Gå til innhold

Skravletråd januar-februar 2023


Kassiopeia8

Anbefalte innlegg

*Marihøna* skrev (14 minutter siden):

Får ikke slettet siteringen 🥴

Blør friskt rosa blod nå.. Hadde det samme med datteren min i uke 8-9. Nå har jeg panikk for at jeg holder på å miste, mtp det er så tidlig 😔

 

Ånei!!! 😭😭  Er det mye da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pølsevann skrev (50 minutter siden):

Ånei!!! 😭😭  Er det mye da? 

Alt er relativt. Kommer på hvert tørk. Mest skeptisk pga magesmertene i forrigår. Blir paranoid, så redd for å miste, men får ikke gjort noe annet enn å vente å se.. Ringer legen over helgen for å ta blodprøve med hcg måling tenker jeg. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (17 minutter siden):

Alt er relativt. Kommer på hvert tørk. Mest skeptisk pga magesmertene i forrigår. Blir paranoid, så redd for å miste, men får ikke gjort noe annet enn å vente å se.. Ringer legen over helgen for å ta blodprøve med hcg måling tenker jeg. 

 

Har googlet litt nå, ikke typisk menstruasjon, men kan jo ta seg opp 🤷🏼‍♀️ tok i bind for å se om det er såpass. Kan jo fort se litt mye ut på papiret 🤷🏼‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint om jeg også kan legges til. Jeg har også termin nå i vinter. 6.januar 2023 🥰. Jeg er 35 år (blir 36 senere i år) og det er første graviditet. Vi er veldig spent 🥰 og det er litt skummelt. Redd for at det skal gå galt. Men etter tidlig ultralyd i går (8+1) så ser alt fint ut. Krysser fingrene ❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karmelia skrev (22 minutter siden):

Fint om jeg også kan legges til. Jeg har også termin nå i vinter. 6.januar 2023 🥰. Jeg er 35 år (blir 36 senere i år) og det er første graviditet. Vi er veldig spent 🥰 og det er litt skummelt. Redd for at det skal gå galt. Men etter tidlig ultralyd i går (8+1) så ser alt fint ut. Krysser fingrene ❤️

Det skal jeg gjøre! Velkommen og gratulerer❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassiopeia8 skrev (16 minutter siden):

Det skal jeg gjøre! Velkommen og gratulerer❤️

Tusen takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Marihøna* skrev (1 time siden):

Har googlet litt nå, ikke typisk menstruasjon, men kan jo ta seg opp 🤷🏼‍♀️ tok i bind for å se om det er såpass. Kan jo fort se litt mye ut på papiret 🤷🏼‍♀️

Det kan være sensitive slimhinner også. Jeg hadde noen episoder med det første gang jeg var gravid, men det gikk fint. Husker ikke hvor tidlig det var da. Men det kan jo desverre være et dårlig tegn og. 

Karmelia skrev (57 minutter siden):

Fint om jeg også kan legges til. Jeg har også termin nå i vinter. 6.januar 2023 🥰. Jeg er 35 år (blir 36 senere i år) og det er første graviditet. Vi er veldig spent 🥰 og det er litt skummelt. Redd for at det skal gå galt. Men etter tidlig ultralyd i går (8+1) så ser alt fint ut. Krysser fingrene ❤️

Gratulerer! Så bra alt så fint ut på UL! Og velkommen til oss. 
Jeg tenkte å bestille en time til TUL neste uke. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (1 time siden):

Det kan være sensitive slimhinner også. Jeg hadde noen episoder med det første gang jeg var gravid, men det gikk fint. Husker ikke hvor tidlig det var da. Men det kan jo desverre være et dårlig tegn og. 

Ja, nå er det mindre og lysere rosa blod, og ingenting har kommet i bindet 🤞🏼 regner med sensitive slimhinner, for var det jeg hadde sist. Var bare ikke forbredt på at det skulle komme så tidlig 🙉 liten breakdown, men heldigvis er mannen flink til å roe meg ned ❤️ 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bestilt time til TUL om en uke. Da er jeg 9+0 eller 9+1 (Preglife og Helseoversikt er ikke enige) og dagen etter har jeg legetime.

Edit: surra fælt med datoer og greier nå 😛 Så da endra jeg så jeg skal ha TUL på lørdag, så får jeg ta en til senere og. 

Endret av Pølsevann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (16 timer siden):

Ja, nå er det mindre og lysere rosa blod, og ingenting har kommet i bindet 🤞🏼 regner med sensitive slimhinner, for var det jeg hadde sist. Var bare ikke forbredt på at det skulle komme så tidlig 🙉 liten breakdown, men heldigvis er mannen flink til å roe meg ned ❤️ 

Hvordan går det nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sover så ufattelig dårlig for tiden. Sliter med å sovne, våkner flere ganger om natta og føler at jeg er lys våken hver gang jeg våkner, så det er vanskelig å sovne igjen. Blir så sliten av det. Det er som om kroppen går på autopilot/overlevelsesmodus eller noe. Så i natt har jeg sovet 4,5 time med 2 oppvåkninger inni der. Lurer på hvor lenge det går før jeg kræsjer. Og merker at lunta er kort på dagen og det går utover 4 åringen. 😭

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (5 timer siden):

Hvordan går det nå?

Blir nok ingen februarbaby på oss 💔

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Marihøna* skrev (16 minutter siden):

Blir nok ingen februarbaby på oss 💔

Å nei 😭😭 så trist! 🧡🧡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg testet positivt i dag. Sluttet med pillen i midten av mars, så dette gikk fortere enn forventet. Foreløpig termin er 01. februar. Det blir mitt tredje barn hvis alt går bra 😊 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøya90 skrev (55 minutter siden):

Jeg testet positivt i dag. Sluttet med pillen i midten av mars, så dette gikk fortere enn forventet. Foreløpig termin er 01. februar. Det blir mitt tredje barn hvis alt går bra 😊 

Gratulerer! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pølsevann skrev (4 timer siden):

Gratulerer! 

Takk! Gratulerer til deg også :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Pølsevann skrev (8 timer siden):

Å nei 😭😭 så trist! 🧡🧡

Vært hos legen idag, hun ville ikke gi falske forhåpninger, men hun mente det ikke var over før hcg verdiene sank på blodprøven... Hadde visstnok hatt pasienter med store blødninger som det hadde gått fint med. 

Har mine tvil, men litt håp har jeg enda.. 

Trekker meg tilbake inntil videre, men satser på at jeg kan være med dere videre til termin 🤞🏼 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal jeg på UL snart… gruer meg litt. Sist jeg var på UL var det jo ikke noe liv. Men føler jeg har mer symptomer nå da. Så håper på positive nyheter 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kassiopeia8 skrev (På 24.5.2022 den 19.45):

Velkommen! Krysser fingrene for deg❤️ hvor gammel er du, hvilket barn og hva er foreløpig termindato? Så kan jeg legge deg inn i hovedinnlegget. 

Beklager sent svar! Er 27 år, første barn og foreløping termindato er 31 desember ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...