Gå til innhold

Solas grublerier3.


Sola de

Anbefalte innlegg

Tror kanskje det blir ovnstekt torsk, stekt løk, mandelpotet og tyttebærsyltetøy til middag i dag :spise: Får se hva jeg får til etter jeg har sett på jeg er ferdig å se på tv :ler: Skal se på to episoder av Gold rush White water. Er sååååååå spennende. De er så vågale :ler: Bokstavlig talt. Gå på line over fossende elv. Rappelere ned fjellsider som raser litt mens de går ned. Dykking under kampsteiner :risterpåhodet: Er så vanvittig, at bare må se på :ler: Hadde aldri turt å gjøre noe sånt selv. Kan ikke svømme, så ville blitt drukning med en gang, men hva folk våger seg ut på :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser i kundeavisene til matbutikkene for denne uken. Hva er greia med å ødelegge kjøtt med marinader :raven: Liker ikke marinert kjøtt :ler: Foretrekker det uten tilsatt noe som helst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :ninja: Hva jeg drømte om i natt skal jeg holde for meg selv :ler:

I dag er det flere ting jeg bør få gjort, men å faktisk få det gjort.. Vi får se hva dagen bringer med seg.

Ha en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:raven: Da var baksmell på skatten betalt. Skjønner fremdeles ikke hvordan det kunne bli baksmell, men skal ha meg en samtale med ligningskontoret for å unngå at det gjentar seg til neste år>:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært og hentet pakke. Var bøker jeg hadde bestilt på 40% avslag på mammutprisen. En stabel med bøker. Får mer enn nok å lese på resten av dette året :ler: Fikk handlet i samme slengen. Fikk handlet inn en del av hva jeg trenger til påske. Tok taxi hjem.

Tror det kun blir brødmat i dag til middag. Er ikke i stand til å gjøre for mye mer i dag.

Fikk kjøpt påskeservietter. Jeg har kjøpt på meny og obs fra før av, men de stinker så av. Liker dem ikke. Håper disse er mindre duftende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte forresten to planter. To gule. En ildtopp og margeritt tror jeg det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

medium.jpgKan noen forklare meg hva annet enn kebab man kan bruke dette her til? Tenkte å lage lapskaus, men blir kjøttet for smått og smakløst til det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg innom Kiwi. Bor ikke i nærheten av en, så er kanskje bare 1 gang i året jeg handler på denne. Der fant jeg masse sursild :mynona: :spise: Middagen i dag ble et rundstykke delt i 4. 1 del med fenalår, 2 med egg og kaviar og 1 tett dekket med sursild :spise: Er såååå godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom første " hadde jeg bare vært 10 år yngre" fra meg :ler: Så et studium reklamert for, som jeg kunne tenkt meg. Hadde dette vært for 10 år siden, i den tiden jeg avsluttet studiene mine, så hadde jeg hoppet rett på. Tror ikke jeg har det i meg, å begynne på et studium nå. Er ikke helt der lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middagssammenblandingen min samt alt annet jeg spiste/ drakk i går, ble for meget.  Magen har slått kollbøtte ut av en annen verden. Merker den fremdeles er uggen.

God morgen forresten 🤢

Er litt redd for å spise frokost. Vil tro det fortsatter hvor det slapp før jeg la meg, men uten mat og drikke, duger Sola ikke, så må få i meg noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderte å avlyse behandling i dag, da magen er uggen, men jeg klarte å beholde frokosten,  så dro. Satt på bussen og syntes veldig synd på meg selv. Følte meg ikke helt på topp der jeg satt. Kom en kjekk fyr inn på bussen. Nei i dag gidder jeg ikke å se på deg tenkte jeg og tittet heller ut av vindu. Kom meg inn på behandling.  Fikk hva som kjentes ut som en real omgang med juling. Gikk for å ta bussen hjem. Der så jeg en kjendis gi en uteligger en klem.  Han kjøpte kaffe til ham. Kanskje han ikke er så høy på pæra som jeg tidligere har fått inntrykk av  :klo:(Han hadde fastlege på mitt gamle fastlegekontor og jeg så ham der noen ganger.) Eller noen bare har flere sider enn bare en sier jeg til meg selv. 

