Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (2 minutter siden):

Forstår, ikke lett å ta så store valg.

Alt har sine fordeler og bakdeler.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (1 minutt siden):

Alt har sine fordeler og bakdeler.

Det er sant :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Det er sant :nikke:

Jeg har sett på finn på eiendommer til salgs. Om jeg blir boende her, må det bli leilighet. Flytter jeg tilbake til landet, så blir det hus.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg har sett på finn på eiendommer til salgs. Om jeg blir boende her, må det bli leilighet. Flytter jeg tilbake til landet, så blir det hus.

Har du funnet noe du liker?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (Akkurat nå):

Har du funnet noe du liker?

Flere :ler: Men sitter litt på gjerdet kan man si. De har ligget ute lenge. Må være en grunn til. Det går en elv bare 3 meter fra husveggen på ene. Har tenkt å se an snøsmelting der før jeg våger å eventuelt by på det. Er redd for flom.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Flere :ler: Men sitter litt på gjerdet kan man si. De har ligget ute lenge. Må være en grunn til. Det går en elv bare 3 meter fra husveggen på ene. Har tenkt å se an snøsmelting der før jeg våger å eventuelt by på det. Er redd for flom.

Det er nok smart. Kanskje sjekke bakover i tid og om området pleier å være flomutsatt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rumle skrev (8 minutter siden):

Det er nok smart. Kanskje sjekke bakover i tid og om området pleier å være flomutsatt?

Det skal være mulig. Vokste opp ved noe som store deler av året så ut som en fredelig bekk.. Hver vår ble det flom og man kunne ro i båt der veien egentlig var. Derfor jeg er litt var mot elver og bekker.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (2 timer siden):

Dusjer du med klær på? Du er i overkant prippen asså

    Det kan kalles kinky også, @Lurven  :lur:  (glad for å kunne utvide det Lurvete forrådet litt) 

Sola de skrev (10 minutter siden):

Flere :ler: Men sitter litt på gjerdet kan man si. De har ligget ute lenge. Må være en grunn til. Det går en elv bare 3 meter fra husveggen på ene. Har tenkt å se an snøsmelting der før jeg våger å eventuelt by på det. Er redd for flom.

     Åhh...flom og jordras er noe av det verste. :(  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

    Det kan kalles kinky også, @Lurven  :lur:  (glad for å kunne utvide det Lurvete forrådet litt) 

     Åhh...flom og jordras er noe av det verste. :(  

Ja. Man skal kunne føle seg trygg i eget hjem. ikke bekymre seg for slike farer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når slike katastrofer kommer på nyhetene kjenner jeg oppriktig frykt i forhold til å bo sånn. 
Det er grusomt og ustabilt og unner deg virkelig ikke sånne opplevelser i fremtiden og uansett 
hvor vakkert det måtte være et sted, så hadde jeg aldri flyttet dit hvis jeg visste at det var et snev
av en sjanse til å gå galt. :(  Håper det blir en stor leilighet til deg jeg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden):

Når slike katastrofer kommer på nyhetene kjenner jeg oppriktig frykt i forhold til å bo sånn. 
Det er grusomt og ustabilt og unner deg virkelig ikke sånne opplevelser i fremtiden og uansett 
hvor vakkert det måtte være et sted, så hadde jeg aldri flyttet dit hvis jeg visste at det var et snev
av en sjanse til å gå galt. :(  Håper det blir en stor leilighet til deg jeg. 

Jeg har alltid bodd ved kysten, så er vant til naturens herjinger sånn sett. Orkaner og den slags. Besteforeldrene mine fikk taket på huset sitt skrelt av i en orkan. Huset lå alltid i le for vær og vind. Så kom sterke vinden i en retning den egentlig aldri var. Der lå plutselig taket i hagen til det som var mitt barndomshjem. Uforutsette ting kan skje. Huset hadde stått der i 50 år da dette skjedde.

Å bosette seg under et fjell, hvor det har gått ras, flyvesteiner osv eller ved flomutsatte vann blir litt som ventende ulykke på å skje tenker jeg :klo:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvi-Tvi, håper det blir ei rå for deg når den tid plutselig dukker opp. :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen. Måtte ut med søppel og gikk på butikken deretter. Kom meg så vidt hjem igjen. Solus kroppus har sett bedre dager.

Kjøpte blåbærmuffins til lunsj. Blir pølsestappe til middag senere. Blir mye tullmat for tiden. Men så får det være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (1 time siden):

God morgen. Måtte ut med søppel og gikk på butikken deretter. Kom meg så vidt hjem igjen.
Solus kroppus har sett bedre dager.

Kjøpte blåbærmuffins til lunsj. Blir pølsestappe til middag senere. Blir mye tullmat for tiden. Men så får det være.

Jeg tuller også en del for tiden. :sukk: Blir kjapp-kjapt og det får være greit en stund. Har div. grønnsaker på skivene, og en frukt pr. dag og det får holde. Lenge siden jeg hadde fullt vitamininntak på morgenen nå, men det må i gang igjen. Det blir ikke i dag i alle fall. 

God bedring til frøken Kroppus og Sola. :sjokolade:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på side 222 Sola. Bare så det er nevnt. :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Jeg tuller også en del for tiden. :sukk: Blir kjapp-kjapt og det får være greit en stund. Har div. grønnsaker på skivene, og en frukt pr. dag og det får holde. Lenge siden jeg hadde fullt vitamininntak på morgenen nå, men det må i gang igjen. Det blir ikke i dag i alle fall. 

God bedring til frøken Kroppus og Sola. :sjokolade:

Er du ikke blitt noe bedre enda? Håper du snart er i form igjen :klem:

Er ikke så lett å få i seg alt av vitaminer og slikt. Å spise så mange frukter og grønnsaker :sukk:

Takk.

Daryl Dixon skrev (11 timer siden):

Du er på side 222 Sola. Bare så det er nevnt. :nikke:

Vakkert tall har gått meg hus forbi :sjokkert: Pleier å legge merke til slikt. Må se hvor mange innlegg jeg har, så jeg ikke går glipp av når jeg ENDELIG får ny tittel :ler: Har vært platinamedlem i flere år nå :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, ser ut til å være lenge til enda. Kanskje neste år eller året etterpå da :vetikke:

Fikk hentemelding på to av pakkene jeg venter. Var 2 bukser og 7 overdeler. Ene genseren :rodmer: Den er bare såååååååå fin :rodmer:b?$eg$&$em$&$ep$&$ed$&n=ell_1757337-02_F Den var så god og fin på :rodmer: Ser de har den i rosa også... :ler:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hentemelding? TO av pakkene? :sjokkblå:       :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Hentemelding? TO av pakkene? :sjokkblå:       :fnise: 

Ja. Venter to til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle rydde av bordet før kveldsmaten. En kopp med melk i, jeg tydeligvis ikke hadde drukket opp til middag ut over hele bordet, gulvet :dåne: Fikk vasket opp alt. Spiste kveldsmat. Skulle trekke gardinene i fra et vindu. Rev ned en pyntegjenstand som gikk i tusen knas. :sinna: Alt i løpet av 30 minutter :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...