Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Da var de to første episodene ute på Discovery+ og den første episoden går vel på tv i kveld? Jeg likte det og skal følge med🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MrsMacchiato
PallePalle skrev (3 timer siden):

Blir vel Birger 

Tror jeg selv hadde godt for Birger, om jeg skulle gå ut i fra førsteinntrykk. 

Og jeg forstod fort at Audun kom til å ryke - det var et svært lite sjarmerende opplegg han kjørte der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Lunaris skrev (1 minutt siden):

Er dette spoiling, eller? Ser første episode på TVNorge nå… 

Oj, unnskyld, jeg tenkte den allerede var vist på tv😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han fyren som skulle belære Linni om poker… Stusset allerede da han snakket om de 15 klokkene han hadde tatt med seg. 

  • Liker 20
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si jeg syntes dette var morsomt å se på. ☺️ Synes Linni er ei utrolig søt jente. Så sporty og uhøytidelig.

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er glad hun sendte ut han hun gjorde. Linni er VELDIG people pleaser, skjønner ikke at hun orker. Må være ganske slitsomt.

Jeg holder en knapp på han tyrkeren med blå øyne.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en av de gutta som er med der og vet han ble headhuntet til å være med, han søkte ikke selv og hadde heller ingen intensjon om å bli sammen med Linnie, så det er nok veldig mye regi her, ja....
Jeg hadde for øvrig regnet med han kom til å bli førstemann ut, men vi så nesten ikke noe til han i det hele tatt, så det er vel meningen han skal få litt TV-tid først.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må jeg følge med på.😁 Liker Linni veldig godt. 

Han trailersjåføren fra Valdres har vært med på Første Date. :)

kanskje denne tråden her kan følge tv-sendingen og ikke streamingen.?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han ene ble jo valgt av bonden på jakten på kjærligheten for noen år tilbake.. prøver igjen si 😂

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Miss perfect skrev (6 timer siden):

Han ene ble jo valgt av bonden på jakten på kjærligheten for noen år tilbake.. prøver igjen si 😂

Han vil bli kjendis 😂

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slankermeg skrev (47 minutter siden):

Skjønner. Hun må være realistisk, men hun kan få yngre menn om hun vil. Jeg foretrekker unge menn da. :)

Eksen hennes var mye yngre enn henne. Helt vanlig at kjendisdamer får seg yngre menn! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå begynner vel Linni å bli ganske voksen selv da med sine 36 år. Selv om hun fremstår som ganske barnslig og ung i væremåten. Men med det image hun kjører så hvordan vet hun at de gutta ønsker å bli kjent med henne og være seriøst.. lett å tenke at de ser kun en ting og hun la jo opp til det selv og på første dag..🤷‍♀️
Guttene er tøffe som stiller opp da det skal de ha👍

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt kan jeg ikke fatte og begripe hva folka i castingen har tenkt… Etter to episoder tenker jeg at det er MAKS to av mannfolka, og da legger jeg virkelig godviljen til, som er i nærheten av å passe sammen med Linni. Resten av dem er personlighetsmessig såååå langt unna en god match med henne at denne sesongen ikke kan bli annet enn en pinlig affære. Underholdende, javisst, men pinlig.
 

Har medfølelse med Linni som virkelig gjør sitt beste for å være positiv og på giversida overfor disse gutta! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squill skrev (1 time siden):

Ærlig talt kan jeg ikke fatte og begripe hva folka i castingen har tenkt… Etter to episoder tenker jeg at det er MAKS to av mannfolka, og da legger jeg virkelig godviljen til, som er i nærheten av å passe sammen med Linni. Resten av dem er personlighetsmessig såååå langt unna en god match med henne at denne sesongen ikke kan bli annet enn en pinlig affære. Underholdende, javisst, men pinlig.
 

Har medfølelse med Linni som virkelig gjør sitt beste for å være positiv og på giversida overfor disse gutta! 

Jeg tenkte tanken jeg og, men jeg kjenner henne jo ikke så hva vet jeg 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Squill skrev (3 timer siden):

Ærlig talt kan jeg ikke fatte og begripe hva folka i castingen har tenkt… Etter to episoder tenker jeg at det er MAKS to av mannfolka, og da legger jeg virkelig godviljen til, som er i nærheten av å passe sammen med Linni. Resten av dem er personlighetsmessig såååå langt unna en god match med henne at denne sesongen ikke kan bli annet enn en pinlig affære. 

Tenkte det samme😬 Men, mulig at de har noen deltagere på lur som kommer inn som utfordrere? På Jan thomas finner drømmeprinsen(eller hva det het), så var det samme greia igrunn. Var egentlig bare 1 person som virket som en bra match for han. Tror de heller har fokus på å lage underholdning, og velger en god mix av utadvendte mennesker som gjerne er sære på hver sin måte.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...