Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Her var det mye fordommer...

Men ja, alle skjønner at ingen av disse er Linnis typer. 

Men jeg liker legen og Birger for henne. At sistnevnte blir fort sjalu trenger ikke å bety en dritt. 

Artig program da, mest fordi guttene er go' hjerta og sjarmerende høflige

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 minutter siden, totti_1 said:

Her var det mye fordommer...

Men ja, alle skjønner at ingen av disse er Linnis typer. 

Men jeg liker legen og Birger for henne. At sistnevnte blir fort sjalu trenger ikke å bety en dritt. 

Artig program da, mest fordi guttene er go' hjerta og sjarmerende høflige

Legen er sendt hjem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt dritsjalu hvis jeg hadde blitt pang forelska i et slikt type program. Synst ikke noen er frekke eller usympatiske mot hverandre fordiom. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Keikolina
Xstrella skrev (På 6.2.2022 den 21.40):

Hjelpes rene Duck Duck blitt.

Hun var mye med en Morten rett etter bruddet. Hun er sjelden lenge singel. Hatt typer siden hun var 14-15 år. Så tror ikke det blir noen av disse på tv.

Jeg ser ikke på. Klarer ikke babystemmen på voksne damer over 18 år.

Ja, helt grusom og høre på, like ille som negler på tavle. Krøker meg.

Stemmen er tilgjort og falsk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Keikolina skrev (23 minutter siden):

Ja, helt grusom og høre på, like ille som negler på tavle. Krøker meg.

Stemmen er tilgjort og falsk

Ja Linni har Norges verste stemme.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, totti_1 said:

Takk for spoiler

 

5 hours ago, Lunaris said:

Kan du la være å spoile?!

Beklager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 24.2.2022 den 12.46):

Ja Linni har Norges verste stemme.

Hun har vel kanskje knuter på stemmebåndet eller problemer med bihulene, og derfor fått en sånn heliumgass stemme?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jotun skrev (På 24.2.2022 den 1.03):

Ørjan (fiskeren), er litt av en hunk. Er det lov å si det? 🙈Så morsom og hyggelig med alle. Heldig hun som får han som kjærest. Tror ikke Linni velger han (bra for han, unnskyld) Ørjan har også vært veldig uheldig der inne. Bra han har selvironi.

Damene kommer til å stå i kø etter programmet. Klart han «han kan ta rommet», dumt at han ikke tør være seg selv. Flotte mannen som bare sprer positiv energi 👍

Haha. Kjenner han litt. Syns igrunnen han er litt kvalm. Veldig opptatt av å vise at han har penger. Husker at han kjørte rundt i cabriolet. Og går alltid etter samme type dame som Linnie. Blond og "dum".

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (11 minutter siden):

Haha. Kjenner han litt. Syns igrunnen han er litt kvalm. Veldig opptatt av å vise at han har penger. Husker at han kjørte rundt i cabriolet. Og går alltid etter samme type dame som Linnie. Blond og "dum".

Er det ikke artig hvordan disse "ekte" "naturlige" "jordnære" fiskertypene viser seg å være slike typer...

Ikke bare ham...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aintnofun skrev (3 timer siden):

Haha. Kjenner han litt. Syns igrunnen han er litt kvalm. Veldig opptatt av å vise at han har penger. Husker at han kjørte rundt i cabriolet. Og går alltid etter samme type dame som Linnie. Blond og "dum".

Kjenner du han litt nå eller før? For mennesker kan endre seg med tiden vet du.. Just saying. Jeg er ikke den samme som for 5-10 år siden😊 å uansett. Vi er alle mennesker med feil, ingen er perfekte. Fokuser på de positive egenskapene også, ikke bare de negative. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (3 timer siden):

Haha. Kjenner han litt. Syns igrunnen han er litt kvalm. Veldig opptatt av å vise at han har penger. Husker at han kjørte rundt i cabriolet. Og går alltid etter samme type dame som Linnie. Blond og "dum".

Det er det inntrykket jeg har av han ja! 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aintnofun skrev (11 timer siden):

Haha. Kjenner han litt. Syns igrunnen han er litt kvalm. Veldig opptatt av å vise at han har penger. Husker at han kjørte rundt i cabriolet. Og går alltid etter samme type dame som Linnie. Blond og "dum".

Haha tilbake. Det er flere som kjenner han. Hva slags bil burde han kjøre i da mener du? Og hva og hvordan burde han bruke pengene sine til? Du har et snevert tungrodd A-4 moralsk dømmende menneskesyn. Hva slags smak han har på damer skal du gi blaffen i. 
Jeg gjentar at han kommer til å bli nedringt av damer etter programmet. Hvem vet, kanskje de fleste er blonde og dumme? 😉

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Denne serien er klein å se på. Linni er sikkert grei men veldig opptatt av oppmerksomhet fra menn. Hun skal liksom være kompis med alle menn, hun kaster seg rundt halsen på dem eller hopper på dem når hun møter dem. Tror man skal være veldig overbærende som person om man synes det er greit at en partner holder på sånn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit ikke helt om jeg tror på at hun liker Birgir, eller om hun valgte han som date på grunn av sympati. Når Linni sa hun kanskje skulle velge Remi fordi det hadde vært mest fair, så tenkte jeg at det var litt for å dekke for at hun hadde mest lyst til å gå på date med han, men for programmenes skyld er det kanskje mer interessant å velge Birgir. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke se for meg hvem andre hun skal velge enn Birger til slutt 🤔 I alle fall ikke hvis man tenker på valget på mandag, men jeg skal ikke spoile. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...