Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Hvilke syns dere om gutta? Har dere noen favoritter. Jeg holder en knapp på Birger. Syns han virker som en bra fyr for Linni.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sheigedame skrev (3 minutter siden):

Hvilke syns dere om gutta? Har dere noen favoritter. Jeg holder en knapp på Birger. Syns han virker som en bra fyr for Linni.

Synes også han virker veldig ok. Men igjen, det spørs hva Linni ønsker nå. Hun har jo vært sammen med jevnaldrende men også en mye yngre, noen har vært skikkelig muskuløse og noen har hatt penger. Hun ønsker vedkommende skal ha alt på stell og kanskje det tyder på en litt «ordentlig» person? Aner ikke 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyam skrev (8 minutter siden):

Det står nok mellom Birger og legen som sistevalg. Tror hun velger legen. Jeg trlster gjerne Birger.

Jeg føler ikke han legen er helt seg selv, han er ganske lukka og veldig opptatt av å framstå som en overklassemann. Jeg liker det Espen Askeladd greiene, men jeg tror ikke han er trygg nok på seg selv til å karpe Linni. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Centimeteren skrev (34 minutter siden):

Hører det samme.

 

Har Ørjan operert nesa?

 

Thaila skrev (32 minutter siden):

Er ganske sikker på det.

Ørjan har brekt nesa skikkelig og har to operasjoner bak seg. Stakkar. Synd at man må kommentere utseende til folk man ikke kjenner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sheigedame skrev (1 time siden):

Hvilke syns dere om gutta? Har dere noen favoritter. Jeg holder en knapp på Birger. Syns han virker som en bra fyr for Linni.

Jeg liker ham. Men tror joackim er en bra fyr også. Han som fikk armbåndet på slutten av episoden. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thaila skrev (2 timer siden):

Jeg føler ikke han legen er helt seg selv, han er ganske lukka og veldig opptatt av å framstå som en overklassemann. Jeg liker det Espen Askeladd greiene, men jeg tror ikke han er trygg nok på seg selv til å kapre Linni. 

oi, jeg skulle egentlig bare redigere en skrivefeil 

Endret av Thaila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke av mennene tror dere er en bra match for Linni,da?

Har sett ep. 3.

Jeg tenker Birger virker allerede veldig betatt, og han virker som en bra fyr.

Joakim har vi ikke sett så mye av, så spent på alenedaten hun skal ha med han. Han fremstår ålreit ihvertfall.

Legen vet jeg ikke helt, for min smak blir han litt «glætt», kanskje fordi han er usikker? Vet ikke helt om det er hva hun trenger? Selv om de deler felles vonde opplevelser.

Kunne faktisk også gjerne sett om hun fikk han som kjører lastebil til å åpne seg opp litt mer på en alenedate, jeg tror han er en snill fyr.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får egentlig litt dårlige vibber fra han legen, han fremstilles som litt sånn «pappagutt» fra Bærum-typen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (13 timer siden):

Jeg får egentlig litt dårlige vibber fra han legen, han fremstilles som litt sånn «pappagutt» fra Bærum-typen.

Enig i at det er litt pappagutt fra Bærum-vibber over han, men det kan jo være fremstillingen så klart og at han ikke er sånn…

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birger, Ørjan og Ole A er egentlig de som har skilt seg ut for meg. Birger rett og slett fordi han virker som et "kupp", han virker å ha så mange bra kvaliteter som faller i smak hos "alle". Men han virket jo ganske etablert på hjembygda selv om han ikke har barn. Han er kanskje litt for rolig og "landlig" for Linni? Men det vet jeg jo ikke.Hvorfor Ørjan og Ole A skilte seg ut blant resten av gjengen(som jeg synes er litt anonyme) vet jeg ikke. Ole A minner kanskje litt om eksen hennes? 😅 Kan jo hende hun er svak for den typen utseende. Hun har mye forskjellig å velge mellom, det er i hvert fall sikkert. Og Birger kommer garantert til å få fulle innbokser uavhengig av hva Linni velger :ler:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke helt se for meg Linni med en lastebilsjåfør. Mulig jeg er fordomsfull, men tror hun har en viss type hun går etter - og hadde Niklas (eksen) vært lastebilsjåfør, tror jeg neppe de hadde blitt et par. 
 

