Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Centimeteren skrev (20 timer siden):

Linni ble sammen med kompisen til Niklas

What? Kan hun ikke være alene et minutt??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Centimeteren skrev (18 timer siden):

Neppe, Linni er ikke så kald at hun dater folk for underholdningens del mens hun har kjæreste hjemme. Det er ekte følelser involvert.

 

Men man kan selvfølgelig ikke utelukke at Linni finner/fant tilbake til denne Morten eller Niklas for den del.

Tuller du. Dama er superoverfladisk, og gjør seg til helgen for de kvinnelige følgerne. Tross alt de som bringer inn kroner. Samtidig som hun fester som en gal.  

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surikatt skrev (6 timer siden):

What? Kan hun ikke være alene et minutt??

Hun sier det i drømmeprinsen. Hun må ha mye sex hele tiden. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (På 22.3.2022 den 2.10):

Du spyr om hun ender med Birger? Jeg skjønner ikke "hatet" mot ham i så fall 

Nå har ikke jeg sett den episoden man trenger abonnement for å se, men spent på hvem hun sender hjem.

Synes programmet er overraskende fengende. Fordi gutta er veldig vanlige og ikke sånne reality-typer.

 

Jeg HATER ikke Birger. Men synes han slett ikke er noe sjarmtroll etter han viste de sjalu sidene sine. Virker ikke til å passe Linni og hennes hverdag. Pga at han er så sjalu så virker han rett og slett veldig umoden og lite reflektert overfor situasjonen han står overfor. Linni har mange mannlige venner, noe han må innfinne seg med. Og det tror jeg dessverre han ikke greier å gjøre. Ikke slik jeg har observert han til nå. I tillegg, så er det et veldig lite innbydende personlighetstrekk å ikke greie å unne de andre deltagerne fine dater med Linni. Jeg så jo reaksjonen hans når de andre har hatt det koselig sammen med henne…ikke et eneste hyggelig eller oppmuntrende kommentar. Ikke et lite ektefølt smil greier han å lire av seg en gang. Og han er den eneste. Alle de andre greier å glede seg på andres vegne. Det handler jo litt om å sette andre foran seg selv. Men isteden sitter han bare og er lang i maska og ser sjalu og sur ut. Ingen plusspoeng at han tenker mest på seg selv. For det er jo det han gjør.
 

Tror disse tingene bunner i umodenhet, som jeg allerede har nevnt. Men han er jo bare 28, og mulig han vokser mer mentalt etterhvert. Men tror fortsatt hun trenger en sosial og hyggelig mann som er mer trygg på seg selv og som tåler litt motgang rett og slett. For et liv med henne er nok ikke en walk in the park. Tror den som skal være med henne må ha litt baller, og det tror jeg ikke han har dessverre. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hottentått skrev (På 22.3.2022 den 7.01):

Ja 😭 Men det burde de SAMMEN funnet ut av. Og hvorfor ha han med så langt når det var det som skulle være problemet...dette var hun klar over fra dag 1😒

Enig.. hun tok avgjørelsen for han. Når dette er noe han burde fått lov til å avgjøre selv. Han har også fått minst tid med henne av de 3. 

Et dårlig valg rett og slett. Håper hun en dag innser det og reiser til Valdres 🥰

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått
Sizz- skrev (12 minutter siden):

Enig.. hun tok avgjørelsen for han. Når dette er noe han burde fått lov til å avgjøre selv. Han har også fått minst tid med henne av de 3. 

Et dårlig valg rett og slett. Håper hun en dag innser det og reiser til Valdres 🥰

Ja❤️ de var bare såååå skjønne sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hottentått skrev (1 time siden):

Ja❤️ de var bare såååå skjønne sammen!

Enig! Hvis hun ikke vil ha han så håper jeg han har masse frierinner hengende på døra etter dette programmet ❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huldra9 skrev (5 timer siden):

Tuller du. Dama er superoverfladisk, og gjør seg til helgen for de kvinnelige følgerne. Tross alt de som bringer inn kroner. Samtidig som hun fester som en gal.  

