Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ja, det er det, men har ikke hatt det før, så jeg lurer også på om jeg må ha et par til hobbyer, korssting og "perling", som er nokså smått. / Ja, ennå har jeg langt hår som kan klippes tupper av selv, men jeg vurderer en pannelugg...det blir umulig alene syns jeg, selv om det ligger hazardiøse snutter på youtube. Kortere blir det og pannelugg også for så vidt, men det blir ikke pent. Morn-morn til deg. :) 

Du broderer? Det gjør faren min også  :)  Hvilken perling er det du gjør? Er så kjekt med slikt småplukk :nikke:  Lugg er det verre med ja. Det blir fort alt for kort. For skjevt osv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bestemor skal ha hjemmelaget ertesuppe til middag i dag :dåne: Det har jeg også lyst på! Nesten så man har lyst til å hoppe på første fly! Er lenge siden jeg laget ertesuppe sist. Har blitt lite matlaging fra bunn av i denne leiligheten. Har ikke benkeplass på kjøkkenet, så blir liksom sjelden jeg lager noe som krever tid 😕 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Du broderer? Det gjør faren min også  :)  Hvilken perling er det du gjør? Er så kjekt med slikt småplukk :nikke:  Lugg er det verre med ja. Det blir fort alt for kort. For skjevt osv. 

Hurra for faren din. :)  Bare vever sammen til en større ting rundt hals, arm eller i øre.
Fint å fordype seg i konsentrasjon og stillhet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Hurra for faren din. :)  Bare vever sammen til en større ting rundt hals, arm eller i øre.
Fint å fordype seg i konsentrasjon og stillhet. 

:nikke: Nydelige ting du lager :nikke: Er noe eget med måten man slapper av når man holder på med kosearbeider :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefales om en trenger å slappe av... :) 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :forkjølet: Bjørkepollenhelvete her i dag. Hadde ikke vindu oppe i går, så merket ikke særlig til det, men så åpnet jeg vindu nå på morgenen og er bare atsjo atsjo og atsjo. Kjenner jeg tettes igjen :forkjølet:Har tatt allergimedisin. Håper den virker snart :forkjølet:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg begynte visst for sent i år, for det tok litt tid før jeg stabiliserte meg, men nu går ting så meget bedre
og jeg skal komme meg igjennom denne gangen også. Allergien har visst kommet for å bli. :sukk: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jeg begynte visst for sent i år, for det tok litt tid før jeg stabiliserte meg, men nu går ting så meget bedre
og jeg skal komme meg igjennom denne gangen også. Allergien har visst kommet for å bli. :sukk: 

Skjønner det ikke. Er som om man blir mer og mer allergisk for ting med årene? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ute i heten i dag. Skal egentlig på behandling i morgen, men er så varmt der, at tror jeg skal avbestille :S Er så varmt der året rundt, men om sommeren er det helt jævlig. ( vet det ikke er sommer, men når det er 22 grader ute, så er det sommerlig nok for meg.) Og tradisjonen tro, så er jeg i julestemning :ler: Har sett på julevideoer på youtube. Slår aldri feil. Hvert eneste år på denne tiden. Er i sååååååååååå julestemning til høsten kommer og så er den blåst vekk :ler:

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har havnet i et varmt allergisk bakventland tror jeg... :vetikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden):

Vi har havnet i et varmt allergisk bakventland tror jeg... :vetikke: 

:nikke: Har du noen gang feiret jul i varmere strøk? Så rart det må være å ha på seg shorts og sandaler ute i desember :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (6 minutter siden):

:nikke: Har du noen gang feiret jul i varmere strøk? Så rart det må være å ha på seg shorts og sandaler ute i desember :ler:

    Aldri. Det er fullstendig naturstridig. PROTEST! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 timer siden):

Har vært ute i heten i dag. Skal egentlig på behandling i morgen, men er så varmt der, at tror jeg skal avbestille :S Er så varmt der året rundt, men om sommeren er det helt jævlig. ( vet det ikke er sommer, men når det er 22 grader ute, så er det sommerlig nok for meg.) Og tradisjonen tro, så er jeg i julestemning :ler: Har sett på julevideoer på youtube. Slår aldri feil. Hvert eneste år på denne tiden. Er i sååååååååååå julestemning til høsten kommer og så er den blåst vekk :ler:

Jeg har julekaker, hvis du vil ha :jepp:

Nå har varmen begynt å sette seg i huset allerede, liker virkelig ikke det :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (58 minutter siden):

    Aldri. Det er fullstendig naturstridig. PROTEST! :regler:

Må være vinter for meg også :nikke:

Rumle skrev (25 minutter siden):

Jeg har julekaker, hvis du vil ha :jepp:

Nå har varmen begynt å sette seg i huset allerede, liker virkelig ikke det :sukk:

Ja! 

Huff :dåne:er visst 25 grader nå ute :svett:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt forferdelig så fort dette varmegreiene satte i gang nå...som en boksehanske midt i fleisen. :grine:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden):

Helt forferdelig så fort dette varmegreiene satte i gang nå...som en boksehanske midt i fleisen. :grine:

:nikke: Men heldigvis er det meldt regn neste uke :mynona:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg stoler ikke på meldingene, for de skifter når de har lyst. :(  +34, 8 i sola dag og femten i natt. I alle dager?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (12 timer siden):

Jeg stoler ikke på meldingene, for de skifter når de har lyst. :(  +34, 8 i sola dag og femten i natt. I alle dager?!?

Er så alt for varmt. Var 26 grader inne i går kveld, da jeg skulle legge meg :( Klarte ikke å få ned temperaturen. Har vindu oppe på kjøkkenet og balkongdøren oppe. Er ikke særlig med vind ute heller, så blir ikke særlig gjennomtrekk heller :dåne: Var 25 grader ute i går. Akkurat nå på morgenen er det 14 grader i følge avisa, og varmere skal det bli :dåne: Alle planer for denne dagen er avlyst. Skal ikke utenfor døren min :opplyser:

Tror en grunn til jeg finner liv i ødemarken i Alaska, Sibir, Svalbard, og andre kalde steder så fascinerende er temperaturene der :ler: Noen er laget for varme, men andre igjen blir ukomfortabel, så snart temperaturen går over 20. Sånn 15-17 grader hadde holdt i massevis for min del, sommerstid. Noe høyere :svett: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Enig i alt du sier. :sukk: Femten i natt og stigende, for det gule der oppe er i full gang. Søk dekning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

Ja. Enig i alt du sier. :sukk: Femten i natt og stigende, for det gule der oppe er i full gang. Søk dekning. 

Nå er det 17 grader ute :svett: På badet mitt nå er det 28 grader. Sola står rett på vindu der. VARMT!

:fnise: Snakket med muttern i telefonen. Uffet meg over varmen. Hun elsker sol og varme. Nå gidder jeg ikke å høre på negativiteten din mer. Du får ikke noe positivt ut av meg når det er så varmt ute, nei det visste hun :ler: Hahaha :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...