Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Rumle skrev (34 minutter siden):

Nei, det er labert med planer, men satser på å styre litt i hagen :jepp: Hvordan står det til på balkongen din?

Der er det kun plommetreet, en jordbærplante som har overvinteret. Har en potte med en lang stilk oppi. Aner ikke hva det er for noe, men er masse blad på stilken, så til jeg finner ut av hva det er, så får den være. Kan være alt fra ugress til appelsin, sitron, plomme, rips,eple, pære eller melon :vetikke: Kommer fra en forsøkspotte jeg hadde og merket ingenting i potten, så kan være hva som helst. Har også en gul ildtopp tror jeg det er. 

Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Har Sola tenkt å bli boende i den badstuen en sommer til? :klo: 

:vetikke: Tar hver måned som de kommer. Har ikke blitt oppsagt enda, og er 3 mnd gjensidig oppsigelse. Jeg vet ikke helt hva jeg vil, så inntil jeg gjør, så holder jeg meg i ro. Ikke noe poeng i å bruke penger på i flytte til et annet sted her jeg bor, om jeg flytter til andre siden av landet.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola de skrev (45 minutter siden):

Der er det kun plommetreet, en jordbærplante som har overvinteret. Har en potte med en lang stilk oppi. Aner ikke hva det er for noe, men er masse blad på stilken, så til jeg finner ut av hva det er, så får den være. Kan være alt fra ugress til appelsin, sitron, plomme, rips,eple, pære eller melon :vetikke: Kommer fra en forsøkspotte jeg hadde og merket ingenting i potten, så kan være hva som helst. Har også en gul ildtopp tror jeg det er. 

:vetikke: Tar hver måned som de kommer. Har ikke blitt oppsagt enda, og er 3 mnd gjensidig oppsigelse. Jeg vet ikke helt hva jeg vil, så inntil jeg gjør, så holder jeg meg i ro. Ikke noe poeng i å bruke penger på i flytte til et annet sted her jeg bor, om jeg flytter til andre siden av landet.

Spennende, du må oppdatere oss når du finner ut hva det er :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover hun ennå? :klo:       Jeg spratt opp seks-ish og klarte ikke å sove mer. :gjesp:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Sover hun ennå? :klo:       Jeg spratt opp seks-ish og klarte ikke å sove mer. :gjesp:

Nei, jeg holder på med klesvask.  Var oppe halv sju. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok...god arbeidslyst. :)  Jeg leter litt på nett, men finner ikke noen andre enn de vanlige kjente vaskepulverne. 
Har altså testet vaskeark fra meny og er veldig fornøyd med dem. Jeg likte godt "Persil"...men de er borte igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

Ok...god arbeidslyst. :)  Jeg leter litt på nett, men finner ikke noen andre enn de vanlige kjente vaskepulverne. 
Har altså testet vaskeark fra meny og er veldig fornøyd med dem. Jeg likte godt "Persil"...men de er borte igjen. 

Jeg bruker kun Neutral vaskepulver jeg, så ikke mye spenning der :ler:

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kristiansund. En by jeg liker, men jeg forundrer meg over. Jeg var der da jeg var ung. Var der igjen for noen år siden, men fikk det ikke helt til å stemme, men hva jeg erindrer fra den gang. Kom igjen opp i en samtale i dag, så fikk meg til å gå inn på kartet og klør meg stadig i hodet :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser nå at jeg har rett. Haha, jeg har bilder tatt av meg ved en annen kai enn hvor båten la til sist jeg var der. Var det jeg ikke fikk til å stemme. Var ikke samme kai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesvask ferdig. Ble en kroneis til middag. Har ikke sjanse til å stå eller gå mer i dag. Har tatt fram brødskiver, så får spise det senere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for maksimal innsats av Sola vår. :D / Jeg har aldri vært i Kristiansund og skal nok heller ikke dit. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Hurra for maksimal innsats av Sola vår. :D / Jeg har aldri vært i Kristiansund og skal nok heller ikke dit. 