Jeg ser du er helt ny bruker og kun har skrevet i denne tråden og om negative ting. Er det en spesiell grunn til det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synest det er tull å ødelegge tråden med å si at Linni hadde kjæreste da programmet startet. Det blir som å si at Discovery, Jan Thomas, venninnene og sønnen er lurt. 
Synest også det er feil å si så mye negativt om Birger. Han virker som en meget oppegående og hyggelig fyr. At han fremstår litt sjalu i programmet, er jo mest fordi de andre gutta erter han for det med glimt i øyet. Dette er ikke sykelig sjalusi. Alle som har vært der inne er blitt kompiser også etter programmet. Man ser jo lang vei at de har en meget god tone mot hverandre. 

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig trist med utsendingen i episode 10!

Det var jo han hun skulle ha valgt, hun skulle ha tort å satse på det hun merket at de hadde seg imellom.

Håper han får en lang kø etter seg av frier-damer❤️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 24.3.2022 den 21.19):

Synest det er tull å ødelegge tråden med å si at Linni hadde kjæreste da programmet startet. Det blir som å si at Discovery, Jan Thomas, venninnene og sønnen er lurt. 
Synest også det er feil å si så mye negativt om Birger. Han virker som en meget oppegående og hyggelig fyr. At han fremstår litt sjalu i programmet, er jo mest fordi de andre gutta erter han for det med glimt i øyet. Dette er ikke sykelig sjalusi. Alle som har vært der inne er blitt kompiser også etter programmet. Man ser jo lang vei at de har en meget god tone mot hverandre. 

Har ikke snakket direkte stygt om Birger, men synes han er alt for umoden for henne. Og jo han fremstår mer enn bare LITT sjalu. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sizz- skrev (På 24.3.2022 den 18.20):

Jeg HATER ikke Birger. Men synes han slett ikke er noe sjarmtroll etter han viste de sjalu sidene sine. Virker ikke til å passe Linni og hennes hverdag. Pga at han er så sjalu så virker han rett og slett veldig umoden og lite reflektert overfor situasjonen han står overfor. Linni har mange mannlige venner, noe han må innfinne seg med. Og det tror jeg dessverre han ikke greier å gjøre. Ikke slik jeg har observert han til nå. I tillegg, så er det et veldig lite innbydende personlighetstrekk å ikke greie å unne de andre deltagerne fine dater med Linni. Jeg så jo reaksjonen hans når de andre har hatt det koselig sammen med henne…ikke et eneste hyggelig eller oppmuntrende kommentar. Ikke et lite ektefølt smil greier han å lire av seg en gang. Og han er den eneste. Alle de andre greier å glede seg på andres vegne. Det handler jo litt om å sette andre foran seg selv. Men isteden sitter han bare og er lang i maska og ser sjalu og sur ut. Ingen plusspoeng at han tenker mest på seg selv. For det er jo det han gjør.
 

Tror disse tingene bunner i umodenhet, som jeg allerede har nevnt. Men han er jo bare 28, og mulig han vokser mer mentalt etterhvert. Men tror fortsatt hun trenger en sosial og hyggelig mann som er mer trygg på seg selv og som tåler litt motgang rett og slett. For et liv med henne er nok ikke en walk in the park. Tror den som skal være med henne må ha litt baller, og det tror jeg ikke han har dessverre. 

For noe vrøvl! Jeg kjenner Birger, og har gjort det i mange år, og større feiloppfatning av et menneske er det lenge siden jeg har lest.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sizz- skrev (På 24.3.2022 den 18.20):

