Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Har lest igjennom. Og syntes kara her får litt ufortjent tyn. Det er jo en gjeng flotte og kule karer. Så skjønner godt det er vrient å velge noen, for henne. 

  • Liker 6
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Krokenguri skrev (1 time siden):

Har lest igjennom. Og syntes kara her får litt ufortjent tyn. Det er jo en gjeng flotte og kule karer. Så skjønner godt det er vrient å velge noen, for henne. 

Enig. 

Ser ut som hun liker Birger veldig godt. 

Hvordan sang han? Jeg er så flau når det gjelder sånne ting at jeg måtte skru av 🤣

Håper han ikke sang som en kråke 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er langtekkelig. Det ser ikke ut som om dagene utnyttes særlig effektivt, og det ser ut som gutta kjeder seg mye. Altfor mange episoder, kunne godt vært halvparten. Men jeg har ikke troen heller. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke egentlig spoiler men kommentar til den ene alene-daten i episode 7 som jeg tror kun er på Discovery + (foreløpig)

Spoiler

Eh… stusset litt på at jeg hadde sett Linni og Rolf-Erik i den settingen før (piknikteppe på svalberget) samt stusset på annen bekledning da de skulle fiske. Her har de jammen meg klippet og limt slik at det skal se ut som 1 date. Selvfølgelig fint å få frem innholdet i samtalen på svalberget men ganske teit å fremstille det som en helhetlig date når det er to hendelser med noe tidsspenn..! Kan umulig ha hatt mye å snakke om på fiskedate siden de måtte fremstille daten slik? 
 

Ref. Episode 4, fom minutt 26. (Ja, jeg måtte dobbeltsjekke, heldigvis hadde Linni på seg den toppen på episodebildet så lett å finne episoden det var snakk om, deretter bare spolte jeg meg fremover😂)

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (5 timer siden):

Enig. 

Ser ut som hun liker Birger veldig godt. 

Hvordan sang han? Jeg er så flau når det gjelder sånne ting at jeg måtte skru av 🤣

Håper han ikke sang som en kråke 

Han sang dritfint. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (8 timer siden):

Enig. 

Ser ut som hun liker Birger veldig godt. 

Hvordan sang han? Jeg er så flau når det gjelder sånne ting at jeg måtte skru av 🤣

Håper han ikke sang som en kråke 

Haha, samme her! Jeg måtte spole når han skulle synge 🙈😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Krutthøna skrev (4 timer siden):

Haha, samme her! Jeg måtte spole når han skulle synge 🙈😂

Det var veldig fint. Faktisk det som minst kleint i hele episoden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birger driver jo litt med musikk så synge kan han. Tror han liker henne mer enn omvendt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (På 2.3.2022 den 13.56):

Det var veldig fint. Faktisk det som minst kleint i hele episoden. 

Tenker Linni ble henrykt. Hun blir så lett revet med. Har ikke sett episoden. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sangen Birger sang til Linni er ute på Spotify nå. «Eg tar di hånd». Fin :)

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 3.3.2022 den 1.11):

Birger driver jo litt med musikk så synge kan han. Tror han liker henne mer enn omvendt.

Definitivt. At han liker henne så godt er bra TV, men det betyr ikke at hun er interessert. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker Joakim, så om han fortsatt er ledig, kan jeg godt dra på date!🙋‍♀️😅

Birger blir litt too much for min smak, mulig han klarer å få Linni revet med i sine følelser da. Han lyser jo forelskelse/betatthet. Sangen var fin! Han har noen trekk som minner om eksen min, tror det er litt derfor han trekkes ned når jeg ser. Ellers er han sikkert en super mann, og hvem vet - kanskje passer han og Linni godt sammen.

Ørjan og Linni tror jeg kommer til å kræsje på sikt, pga at de begge «tar rommet».

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hottentått

Jeg holder en knapp på Joakim eller han lastebilsjåføren. Birger er altfor sjalu og kontrollerende til å ikke være kjæresten hennes. Og det kommer fra meg som er sykelig sjalu og burde fått profesjonell hjelp for det 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 5.3.2022 den 9.31):

Sangen Birger sang til Linni er ute på Spotify nå. «Eg tar di hånd». Fin :)

 

Snakk om å «time» det.... kan jo lure på hva som var hovedagendaen da : få kjæreste eller klikk på Spotify.... men fin sang ja. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av guttene oppfører seg som om de fortsatt er i puberteten, synes det er sykt kleint. Tror Rolf Erik og Ørjan har mest sjans. Synes det er synd at Remi dro da!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Må innrømme at jeg ble veldig skuffet over utvalget tidlig i programmet, men jeg syns mange av gutta virker utrolig fine. 
 

Joakim, Birger, Ørjan, Sven og de andre gutta. Det blir ikke lett for Linni å velge☺️
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ørjan sendt hjem. Overraskende, men Linni tiltrekkes vel av motsetninger da. Hun og Ørjan er gjerne et naturlig midtpunkt begge to.

Så ut som det blir flørting med Rolf-Erik neste episode. Tror han eller Birger står igjen til slutt.

 

Endret av Centimeteren
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Synes det er rart at Sven ikke har røket enda. Har gjør jo absolutt ingenting ut av seg? Helt fair at Linni ikke så for seg et kjærlighetsforhold til Ørjan men han virker jo som en karismatisk, omgjengelig og utrolig vennlig type. Sven gir jo ingenting. At Ø røk før han er rart.

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

toothfairy skrev (6 minutter siden):
  Vis skjult innhold

Synes det er rart at Sven ikke har røket enda. Har gjør jo absolutt ingenting ut av seg? Helt fair at Linni ikke så for seg et kjærlighetsforhold til Ørjan men han virker jo som en karismatisk, omgjengelig og utrolig vennlig type. Sven gir jo ingenting. At Ø røk før han er rart.

 

Spoiler

Sikkert fordi Sven egentlig er litt bad ass. Bare ikke ser sånn ut. Tror han har en del ville  historier på lager. Mens Ørjan er litt for tam, bare ser litt «mye» ut. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...