Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Håper at Sola får en god firbent venn igjen snart. :sukk: Ingen er bedre enn sånne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Håper at Sola får en god firbent venn igjen snart. :sukk: Ingen er bedre enn sånne.

Kanskje en dag, men ikke nå. Har dog navn klare på både hunder, katt og moskusender :fnise: Endene må jo bare hete Donald og Klodrik :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dyrene i min familie, har siste 3 hatt disneynavn, så må nesten bli disneynavn på fremtidige også :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når dagen kommer, så blir det en gledelig en, uansett hvilket dyr det blir. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 timer siden):

Når dagen kommer, så blir det en gledelig en, uansett hvilket dyr det blir. :) 

:nikke: De kommer når tiden måtte bli klar for det. Om jeg skal bo i et hus, så må man ha katt. Skal jeg ha litt størrelse på eiendommen og noe hage å snakke om, så må jeg ha moskusender. Hunder er bare om jeg føler meg klar for det, og da to tror jeg :nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

Vises tydelig på bankkontoen min at jeg har hatt en rolig uke. Har brukt lite penger på mat. Atskillig mye mindre enn en vanlig uke. Shopping av klær derimot :dåne: Har ikke kunnet gjøre så mye denne uka, så etter å ha hva som føles som rundet instagram, youtube, facebook, kg, alle aviser x antall ganger, så har jeg rundet alle nettbutikkene mine. Sett igjennom hele sortimentet deres. Venter 4 store pakker.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan fort bli sånn med nettmysing; de er våre mangeårige venner som vil oss vel og dermed sender de ofte "gaver" og ønsker oss til lykke med dagen (bursdag hele året) og håper at vi passer og liker det de velvilligst har sendt. :sjenert:  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Det kan fort bli sånn med nettmysing; de er våre mangeårige venner som vil oss vel og dermed sender de ofte "gaver" og ønsker oss til lykke med dagen (bursdag hele året) og håper at vi passer og liker det de velvilligst har sendt. :sjenert:  

Bursdag hele året :dåne: Nå er det shoppestopp på meg til jeg kommer meg inn i nytt hjem. Har bedre ting å bruke penger på enn klær :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (41 minutter siden):

Bursdag hele året :dåne: Nå er det shoppestopp på meg til jeg kommer meg inn i nytt hjem.
Har bedre ting å bruke penger på enn klær :fnise:

*notere seg hva Sola har skrevet, dato og klokkeslett*     
Jaha, det forstår seg. :nikke:                          *Hoppen er vennlig forståelsesfull og later som at hun tror det også*

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden):

*notere seg hva Sola har skrevet, dato og klokkeslett*     
Jaha, det forstår seg. :nikke:                          *Hoppen er vennlig forståelsesfull og later som at hun tror det også*

Vel. 3 bukser, 1 dressjakke, 1 kjole, 3 t- skjorter, 4 gensere, 2 topper, 3 bluser, 1 tunika sier jeg har kjøpt mer enn nok :dåne:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt meg selv på klesvask i dag :( Tror ikke jeg klarer å få vasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (52 minutter siden):

Jeg har satt meg selv på klesvask i dag. Tror ikke jeg klarer å få vasket.

Jeg kaller det å ta meg en dusj, men lykke til uansett hva det blir. ;)  Nå skal jeg slutte med alt tullet.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Jeg kaller det å ta meg en dusj, men lykke til uansett hva det blir. ;)  Nå skal jeg slutte med alt tullet.

Haha, ser jeg skrev feil :skratte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle vaske klær skulle det sikkert stå :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten latter forlenger denne søndagen, så da er dagens gode gjerning begått. :) Håper den blir bra der du er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg kaller det å ta meg en dusj, men lykke til uansett hva det blir. ;)  Nå skal jeg slutte med alt tullet.

Dusjer du med klær på?😲

Du er i overkant prippen asså

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så stor forskjell det er mellom 10 år gamle håndklær og nye fluffy håndklær :dåne: Jeg trodde ikke mine gamle var såååå ille :risterpåhodet: Jeg har ryddet vekk de gamle og lagt de nye inn på badet i stedet. Er flere som skal kastes. Faren min mener jeg kan pakke ned ting i dem, men da må jeg kaste dem når jeg kommer inn i nytt hjem, og bare gudene vet hvordan søppelsortering er der. Her jeg bor er det restavfall, papir og plast. Der jeg kommer fra er det helt strengt regime, hvor hver minste ting har hver sin dunk, så tror det blir lettere å kvitte seg med dem her :nikke: 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du funnet en ny leilighet? Eller bare forbereder du deg?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Har du funnet en ny leilighet? Eller bare forbereder du deg?

Jeg titter fremdeles. Klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg vil. Flytte nærmere hjemlige trakter eller bli boende på dette stedet.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg titter fremdeles. Klarer ikke helt bestemme meg for hva jeg vil. Flytte nærmere hjemlige trakter eller bli boende på dette stedet.

Forstår, ikke lett å ta så store valg.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...