Gå til innhold

Linni søker drømmeprinsen


GhostHug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tone83 skrev (8 minutter siden):

Merkelig…hun er ikke lagd for å ha kjæreste hun da. Når du får flere flotte menn og har kjemi med flere av de, så er det ikke godt nok til å date videre en gang..? 
 

nei.. håper ikke det blir en sesong 2😜

Ja helt enig. Det var merkelig at hun ikke ønsket å velge en til slutt som kun kunne bruke mer tid på å bli kjent med. Det er jo tross alt uforpliktende selv om hun hadde valgt en til slutt. Hun hadde bra kjemi med flere og likevel var ingen bra nok til å date utenfor programmet. Men hun var veldig opptatt av å få klarhet i hva gutta følte for henne , selv om hun tydeligvis ikke følte noe ekstra for noen av de. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig slutt. Hun hadde fine gutter og var uventet at hun ikke ville «prøve» seg litt videre med Birger eller Joakim. Likte Joakim jeg da, en veldig kjekk og staut kar. Begge har store barn og ikke på jakt etter ekteskap og barn. Ganske jevnaldrende og bor ikke så langt fra hverandre. Ingen revolusjonerende endringer for å kunne være litt sammen. Menmen, hun var kanskje ikke moden for kjæreste likevel?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bonsaijenta skrev (8 timer siden):
  Skjul innhold

Jeg ser på nå. 
 

Joakim er bra dum som spør Birger om daten, rett før han drar på date med Linni. Og så bli sjalu og spør Linni om det. Tåpelig oppførsel.

 

 

Joakim er komisk, han er det motsatte av "cool" og "hard 2 get" 😅 Noe mer desperat og usikker mann skal du lete lenge etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blah, møkka-finale.

Linni er allright hun, men ekstremt dramatisk måte å løse det på. 

Hun var åpenbart ikke lagd for dette programmet. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amber skrev (2 timer siden):

Dette blir for dumt. Begynner også å tvile på hennes intensjoner. Reklame for den nye serien hennes? Stakkars menn som kasta bort tid å energi🙉🙈

Dama er hard to get. Kanskje fordi hun ønsker å få barn én gang til før 40? 

Det var ikke akkurat en bra castet gjeng til henne.

Jeg tror egentlig hun vil ha noe ingen kan tilby henne.

En ex-puppemodell på snart 40 burde nøye seg med en flott fyr og ikke vente på "innertier".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (13 minutter siden):

Dama er hard to get. Kanskje fordi hun ønsker å få barn én gang til før 40? 

Det var ikke akkurat en bra castet gjeng til henne.

Jeg tror egentlig hun vil ha noe ingen kan tilby henne.

En ex-puppemodell på snart 40 burde nøye seg med en flott fyr og ikke vente på "innertier".

Men nøyer seg jo ikke med ting bare fordi man snart er 40 vel. Hun vil sikkert heller være singel enn å ikke ha helt de riktige følelsene. Hun er jo også en som er populær blant menn så bør ikke være vanskelig å finne en innertier for henne, men denne gjengen var jo kanskje ikke helt hennes greie. Jeg syntes ingen av de passet sammen med henne, merket det allerede i første episode, men trodde faktisk at Remi kunne ha vært noe for henne, så ble ganske overraska. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gadd ikke se siste episode, så resultatet på VGTV 🙈 men synes det er bra at hun ikke later som bare for seriens skyld. Det ville bare sett dumt ut for hennes egen del.  Er ikke så veldig overraska over at hun ikke ble forelska!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MrsMacchiato skrev (12 timer siden):

Jeg er ikke en gang LITT overrasket over hva Linni tar av avgjørelser. Hver gang hun sender ut en fyr, er det:"Men vi MÅ være venner, daah, så kan jeg komme og besjøke deeeeeg, venneeeen!" Når det er det som er fokuset hennes, altså nye "vennskap" med en drøssevis av menn som er betatt av henne, skjønner jeg godt at hun ikke vil binde seg til én. Mye gøyere å leke litt rundt og ha en evig skare av beilere rundt seg.

Hun er fortsatt ikke voksen. No surprise. 

Hvem av dem ville du tatt til takke med da? 😛 Kult å måtte finne kjærligheten blant 11 tilfeldige menn. Det er jo ikke realistisk!

Endret av Thaila
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervju med Birger. De har ikke hatt kontakt siden siste innspilling. Hadde aldri reklamert slik for programmet om det endte slik, men mulig de får betalt for det? Uansett helt idiotisk opplegg. ☺

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Thaila skrev (4 timer siden):

Hvem av dem ville du tatt til takke med da? 😛 Kult å måtte finne kjærligheten blant 11 tilfeldige menn. Det er jo ikke realistisk!

Helt først i tråden skrev jeg vel at jeg hadde sansen for Birger, før jeg så noen av de kleine scenene han var deltakende i 🙈 Men sett ut ifra geografi hadde jeg nok endt opp med å velge ham uansett, og gitt det et ærlig forsøk.

Jan Thomas fant Harlem slik, så det er ikke urealistisk å finne kjærligheten på tv. Kjærligheten kan være så mangt, man må bare være åpen for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
Xstrella skrev (1 minutt siden):

Intervju med Birger. De har ikke hatt kontakt siden siste innspilling. Hadde aldri reklamert slik for programmet om det endte slik, men mulig de får betalt for det? Uansett helt idiotisk opplegg. ☺

All PR er god PR 😝

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En helt dustete avslutning og jeg føler meg litt lurt rett og slett. Om de skal lage sånne programmer bør det jo være med folk som faktisk er klar for å finne kjæreste. Greit nok at de ikke trenger å bli stupforelsket og gifte seg nødvendigvis, men hun kunne jo hvertfall for syns skyld valgt en hun kunne fortsette å date. Om hun gjorde det eller ikke, hadde ikke hatt så mye å si, men nå virker jo alt bare falskt. Har likt Linni, men når det ender sånn virker jo alt hun sier om kjemi og at hun er glad i dem osv. veldig påtatt og uekte.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (2 timer siden):

Intervju med Birger. De har ikke hatt kontakt siden siste innspilling. Hadde aldri reklamert slik for programmet om det endte slik, men mulig de får betalt for det? Uansett helt idiotisk opplegg. ☺

Det var kanskje litt spesielt, trodde hun ville ha kontakt med alle etterpå?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig skuffet over Linni. Særlig hvis hun hele tiden har hatt type hjemme. 
 

Leke med følelsene til disse fine mannfolka. Jeg håper de alle finner kjærligheten. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

bonsaijenta skrev (56 minutter siden):

Veldig skuffet over Linni. Særlig hvis hun hele tiden har hatt type hjemme. 
 

Leke med følelsene til disse fine mannfolka. Jeg håper de alle finner kjærligheten. 

Noen som vet hvem typen er?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun lurt oss alle eller hva er greia?? 

Man føler jo at vi seere har blitt holdt for nær. Samme med mannfolka. Da burde hun trekt seg, før finalen! Hadde aldri trodd dette om linni. Hvis det viser seg at hun har hatt type før programmet, så er hun er menneske jeg verken vil vite eller lese mer om. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 timer siden):

Noen som vet hvem typen er?

Jeg lurer på det samme☺️

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så siste episode nå og ble ganske sjokkert. Dette syntes jeg ble for useriøst. 
Har tidligere vært vitne til en fyr som stadig har vært med på Linnis snapper og ble litt overrasket da jeg fant ut at hun skulle ha dette programmet, for jeg syntes det virket som hun allerede var opptatt. Selvfølgelig kan man ha mannlige venner, jeg har det selv, men de spiste stadig middager sammen og virket litt som mer enn bare venner. Nå begynner jeg jo å lure..

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...