Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (1 time siden):

God sommer. :) 

Har klart å teste positiv jeg, så skal kaste meg på telefonen til sykehuset på mandag. Vi var uforsiktige en gang. :(  Fy faen, er så sint på meg selv for dette. 

Gravid? Uansett stor klem til deg!:klem:

Har kommet hjem fra 2 herlige uker på ferie med ungene.🥰 Virkelig fått fylt opp reservene.

Og nå har jeg faktisk tatt kontakt med en mann jeg chattet med for 2 år siden... Han er "for" gammel, men ser yngre ut enn han er. Og etter en haug med håpløse forsøk på samtaler med menn som rett og slett enten må mangle intelligens fullstendig, eller i alle fall sosial intelligens 🙄, så trenger jeg rett å slett å omgås en oppegående mann som klarer å ha en god samtale og vise interesse for meg som person. Kanskje kan det bli en hyggelig sommer i det minste. Vi prøver å få til å møtes til uka 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 16.46):

På tide å lage en ny tråd siden 2021 går mot slutten. 

Er det flere her som håper på å finne kjærligheten i 2022? 

Selv har jeg kommet over og blitt ferdig med gammel "slagg" og har åpnet sinn og kropp for å bli sjekket opp. Har vært på et par datarom har gått bra og flørter med noen nå, vi får se hvordan det går. 

Uansett så håper jeg at jeg vil treffe noen likesinnede ute i naturen, på trening osv, men enn så lenge flørter jeg litt på sukker også. Happn og Tinder holder jeg meg unna. 

Flere håpefulle? 😍

Anonymkode: 41b87...2bf

Følger ♡♡

Anonymkode: 4d762...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en ny mann i påsken, og alt startet veldig bra. Jeg tenkte at endelig hadde jeg møtt en bra mann og etter tredje daten så var vi enige om å satse på hverandre. 

Nå, knappe 3 måneder etter, så sitter jeg å føler at han har meldt seg litt ut. Vi dro på en helgetur sammen og etter vi kom hjem føler jeg en del har endret seg fra hans side. Aner ikke hva jeg skal gjøre😢

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg møtte en ny mann i påsken, og alt startet veldig bra. Jeg tenkte at endelig hadde jeg møtt en bra mann og etter tredje daten så var vi enige om å satse på hverandre. 

Nå, knappe 3 måneder etter, så sitter jeg å føler at han har meldt seg litt ut. Vi dro på en helgetur sammen og etter vi kom hjem føler jeg en del har endret seg fra hans side. Aner ikke hva jeg skal gjøre😢

Anonymkode: fdd4f...93c

Får ikke gjort annet enn å ta d som d kommer. Burde egentlig bare treffe han og spørre hva skjedde? Få en avslutning og gå videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (17 timer siden):

God sommer. :) 

Har klart å teste positiv jeg, så skal kaste meg på telefonen til sykehuset på mandag. Vi var uforsiktige en gang. :(  Fy faen, er så sint på meg selv for dette. 

Hvem var dette da? Syns du skrev tidligere at du skulle ta pause i sommer med dating men mulig jeg misforsto.  Det var Max uflax. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

GrønnNellik68 skrev (11 minutter siden):

Får ikke gjort annet enn å ta d som d kommer. Burde egentlig bare treffe han og spørre hva skjedde? Få en avslutning og gå videre.

Takk for råd. 

Vi har avtalt å møtes til uken. Kommer til å ta det opp og høre om noe har endret seg som jeg bør vite om og som har med vår relasjon å gjøre. Han har hatt veldig mye å gjøre i det siste, derfor har jeg ikke villet mase eller fremstå altfor "trengende". Er jo ikke attraktivt å fremstå desperat. 

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Hvem var dette da? Syns du skrev tidligere at du skulle ta pause i sommer med dating men mulig jeg misforsto.  Det var Max uflax. 

Han siste. Skulle ha pause etter det, så stemmer det :) 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 time siden):

Han siste. Skulle ha pause etter det, så stemmer det :) 

Huff håper det går bra tilslutt❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (16 timer siden):

Jepp. Og takk♥️

Blir du alenemor? Er barnefar kjekk?

Anonymkode: 711b5...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

Blir du alenemor? Er barnefar kjekk?

