Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Gjest Made4u
Kinder skrev (6 minutter siden):

Godt vi er forskjellig, og tenker forskjellig rundt hva mennesker har gjort. For de aller fleste av oss har gjort mye rart og dumt, særlig mens vi var ungdommer/unge voksne. Men fordelen til oss ikke-kjendiser er jo at det er kun et fåtall mennesker som vet om det, og i tillegg er det ikke smurt utover diverse media, så det meste uansett er glemt nå. 
 

Så lenge man ikke er slemme mot andre, så tenker jeg at folk får gjøre som de vil. 

Det at det er godt kjent mye av det dumme hun har gjort, er nettopp hva som ekskluderer henne for min del og sikkert mange andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Made4u skrev (5 timer siden):

Det at det er godt kjent mye av det dumme hun har gjort, er nettopp hva som ekskluderer henne for min del og sikkert mange andre også.

Du virker veldig bitter, hun har jo nok av friere, så tror ikke hun tar det så veldig tungt hva du mener 😅

  • Liker 3
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det flere enn meg som reagerer på hvor ofte hun sier: Å herregud! Herregud asså... nei herregud! 

Er alt jeg hører. Klarer snart ikke se på det lenger

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Linni virker som en herlig jente. Varm og inkluderende og hun er alltid hyggelig hver gang jeg ser henne. 
 

Jeg tror hun knytter seg fort til mennesker, og det ser man jo med de vennene hun har. Akkurat nå unner jeg henne ikke det valget hun må ta. Trist at Ørjan måtte dra, men jeg tror mange av de som er med i programmet er blitt venner for livet. Det virker sånn på personene Linni treffer.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de som kritiserer Linni, hun virker som et veldig godt menneske med hjerte på riktig plass. 

  • Liker 9
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NewStart87 skrev (19 timer siden):

Skjønner ikke de som kritiserer Linni, hun virker som et veldig godt menneske med hjerte på riktig plass. 

Hun virker som et godt menneske, tror ikke det er noe vondt i henne. Personlig synes jeg det blir for mye med puppene, løshåret, løsvippene og alt det der. Er sikker på at hun er søtere uten, men hun gjør selvsagt akkurat som hun vil 😊 Men det virker som hun har et stort hjerte. Synes gutta er fine også jeg 😊

  • Liker 9
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (På 1.2.2022 den 18.01):

Hører det samme.

 

Har Ørjan operert nesa?

Hører fra sikre kilder at hun var sammen med noen da serien ble spilt inn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lal skrev (3 timer siden):

Hører fra sikre kilder at hun var sammen med noen da serien ble spilt inn

Linni var mye med kompisen til eksen. Om de er sammen vet jeg ikke. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Når er siste episode? De må snart avsløre. Birger er i Oslo igjen nå. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (12 timer siden):
  Skjul innhold

Når er siste episode? De må snart avsløre. Birger er i Oslo igjen nå. 

 

Denne serien burde vært minst 5 episoder kortere, kom til poenget liksom. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meadow skrev (7 timer siden):

Denne serien burde vært minst 5 episoder kortere, kom til poenget liksom. 

Helt enig. De spoiler jo selv resultatet på egne kanaler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (På 20.3.2022 den 1.50):
  Skjul innhold

Når er siste episode? De må snart avsløre. Birger er i Oslo igjen nå. 

 

Jeg SPYR om det er han hun ender opp med. Hvem som helst bare ikke han😣

Synes for øvrig hun gjorde sitt livs største feil i dag, med utvelgelsen.

  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sizz- skrev (2 timer siden):

 

Synes for øvrig hun gjorde sitt livs største feil i dag, med utvelgelsen.

Litt enig i dette, eller det er jo ikke opptil oss å bestemme hva som er rett for henne. Men syns det er litt merkelig at vedkommende (han som ble sendt ut sist) ikke får lov til å imøtegå de bekymringene hun kommer med. At det kan bli vanskelig på utsiden etc., det er vel opp til han å tilpasse seg om han vil det? Huff. Det virker som noe man burde tatt opp tidligere eller faktisk hatt en skikkelig samtale på? Virker som en utrolig fin fyr ❤️ 

Synes mange av valgene hennes har vært litt fordekte, eller at hun ikke har sagt i klartekst at de skal hjem annet enn "Kan jeg få snakke litt med deg" og "Det var så fint å bli kjent med deg". Mulig det er noe rar klipping, jeg vet ikke..

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blærgh skrev (41 minutter siden):

Litt enig i dette, eller det er jo ikke opptil oss å bestemme hva som er rett for henne. Men syns det er litt merkelig at vedkommende (han som ble sendt ut sist) ikke får lov til å imøtegå de bekymringene hun kommer med. At det kan bli vanskelig på utsiden etc., det er vel opp til han å tilpasse seg om han vil det? Huff. Det virker som noe man burde tatt opp tidligere eller faktisk hatt en skikkelig samtale på? Virker som en utrolig fin fyr ❤️ 

Synes mange av valgene hennes har vært litt fordekte, eller at hun ikke har sagt i klartekst at de skal hjem annet enn "Kan jeg få snakke litt med deg" og "Det var så fint å bli kjent med deg". Mulig det er noe rar klipping, jeg vet ikke..

Helt enig. Hele samtalen i dag var jo veldig merkelig. Veldig rart å ta et såpass viktig valg uten å snakke mer grundig med deltakerne først om hvordan de skal løse det praktiske. Muligens hadde det overhodet ikke vært noe problem. Og merkelig at de ikke får svare når hun tar opp problemstillingene og at de bare blir møtt med fnising og klemming og gråting når de prøver å formidle noe.. Liker egentlig Linni godt, men merket det irriterte meg. Kanskje fordi jeg likte den som ble utsendt så utrolig godt også...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hottentått

Ble så skuffa på det siste valget 😭 Det var jo helt tydelig skikkelig følelser der.. Da vet vi jo hvem hun ender opp med utifra hva hun og vedkommende har delt på instagram 🙃🙃

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hottentått skrev (5 timer siden):

Ble så skuffa på det siste valget 😭 Det var jo helt tydelig skikkelig følelser der.. Da vet vi jo hvem hun ender opp med utifra hva hun og vedkommende har delt på instagram 🙃🙃

Men ingen ble jo sendt hjem i denne episoden?

Jeg liker Birger men jeg må si at Rolf Erik virkelig har vokst på meg. For en flott og sjarmerende kar☺️

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (1 time siden):

Men ingen ble jo sendt hjem i denne episoden?

Jeg liker Birger men jeg må si at Rolf Erik virkelig har vokst på meg. For en flott og sjarmerende kar☺️

Den du siterer ser det på Discovery+.

Vi som ser det der ligger en uke foran.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sizz- skrev (12 timer siden):

Jeg SPYR om det er han hun ender opp med. Hvem som helst bare ikke han😣

Synes for øvrig hun gjorde sitt livs største feil i dag, med utvelgelsen.

Du spyr om hun ender med Birger? Jeg skjønner ikke "hatet" mot ham i så fall 

Nå har ikke jeg sett den episoden man trenger abonnement for å se, men spent på hvem hun sender hjem.

Synes programmet er overraskende fengende. Fordi gutta er veldig vanlige og ikke sånne reality-typer.

 

Endret av totti_1
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hottentått skrev (9 timer siden):

Ble så skuffa på det siste valget 😭 Det var jo helt tydelig skikkelig følelser der.. Da vet vi jo hvem hun ender opp med utifra hva hun og vedkommende har delt på instagram 🙃🙃

Lukter hjemsending av Rolf Erik pga barn og problemer med "kalenderen"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...