 Det er faktisk ett veldig godt poeng! 5
Tessa12 Skrevet 18. april #1843 Skrevet 18. april Love2017juni skrev (3 timer siden): Hun har tjent så mye at første maskinen betalte seg selv, og de derfor kjøpte maskin nummer to. (Og hun har solgt mye etterpå hun sa dette). Så her er det snakk om større summer etterhvert. Men, da har hun jo egentlig ikke tjent noe, dette med hobbysalg har en del med om man rett og slett går omtrent i null, da er det ikke inntekt. 2
Tale-Tuten Skrevet 21. april #1844 Skrevet 21. april Zhara skrev (På 18.4.2026 den 17.29): Så bra det ble plastikk istedenfor hunde oppdrett🙏🙏😮💨 🎯 1
baremeg007 Skrevet 21. april #1845 Skrevet 21. april Kan noen poste bilder av dette 3d-rælet hennes?? Finner det ingen steder…
Coco71 Skrevet 24. april #1846 Skrevet 24. april Jeg tenker hvem er det som kjøper den forferdelige plastpynten de selger til 17. mai?! Er folk helt kokt?😢 2 3
DivaBit Skrevet 24. april #1847 Skrevet 24. april Coco71 skrev (15 minutter siden): Jeg tenker hvem er det som kjøper den forferdelige plastpynten de selger til 17. mai?! Er folk helt kokt?😢 Er det en ting jeg har lært de siste årene så er det at en influenser kan selge hva som helst til følgerne sine. Og ja, følgerne kjøper uansett. Selv om det viser seg at det ikke er ekte titanbrett allikevel så kjøper du også neste vare influenser snakker så varmt om. Om du allerede har 15 lignende kjoler i skapet så kjøper du 3 til ved neste lansering. Om det influenseren produserer og selger som pynt ikke ser ut i måneskinn og i tillegg er lagd av plast, så støtter du influenseren din. Nei, jeg synes ikke folk er kloke i det hele tatt når de kjøper en hel masse fra «sine influensere». Som om de mister hodet totalt når noe kommer til salgs. Men de synes kanskje jeg ikke er klok heller, som nekter å kjøpe noe fra en influenser uten at jeg har all informasjon om produktet, og har tenkt i ro og fred og spurt meg selv om jeg faktisk trenger det og om det egentlig er så fint. Har spart lommeboka mi i det minste, og ikke har jeg kjent på savn eller anger ved å avstå heller. 6 6
Full kontroll Skrevet 24. april #1849 Skrevet 24. april (endret) Full kontroll skrev (2 minutter siden): Endret 24. april av Full kontroll 1
siesta Skrevet 24. april #1851 Skrevet 24. april loffen skrev (2 minutter siden): Herregud for noe dritt. Kunne vært verre ... 1
MiominMio Skrevet 25. april #1852 Skrevet 25. april Hun merker det bra da med egenreklame. Så er det opp til hver enkelt om hvem som synes det er noe dritt og de som liker det. Selv er det ikke min smak, men meg om det. 4
Lillemor1982 Skrevet 26. april #1853 Skrevet 26. april Full kontroll skrev (På 24.4.2026 den 21.00): Har de ett firma de selger dette via da eller? Eller kan man selge slik "svart" og penga rett i lomma? 1 1
Love2017juni Skrevet 26. april #1854 Skrevet 26. april Lillemor1982 skrev (30 minutter siden): Har de ett firma de selger dette via da eller? Eller kan man selge slik "svart" og penga rett i lomma? Ingen firma så vidt jeg har sett vertfall, og dette er ikke første produktet de selger.. sist gang var ved påsken om jeg husker rett. Da solgte hun også mye. Hun nevnte denne gangen om over 20 bestillinger første dag med dette produktet og har sittet på hytta med nye bestillinger alle dager hun har vært der. så begynner og dra dette langt om det bare er hobbysalg.. 🤔 2
Full kontroll Skrevet 26. april #1855 Skrevet 26. april (endret) Love2017juni skrev (51 minutter siden): Ingen firma så vidt jeg har sett vertfall, og dette er ikke første produktet de selger.. sist gang var ved påsken om jeg husker rett. Da solgte hun også mye. Hun nevnte denne gangen om over 20 bestillinger første dag med dette produktet og har sittet på hytta med nye bestillinger alle dager hun har vært der. så begynner og dra dette langt om det bare er hobbysalg.. 🤔 Ja, finansierte ikke første salgsrunden maskinen (tjent hva den kostet, sa de sitter med netto) , så de (BE) gikk til innkjøp av en til, for å øke / mette etterspørselen? 😕 Endret 26. april av Full kontroll 2
Acee Skrevet 30. april #1856 Skrevet 30. april Hu sa de skulle starte enk, hadde ikkje tjent SÅ mye at di hadde gått over grensen enda, men snart. Da kunne di jo og skrive av printerene, tape osv
Lillemor1982 Skrevet 2. mai #1858 Skrevet 2. mai baremeg007 skrev (2 timer siden): Har hun noen psykiatriske diagnoser? Ikke som hun har delt om tror jeg. Er mest kroniske smerter... 1
FruRosa Skrevet 26. mai #1860 Skrevet 26. mai https://www.finn.no/recommerce/forsale/item/464648599 Får de solgt dette til ønsket pris, tro?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå