Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

2 hours ago, toothfairy said:
  Hide contents

Synes det er rart at Sven ikke har røket enda. Har gjør jo absolutt ingenting ut av seg? Helt fair at Linni ikke så for seg et kjærlighetsforhold til Ørjan men han virker jo som en karismatisk, omgjengelig og utrolig vennlig type. Sven gir jo ingenting. At Ø røk før han er rart.

 

Spoiler

Hun har nok ikke klart å «eliminere» ut han følelsesmessig siden han gir lite av seg selv. Ørjan har hun blitt godt kjent med og vet hvor hun står.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spoiler

Så fin Rolf Arne var uten caps med pen genser. Liker ham bedre og bedre.

Spoiler

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Linni er et vakkert menneske❤ Blir i godt humør av hennes sprudlende vesen . 

Hun er en Giver.  Dessverre tror jeg mange rundt henne kun er der for å skumme fløten og å komme seg opp og frem selv. 

Den eneste jeg har sett av gutta der inne,som ikke virker beregnende er lastebilsjåføren.  Ville vært moro  om de to fant kjærligheten . Litt som Vendela og Petter. Totalt forskjellige, men som har connection.  Uten baktanker. 

 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kapteinsupertruse

Hyn er tydelig betatt av lastebilsjåfør. Han liker jeg også best. Håper det blir han tilslutt. Det hadde vært så gøy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kapteinsupertruse skrev (13 minutter siden):

Hyn er tydelig betatt av lastebilsjåfør. Han liker jeg også best. Håper det blir han tilslutt. Det hadde vært så gøy. 

Enig. Jeg synes han virker mest normal i tillegg til å være kjekk og stødig. 

Men, elefanten i rommet her for både han og flere av de andre, inkl Linni- de har barn og er antakelig ikke flyttbare hvis det skulle bli noe. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (7 timer siden):

Enig. Jeg synes han virker mest normal i tillegg til å være kjekk og stødig. 

Men, elefanten i rommet her for både han og flere av de andre, inkl Linni- de har barn og er antakelig ikke flyttbare hvis det skulle bli noe. 

Det er sjelden det går bra om folk bor for langt fra hverandre med barn. Hva men Joakim fra Drammen med snart voksen datter. Bor ikke langt fra hverandre og han er en kjekk kar.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Via instagram er vinneren avslørt om det stemmer. Smart når begge legger ut bilder fra samme plass og samme tidspunkt. 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (1 time siden):

Via instagram er vinneren avslørt om det stemmer. Smart når begge legger ut bilder fra samme plass og samme tidspunkt. 😅

Kan du skrive hvem i spoiler?☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (På 12.3.2022 den 17.10):

Enig. Jeg synes han virker mest normal i tillegg til å være kjekk og stødig. 

Men, elefanten i rommet her for både han og flere av de andre, inkl Linni- de har barn og er antakelig ikke flyttbare hvis det skulle bli noe. 

Det er nettopp det, og jeg tror Linni er for byjente til å flytte til bygda, og han er for bygdefyr til å flytte til byen.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (10 timer siden):

Kan du skrive hvem i spoiler?☺️

Spoiler

Det er Birger. Se på instagram. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Neste uke på Disvovery skal Dennis (13 år) møte sine 4 (potensielle) stefedre. Jaja…

 

Endret av Centimeteren
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, Xstrella said:
  Reveal hidden contents

Det er Birger. Se på instagram. 

 

Spoiler

 

Om jeg ikke tar feil var Ørjan og flere andre av gutta der også. Husker ikke helt hvem.

 

De postet på story fra en hyttetur på fjellet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Centimeteren skrev (2 timer siden):
  Skjul innhold

Neste uke på Disvovery skal Dennis (13 år) møte sine 4 (potensielle) stefedre. Jaja…

 

Spoiler

Å kjære vene. Ugreit. En 13 åring ikke er så liten lenger, men han er fortsatt et barn og burde slippe slik eksponering. 

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det på Discovery så ligger jo en ep foran.

Dere som har svart med spoiler her nå, kan jeg lese eller har dere avslørt vinneren? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker sjokolade skrev (1 time siden):

Jeg ser det på Discovery så ligger jo en ep foran.

Dere som har svart med spoiler her nå, kan jeg lese eller har dere avslørt vinneren? 

 

Ser ut som det ble avslørt, men så er det noen som mener det var flere på samme sted til samme tid og at det derfor ikke er avslørt så vi får se 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Made4u

Fatter ikke at menn melder seg på, eier de ikke standarder? Man blir som mann nær sagt flau på vegne av andre menn når de trakter etter henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (2 minutter siden):

Fatter ikke at menn melder seg på, eier de ikke standarder? Man blir som mann nær sagt flau på vegne av andre menn når de trakter etter henne.

Hvorfor det? Jeg har ikke fulgt med på programmet, men av det jeg har sett av Linni virker hun som et vakkert menneske, særlig på innsiden. Ei som oppriktig bryr seg om menneskene rundt seg. 
 

Om det er det at folk melder seg på et dating-program du reagerer på, så kan jeg til dels være enig. Blir fort svært pute-flaut, og noe jeg aldri kunne deltatt på selv. Men heldigvis er vi forskjellig, og det er jo fint at folk finner kjærligheten. Selv om det er på tv😉 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Made4u
Kinder skrev (1 minutt siden):

Hvorfor det? Jeg har ikke fulgt med på programmet, men av det jeg har sett av Linni virker hun som et vakkert menneske, særlig på innsiden. Ei som oppriktig bryr seg om menneskene rundt seg. 
 

Om det er det at folk melder seg på et dating-program du reagerer på, så kan jeg til dels være enig. Blir fort svært pute-flaut, og noe jeg aldri kunne deltatt på selv. Men heldigvis er vi forskjellig, og det er jo fint at folk finner kjærligheten. Selv om det er på tv😉 

Dating program er jeg ikke imot at folk melder seg på, selv om jeg aldri ville gjort det selv. Er mer hvem de velger å finne sammen med jeg reagerer på, som alle har sikkert Linni sine kvaliteter, det får være det samme da hun har gjort for mye dumt til at hun burde være aktuell slik jeg ser henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Made4u skrev (1 minutt siden):

Dating program er jeg ikke imot at folk melder seg på, selv om jeg aldri ville gjort det selv. Er mer hvem de velger å finne sammen med jeg reagerer på, som alle har sikkert Linni sine kvaliteter, det får være det samme da hun har gjort for mye dumt til at hun burde være aktuell slik jeg ser henne.

Godt vi er forskjellig, og tenker forskjellig rundt hva mennesker har gjort. For de aller fleste av oss har gjort mye rart og dumt, særlig mens vi var ungdommer/unge voksne. Men fordelen til oss ikke-kjendiser er jo at det er kun et fåtall mennesker som vet om det, og i tillegg er det ikke smurt utover diverse media, så det meste uansett er glemt nå. 
 

Så lenge man ikke er slemme mot andre, så tenker jeg at folk får gjøre som de vil. 

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...