Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Hvilke dager går det på tv, da? Jeg har sett episode 1 og 2 på nett-tv..  Får vente med å si noe til jeg vet hvor mange episoder dere som ser lineær tv har sett, da. ☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaisamaia skrev (30 minutter siden):

Hvilke dager går det på tv, da? Jeg har sett episode 1 og 2 på nett-tv..  Får vente med å si noe til jeg vet hvor mange episoder dere som ser lineær tv har sett, da. ☺️

Går på mandager.

Ep 2 kommer nå til mandag.

Jeg har også sett begge på Discovery.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett episode 2 på tv og rette person ble nok valgt ut. En forholdsvis pen kar men ga alt for lite av seg selv. Synes det er litt forskjellige karer der inne. Spørs hva Linni ser etter nå etter varierte forhold tidligere. 

En annen ting, hun nevner aldri broren sin når hun snakker om familien. Nevnte vel at hun hadde noen kusiner og sånn men ingen nær familie. Husker hun skrev en del om han på den gamle bloggen for mange år siden


 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaisamaia skrev (17 minutter siden):

Har dere sett episode 3 nå da? Eller hvor er dere som ser på tv? 🙆‍♀️

Jeg har sett ep 3 på Discovery+.

Ep 2 gikk på tv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaisamaia skrev (26 minutter siden):

Har dere sett episode 3 nå da? Eller hvor er dere som ser på tv? 🙆‍♀️

Nei er bare på episode 2.

Synes hun sender ut riktige folk, men tenker også at de hun sender ut må gi mening for episoden. For det er vel også noen man bare ikke liker utseendet på f.eks som ikke er så lett å forklare for seerne? 😄

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så uheldig at jeg satt her da dette kom på tv, så fikk med meg litt av det. 

Utrolig kleine folk og program. Hjelpe meg.. De der fyrene også, for noen jålebukker. Nei, vet du hva. Det er ille. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun virker både oppegående og veldig snill, og håper hun får match med en bra mann. Har kun sett ep 1.

Allikevel henger jeg meg opp i utseendet hennes, hun er både søt og pen, men hadde vært ENDA penere med mer naturlig look og ikke den glamourmodell-looken… Er det virkelig Barbie-utseende damer det den gjengse mann vil ha? greide jeg ikke å la være å tenke … (Men disse her er kanskje ikke synonymt med «den gjengse mann», da.)

Jan Thomas også, forresten. En kjekk mann, men hadde vært kjekkere uten å ha strammet/fylt inn ansiktet sitt så masse. Det er så synlig, og ikke på en måte som gjør han finere. 

Synes bare det er så trist med all plastikken, og at det ser ut som normen nå. Off topic, men så et glimt av Nicole Kidman her. Hun ser helt grusom ut, synes all skjønnheten hennes er vekk pga det hun har gjort med ansiktet sitt.

  • Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig et program uten drama, krangling eller baksnakking. 
 

Tøft av gutta å stille opp på dette og Linni virker som en herlig jente. 
 

Men jeg syns det er voldsomt til manspreading på han fisker’n😅 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (14 timer siden):

Jeg har sett ep 3 på Discovery+.

Ep 2 gikk på tv.

Så vi som ser på Discovery vil alltid være en episode foran? I en hel uke? Da blir det umulig å diskutere da. 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mooza skrev (3 timer siden):

Jeg var så uheldig at jeg satt her da dette kom på tv, så fikk med meg litt av det. 

Utrolig kleine folk og program. Hjelpe meg.. De der fyrene også, for noen jålebukker. Nei, vet du hva. Det er ille. 

Jeg er ganske sikkert på ar han fiskeren har operert nese ja, og farga hår ++
Folk må forresten slutte å operere nesene sine på lokalsjappa i Norge om de først skal gjøre det. 🤐

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaisamaia skrev (2 timer siden):

Så vi som ser på Discovery vil alltid være en episode foran? I en hel uke? Da blir det umulig å diskutere da. 😂

Får lage en egen spoiler tråd 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går det rykter om at programmet er staget og at Linni er sammen med en hun kjente fra før? Flere som har hørt?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (14 minutter siden):

Hvorfor går det rykter om at programmet er staget og at Linni er sammen med en hun kjente fra før? Flere som har hørt?

Har ikke hørt noe om det, men husker Sigrid Bonde Tusvik sa det var litt sånn med hannes datingserie. Hun hadde møtt Martin (husker ikke om han var med i den serien?) men hun måtte fortsatt fortsette programmet og date andre uten at hun sa noe om det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bonsaijenta skrev (5 timer siden):

Endelig et program uten drama, krangling eller baksnakking. 
 

Tøft av gutta å stille opp på dette og Linni virker som en herlig jente. 
 

Men jeg syns det er voldsomt til manspreading på han fisker’n😅 

Hahha.. kommenteret han fiskeren til sønnen min om akkurat det! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (20 minutter siden):

Har ikke hørt noe om det, men husker Sigrid Bonde Tusvik sa det var litt sånn med hannes datingserie. Hun hadde møtt Martin (husker ikke om han var med i den serien?) men hun måtte fortsatt fortsette programmet og date andre uten at hun sa noe om det. 

Mener å huske at hun kjente Martin fra før men at han var med i den serien. Samme med Jan Thomas også, det var minst en i serien han kjente fra før. Men han valgte jo en annen. Begge måtte holde det skjult til etter seriene var sent på tv. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Twinkle~ said:

Hvorfor går det rykter om at programmet er staget og at Linni er sammen med en hun kjente fra før? Flere som har hørt?

Hører det samme.

 

Har Ørjan operert nesa?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...