Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (1 minutt siden):

Er de bra?

Pleier det, men har ikke kommet i gang denne gangen. Har lyst å se den som heter Blue lights

Jeg likte Shetland hvertfall. Vera er vel som Vera pleier å være, så blir vel bra det og :nikke: Blue lights. Hvilken kanal er den på?

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (5 minutter siden):

Jeg likte Shetland hvertfall. Vera er vel som Vera pleier å være, så blir vel bra det og :nikke: Blue lights. Hvilken kanal er den på?

Jeg har bare sett litt her og der av Vera, aldri fulgt med. Blue lights er på NRK :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (16 minutter siden):

Jeg har bare sett litt her og der av Vera, aldri fulgt med. Blue lights er på NRK :jepp:

Da skal jeg se på det jeg også :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner den gamle sjefen i shetland-serien. Han bar mye av tyngden. :( 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (15 timer siden):

Savner den gamle sjefen i shetland-serien. Han bar mye av tyngden. :( 

Jeg har bare sett sesong 7. Syntes det var veldig bra :nikke: I kveld kommer Vera :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol: Jeg innbiller meg at det er lørdag i dag, men er bare torsdag. Våknet med dagslyset i dag. Etter jeg snudde sengen, så blir det vanskelig å sove når det blir så overlyst på soverommet mitt. I tillegg når vi kommer litt lenger ut på våren, så står solen opp og treffer hodetputen min med sine solstråler :bond: Det må gjøres noe med! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens middag likte jeg ikke. Hadde laget pannekake i ildfast form, bacon, brunost og syltetøy laget av ferske blåbær- som ikke var blå inni :snurt: De smakte ikke blåbær. Når man forventer en smak og får en helt annen en 🤢 Hadde det vært blåbær som forventet ville det nok vært en helt annen matopplevelse, men disse "blåbærene" er bare æsj!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Sola de said:

Dagens middag likte jeg ikke. Hadde laget pannekake i ildfast form, bacon, brunost og syltetøy laget av ferske blåbær- som ikke var blå inni :snurt: De smakte ikke blåbær. Når man forventer en smak og får en helt annen en 🤢 Hadde det vært blåbær som forventet ville det nok vært en helt annen matopplevelse, men disse "blåbærene" er bare æsj!

Er det utenlandske kultivert(om de er et norsk ord) blåbær?  

main-qimg-cb8391f151bf0753fb1b6d130661c1

Endret av SVK
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (3 minutter siden):

Er det utenlandske blåbær?  

main-qimg-cb8391f151bf0753fb1b6d130661c1

Aner ikke hvor de var fra. Sto bare cevita på pakken. Jeg leste ikke noe mer på den. Var slike cultivated blueberry tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (Akkurat nå):

Smaken er også forskjellig:

Blog_image_article_Wonders-of-Blueberrie

Synes de ikke skulle hatt lov til å kalle dem for blåbær de ekle bærene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker vanlige blåbær. Er på topp 5 lista mi over ting jeg liker. Så disse her går ikke an å måle seg opp mot dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sola de said:

Synes de ikke skulle hatt lov til å kalle dem for blåbær de ekle bærene.

Enig med deg. Det er veldig misvisende å kalle de for blåbær.  Kanskje burde det også vært krav om at om man selger blåbær så må man ha bilde av innsiden slik at det er tydelig hva man kjøper. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Sola de said:

Jeg elsker vanlige blåbær. Er på topp 5 lista mi over ting jeg liker. Så disse her går ikke an å måle seg opp mot dem.

Elsker vanlige blåbær jeg også.  Bor et sted hvor det er gode muligheter for blåbærjakt. Er også gode muligheter for å plukke markjordbær her jeg bor. :arwen:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (28 minutter siden):

Enig med deg. Det er veldig misvisende å kalle de for blåbær.  Kanskje burde det også vært krav om at om man selger blåbær så må man ha bilde av innsiden slik at det er tydelig hva man kjøper. 

Det synes jeg at det bør være.

SVK skrev (26 minutter siden):

Elsker vanlige blåbær jeg også.  Bor et sted hvor det er gode muligheter for blåbærjakt. Er også gode muligheter for å plukke markjordbær her jeg bor. :arwen:

Det var det, der jeg vokste opp også. Man kunne spise seg mett på blåbær mens man plukket i spannene sine :ler: Markjordbær :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. I dag tror jeg både at det er torsdag og mandag :risterpåhodet:Er visst fredag :ler: 

I forrige jobben min, så jobbet jeg ofte i påsken om vi hadde vakt, så er rart å ha fri påskedagene. Satt da bare og ventet på telefonen skulle ringe, så jeg måtte hoppe i taxi til jobben og da var det full rulle resten av dagen. Fikk superstort påskeegg av en kunde en gang, som takk for støtte :) Koselig slikt.

I dag skal jeg ikke gjøre så mye. Selv om jeg foretrekker hverdager, så er det godt med noen dager av og til hvor man ikke egentlig kan gjøre så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Middag spist. Ble løvstek, pommesfrites, salat og hjemmelaget dressing.

Lurer på hvem som blir ny manager i Liverpool etter Klopp. Ser på nyhetene at det ikke blir Alonso. Kanskje Steven Gerrard da :klo: Tror det kan slå begge veier. Han kjenner klubben som sin egen bukselomme, men usikker på hvor godt han vil gjøre det som manager eventuelt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :regn: Magen slår kollbøtte igjen. Den har holdt det gående siden før middag i går :sukk: Vingummi og egg tror jeg var synderen denne gangen. Er vel egg i mye man spiser, så merkelig å plutselig reagere på det :klo: Vet jeg spiste egg  også sist magen slo kollbøtte, så vil tro det kanskje kan være årsaken :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte magen finne ro og balanse igjen i dag. Jeg har ikke spist et eneste egg, så det skal jeg gjøre i dag. Takk for påminnelsen. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Måtte magen finne ro og balanse igjen i dag. Jeg har ikke spist et eneste egg, så det skal jeg gjøre i dag. Takk for påminnelsen. :) 

Håper den roer seg ned snart. Er småuggen i dag, men pleier å være det dagen etter. Egg er godt, så håper det ikke er hva jeg nå har begynt å reagere på :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...