Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (53 minutter siden):

Lille Ordet smilte nå og sa at det skulle besøke tante Sola når det ble stort Ord! :nigo: 

Mhm...det ble egg og jeg har fått alle vitaminene i meg for i dag. C-vitaminer fra rød paprika fullendte det hele. :nikke: 

Begynner å roe seg med vindkast. Sol har dukket opp, så jeg tror det blir bra etter hvert. 

Ja, jeg har også lagt merke til slik hulter-til-bulter-plassering = sleng det oppi der det er plass, uten tanker om at det finnes ting man IKKE gjør med varer. Jeg har klaget til "ODA" noen ganger, for jeg bestiller blomsterbukettstilker og de MÅ på toppen av kassa og kan ikke ha spisse plastpakker og tunge ting over seg. Blomster skal ikke i bunnen! :kjefte: 

Skal snart bestille blomster igjen og håper de har bedret seg. 🌹

    Blir du morsk når mennesket kommer med for sen nøkkel? :ninja: 

Varer oppå blomster :dåne: de blir jo ødelagt! så tankeløst! 

Ja :ninja: Om jeg har kort tid så får jeg knapt vasket noe. Jeg bryr meg ikke om folk blir sure. Ofte har folk satt på vask sånn 10 minutter før de kom med nøkkel og forventer å få vaske i min tid. :nei:  I dag må jeg vaske bher for hånd, da tiden ikke strekker til å få dem vasket. Hadde jeg fått nøkkel når jeg skulle, ville jeg rekker å få vasket dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror dere trenger VÆPNA REVVOLUSJON!!! :kjefte: i det bygget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Jeg tror dere trenger VÆPNA REVVOLUSJON!!! :kjefte: i det bygget ditt.

:nikke: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For :klo: husker ikke helt når, så kjøpte jeg en shampoobar. Sånt såpestykke man skal skumme mellom hendene eller gnikke rett i håret.  Har brukt det 3 hårvasker nå og vet ikke helt. Håret mitt er som pulverheksa sitt til vanlig, men nå er det enda større. Jeg har en alepposåpe i skapet jeg tror jeg skal forsøke meg på etter at jeg har brukt opp denne shampoobaren. Vanlige shampooer er for sterkt, så må ha noe mildere. Sto denne skulle være mild, men tror den blir for sterk lell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo kjempeflott ut å få puddelrocksveis av ei såpe! :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (11 timer siden):

Det høres jo kjempeflott ut å få puddelrocksveis av ei såpe! :sjokkert:

Det hadde jeg vel fra før av :ler: Er ikke så viltert etter gårdagens vask, så vil tro det har begynt å roe seg ned. Tar sikkert tid å venne håret til ny såpe :vetikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen :sol:

Våknet først i 1-tiden. Var lys våken. Trodde det var morgen. Hadde drømt så lenge, føltes det som. Sovnet igjen. Våknet 3. Tenkte at nå må det være morgen, men neida. Hadde så mange drømmer i natt. Våknet igjen i 5-tiden. Nå må det hvertfall være morgen :risterpåhodet: Våknet igjen 5.40. Nå får det være nok tenkte jeg. Så på klokka. Nå står jeg opp! :ler: Gikk ut med søppel og var på butikken i det, den åpnet. Fikk bare kjøpt brødmat, som var levert, men fikk hvertfall brød. Nå blir det frokost om litt. Noen netter, går tiden supersakte :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg drømte tettpakket i natt. Et stort, gammelt hus med fire leiligheter. Oppe til høyre bodde det ei gammel dame og etter mye frem og tilbake hvor jeg snakket med henne og gikk rundt i leiligheten og så meg om i elendigheten, fant vi henne sittende død , med et ansikt som lo og stirret i en oppover-retning. Merkelig syn. Veldig gammel leilighet som var dårlig vedlikeholdt, eller dårlig i det hele tatt...og det var sønnen hennes som eide alt sammen. Han likte å pusse sin fasade, men brydde seg ikke om sin mor og leiligheten hennes. Forstår ikke sammenhengen som drøm. Løsrevet fra alt. :klo: 

...men god morgen uansett, flinke husmor. :) 

