Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Har sluttet å holde meg sammen med "de motsatte" om sommeren, for de vil ha sol uansett hvilke aktiviteter de skal på og de vil ha meg med...men det blir ingen fornøyelse for meg, så jeg rister på hodet og vinker dem av sted og de vet hvorfor nå. 

Jeg ser frem til det første høstlige draget i lufta om noen mnd. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Har sluttet å holde meg sammen med "de motsatte" om sommeren, for de vil ha sol uansett hvilke aktiviteter de skal på og de vil ha meg med...men det blir ingen fornøyelse for meg, så jeg rister på hodet og vinker dem av sted og de vet hvorfor nå. 

Jeg ser frem til det første høstlige draget i lufta om noen mnd. 

Ja. Blir hvert år invitert til å være med til Mallorca eller Kreta i juli måned.. Nei takk sier jeg hvert år. Tror det var nærmere 50 grader der en gang og det føltes visst nok ikke sååå varmt :risterpåhodet: De kan få ha det for seg selv. De synes det er deilig med slik ekstremvarme. Jeg blir uvel her hjemme i begynnelsen av 20 tallet på gradestokken. Kunne aldri reist frivillig et sted hvor det er varmere.  

Og så skal de alltid sitte i solen når man er ute og skjønner ikke hvorfor jeg alltid plasserer meg i skyggen. 

Skulle vært kun vår og høst synes jeg. Vinteren liker jeg ikke pga jeg er så redd for å falle og slå meg halvt ihjel. Sommeren er for varm :ler: Hahaha, ikke enkelt det der :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Vinteren liker jeg ikke pga jeg er så redd for å falle og slå meg halvt ihjel.
Sommeren er for varm :ler: Hahaha, ikke enkelt det der :ler:

Joda, det kunne ha vært gjort enkelt: "Skulle vært kun vår og høst synes jeg." Nemlig! :nigo: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

Joda, det kunne ha vært gjort enkelt: "Skulle vært kun vår og høst synes jeg." Nemlig! :nigo: 

:nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte ikke den deluxe- pizzaen til grandiosa. Synes det var både lite fyll på den+ rar smak, samt var jo sprø skorper. Jeg er ikke så begeistret for harde skorper. Jaja, da har jeg i alle fall smakt på det. Man kan ikke si man ikke liker noe før man har smakt :nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og jeg har hatt god burger og chips levert på døra og det er så lenge siden at det var veldig godt og mettende! :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (13 timer siden):

...og jeg har hatt god burger og chips levert på døra og det er så lenge siden at det var veldig godt og mettende! :spise: 

Det er det lenge siden jeg har spist. Kunne vært godt med en burgerking- burger :spise:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :svett: Fortsetter der vi slapp i går :dåne: Var veldig varmt på soverommet mitt. Glemmesak å ha dyne på seg. Nå er helårsdyna mi, ikke blant de tykkeste heller, så burde gå an å ha på seg. Har flere sommerdyner også i boden, så får finne dem fram om denne heten fortsetter. 14 grader er det visst ute nå og klokken er ikke blitt 8 enda. blir en lang varm dag er jeg redd. Håper ikke denne heten er en indikasjon for hva som venter resten av sommeren :redd:

Jeg drømte om en eller annen i natt, som jeg kysset på kinnet. Hvem var det, lurer jeg på :ler: :vetikke:

I dag må jeg på butikken en tur. Trenger brødmat, pålegg, noe veldig enkelt til middag. Jeg har kylling, så kanskje salat, men jeg er litt lei av salat, hvertfall den jeg lager, så kanskje noe helt annet ville smakt bedre :klo: Tror det blir salatpose. Da slipper jeg å gjøre annet enn å få kyllingen stekt :nikke: 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan blir en hot-hot sommer tror jeg...hetebølgene brer seg nordover og vi har en del uker i vente... :( 

Må ingenting i dag og skal bare rydde litt og kaste noen papirposer m.m. Alt er under kontroll. Godt det. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden):

Det kan blir en hot-hot sommer tror jeg...hetebølgene brer seg nordover og vi har en del uker i vente... :( 

Må ingenting i dag og skal bare rydde litt og kaste noen papirposer m.m. Alt er under kontroll. Godt det. 

:dåne: Prøvde i går å sitte foran viften, men lufta var så varm, at følte ikke det kjølte ned noe som helst. Å! Minner meg på at jeg må kjøpe en ny vifte. Må ha det om sommeren blir så varm jeg frykter :dåne:

Deilig å ikke måtte ingenting :mynona:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på butikken, men glemte å kjøpe brødmat til i morgen, så må på dypdykk i fryseren etter brødskiver. Jeg prøver å ha minst 1 brød i fryseren skjært opp, så jeg har i reserve, om jeg glemmer å kjøpe brød.

Muttern skal i konfirmasjon i dag. Kirkelig. Er visst vanlig nå å ha det på lørdager. Da jeg ble konfirmert, så var det kirkelige på søndager og borgelig på lørdager :vetikke: Søsteren til ene fetteren min skal konfirmeres snart også. Føler meg med ett gammel :ler: :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (3 timer siden):

:dåne: Prøvde i går å sitte foran viften, men lufta var så varm, at følte ikke det kjølte ned noe som helst.

Fukt klede med kaldt vann, legg over ansikt eller ønsket plass, fjern fra hud og la vifta avkjøle hudens fuktighet? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:) Til deg også, hvor du nå kryper rundt i forumhagen, luker og planter
og synger grosanger til de minste stiklingene. 💚

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden):

:) Til deg også, hvor du nå kryper rundt i forumhagen, luker og planter
og synger grosanger til de minste stiklingene. 💚

:romeo:  nemlig! :nikke:

Minus lukingen, er ikke så god på det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

:romeo:  nemlig! :nikke:

Minus lukingen, er ikke så god på det :ler:

Upps?!? Sa jeg lukingen? :klo:  Jeg mente løkingen = sette litt sene løker. :nikke: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Upps?!? Sa jeg lukingen? :klo:  Jeg mente løkingen = sette litt sene løker. :nikke: 

Da snakker vi! :jepp:

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Fukt klede med kaldt vann, legg over ansikt eller ønsket plass, fjern fra hud og la vifta avkjøle hudens fuktighet? 

Å! Det høres digg ut! Må testes senere i kveld :nikke:

Rumle skrev (3 timer siden):

God helg i varmen :blomst2:

God helg rumlemor :klem3: Har du planer for helgen. Jeg dagdrømmer om kjøligere vær. Blir så ekstremt varmt i stua mi når det er sol ute. Blir som et drivhus.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (5 minutter siden):

Å! Det høres digg ut! Må testes senere i kveld :nikke:

God helg rumlemor :klem3: Har du planer for helgen. Jeg dagdrømmer om kjøligere vær. Blir så ekstremt varmt i stua mi når det er sol ute. Blir som et drivhus.

Nei, det er labert med planer, men satser på å styre litt i hagen :jepp: Hvordan står det til på balkongen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har Sola tenkt å bli boende i den badstuen en sommer til? :klo: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...