Føler det er bortkastet tid å se på programmet, da jeg syntes det fremstår litt som at de (produksjonen) ikke har tatt dette særlig seriøst. Det minner litt om «Første date» - hvor de kun har fokus på mest mulig mismatch for at det skal bli gøy for oss å se på. 
 

Har fulgt Linni på some en stund og det fremstår som at hun hadde en ny kjæreste allerede før de rakk å sette i gang med innspillingen også.. mulig det ikke stemmer, men har vansker for å tro at hun ender opp med noen av de som er der per nå hvertfall.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Beyblade skrev (9 timer siden):

Klarer ikke helt se for meg Linni med en lastebilsjåfør. Mulig jeg er fordomsfull, men tror hun har en viss type hun går etter - og hadde Niklas (eksen) vært lastebilsjåfør, tror jeg neppe de hadde blitt et par. 
 

Føler det er bortkastet tid å se på programmet, da jeg syntes det fremstår litt som at de (produksjonen) ikke har tatt dette særlig seriøst. Det minner litt om «Første date» - hvor de kun har fokus på mest mulig mismatch for at det skal bli gøy for oss å se på. 
 

Har fulgt Linni på some en stund og det fremstår som at hun hadde en ny kjæreste allerede før de rakk å sette i gang med innspillingen også.. mulig det ikke stemmer, men har vansker for å tro at hun ender opp med noen av de som er der per nå hvertfall.

Enig. 

Synes forøvrig produksjonen av Jan Thomas søker Drømmeprinsen var i en helt annen liga. De viste så mange vakre og fine øyeblikk mellom mennene, og jeg ble for første gang skikkelig blown away av å se to menn flørte. Det virket så dypt og ekte, og produksjonen var flink til å få de øyeblikkene med på film. 

Dette med Linni er noe HELT annet. Det virker som om hun som vanlig har gått inn for å spille rollen som blond puppeguri, med den falske pipestemmen oppå. I et lite øyeblikk snakket hun med vanlig stemme, og da fikk jeg forhåpningene opp om at hun skulle vise seg mer genuin. Men neida, rett tilbake til babystemme rett etterpå. Jeg tror det gjør noe med vibbene og stemningen når det tripper ei useriøs bimbo rundt disse gutta hele tiden. Man får ikke de ekte og nære øyeblikkene, liksom. 

Jeg hadde faktisk håpet jeg skulle se en annen, mer seriøs, side av Linni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/1/2022 at 11:58 AM, Sveva said:

Jeg synes hun virker både oppegående og veldig snill, og håper hun får match med en bra mann. Har kun sett ep 1.

Allikevel henger jeg meg opp i utseendet hennes, hun er både søt og pen, men hadde vært ENDA penere med mer naturlig look og ikke den glamourmodell-looken… Er det virkelig Barbie-utseende damer det den gjengse mann vil ha? greide jeg ikke å la være å tenke … (Men disse her er kanskje ikke synonymt med «den gjengse mann», da.)

Jan Thomas også, forresten. En kjekk mann, men hadde vært kjekkere uten å ha strammet/fylt inn ansiktet sitt så masse. Det er så synlig, og ikke på en måte som gjør han finere. 

Synes bare det er så trist med all plastikken, og at det ser ut som normen nå. Off topic, men så et glimt av Nicole Kidman her. Hun ser helt grusom ut, synes all skjønnheten hennes er vekk pga det hun har gjort med ansiktet sitt.

Hun har fylt på mer i etterkant av innspillingen virker det som, fra videointervjuet og promo for serien for noen uker siden.

Hva andre folk velger å gjøre med ansiktet og kroppen sin er selvfølgelig ikke min 'business', men jeg personlig har store vanskeligheter med å ta de med så overdrevet plastikk-ansikt seriøst. 

