Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har chatta med en hyggelig mann en måned nå, ikke så mye og ofte, men litt og veldig koselig . Har fått høre av andre som vet hvem det er, at han kan være litt treg, så jeg har visst fått mye ut av han! 
i helga tok jeg mot til meg og inviterte på kaffe. Han var klar, men ikke før neste uke. Og jeg som så gjerne skulle hatt det første møtet overstått, nå blir det nesten ei uke til med sommerfugler i magen… 

han blir den første jeg treffer etter et vanskelig brudd og lang tid alene, så jeg er helt fersk i datingen… utrolig spent på hvordan dette blir.

Anonymkode: ed657...f1f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

skal du beholde 

Anonymkode: f0c83...5db

Tror ikke det er 54 år😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (23 minutter siden):

Tror ikke det er 54 år😂

Har du barn fra før?

Anonymkode: 711b5...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg møtte en i mars som jeg dater litt, og jeg kommer meg aldri bort fra ham så her er jeg stuck 😄 Han sliter med utmattelse, så det er veldig begrenset hvor mye tid han kan bruke på meg, men jeg har jo totalt, fullstendig og så på trynet falt for denne mannen 🙈 Bra jeg allerede har barn, for det hadde det aldri blitt i hvert fall 😄

Har prøvd Tinder, Sukker, Match og Facebook dating, men jeg er jo så betatt av han jeg holder på med litt, så jeg sammenligner alle med ham, og det er ingen som ligner en gang 😅

Anonymkode: e6bf6...112

Utmattelse! 

Nå har jeg hørt den unnskyldningen også....😆

 

 

Anonymkode: 35dac...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Utmattelse! 

Nå har jeg hørt den unnskyldningen også....😆

 

 

Anonymkode: 35dac...602

Haha, hadde ikke broren min kjent ham fra før og visst at han har slitt med det i mange år før han ble kjent med meg, så skal jeg være enig i at det hadde vært en heller dårlig unnskyldning 😄 

Anonymkode: e6bf6...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
GrønnNellik68 skrev (På 5.7.2022 den 17.21):

Tror ikke det er 54 år😂

Det var ikke du som var gravid, var ikke det Blått da? Eller er dere samme person?

Anonymkode: 951b2...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Det var ikke du som var gravid, var ikke det Blått da? Eller er dere samme person?

Anonymkode: 951b2...891

Det var Blått tror jeg..jeg bare tulla som vanlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.7.2022 den 15.55):

Jeg har chatta med en hyggelig mann en måned nå, ikke så mye og ofte, men litt og veldig koselig . Har fått høre av andre som vet hvem det er, at han kan være litt treg, så jeg har visst fått mye ut av han! 
i helga tok jeg mot til meg og inviterte på kaffe. Han var klar, men ikke før neste uke. Og jeg som så gjerne skulle hatt det første møtet overstått, nå blir det nesten ei uke til med sommerfugler i magen… 

han blir den første jeg treffer etter et vanskelig brudd og lang tid alene, så jeg er helt fersk i datingen… utrolig spent på hvordan dette blir.

Anonymkode: ed657...f1f

Hvordan gikk daten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 hours ago, GrønnNellik68 said:

Det var Blått tror jeg..jeg bare tulla som vanlig. 

Ja, det var meg som da klarte å ende opp som gravid. :) Og som nevnt før for meg så ble det abort. Er ferdig med det nå og det var en utrolig tung prosess. Sommerferien min har vært ligge på sofaen og prøve å samle meg litt sammen. Jeg har hatt mye bivirkninger, og sliter fortsatt med en del av det... Har sagt det til han nå også. Han tok det helt greit og var veldig glad for at jeg tok abort. :) 

Endret av Blått
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (4 minutter siden):

Ja, det var meg som da klarte å ende opp som gravid. :) Og som nevnt før for meg så ble det abort. Er ferdig med det nå og det var en utrolig tung prosess. Sommerferien min har vært ligge på sofaen og prøve å samle meg litt sammen. Jeg har hatt mye bivirkninger, og sliter fortsatt med en del av det... Har sagt det til han nå også. Han tok det helt greit og var veldig glad for at jeg tok abort. :) 

Huff hørtes tungt ut. Ble ikke noe knall sommer da skjønner jeg. Men bra det er over og kan se fremover igjen. Klem 🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, GrønnNellik68 said:

Huff hørtes tungt ut. Ble ikke noe knall sommer da skjønner jeg. Men bra det er over og kan se fremover igjen. Klem 🤗

Satser på at neste sommer blir bedre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn en hobby som opptar deg og som kan gjøre deg interessant i en samtale - altså ikke fokuser kun på deg selv/ utseende osv- det kan bli booooring for en evnt partner tror jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønn Nellik: anonym bruker over som skulle på date.

