Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgen :regn:

I dag har jeg vært en tur på butikken. Fikk så lyst på gräddost :spise: Kjøpte også plaster mens jeg var der. Men pokemonmotiver på :ler: Jeg har supersterkt plaster fra før av. Bakdelen med det er at huden ofte følger med når man tar det av. Jeg har kutt under neglen på en finger etter ublidt møte med en lakenstrammer i går, så fant ut at "barne"-plaster måtte være mer hudvennlig å få av. Er mye søtere også :ler: Nå har jeg på et med en gul figur på.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol:

Drømte jeg var "tvangs"giftet med en som behandlet meg dårlig. Snakket så stygt til meg.

Enda en god grunn til å aldri gifte seg! 

 

Har fått sortert klesvask. Skittentøyskurven hadde gått over sine bredder og gikk knapt an å gå på gulvet foran. Er drittlei av klesvasksystemet her jeg bor. Å ha vaskemaskin på eget bad :dåne:det hadde vært noe. Bare sette på en maskin når det måtte passe, i stedet for, som her hvor man får vasket hvite skjorta med ketchup på 6 dager etter flekken kom på.   Er vel sånn den "kun til bruk hjemme"klærbunken stadig blir større og større :S :raven:

 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har syndet så veldig i dag :dåne:  Spist både paprika og drukket eplejuice. Magen slår kollbøtte. Vet det var å tøye strikken langt med å drikke eplejuice i mars måned :( :dåne: Tåler kun eple i desember og januar. Paprika har jeg begynt å reagere på mer og mer. Vanlige grandiosaen med paprika på, tåler jeg ikke. Nå spiste jeg paprika på baguetten min til frokost og tålte det tydeligvis ikke :(

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 time siden):

Jeg har syndet så veldig i dag :dåne:  Spist både paprika og drukket eplejuice. Magen slår kollbøtte. Vet det var å tøye strikken langt med å drikke eplejuice i mars måned :( :dåne: Tåler kun eple i desember og januar. Paprika har jeg begynt å reagere på mer og mer. Vanlige grandiosaen med paprika på, tåler jeg ikke. Nå spiste jeg paprika på baguetten min til frokost og tålte det tydeligvis ikke :(

 

Er det pga kryssallergi at du tåler epler noen mnd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (12 minutter siden):

Er det pga kryssallergi at du tåler epler noen mnd?

Ja. reagerer veldig på eple i pollensesongen. I desember kan jeg spise så mye epler jeg vil. Fra februar og fremover tåler jeg det ikke.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (6 minutter siden):

Ja. reagerer veldig på eple i pollensesongen. I desember kan jeg spise så mye epler jeg vil. Fra februar og fremover tåler jeg det ikke.

Skjønner. Må være kjett med allergier. Håper du føler deg bedre snart. 💐

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (9 minutter siden):

Skjønner. Må være kjett med allergier. Håper du føler deg bedre snart. 💐

Takk, det håper jeg også :klem3:Pleier å holde meg unna ting jeg ikke tåler, men må liksom bare prøve meg fram. Nå blir det ikke mer eple før til jul :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Takk, det håper jeg også :klem3:Pleier å holde meg unna ting jeg ikke tåler, men må liksom bare prøve meg fram. Nå blir det ikke mer eple før til jul :)

Da skal du få et eple I julegave. :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (Akkurat nå):

Da skal du få et eple I julegave. :nikke:

Pleier å lage eplekake på høsten av norske epler som jeg koser meg med i desember  :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (4 minutter siden):

Pleier å lage eplekake på høsten av norske epler som jeg koser meg med i desember  :spise:

Ikke noe som lukter så godt som eplekake! Passer jo perfekt til jul!

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Ikke noe som lukter så godt som eplekake! Passer jo perfekt til jul!

:nikke: Synes den blir svært så god med syrlige epler :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)

Hører på musikken min på spotify. Hører nå på musikk, jeg ikke har hørt på, på mange år. Ble litt sånn hæ, hvorfor har jeg lagt den sangen til :ler: Hører ikke så veldig mye på musikk, lenger, så når jeg gjør, blir det som regel bare siste låtene jeg la til.

Ser på kampen mellom LSK og Brann. Så kjepphøye som Branndamene var i sporten i går, så burde de heller ledet i stedet for å ligge under 2-0. Når vi snakker om fotball. Superlaget mitt har fått ny draktleverandør. Puma. Nå har de fått en så fin gaupe på draktene sine :)  w600h600.jpg

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrevet (endret)

Denne sangen minner meg om da vi var på hyttetur med klassen. Husker Ole satte den på, på full guffe :ler: Like fin nå som den gang :nikke: :digge:

 

Endret av Sola de
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (9 timer siden):

Den er fin :nikke:

God helg i tråden :blomst2:

God helg :hjerte:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Naboen hadde fest i natt. Jeg sa i fra til liten nytte. Tror jeg skal finne et eller annet bråkete noe å gjøre nå, sånn bare fordi. Like morsomt for dem nå, som det var å ligge våken pga bråket deres i natt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesvask i gang. Det var så ekkelt der nede. Støre hårklaser i pakningen til vaskemaskinen. Skyllemiddel og vaskepulver nærmest murt fast i vaskemiddelkamrene. Hår overalt! Er så nasty! Enkelte er bare som griser.

Har som vanlig mer tøy som skal vaskes enn jeg har tid til, så vi får bare se hva som blir vasket.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på behandling. Var innom butikken på vei hjem. Blir frossenpizza til middag i dag. Den

"hjemmelaga" til grandiosa. Er ikke paprika på den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :regn:

Hører på musikk

Og sitter og skriver handlelapp frem til over påske. Er svært matlei. Vet ikke helt hva jeg har lyst på. Hadde vært godt med noe lammekjøtt :klo: Kanskje med kålrotstappe til eller i en lapskaus. Tror jeg bare må se hva jeg kan finne ut av når jeg er der. Prøvde å se litt i middagstråden her, men var mer ting jeg ikke liker denne gangen som var bilde av. Får se på nett om jeg finner noe fristende.

Jeg har ikke pyntet til påske. Tror ikke jeg skal heller. Jeg kjøpte harepuser for noen uker siden fra hadeland glassverk og så kjøpte jeg noen søte kyllinger på Feel. Tror det får bli påskepynten i år. ( de er svært små alle sammen, så tar ikke store plassen) Tidligere år hadde jeg dekorert noen lys med decoupage og hadde noen harepuser jeg hadde filtet, men de forsvant med muttern hjem, så har ikke så mye påskepynt. Eller det er vel ikke sant, men det jeg har ellers når jeg tenker meg om er nedpakket. Har noen keramikkegg også oppe, men de er egentlig helårlig. Jaja.5825-1.webpstandard_resolution.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...