Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (20 timer siden):

Samme her. Er så lei av å høre tar det på sparket, ser det an. Jeg har et barn hjemme. Jeg er åpen og ærlig om situasjonen min, at ting må planlegges og at jeg kan ikke bare stikke fra min sønn. Ting må planlegges. Likevel så får jeg konstant "ta ting på sparket". Det er som om de ikke forstår hva jeg har sagt og det gjør meg så utrolig frustrert til tider. Tror de jeg faktisk  gidder å bruke energi på å trylle frem en barnevakt fordi at de føler de kan møtes om en times tid en tirsdagskveld? Du kan ikke planlegge to-tre-fire dager frem i tid for å treffe meg, men forventer at jeg skal hive meg rundt og komme løpende i løpet av en time? Nei takk. 

Hadde en nå som jeg har prøvd å få til og møtes før. Vi har snakket mye på telefonen og det har vært veldig hyggelig. Vi snakket om å møtes. Når dagen kom så åpnet han ikke meldingene mine på Snapchat. Jeg så jo på story at han var ute med noen venner. Sukk... så ble han stille i flere uker. Svarte ikke når jeg sendte noe.. men plutselig så var han hjemme alene og inviterte meg på besøk fordi han savnet kos og nærhet. Ikke et ord om det som skjedde tidligere. Jeg ble skikkelig forbanna, sa selvfølgelig nei. 

Jeg er den typen som tar det veldig med ro i datingfasen. Snakker. Blir kjent. Nyter det. Stresser ikke. Blir ikke sur om jeg ikke hører noe på en stund. Ting skjer, folk er opptatte. Du skal virkelig ha trampet meg på tærne om jeg blir sur. 

Jeg prøver å ta det med ro. Og har nok blitt bedre på det. Men dessverre så tilsier erfaringen at om de ikke er ganske så på og viser mye interesse i starten så blir det aldri noe mer ut av det. Så får se hvordan denne uka blir, om han er på ballen.

Jeg er av typen som ikke orker sveipe videre eller ta opp kontakt med andre når jeg først har kontakt med en da. Så det ble nå i alle fall en pause fra appene igjen denne uka.😉

Anonymkode: dcd97...af4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg prøver å ta det med ro. Og har nok blitt bedre på det. Men dessverre så tilsier erfaringen at om de ikke er ganske så på og viser mye interesse i starten så blir det aldri noe mer ut av det. Så får se hvordan denne uka blir, om han er på ballen.

Jeg er av typen som ikke orker sveipe videre eller ta opp kontakt med andre når jeg først har kontakt med en da. Så det ble nå i alle fall en pause fra appene igjen denne uka.😉

Anonymkode: dcd97...af4

Dette var meg, vet ikke hvorfor den plutselig var blitt anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg prøver å ta det med ro. Og har nok blitt bedre på det. Men dessverre så tilsier erfaringen at om de ikke er ganske så på og viser mye interesse i starten så blir det aldri noe mer ut av det. Så får se hvordan denne uka blir, om han er på ballen.

Jeg er av typen som ikke orker sveipe videre eller ta opp kontakt med andre når jeg først har kontakt med en da. Så det ble nå i alle fall en pause fra appene igjen denne uka.😉

Anonymkode: dcd97...af4

 

4 hours ago, Engel said:

Dette var meg, vet ikke hvorfor den plutselig var blitt anonym.

Jeg skal innrømme at jeg sveiper i vei i mellomtiden, men ofte så klarer jeg å rote meg borti "har masse å gjøre"-typene. 😂 :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (50 minutter siden):

 

Jeg skal innrømme at jeg sveiper i vei i mellomtiden, men ofte så klarer jeg å rote meg borti "har masse å gjøre"-typene. 😂 :) 