Daten gikk helt fint. Hyggelig og god samtale, men det var liksom ikke noe mer der. Fikk også inntrykk av at han ikke var særlig interessert i noe mer enn et evt vennskap. Snakka om flytteplaner til en annen by til høsten… og så har kontakten helt dabbet av på snap. Jeg sendte en snap et par dager etter daten, han svarte med smiley og tommel opp, så ingenting mer… så da var ikke det ment to be, og jeg er på vei videre! 
 

har skrevet med ny mann på happn, og han er så mye mer på 😊 mer moden mann virker det som, og mye mer interessert i å ha kontakt. Så det blir spennende å se hvor det ender 🙈

Anonymkode: ed657...f1f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har offisielt gitt opp å møte ei bra dame i år. Enten føler de ikke kjemien etter første date, er nysingle og vil ha mest mulig oppmerksomhet eller så er de rett og slett så treige på å vite hva de vil at jeg mister tålmodigheten (syns det er for lenge med 3 uker mellom hver date når vi bor 500m fra hverandre).

Håper 2023 bringer med seg mer lykke. I mellomtiden får jeg fokusere på trening og ny jobb. Helt utrolig hvor vanskelig det skal være å finne seg noe seriøst.

Anonymkode: edad1...cde

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden skoleslutt i juni har jeg nesten vært mer hos ham enn hjemme på natt, vi har også vært ute på byen en gang sammen. Han snakker om meg/oss til kompiser (snakka m kompis på tlf når jeg satt ved siden av, sa han ikke hadde tid til å snakke forde han hadde så fint damebesøk 😁

Jeg håper virkelig jeg får igjen for tålmodigheten min !! 16 mnd siden vi møttes nå. 
Desverre drar han snart på ferie med familien. Gruer meg ! Jeg er så glad i denne mannen. 

 

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.7.2022 den 19.45):

Takk❤️ 

I grunn er problemet (så langt jeg vet) at han har startet flere oppussingsprosjekter hjemme samtidig, full jobb, vennetjenester han har hjulpet med som må gjøres ferdig og to barn annenhver uke. Da vil noe / noen komme lenger ned på listen (som nå er vårt forhold). I perioder vil det gjerne bli slik og det forstår jeg. Det jeg vel reagerer mest på er at vi ikke klarer å holde en "jevn" kommunikasjon. Han er kjempe sliten på kveldstid og sovner ofte på sofaen. 

Må bare ta en prat med han og høre om noe er galt. Han sier ofte at han er lei og sliten nå, pga alle prosjektene hjemme han startet på. 

Anonymkode: fdd4f...93c

Da har jeg fått en avklaring. Han har valgt å avslutte😥 Han klarer ikke å prioritere et forhold nå. 

Anonymkode: fdd4f...93c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

GrønnNellik68 skrev (På 5.7.2022 den 8.25):

Ja de burde få vite hva ubeskyttet sex kan resultere i. Virker ikke som mange mannfolk skjønner det. 

Hvis han er vant til å slippe så billig unna med damer (alle tar abort og han ikke har noen moralske problemer med abort som prevansjonsmiddel) så er det vel damene som må ta støyten og damene som hadde hatt størst behov for et kurs  i hva ubeskyttet sex kan resultere i.

Han slipper jo billig unna frem til han pådrar seg en eller annen funky kjønns/infekssjonssykdom, som  igjen vil gå utover damene han treffer, så på det området er vi også tilbake til at damer tydeligvis heller ikke skjønner hva ubeskyttet sex kan resultere i - hvis man baserer seg på denne tråden.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr.Garcon skrev (5 timer siden):

Hvis han er vant til å slippe så billig unna med damer (alle tar abort og han ikke har noen moralske problemer med abort som prevansjonsmiddel) så er det vel damene som må ta støyten og damene som hadde hatt størst behov for et kurs  i hva ubeskyttet sex kan resultere i.

Han slipper jo billig unna frem til han pådrar seg en eller annen funky kjønns/infekssjonssykdom, som  igjen vil gå utover damene han treffer, så på det området er vi også tilbake til at damer tydeligvis heller ikke skjønner hva ubeskyttet sex kan resultere i - hvis man baserer seg på denne tråden.

 

Eventuelt så kan jo denne mannen også bli voksen og ta ansvar selv. Det er vel tross alt snakk om en voksen mann om jeg leste riktig. 

Anonymkode: 4bd4a...381

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Jr.Garcon said:

Hvis han er vant til å slippe så billig unna med damer (alle tar abort og han ikke har noen moralske problemer med abort som prevansjonsmiddel) så er det vel damene som må ta støyten og damene som hadde hatt størst behov for et kurs  i hva ubeskyttet sex kan resultere i.

Han slipper jo billig unna frem til han pådrar seg en eller annen funky kjønns/infekssjonssykdom, som  igjen vil gå utover damene han treffer, så på det området er vi også tilbake til at damer tydeligvis heller ikke skjønner hva ubeskyttet sex kan resultere i - hvis man baserer seg på denne tråden.

 

Er dette ment til meg og min situasjon? 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jr.Garcon skrev (9 timer siden):

Hvis han er vant til å slippe så billig unna med damer (alle tar abort og han ikke har noen moralske problemer med abort som prevansjonsmiddel) så er det vel damene som må ta støyten og damene som hadde hatt størst behov for et kurs  i hva ubeskyttet sex kan resultere i.

Han slipper jo billig unna frem til han pådrar seg en eller annen funky kjønns/infekssjonssykdom, som  igjen vil gå utover damene han treffer, så på det området er vi også tilbake til at damer tydeligvis heller ikke skjønner hva ubeskyttet sex kan resultere i - hvis man baserer seg på denne tråden.

 

Du har ett poeng. At folk gidder å utsette seg for dette hele tiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...