Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fant kjærligheten i 2022, for første gang siden 1996. 2 måneder senere så var den brutalt borte. Får se om jeg må vente like lenge til neste gang da ...

Anonymkode: 64e15...3c6

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 4/17/2022 at 9:35 PM, LullaSkrulla said:

Hvordan starter dere en samtale etter en match på Tinder? Sier dere «hei» eller noe mer? Jeg har prøvd litt forskjellig og ser ikke noen sammenheng i om jeg får svar tilbake eller ikke 🤷‍♀️

Jeg tror du har rett i at det ikke er en sammenheng. Sender du en melding signaliserer du interesse, men det er selvsagt ikke alltid at interessen er gjensidig. Ikke heng deg opp i at vedkommende har gitt deg like, de fleste menn sveiper høyre på over 50%. "Hei" holder i massevis

50 minutter siden, AnonymBruker said:

Du har jo allerede det de fleste kvinner ser etter her.

Anonymkode: 711b5...759

Han har det kvinner sier de ser etter. Og klart, kvinner foretrekker snille, omsorgsfulle etc menn, men det er jo ikke det som avgjør om han blir sett på som aktuell. For å bli vurdert handler det mer om utseende, selvtillit og sosial status

Anonymkode: 697e7...7be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får matcher på tinder og jeg skriver en hyggelig melding til dem, for bare å se at de fjerner matchen. 😢

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (7 minutter siden):

Jeg får matcher på tinder og jeg skriver en hyggelig melding til dem, for bare å se at de fjerner matchen. 😢

Jeg får ikke svar, Tinder er oppskrytt 😄 

Jeg vet bare ikke hvor ellers man kan finne noen i dag når man ikke har mulighet til å fly rundt på alle tilgjengelige sosiale arenaer som finnes. 

Anonymkode: e6bf6...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får ikke svar, Tinder er oppskrytt 😄 

Jeg vet bare ikke hvor ellers man kan finne noen i dag når man ikke har mulighet til å fly rundt på alle tilgjengelige sosiale arenaer som finnes. 

Anonymkode: e6bf6...112

Er du dame?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymburker skrev (4 minutter siden):

Er du dame?

Jepp. 

Anonymkode: e6bf6...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg får ikke svar, Tinder er oppskrytt 😄 

Jeg vet bare ikke hvor ellers man kan finne noen i dag når man ikke har mulighet til å fly rundt på alle tilgjengelige sosiale arenaer som finnes. 

Anonymkode: e6bf6...112

Tinder er ikke verd å bruke tid på. Fikk aldri svar jeg heller og fort unmatcha. Slett tinder og gjør noe annet det er mer verd spør du meg.

Anonymkode: 2e48f...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tinder er ikke verd å bruke tid på. Fikk aldri svar jeg heller og fort unmatcha. Slett tinder og gjør noe annet det er mer verd spør du meg.

Anonymkode: 2e48f...24d

Men det er jo da avhengig av at man har andre arenaer, men det er ikke alle som er så heldige, som igjen vel betyr at jeg ikke har noen arenaer å treffe noen på. Ja ja, er ikke alle som lykkes, dessverre.

Anonymkode: 64e15...3c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tinder er ikke verd å bruke tid på. Fikk aldri svar jeg heller og fort unmatcha. Slett tinder og gjør noe annet det er mer verd spør du meg.

Anonymkode: 2e48f...24d

Jeg har liksom ikke så mange andre steder å treffe noen.

Anonymkode: e6bf6...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Jeg velger heller å ikke være på Tinder enn å være der kun fordi jeg ikke har andre arenaer. Opplevde det som ganske negativt for meg å være der for uansett hva som skrives her inne så er det ikke alle som lykkes på Tinder selv med realistiske krav og uten å se etter kjekkaser.

Jeg treffer ikke flere der enn jeg gjør i virkeligheten så for min del er det ikke noen forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har liksom ikke så mange andre steder å treffe noen.

Anonymkode: e6bf6...112

Samme her, så her er det apper som gjelder. En venn tipset meg om en annen, så kanskje jeg prøver den. 

Jeg sa det til en venn av meg her om dagen også, men jeg tror jeg må revurderer smaken min. Kanskje jobbe litt med den. Faller for skikkelig kjekkaser med glimt i øyet, og de liker meg tilbake.. MEEEEEN :) Det er alltid et eller annet som kommer snikende etter hvert. Sukk. 