Null livstegn utover at han svarte på en Snap jeg sendte direkte til han på mandag formiddag, så jeg tror nok jeg kan begynne å sveipe igjen også ja. hvis jeg gidder... Eller legge alt på is til over ferien. Jada, jeg er sikkert for utålmodig. Men jeg trenger jevnlig kontakt og interesse for å klare å holde interessen oppe selv, så kjenner at han forsvinner ut på siden her nå, uansett hva som er årsak til stillheten. Bare litt irriterende når det var han som spurte om å møtes igjen. Det er jo påtagelig når det går fra flere snapper og meldinger om dagen til null.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Engel said:

Null livstegn utover at han svarte på en Snap jeg sendte direkte til han på mandag formiddag, så jeg tror nok jeg kan begynne å sveipe igjen også ja. hvis jeg gidder... Eller legge alt på is til over ferien. Jada, jeg er sikkert for utålmodig. Men jeg trenger jevnlig kontakt og interesse for å klare å holde interessen oppe selv, så kjenner at han forsvinner ut på siden her nå, uansett hva som er årsak til stillheten. Bare litt irriterende når det var han som spurte om å møtes igjen. Det er jo påtagelig når det går fra flere snapper og meldinger om dagen til null.

Jeg trenger også jevnlig kontakt. Litt flørting, litt prat. Sånne hyggelig meldinger! Ikke bare at det blir stille i dager eller uker. Da glipper det litt for meg. 

Skjønner godt at du blir irritert. Det hadde irritert meg også. Hadde stilt litt spørsmålstegn om hva som foregår. Jeg syns det ofte blir litt merkelig når man har møtt en personen noen ganger, også dør kontakten ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet litt tidligere om dette her.

Dating/matching/avvisning og ghosting gjør meg så utrolig lei meg og deprimert. 

jeg vil jo gjerne treffe et spesielt menneske som LIKER meg, men fy flate hva det koster. Og fy flate hva en må gjennom av psykiske påkjenninger for å finne det mennesket. Jeg føler meg som et ubrukelig fælt menneske som virkelig ikke har noe interessant å tilby. 

Jeg har vært "aktiv" på denne fronten i 2 år nå, og nå må jeg rett og slett gi opp og ta vare på meg selv. 

Anonymkode: 35dac...602

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har skrevet litt tidligere om dette her.

Dating/matching/avvisning og ghosting gjør meg så utrolig lei meg og deprimert. 

jeg vil jo gjerne treffe et spesielt menneske som LIKER meg, men fy flate hva det koster. Og fy flate hva en må gjennom av psykiske påkjenninger for å finne det mennesket. Jeg føler meg som et ubrukelig fælt menneske som virkelig ikke har noe interessant å tilby. 

Jeg har vært "aktiv" på denne fronten i 2 år nå, og nå må jeg rett og slett gi opp og ta vare på meg selv. 

Anonymkode: 35dac...602

:hug: Det er lurt å ta en pause noen mnd hvor du fokuserer på deg selv og det å ha det bra som singel, det hjelper.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (10 timer siden):

Jeg trenger også jevnlig kontakt. Litt flørting, litt prat. Sånne hyggelig meldinger! Ikke bare at det blir stille i dager eller uker. Da glipper det litt for meg. 

Skjønner godt at du blir irritert. Det hadde irritert meg også. Hadde stilt litt spørsmålstegn om hva som foregår. Jeg syns det ofte blir litt merkelig når man har møtt en personen noen ganger, også dør kontakten ut. 

Sendte Snap igjen i går kveld, og han svarer på de med en gang, men så ikke noe mer. ingen sprørsmål tilbake eller noe. Nei, dette gidder jeg ikke, så har lagt bort han. Hvorfor kan de ikke bare si at de ikke er interressert? I alle fall når de først har spurt om vi kan møtes igjen.🙄

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (30 minutter siden):

Sendte Snap igjen i går kveld, og han svarer på de med en gang, men så ikke noe mer. ingen sprørsmål tilbake eller noe. Nei, dette gidder jeg ikke, så har lagt bort han. Hvorfor kan de ikke bare si at de ikke er interressert? I alle fall når de først har spurt om vi kan møtes igjen.🙄

Menn og kvinner er såpass forskjellig gjennomsnittlig. Så ikke forvent for mye av den andre.

