Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Off ja, enig med det om Birger. Han skulle aldri ha bedt om et kyss, dont do that 🙈 Spørs om han ødela magien de hadde der. 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hundemamma97 skrev (19 timer siden):

Det er lett å tenke at «oi, men ingen av disse er i samme liga som Linni!», men om man ser på pappaen til sønnen hennes, så skjønner man at hun har faktisk sånn smak i menn 😅

Jeg synes Linni fremstår som ei fantastisk og godhjertet dame som er veldig flink med folk - og at hun er ydmyk og ikke tenker at hun er mye finere enn alle andre.

Ikke for å være ufin eller frekk, men nå må du ikke glemme at barnefar har massevis av penger - jeg tror ikke jeg har sett Linni i et forhold med noen uten meget god økonomi, annet enn OnklP, men det varte jo ikke særlig lenge. Det er selvfølgelig viktig at partner har økonomien på stell altså, men..

Endret av Beyblade
Skriveleif
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beyblade skrev (5 timer siden):

Ikke for å være ufin eller frekk, men nå må du ikke glemme at barnefar har massevis av penger - jeg tror ikke jeg har sett Linni i et forhold med noen uten meget god økonomi, annet enn OnklP, men det varte jo ikke særlig lenge. Det er selvfølgelig viktig at partner har økonomien på stell altså, men..

Hadde han forrige god økonomi da? Alt jeg veit er at hun data en yngre fyr. Tror i hvert fall ikke han var kjent. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (3 timer siden):

Hadde han forrige god økonomi da? Alt jeg veit er at hun data en yngre fyr. Tror i hvert fall ikke han var kjent. 

Niklas Tangen Klein. Norgesmester i poker, bla. Tror han klarer seg bra etter hva han viser frem på snap å dømme.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (11 timer siden):

Hadde han forrige god økonomi da? Alt jeg veit er at hun data en yngre fyr. Tror i hvert fall ikke han var kjent. 

Han har godt med penger jo😅 Selv om han var ung. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xstrella skrev (1 minutt siden):

Altså. Det er bare kleint. Ar dette får tv tid. 🙈 

Jeg synes det er underholdene at det er kleint. Linnie virker som et godt menneske.

Men spiller hun en rolle? Jeg har alltid lurt på om stemmen er tilgjort eller ikke?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er favorittene deres da?

Jeg likte Kenan veldig godt, men han sendte hun jo hjem forrige uke. Vet ikke helt hvorfor, synes det virka som de hadde god kjemi?

Nå er favorittene mine Joakim og Ørjan. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anugita skrev (7 timer siden):

Hvem er favorittene deres da?

Jeg likte Kenan veldig godt, men han sendte hun jo hjem forrige uke. Vet ikke helt hvorfor, synes det virka som de hadde god kjemi?

Nå er favorittene mine Joakim og Ørjan. 

Jeg syns Kenan var klein. Han ga meg veldig dårlig vibber og virka litt for dyster for en sprudlende Linni.

Og så det at han sa at han var flink på å tømme og rømme i presentasjon sier sitt. 
 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/15/2022 at 12:07 AM, Twinkle~ said:

Når Ole Aleksander kommer tilbake til huset med stetoskopet rundt halsen:blink: Den er grei…

Han har virkelig gått inn for å være "lege", måten han prater på, faktene hans, blikket .. men han er nå bare student enda 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
ntrane skrev (3 minutter siden):

Han har virkelig gått inn for å være "lege", måten han prater på, faktene hans, blikket .. men han er nå bare student enda 

Bare jeg som synes han er veldig... gutt?

Jeg ser forøvrig for meg at han dusjer etter jobb, tar på seg rene klær, for så å legge stetoskopet rundt nakken - for det er jo helt naturlig å gjøre når man skal på tv-innspilling i Kragerø😂🤣😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Diskuterer vi neste ukes episode nå? Vi er mange som følger med på TVN - sendingen , som ikke har streamingen.

Kan vi holde oss til ukens episode?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anugita skrev (8 timer siden):

Hvem er favorittene deres da?

Jeg likte Kenan veldig godt, men han sendte hun jo hjem forrige uke. Vet ikke helt hvorfor, synes det virka som de hadde god kjemi?

Nå er favorittene mine Joakim og Ørjan. 

Spoiler

Mine favoritter er Ørjan, Sven og så likte jeg Remi han nye. 

 😁Nå har jeg satt på spoiler, så da må du også redigere kommentaren din @MiniMjau

Endret av Elidaa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elidaa skrev (10 minutter siden):

Mine favoritter er Ørjan, Sven og så likte jeg han nye som kom inn Remi😁

Det er neste ukes episode.

Kan vi holde oss til det som sendes på TV?

 

Evt opprette ny tråd for dere som streamer?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

35 minutter siden, MrsMacchiato said:

Bare jeg som synes han er veldig... gutt?

Jeg ser forøvrig for meg at han dusjer etter jobb, tar på seg rene klær, for så å legge stetoskopet rundt nakken - for det er jo helt naturlig å gjøre når man skal på tv-innspilling i Kragerø😂🤣😂

 

Han har en litt spe kropp og ser ung ut. Kanskje det er det som gjør det? Men han er jo flott å se på.

Han blir nok en god lege slik jeg ser det. Ja, litt legefakter her og der, men en varm person. Er mitt inntrykk da..

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (8 timer siden):

Bare jeg som synes han er veldig... gutt?

Jeg ser forøvrig for meg at han dusjer etter jobb, tar på seg rene klær, for så å legge stetoskopet rundt nakken - for det er jo helt naturlig å gjøre når man skal på tv-innspilling i Kragerø😂🤣😂

Sikkert fått beskjed om det av produksjonen… jeg kjenner ihvertfall ingen leger eller legestudenter som ville finne på å gjøre noe sånt IRL😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blekkulfina skrev (3 timer siden):

Sikkert fått beskjed om det av produksjonen… jeg kjenner ihvertfall ingen leger eller legestudenter som ville finne på å gjøre noe sånt IRL😅

Nei ikke jeg heller. 😂

Det er utstyr til undersøkelse av pasienter og skal være på arbeidsplassen...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må dere huske på at han er lege og rakk nok bare ikke å ta av seg stetoskopet før det var tilbake på opptak🤦🏻‍♀️

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...