Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Jaaaaa...Vera er min helt! :hoppe: Klart jeg skal se. Veldig glad for at det kommer mer med henne, for en slik rolle som hun leverer er herlig. Veldig rart å tenke på at hun spilte mor i huset i "Stolthet og Fordom"....og det tok tid før jeg husket hvem hun var da. En framifrå skuespiller; måtte hun kunne jobbe lenge! :D 
f237c8a8d782d4d1ac69ff7fa4fc9660.jpgNINTCHDBPICT000678253781-1.jpg?w=620

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jaaaaa...Vera er min helt! :hoppe: Klart jeg skal se. Veldig glad for at det kommer mer med henne, for en slik rolle som hun leverer er herlig. Veldig rart å tenke på at hun spilte mor i huset i "Stolthet og Fordom"....og det tok tid før jeg husket hvem hun var da. En framifrå skuespiller; måtte hun kunne jobbe lenge! :D 
f237c8a8d782d4d1ac69ff7fa4fc9660.jpgNINTCHDBPICT000678253781-1.jpg?w=620

Det er henne ja! Hun holder seg veldig godt  til å være nærmere 80 :)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter Til tørk med vått hår foran viften med baderomsvindu og kjøkkenvinduet åpent. Har sentralvarme på og i tillegg boblejakke på meg her jeg sitter, så jeg ikke skal fryse :ler::ler:

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hjelper tydeligvis å være en god detektiv med lang erfaring. Holder de små grå i aktivitet da
og så får hun tilbake en mannlig hjelper som hun har hatt før. DET blir også veldig bra.  :lur: 
Han har visst fått seg skjegg nå og blitt eldre han også, men her er et bilde fra før i tiden.                       :sjenert:
Vera-bb99c27.jpg?quality=90&webp=true&re

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden):

Ja, det hjelper tydeligvis å være en god detektiv med lang erfaring. Holder de små grå i aktivitet da
og så får hun tilbake en mannlig hjelper som hun har hatt før. DET blir også veldig bra.  :lur: 
Han har visst fått seg skjegg nå og blitt eldre han også, men her er et bilde fra før i tiden.                       :sjenert:
Vera-bb99c27.jpg?quality=90&webp=true&re

Ja, skulle til å si, er det ikke to menn hun har hatt som sidekick? han her er den første? 

Endret av Sola de
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Jo. :nigo: 

Og hoppen liker ham? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er middagen spist, oppvask tatt og jeg er sliten :gjesp: Klarer ikke stå mer i dag. Ble Toro- lasagne til middag. Halverte mengden med karbonadedeig, lasagneplater osv, men ble likevel, så alt for meget.

Nå lader jeg opp telefonen, mens jeg venter på at den skal ringe ☎️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :sol: Nå er det like før jeg får tvilsomme æren av å bli vekket av solen hver morgen. Den pleier å komme fram og skinne rett hvor jeg ligger med hodet mitt i senga :bond: Må finne noe lystett å henge opp der.

Beat for beat i reprise er på tv. Hvilket band Robbie Williams var i før han ble soloartist, visste deltakerne ikke :risterpåhodet:

I dag har jeg klesvask om litt. Før det vurderer jeg å rive opp ripsbærbuskene på balkongen og kaste dem. Ene potten er tett, så den må tømmes uansett. De andre to. Er lei av å være fugleskremsel for å få kanskje en neve med bær til sammen. Det gidder jeg ikke. I tillegg skal jeg flytte, så greit å få ryddet opp der ute først som sist. Plommetreet lever også farlig, men det får jeg mer motstand av fra mine sine om å kutte i småbiter og kaster. Så blir vel til å havne hos noen av dem når den tid kommer.

Blir kun kjøpeplanter hos meg i år, i tillegg til en jordbærplante, som ser ut til å ha overvintret. Høsten kom og gikk inn i vinter  uten at jeg egentlig kom meg ut på balkongen for å rydde opp i plantene mine. Tomatplantene sto med frukter til vinteren kom, så først nå er de visne, så må få kastet dem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, akk, alltid noe å gjøre når en har vekster i omgivelsene. Jeg kjøper mine bærkurver ferdige til bruk.
Blir best sånn for meg. Må nok innrømme at hvis jeg hadde hatt stor hage, så hadde naboene nok ikke likt resultatet, for jeg liker å ha det frodig. "Overgrodd" som andre folk kaller det. Vakkert og grovillig - de trives sånn, som jeg hadde sagt. Jeg hadde valgt meg vekster som var kjent for å gro så det sprutet i omgivelsene. Laget meg en slik overbygd sitteplass i hagen og kledd den med vegger og tak av grovillige grønne planter med store blader som kunne gi en sval grønn skygge hele sommeren.