Jeg har vært overalt bortsett fra helt i sør i landet vårt. Er vel ikke helt sant det heller. Har vært med danskebåten innom Langesund og Kristiansand flere ganger, men har ikke gått i land der, så teller ikke det med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mynona:Jeg kjøpte en genser for et par uker siden. Hadde den på meg i går. Følte meg såååååååå fin i den. Bakdelen var at den satt perfekt før vask. Vil tro den krymper litt i vask. Jeg likte den så godt at jeg har bestilt den i en størrelse større, så jeg skal ha en som passer uansett :nikke:

Gjorde samme med to kjoler :ler: En i hver sin farge, i hver sin størrelse. Er mellom størrelser for tiden, så greiest å være sikker :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

Drømte i natt at pappa og jeg skulle kjøre til hvor han kommer fra med besteforeldre, onkler, tante, kusine, oldemor og alt. Søskenet mitt skulle ikke få være med :dåne: Tenke seg å ikke få lov til å være med! Skjedde aldri, men jeg var ofte på besøk alene der, om jeg var der på stevne med idretten, så søskenet mitt syntes det var urettferdig husker jeg. Jaja. Er ikke mange igjen av dem som engang var dessverre. Litt kjipt å tenke på at om jeg får barn, så vil ikke det få like stor slekt som jeg hadde da jeg vokste opp rundt seg. Hadde jeg fått barn da jeg var i 20 årene, ville det nok stilt seg annerledes, men nå er jeg nok atskillig eldre enn som så. 

Ellers i dag venter jeg på en pakke. Blir vel stikkord for uken. Venting på pakker. Jeg bestilte et par sandaler. Har visst bestilt hjemmelevering av en eller annen uforståelig grunn. Levering mellom 08-22 😕 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok meg selv i å nynne på denne i dag. Urbefolkningen i Australia ble og blir dårlig behandlet. Mye diskriminering der generelt. Jeg har noe familie der. Resten av familien i Storbritannia skulle emigrere dit. Alle fikk flytte bortsett fra datteren med down syndrom. Hun fikk ikke komme inn i landet en gang :risterpåhodet: Endte opp med at resten av den siden av familien ble værende i Storbritannia og heller dro på besøk til dem som var flyttet til Australia.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pasientreiset litt rundt i dag. Sjåføren skulle hente en annen også. Var i et område jeg aldri har vært før. Så i grunn ganske fint ut der, men tror det er langt utenfor min prisklasse. Var leiligheter der, men jeg må ha utsikt om jeg skal bo i leilighet, og da ryker nok budsjettet.

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer jo massevis hos deg. :fnise:  Alltid noe på gang, liksom... Jeg skal bare ha lønsj nå jeg. Det er alt som skjer. 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden):

Det skjer jo massevis hos deg. :fnise:  Alltid noe på gang, liksom... Jeg skal bare ha lønsj nå jeg. Det er alt som skjer. 

Ja :ler: Har vel alltid et eller annet på gang. Mange småting som skal gjøres :nikke:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad for å høre at livet er et surfebrett i fart og du er oppå det med et stort smil
og ei pakke eller to under armen. ;)  Swusch! 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:dåne: Drømte i natt at jeg ble bestjålet både lommebok og telefon :dåne: Hadde visst vært og spist på en Egon og glemt veska der. Da jeg kom tilbake for å hente den var lommebok og telefonen borte :dåne: Det er marerittscenario det der! Eneste tyvene hadde lagt ligge igjen var hårklyper og et verdiløst armbånd.

Når jeg er på ferie utenlands, pleier jeg å ha to lommebøker. En lommebok med kontanter akkurat nok til den dagen på meg, og en annen med alt annet liggende gjemt der jeg bor. Er så mye i ens lommebok. Min er 13 år gammel snart. Er sikkert ting som har ligget i den like lenge. For å ikke snakke om ens telefon. Nå har jeg koden til min i lommeboken, da jeg aldri husker den, da jeg sjelden slår av telefonen, så ville vært carte blanche for en tyv :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kom endelig pakken jeg skulle få levert. Må ha trykket feil da jeg bestilte. Pleier sjelden å bestille hjemlevering, da postnord alltid kjører feil. Er et hus ved siden av på skrå herfra i en annen gate. Samme gatenummer som her, så nesten uten unntak. Postnord, posten, pasientreiser osv. De kjører alltid dit først, før de skjønner de har kjørt feil, eller som de ofte gjør, sier de har vært her, men ingen var hjemme :bond: Fikk melding om at de skulle være her i løpet av 15-30 minutter. 55 minutter senere kom de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...