Nå blir der avslapning noen timer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg spist middag. Ble hjemmelaget pizza. Så hjemmelaget den får blitt i mitt hjem, i alle fall. Kjøpte for noen dager siden pinsabunner. Hadde creme fraiche, ananas, gul paprika, kyllingrester, pepper og mozarella på. Var ålreit, men tror ikke jeg blir til å kjøpe slike bunner flere ganger. Ble stappmett. Om magen begynner å trøble seg igjen, så vet jeg at jeg ikke tåler paprika. Den røde tåler jeg ikke, men den gule er jo mildere :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier det igjen jeg; en B og B hadde du passet til å ha. Andre får ta rommene og vaskingen,
så tar du deg av bespisningen. Jeg er gjest!  :nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God Rumlehelg til deg også. :)  Hvilehelg hos deg også? 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

God Rumlehelg til deg også. :)  Hvilehelg hos deg også? 

Vi får håpe det :jepp:

I dag haglet det skikkelig her, satt fn liten demper på vårstemning jeg ellers kjente på. Men, det er bare mars, så det er vel ikke annet å forvente 🙂

Du skal se serier i helgen kanskje? (Leste nettopp tråden din om filmoteket :nikke:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hoppetaujenta skrev (16 timer siden):

Jeg sier det igjen jeg; en B og B hadde du passet til å ha. Andre får ta rommene og vaskingen,
så tar du deg av bespisningen. Jeg er gjest!  :nikke: 

Jeg? Haha! Jeg hater å lage mat :ler: Eier ikke interesse for mat. Blir fort mye av det samme hver dag til jeg blir så lei at jeg må lete etter annen mat- handle andre steder enn jeg vanligvis gjør en stund.

Rumle skrev (15 timer siden):

God helg i tråden :blomst2:

God helg til deg også rumlemor :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (15 timer siden):

Vi får håpe det :jepp:

I dag haglet det skikkelig her, satt fn liten demper på vårstemning jeg ellers kjente på. Men, det er bare mars, så det er vel ikke annet å forvente 🙂

Du skal se serier i helgen kanskje? (Leste nettopp tråden din om filmoteket :nikke:)

Det skal jeg og det er allerede satt klart på maskinen her. Helt herlig å ikke skulle noe ute = filmer inne! :nigo: 

Sola de skrev (2 minutter siden):

Jeg? Haha! Jeg hater å lage mat :ler: Eier ikke interesse for mat. Blir fort mye av det samme hver dag til jeg blir så lei at jeg må lete etter annen mat- handle andre steder enn jeg vanligvis gjør en stund.

Jeg fatter det ikke. Du nevner i fleng hele året gode ting som til sammen blir et godt måltid. :klo: 
Da må du ha vært matlager i ditt forrige liv...og jeg står først når du igjen skal bli det i ditt neste liv. :spise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :regn:

I dag har jeg vært ute med søppel og papp. Deretter gikk jeg på nærbutikken. Ikke hadde de hverken egg, håndsåpe eller pappkopper 😕 

Litt usikker på hva jeg skal lage til middag i dag. Har så mye å velge blant, etter handleturene mine denne uken. Fant salt lammekjøtt på kiwi her om dagen, så tenkte kanskje å ha det i morgen med kålrotstappe og mandelpotet til. Leste utenpå esken at det måtte ligge i vann 6-12 timer før det tilberedes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Det skal jeg og det er allerede satt klart på maskinen her. Helt herlig å ikke skulle noe ute = filmer inne! :nigo: 

Jeg fatter det ikke. Du nevner i fleng hele året gode ting som til sammen blir et godt måltid. :klo: 
Da må du ha vært matlager i ditt forrige liv...og jeg står først når du igjen skal bli det i ditt neste liv. :spise: 

Det kommer nye episoder av Vera på nrk1 på skjærtorsdag klokken 21.50, om du liker å se på henne :)

Har bare aldri interessert meg for mat. Er liksom som drivstoff. Mange sitter lenge og vel og spiser. Det gjør ikke jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...