Ååå, man kan drømme.  :)  God søndag til deg, Sola.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (20 timer siden):

Ja, det hjelper tydeligvis å være en god detektiv med lang erfaring. Holder de små grå i aktivitet da
og så får hun tilbake en mannlig hjelper som hun har hatt før. DET blir også veldig bra.  :lur: 
Han har visst fått seg skjegg nå og blitt eldre han også, men her er et bilde fra før i tiden.                       :sjenert:
Vera-bb99c27.jpg?quality=90&webp=true&re

Gledee meg sånn til å se🥰Men først skremmer l famnen til ein mordar vettet av meg🥺

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (3 minutter siden):

Men først skremmer l famnen til ein mordar vettet av meg🥺

     Hvor, hvor, hvor? :hoppe: Jeg vil også skremmes nå som det er dag. 
Kunne ikke vente, så jeg lette og NRK! :hjerter: Jeg skal se ganske straks. Takk for tips.

Endret av Hoppetaujenta
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

Akk, akk, alltid noe å gjøre når en har vekster i omgivelsene. Jeg kjøper mine bærkurver ferdige til bruk.
Blir best sånn for meg. Må nok innrømme at hvis jeg hadde hatt stor hage, så hadde naboene nok ikke likt resultatet, for jeg liker å ha det frodig. "Overgrodd" som andre folk kaller det. Vakkert og grovillig - de trives sånn, som jeg hadde sagt. Jeg hadde valgt meg vekster som var kjent for å gro så det sprutet i omgivelsene. Laget meg en slik overbygd sitteplass i hagen og kledd den med vegger og tak av grovillige grønne planter med store blader som kunne gi en sval grønn skygge hele sommeren.

Ååå, man kan drømme.  :)  God søndag til deg, Sola.

Overgrodd er vakkert :rodmer: Finere enn striglet i stramme rammer :nikke:

God søndag, hoppeloppen min :klem3:

Frøkenfryden skrev (2 timer siden):

Gledee meg sånn til å se🥰Men først skremmer l famnen til ein mordar vettet av meg🥺

Var den så skummel :S Hadde tenkt å se den i går, men besøket mitt ville se på kompani Lauritzen, så tenkte jeg skulle se den på nett- tv, men om den er skremmende, så kanskje best å la være?

Hoppetaujenta skrev (2 timer siden):

     Hvor, hvor, hvor? :hoppe: Jeg vil også skremmes nå som det er dag. 
Kunne ikke vente, så jeg lette og NRK! :hjerter: Jeg skal se ganske straks. Takk for tips.

Er den skummel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sola de skrev (5 minutter siden):

Overgrodd er vakkert :rodmer: Finere enn striglet i stramme rammer :nikke:

God søndag, hoppeloppen min :klem3:

Var den så skummel :S Hadde tenkt å se den i går, men besøket mitt ville se på kompani Lauritzen, så tenkte jeg skulle se den på nett- tv, men om den er skremmende, så kanskje best å la være?

Er den skummel?

Ikke sånn skrekk-vræææl-skummel. Mer psykologisk. Creepyskummel☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klesvask i gang. En masin med kokevask og en maskin med bukser står på nå. Skittentøyskurven flyter som vanlig over, men har ikke tid denne uken heller til å få det vasket. Håper det vil la seg gjøre neste gang å få vasket alt sammen.

Jeg har fått tatt oppvask på kjøkkenet. Utslagskummen er tett. Har vært moden for mudin i lange tider, men jeg har utsatt og utsatt og utsetter igjen til i morgen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (Akkurat nå):

Ikke sånn skrekk-vræææl-skummel. Mer psykologisk. Creepyskummel☺️

Aha! Den typen om man skal ut senere på kvelden, så ser man seg over skulderen hele tiden- type skummel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sola de skrev (28 minutter siden):

Er den skummel?

    Jeg begynte (stakkars mannen), men fant ut at i dag må jeg se noe annet. Creepyskummel er rette ordet. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 time siden):

    Jeg begynte (stakkars mannen), men fant ut at i dag må jeg se noe annet. Creepyskummel er rette ordet. :( 

Da velger jeg å stå over :nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal fortelle litt mer når den er sett om noen døgn. Må jo se når den er påbegynt.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Skal fortelle litt mer når den er sett om noen døgn. Må jo se når den er påbegynt.

Jeg liker ikke overskumle ting, så venter til jeg har hørt dommen før jeg våger se :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...