Anonymkode: d47ac...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Menn og kvinner er såpass forskjellig gjennomsnittlig. Så ikke forvent for mye av den andre.

Anonymkode: d47ac...eca

Fullstendig feil tankegang. Jeg gidder ikke bruke tid på en som ikke er lik meg der. Vet jo at veldig mange menn er lik meg også. Er de virkelig interessert så gir de oppmerksomhet. Han her er ikke nok interessert. Men jeg kommer ikke til å blokkere han eller noe, så om han plutselig vider interesse igjen så får jeg revurdere det, selv om jeg tviler sterkt at jeg gidder bruke mer tid på han. Men grunnen til at jeg mister interessen her er jo at jeg ser at vi i bestefall er ulike, han gir meg ikke det jeg trenger for å bli interessert. Og min erfaring tilsier at da er han ikke skikeklig interessert heller. Ikke forvente formye av den andre? Jo, det er akkurat det vi skal. Vi finner oss alt for ofte i å få bare smuler, helt idiotisk. Vi fortjener alle så mye mer. Og det gjelder både kvinner og menn.

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å skryte men herregud så heldig jeg er som har funnet en bunnsolid mann. Datingfasen vår var ikke noe tull, han viste interesse og ville møtes akkurat når han kunne. Han holdt alltid avtaler og trakk seg aldri unna. Og idag 1 år og snart 3 mnd etterpå er det like fantastisk fint og vi er like håpløst forelsket. Jeg bærer på barnet til denne fabelaktige mannen, herregud for en pappa han blir. Jeg må være verdens heldigste menneske! ❤❤❤

  • Liker 4
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for innlegg med kontaktannonse og svar til dette. 

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (2 timer siden):

Sendte Snap igjen i går kveld, og han svarer på de med en gang, men så ikke noe mer. ingen sprørsmål tilbake eller noe. Nei, dette gidder jeg ikke, så har lagt bort han. Hvorfor kan de ikke bare si at de ikke er interressert? I alle fall når de først har spurt om vi kan møtes igjen.🙄

Er akkurat sånn oppførsel som er så vanskelig og forstå. Virker som de holder seg vage og vinglete for å ha alle muligheter åpne. Bare å drite i. En mann som er oppriktig interessert vil vise det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Har skrevet litt tidligere om dette her.

Dating/matching/avvisning og ghosting gjør meg så utrolig lei meg og deprimert. 

jeg vil jo gjerne treffe et spesielt menneske som LIKER meg, men fy flate hva det koster. Og fy flate hva en må gjennom av psykiske påkjenninger for å finne det mennesket. Jeg føler meg som et ubrukelig fælt menneske som virkelig ikke har noe interessant å tilby. 

Jeg har vært "aktiv" på denne fronten i 2 år nå, og nå må jeg rett og slett gi opp og ta vare på meg selv. 

Anonymkode: 35dac...602

Akkurat slik har jeg det også 💔 Og man blir utmattet langt inn i sjelen av det. Jeg har faktisk ikke møtt en ordentlig mann på mange år og nå har jeg bare gitt opp. Jeg vet at jeg ikke burde gi opp (da møter man i allefall ingen) men jeg kjenner det på meg. Det er en gnist som ikke lengre er der. Jeg er fundementalt ikke interessert mer. 

Det er synd at det skal være slik men det viktigste forholdet man skal være i er tross alt det med seg selv. Ønsker deg lykke til og vit at du ikke er alene ❤️

Anonymkode: 4bd4a...381

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 hours ago, EmilieH said:

Ikke for å skryte men herregud så heldig jeg er som har funnet en bunnsolid mann. Datingfasen vår var ikke noe tull, han viste interesse og ville møtes akkurat når han kunne. Han holdt alltid avtaler og trakk seg aldri unna. Og idag 1 år og snart 3 mnd etterpå er det like fantastisk fint og vi er like håpløst forelsket. Jeg bærer på barnet til denne fabelaktige mannen, herregud for en pappa han blir. Jeg må være verdens heldigste menneske! ❤❤❤

Synes det er fint å lese 😊 hvor møtte du han?