Endret av Hoppetaujenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Jeg drømte tettpakket i natt. Et stort, gammelt hus med fire leiligheter. Oppe til høyre bodde det ei gammel dame og etter mye frem og tilbake hvor jeg snakket med henne og gikk rundt i leiligheten og så meg om i elendigheten, fant vi henne sittende død , med et ansikt som lo og stirret i en oppover-retning. Merkelig syn. Veldig gammel leilighet som var dårlig vedlikeholdt, eller dårlig i det hele tatt...og det var sønnen hennes som eide alt sammen. Han likte å pusse sin fasade, men brydde seg ikke om sin mor og leiligheten hennes. Forstår ikke sammenhengen som drøm. Løsrevet fra alt. :klo: 

...men god morgen uansett, flinke husmor. :) 

Kan se for meg han skrøt av hvor flink han var til å ta seg av sin gamle mor, men lot henne bo i den rønna :klo: For en fæl drøm. Som et mareritt. Håper dagen din blir bedre enn natten :klem3:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt et inngrep i dag, så nå er jeg ute av drift resten av uka. Blir tvtitting og mer tvtitting :nikke: Har funnet ting å titte på. Yellowstone eller Åsted Norge i kveld. Nye episoder av Goldrush white water i morgen. Curse of oak island i reprise fra tirsdag på onsdag og da er det også ny episode av Life below zero. Får bla videre i tv- guiden etter det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livet hadde blitt veldig annerledes uten tv. Huset hadde blitt renere også, men kan man ikke, så kan man ikke.
God bedring på inngrepet. 🩹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Livet hadde blitt veldig annerledes uten tv. Huset hadde blitt renere også, men kan man ikke, så kan man ikke.
God bedring på inngrepet. 🩹

Definitivt renere :ler: Så mye tid man bruker på tv-titting. Har perioder hvor jeg går flere uker uten å se på tv, så begynner jeg å se på noe, så blir jeg hektet for en stund :ler: Takk :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plystret på denne i et par dager nå.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde glemt av denne versjonen.

Oh my God I never spend so much time on my butt :ler: Stjernestjerten klager. Jeg er rastløs. Så mye man vil når man ikke får det til. Eller kan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (20 minutter siden):

God bedring etter inngrep, Sola vår ❤

Takk :klem3:

pga opprettholde anonymitet, så skriver jeg ikke mer inngående om det. Men tenkte jeg kom til å uffe meg en del neste dagene, så var det best å ha en forklaring. Jeg liker ikke å ikke kunne gjøre noe, så kjeder meg allerede. Jeg har fått mange bøker i posten, så kan kanskje lese en bok, så blir jeg hvertfall opptatt den stunden. :nikke: Anomalien av Herve le Tellier ligger klar. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (16 minutter siden):

Takk :klem3:

pga opprettholde anonymitet, så skriver jeg ikke mer inngående om det. Men tenkte jeg kom til å uffe meg en del neste dagene, så var det best å ha en forklaring. Jeg liker ikke å ikke kunne gjøre noe, så kjeder meg allerede. Jeg har fått mange bøker i posten, så kan kanskje lese en bok, så blir jeg hvertfall opptatt den stunden. :nikke: Anomalien av Herve le Tellier ligger klar. 

Det forstår jeg :nikke:

Den har jeg på min leseliste og :jepp: Men, siden det er (forhåpentligvis) midlertidig stopp i lesingen her, så skjer det jo fint lite med den. Du må si hva du synes om den :jepp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (14 timer siden):

Det forstår jeg :nikke:

Den har jeg på min leseliste og :jepp: Men, siden det er (forhåpentligvis) midlertidig stopp i lesingen her, så skjer det jo fint lite med den. Du må si hva du synes om den :jepp:

Det skal jeg, så snart jeg kommer i gang med den :ler: Har ligget ved siden av meg i sofaen siden før påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol: I dag blir gjentakelse av gårdagen. Skal sitte og ingenting gjøre :bond:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg shoppet litt klær til meg selv. Så en pen bukse i en mail, så jeg måtte titte litt på den. Fant en annen pen bukse også. Buksene jeg stort sett bruker ser helt like ut, så kjekt med noe annet. Fant en god del overdeler også. Valgte bevisst lange ermer og 3/4 lange ermer, så de kan brukes utover høsten også. Var vel bare ene buksa, som var rent sommerplagg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...