Jeg HATER ikke Birger. Men synes han slett ikke er noe sjarmtroll etter han viste de sjalu sidene sine. Virker ikke til å passe Linni og hennes hverdag. Pga at han er så sjalu så virker han rett og slett veldig umoden og lite reflektert overfor situasjonen han står overfor. Linni har mange mannlige venner, noe han må innfinne seg med. Og det tror jeg dessverre han ikke greier å gjøre. Ikke slik jeg har observert han til nå. I tillegg, så er det et veldig lite innbydende personlighetstrekk å ikke greie å unne de andre deltagerne fine dater med Linni. Jeg så jo reaksjonen hans når de andre har hatt det koselig sammen med henne…ikke et eneste hyggelig eller oppmuntrende kommentar. Ikke et lite ektefølt smil greier han å lire av seg en gang. Og han er den eneste. Alle de andre greier å glede seg på andres vegne. Det handler jo litt om å sette andre foran seg selv. Men isteden sitter han bare og er lang i maska og ser sjalu og sur ut. Ingen plusspoeng at han tenker mest på seg selv. For det er jo det han gjør.
 

Tror disse tingene bunner i umodenhet, som jeg allerede har nevnt. Men han er jo bare 28, og mulig han vokser mer mentalt etterhvert. Men tror fortsatt hun trenger en sosial og hyggelig mann som er mer trygg på seg selv og som tåler litt motgang rett og slett. For et liv med henne er nok ikke en walk in the park. Tror den som skal være med henne må ha litt baller, og det tror jeg ikke han har dessverre. 

Men altså, det er jo ganske naturlig at han er sjalu i denne settingen? Jeg vil heller si han er den som viser ekte følelser ved å ikke klistre på seg et smil når andre forteller om hvor flott date DE har hatt med Linni. Selvfølgelig tenker han jo på seg selv, han har vel meldt seg på for å forhåpentligvis bli sammen med Linni, ikke være heiagjeng for alle andre. 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Biolaen skrev (17 timer siden):

For noe vrøvl! Jeg kjenner Birger, og har gjort det i mange år, og større feiloppfatning av et menneske er det lenge siden jeg har lest.

Denne kjøper jeg. Han var sjalu en eller to ganger, men ikke mer.

Ellers har han vært en gentleman og en venn. En fantastisk fyr virker det som.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biolaen skrev (23 timer siden):

For noe vrøvl! Jeg kjenner Birger, og har gjort det i mange år, og større feiloppfatning av et menneske er det lenge siden jeg har lest.

:klappe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Huldra9 skrev (På 24.3.2022 den 14.47):

Hun sier det i drømmeprinsen. Hun må ha mye sex hele tiden. 

Rart hun dumpet 22 år gamle Niklas da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biolaen skrev (På 25.3.2022 den 21.40):

For noe vrøvl! Jeg kjenner Birger, og har gjort det i mange år, og større feiloppfatning av et menneske er det lenge siden jeg har lest.

Det at jeg synes han er ueppetittelig med den sjalusien sin er da ingen feiloppfatning. Det må jeg få lov til å mene uansett hvor uenig DU er. Hadde aldri involvert meg i et sånt menneske. Og mener fortsatt Linni har valgt helt feil. Slike personlighetstrekk er røde flagg. Hvis han er så sjalu og bitter nå, hvordan vil hverdagen hennes med han bli senere? Men håper jeg tar feil, for hennes del. 

Endret av Sizz-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

m1n skrev (På 25.3.2022 den 21.55):

Men altså, det er jo ganske naturlig at han er sjalu i denne settingen? Jeg vil heller si han er den som viser ekte følelser ved å ikke klistre på seg et smil når andre forteller om hvor flott date DE har hatt med Linni. Selvfølgelig tenker han jo på seg selv, han har vel meldt seg på for å forhåpentligvis bli sammen med Linni, ikke være heiagjeng for alle andre. 

Det går an å glede seg på andres vegne selv om man innerst inne er misunnelig. Går an å ga to tanker i hodet sitt samtidig. Mange greier det, noe som er et kvalitetsstempel. Men det greier ikke Birger. Noe jeg hadde sett på som såpass dårlig tegn at jeg hadde ikke involvert meg mer enn nødvendig. Dette er jo et forhold som skal vare, forhåpentligvis. Og her lukter det ikke kvalitet akkurat. Sorry men jeg greier ikke være enige med dere

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...