Anonymkode: e9032...b22

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Synes det er fint å lese 😊 hvor møtte du han?

Anonymkode: e9032...b22

Møteplassen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syns det er flott at EmilieH har funnet en mann hun er lykkelig med jeg. Og selvfølgelig er hun fortsatt på de rosa forelskelses-skyene og kommer til å lande om en stund. men det er da langt fra det samme som at forholdet kommer til å ta slutt. Og at hun stikker innom her og skriver syns jeg er hyggelig. For det er hyggelig å se at de som har vært single her inne har lyktes i å finne noe som i alle fall varer mer enn et år. Det er hyggelig å se at folk er lykkelige.

Ryddet for svar til slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Nå får folk roe seg litt synes jeg. Jeg har vært singel i noen år nå og har mistet litt motet til at jeg skal finne noen, men jeg synes det er koselig å høre om andre som har funnet kjærligheten. Opplevde det heller ikke som skryt, men at hun ville vise at det finnes bra menn der ute.

Håper at jeg også treffer en mann og blir så forelsket igjen. Vi må ikke kun høre om vanskelige erfaringer. Livet kan være vanskelig, men det kan også være fint og da er det ingenting i veien for å høre om de rosenrøde periodene også.

Endret av AprilRyan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja trengs litt positivitet i denne gruppa. Er bra det Emilie at du har det bra og føler deg lykkelig. Ingenting er bedre. En må nyte de gode tidene mens man har dem. Så må en jo bare krysse fingrer og ben for at det vil gå bra. Gratulere med ny bebis på vei🌹🍀🍀🍀

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det klages over rosenrøde innlegg kan jeg bidra med en litt "fargerik" opplevelse. 

Jeg har "datet" en mann siden nyttårsskiftet. Vi har hatt sex en gang tidligere rett før corona. Vi var i ferd med å date da, men det ble helt nedstengt, og han bor to timer fra meg (men vi er fra den samme plassen). Jeg hadde ikke sett han siden, men så møttes vi i jula på et utested og ble pratende. Han begynte å snappe meg etter nyttår, og siden har vi holdt kontakt. Vi holdt bare kontakt over snapchat frem til mars. Vi har møttes i mars, april og mai - sist nå i helgen. Pga avstanden kun de tre gangene. Før vi møtes er det alltid veldig god kok mellom oss, mye meldinger, både flørtende og søte. Vi tuller om å flytte sammen, barn, osv. Særlig har det eskalert i positiv retning da han fortalte at han blir overført og skal flytte hit om en måneds tid. Vi har hatt lange samtaler hver kveld, han er utrolig støttende, virker oppriktig interessert i hvordan jeg har det, stiller spørsmål og det virker virkelig som han prøver! Jeg har ikke inntrykket av at han snakker med noen andre. 

Når vi har møttes har vi hatt sex, kost masse, og han virker utrolig kjærlig, varm og snill. Selv når vi sover insisterer han på å ligge og holde fast i meg i skje hele natta. 

Alt virker helt topp, UNNTATT

Hver gang vi har hatt sex blir han rar i etterkant. Umiddelbart etter hører jeg mye mindre fra han. Fra 20 meldinger om dagen til 1-2. Dette varer i noen dager, før han slutter helt å ta initiativ. Først når jeg "gir opp" og ikke sender noe jeg heller, slik at det er helt stille i 2-3 dager, så får jeg en melding. Når vi da tar opp kontakten er alt fint og normalt, og han tar gradvis mer initiativ igjen. 

Dette gjør meg utrolig skeptisk. Det føles som at han virkelig gir mye av seg selv, men så trekker seg helt som at det blir for seriøst etter vi har hatt sex. Jeg vet at mange menn har mindre behov rett etter, men syntes det er rart at det varer så lenge. Denne syklusen tar 1-2 uker før vi er tilbake til normalt. 

Kjenner at jeg mister lysten, og tilliten. Samtidig er vi veldig bra match når det går bra. Skulle bare ønske jeg visste hva som foregikk i hodet hans. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...