Med han jeg traff i påsken.. han visste frem sjalusien sin under første møte og det ballet seg bare på etter det. Det var veldig vondt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg mann og har bare vært på Sukker, som tross alt er mer seriøs enn Tinder m.m., men interessen var laber for å si det pent. Og jeg var også VIP (aka betalende) medlem i lange perioder. Men til slutt ga jeg opp, for jeg ble uansett bare støttemedlem til slutt, og tok ikke særlig kontakt (men kikket på en del profiler for å lese tekst og matchtre). Tror ikke jeg hadde en horribel profil eller bilder (selv om jeg "dessverre" ikke hadde 97 topptur-bilder :laugh:), men det var 0 personer som skrev til meg (eller svarte på de få meldingene jeg sendte), og det var ytterst få noen sjekket profilen også. Så alt i alt ble bare inntrykket styrket av at slike sider er for de med gudaktig utseende, og resten har lite der å gjøre. Vet ikke om det er slik fra en kvinnes perspektiv også, men det var vertfall slik for meg, og ganske mange andre også hvis sytingen på forumet er noenlunde representativt.

Som skrevet over her, så tror jeg også at slike steder kan være negativt for både selvbilde og modus operandi. Merket at jeg også ble ganske selektiv, og det skulle lite til før jeg fant noe som diskvalifiserte. Det er en totalt annen dynamikk enn hvis man treffes i det virkelige livet. Og dating bør ikke være som å se på en meny på restaurant. Riktignok har man mye mer å "gå på" på en side som sukker med skikkelig matchprofil og greier (har ikke brukt Tinder, men de har vel ikke det der, mye mer basert på bilder?), men det kan likevel være lett å finne ting man ikke liker, enten det er røyking, religion, utseende eller 2000 andre ting.

Vel, nå bare surrer jeg på her :blush: Fikk ikke veldig godt inntrykk av datingsider, og vil tro Tinder er den verste i så måte. Sikkert bra for å hooke opp for knull, men når man heller er interessert i langtidsforhold, helst livet ut, så kan det fort bli feil arena. Tror jeg vertfall. Vet selvsagt at mange finner sine kjærester der også og at det blir en suksess (inkl en av søstrene mine).

Anonymkode: 39ea3...ac7

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Som skrevet over her, så tror jeg også at slike steder kan være negativt for både selvbilde og modus operandi. Merket at jeg også ble ganske selektiv, og det skulle lite til før jeg fant noe som diskvalifiserte. Det er en totalt annen dynamikk enn hvis man treffes i det virkelige livet. Og dating bør ikke være som å se på en meny på restaurant. Riktignok har man mye mer å "gå på" på en side som sukker med skikkelig matchprofil og greier (har ikke brukt Tinder, men de har vel ikke det der, mye mer basert på bilder?), men det kan likevel være lett å finne ting man ikke liker, enten det er røyking, religion, utseende eller 2000 andre ting.

Anonymkode: 39ea3...ac7

Jepp, den med å bli selektiv merker jeg veldig godt selv, det er alltid noe "feil". men når jeg merker at jeg blir veldig ille der har det hjulpet å ta en pause.

Selv våget jeg med ut på appene igjen nå for 2 uker siden. Først Tinder. Der fikk jeg bare matcher med menn som er betydelig lavere enn meg.😆 Altså snakker mer enn 5 cm. Utenom en, men han valgte å satse på ei annen dame som han møtte rett før vår date. Greit nok det da, han sa fra om det. Testet så FB-dating i helga før jeg tenkte å droppe alt igjen og vente til over ferien. Men der matchet jeg med en mann og gikk rett inn i en interessant samtale, og vi møttes kort i går kveld. Og vi vil begge møtes igjen. Egentlig er han ikke helt "min type" føler jeg. Men tror jeg trenger å utfordre litt hvordan "min type" er, og ikke dømme folk så fort. Han er definitivt veldig kjekk. Mye kjekkere enn de jeg vanligvis dater. Er kanskje derfor jeg ikke helt klarer å ha trua på at det blir noe...😅 Men vi får se. Den som intet våger... osv.

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei...

denne "datingen"...og hvordan enkelte behandler folk går faktisk inn på meg. 

Jeg har aldri vært på Tinder, men har vært innom FB dating så vidt (snakket med tre stk der, synes det er veldig greitt å få opp hvem som er felles venner) og møtt en annen sånn tilfeldig in real life.  Ikke hatt sex. Så jeg møter ikke mange, snakker ikke med mange og føler jeg er ganske selektiv. 

 Begge disse har gitt uttrykk for at de liker meg og at de er seriøse sånn i starten. Har hatt en date. Før det går over i at de har det travelt, at de ikke svarer på meldinger.  De har tatt initiativ EN gang til date, ellers så har jeg spurt, og fått et avventende svar (vi ser det litt an, tar det på sparket)

Jeg VET det enenste jeg må gjøre er å kutte de ut og gå videre. Jeg vet det og har gode erfaringer med det. Jeg kommer meg som regel fort "over" skuffelsen. Men jeg merker det gjør noe med meg, hver gang, så blir jeg trykt bittebittelitt mer ned. 

Hva fanden er det med folk i dating-fasen?  Er det så vanskelig å bare være ordentlig, og si fra at en faktisk ikke er interessert i noe mer.  