819880756_Screenshot_20220125-120403_SamsungInternet.jpg.98a645c38ce2fd22fee47a1060d0ea45.jpg902348693_Screenshot_20220125-130103_SamsungInternet.thumb.jpg.0c2331fc822b8f6fc86e26d40a08bc64.jpg868209165_Screenshot_20220125-120213_SamsungInternet.thumb.jpg.34be0c7e2fa1279a249dfed26cc90584.jpg

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnuskeLuska skrev (58 minutter siden):

Hun har fylt på mer i etterkant av innspillingen virker det som, fra videointervjuet og promo for serien for noen uker siden.

Hva andre folk velger å gjøre med ansiktet og kroppen sin er selvfølgelig ikke min 'business', men jeg personlig har store vanskeligheter med å ta de med så overdrevet plastikk-ansikt seriøst. 

819880756_Screenshot_20220125-120403_SamsungInternet.jpg.98a645c38ce2fd22fee47a1060d0ea45.jpg902348693_Screenshot_20220125-130103_SamsungInternet.thumb.jpg.0c2331fc822b8f6fc86e26d40a08bc64.jpg868209165_Screenshot_20220125-120213_SamsungInternet.thumb.jpg.34be0c7e2fa1279a249dfed26cc90584.jpg

Har hun gjort noe med haka også?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnuskeLuska skrev (10 timer siden):

Hun har fylt på mer i etterkant av innspillingen virker det som, fra videointervjuet og promo for serien for noen uker siden.

Hva andre folk velger å gjøre med ansiktet og kroppen sin er selvfølgelig ikke min 'business', men jeg personlig har store vanskeligheter med å ta de med så overdrevet plastikk-ansikt seriøst. 

819880756_Screenshot_20220125-120403_SamsungInternet.jpg.98a645c38ce2fd22fee47a1060d0ea45.jpg902348693_Screenshot_20220125-130103_SamsungInternet.thumb.jpg.0c2331fc822b8f6fc86e26d40a08bc64.jpg868209165_Screenshot_20220125-120213_SamsungInternet.thumb.jpg.34be0c7e2fa1279a249dfed26cc90584.jpg

Hjelpes rene Duck Duck blitt.

Hun var mye med en Morten rett etter bruddet. Hun er sjelden lenge singel. Hatt typer siden hun var 14-15 år. Så tror ikke det blir noen av disse på tv.

Jeg ser ikke på. Klarer ikke babystemmen på voksne damer over 18 år.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke si noe stygt om gutta/mannfolka da stakkars. I alle fall ikke noe om utseende. Ingen av dem har fikset kroppen, bortsett fra tatoveringer. 
De er modige som stiller opp, sikkert aldri vært på Tv før, de må dødsnervøse. Må være vanvittig vanskelig å være seg selv til Linni når de er omringet av kamerafolk.  
For meg er dette lett underholdning, ikke noe annet. Bare flaks hvis hun skulle bli forelsket i en der inne. Og han tilbake selvsagt.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Syns de som er igjen virker som fine snille gutter. Eneste jeg tenker kan bli et problem er at det virker som flere av de ønsker seg barn, og det virket som Linni ikke vil ha flere. Tror derfor de mest aktuelle er de som har. Selv syns jeg Ole Aleksander var veldig sjarmerende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lett å tenke at «oi, men ingen av disse er i samme liga som Linni!», men om man ser på pappaen til sønnen hennes, så skjønner man at hun har faktisk sånn smak i menn 😅

Jeg synes Linni fremstår som ei fantastisk og godhjertet dame som er veldig flink med folk - og at hun er ydmyk og ikke tenker at hun er mye finere enn alle andre.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holdt en knapp på Birger helt til jeg så dagens episode. Han virket alt for nervøs og «sosialt awkward»

Nå syns jeg personlighetsmessig at han hun var på yoga med virker mest stabil og trygg i seg selv, og virka som hun koste seg med han

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...