Anonymkode: 711b5...759

Blir abort. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Takk for råd. 

Vi har avtalt å møtes til uken. Kommer til å ta det opp og høre om noe har endret seg som jeg bør vite om og som har med vår relasjon å gjøre. Han har hatt veldig mye å gjøre i det siste, derfor har jeg ikke villet mase eller fremstå altfor "trengende". Er jo ikke attraktivt å fremstå desperat. 

Anonymkode: fdd4f...93c

Du er ikke trengende for å ta opp at du føler at han har endret seg og høre om det er noe galt.❤️ Håper det bare har med jobb å gjøre. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (25 minutter siden):

Du er ikke trengende for å ta opp at du føler at han har endret seg og høre om det er noe galt.❤️ Håper det bare har med jobb å gjøre. Masse lykke til!

Takk❤️ 

I grunn er problemet (så langt jeg vet) at han har startet flere oppussingsprosjekter hjemme samtidig, full jobb, vennetjenester han har hjulpet med som må gjøres ferdig og to barn annenhver uke. Da vil noe / noen komme lenger ned på listen (som nå er vårt forhold). I perioder vil det gjerne bli slik og det forstår jeg. Det jeg vel reagerer mest på er at vi ikke klarer å holde en "jevn" kommunikasjon. Han er kjempe sliten på kveldstid og sovner ofte på sofaen. 

Må bare ta en prat med han og høre om noe er galt. Han sier ofte at han er lei og sliten nå, pga alle prosjektene hjemme han startet på. 

Anonymkode: fdd4f...93c

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (På 14.6.2022 den 21.46):

Hva er den klassiske fella? Som nevnt tidligere så er jeg et følelsesmenneske. Jeg går etter kjemi, hva som føles riktig. Jeg sikter meg ikke inn på en mann fordi at han er pen eller ei. Som yngre fikk jeg høre at jeg var sammen med menn som var under min liga, men igjen.. så har jeg gått etter hva som føles riktig for meg. En person er så mye mer enn utseendet. 

Hei, kjenner meg igjen i din situasjon. Jeg finner meg kun menn som vil ha seg og jeg blir svak fordi de er kjekke, fine og deilige å se på.😏 Er 34år. 

For litt siden hadde jeg ubeskyttet sex med en gammel kjenning og vi hadde sex rett før eggeløsningen. Det er så typisk at jeg har blitt gravid. Tiden etterpå har han såvidt sendt meg snap men svarer når jeg skriver til han. 

Anonymkode: 4d762...0b7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hei, kjenner meg igjen i din situasjon. Jeg finner meg kun menn som vil ha seg og jeg blir svak fordi de er kjekke, fine og deilige å se på.😏 Er 34år. 

For litt siden hadde jeg ubeskyttet sex med en gammel kjenning og vi hadde sex rett før eggeløsningen. Det er så typisk at jeg har blitt gravid. Tiden etterpå har han såvidt sendt meg snap men svarer når jeg skriver til han. 

Anonymkode: 4d762...0b7

Har du Fortalt barnefar om graviditeten? 

Anonymkode: 35dac...602

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Har du Fortalt barnefar om graviditeten? 

Anonymkode: 35dac...602

Ja de burde få vite hva ubeskyttet sex kan resultere i. Virker ikke som mange mannfolk skjønner det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (4 timer siden):

Ja de burde få vite hva ubeskyttet sex kan resultere i. Virker ikke som mange mannfolk skjønner det. 

skal du beholde 

Anonymkode: f0c83...5db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden er det lenge siden jeg har vært i 😅 Dating er fryktelig kjedelig, kommer aldri i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte en i mars som jeg dater litt, og jeg kommer meg aldri bort fra ham så her er jeg stuck 😄 Han sliter med utmattelse, så det er veldig begrenset hvor mye tid han kan bruke på meg, men jeg har jo totalt, fullstendig og så på trynet falt for denne mannen 🙈 Bra jeg allerede har barn, for det hadde det aldri blitt i hvert fall 😄

Har prøvd Tinder, Sukker, Match og Facebook dating, men jeg er jo så betatt av han jeg holder på med litt, så jeg sammenligner alle med ham, og det er ingen som ligner en gang 😅

Anonymkode: e6bf6...112

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...