Hvorfor starte ett eller annet med en person, når du faktisk ikke har tid/lyst til å møtes?  Ikke alle er like tøffe og bare koster av seg støvet og går videre. Noen blir faktisk sittende igjen å lure på hva som er feil med dem. 

Denne måten å møte folk på/date/behandle folk.... kommer til å gi en, om ikke flere generasjoner en psykisk knekk.

Anonymkode: 35dac...602

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er man i gang med kjærligheten del to i 2022, alternativt kan man si at man kjenner på forelske for andre gang så langt i år.

Har en god følelse så får vi se hvordan det går.

TInder selvfølgelig, regner meg som en ganske normal mann som søker i egen aldresgruppe +- noen år og har fått en god del meldinger.

Slik jeg ser det så er det viktigste det første bildet du legger ut, det bør være litt utenom det vanlige eller noe som bare er bra tatt. Da våkner interessen fra andre siden raskere (og med det var dagens selvfølgelighet unnagjort :) )

Lykke til alle de som søker forelskelse og kjærlighet😊

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gitt opp å finne en dame. 
Jeg har noen ønsker og de blir stemplet som useriøse eller sexfokuserte.

Venter på den godt voksne dame på 55-72 som er hyggelig, trivelig, grei og med ekstra stor byste. Ja jeg liker det og det må være lov å si uten at man blir satt i bås.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 hours ago, AnonymBruker said:

Nei...

denne "datingen"...og hvordan enkelte behandler folk går faktisk inn på meg. 

Jeg har aldri vært på Tinder, men har vært innom FB dating så vidt (snakket med tre stk der, synes det er veldig greitt å få opp hvem som er felles venner) og møtt en annen sånn tilfeldig in real life.  Ikke hatt sex. Så jeg møter ikke mange, snakker ikke med mange og føler jeg er ganske selektiv. 

 Begge disse har gitt uttrykk for at de liker meg og at de er seriøse sånn i starten. Har hatt en date. Før det går over i at de har det travelt, at de ikke svarer på meldinger.  De har tatt initiativ EN gang til date, ellers så har jeg spurt, og fått et avventende svar (vi ser det litt an, tar det på sparket)

Jeg VET det enenste jeg må gjøre er å kutte de ut og gå videre. Jeg vet det og har gode erfaringer med det. Jeg kommer meg som regel fort "over" skuffelsen. Men jeg merker det gjør noe med meg, hver gang, så blir jeg trykt bittebittelitt mer ned. 

Hva fanden er det med folk i dating-fasen?  Er det så vanskelig å bare være ordentlig, og si fra at en faktisk ikke er interessert i noe mer.  

Hvorfor starte ett eller annet med en person, når du faktisk ikke har tid/lyst til å møtes?  Ikke alle er like tøffe og bare koster av seg støvet og går videre. Noen blir faktisk sittende igjen å lure på hva som er feil med dem. 

Denne måten å møte folk på/date/behandle folk.... kommer til å gi en, om ikke flere generasjoner en psykisk knekk.

Anonymkode: 35dac...602

Samme her. Er så lei av å høre tar det på sparket, ser det an. Jeg har et barn hjemme. Jeg er åpen og ærlig om situasjonen min, at ting må planlegges og at jeg kan ikke bare stikke fra min sønn. Ting må planlegges. Likevel så får jeg konstant "ta ting på sparket". Det er som om de ikke forstår hva jeg har sagt og det gjør meg så utrolig frustrert til tider. Tror de jeg faktisk  gidder å bruke energi på å trylle frem en barnevakt fordi at de føler de kan møtes om en times tid en tirsdagskveld? Du kan ikke planlegge to-tre-fire dager frem i tid for å treffe meg, men forventer at jeg skal hive meg rundt og komme løpende i løpet av en time? Nei takk. 

Hadde en nå som jeg har prøvd å få til og møtes før. Vi har snakket mye på telefonen og det har vært veldig hyggelig. Vi snakket om å møtes. Når dagen kom så åpnet han ikke meldingene mine på Snapchat. Jeg så jo på story at han var ute med noen venner. Sukk... så ble han stille i flere uker. Svarte ikke når jeg sendte noe.. men plutselig så var han hjemme alene og inviterte meg på besøk fordi han savnet kos og nærhet. Ikke et ord om det som skjedde tidligere. Jeg ble skikkelig forbanna, sa selvfølgelig nei. 

Jeg er den typen som tar det veldig med ro i datingfasen. Snakker. Blir kjent. Nyter det. Stresser ikke. Blir ikke sur om jeg ikke hører noe på en stund. Ting skjer, folk er opptatte. Du skal virkelig ha trampet meg på tærne om jeg blir sur. 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, Engel said:

Jepp, den med å bli selektiv merker jeg veldig godt selv, det er alltid noe "feil". men når jeg merker at jeg blir veldig ille der har det hjulpet å ta en pause.

Selv våget jeg med ut på appene igjen nå for 2 uker siden. Først Tinder. Der fikk jeg bare matcher med menn som er betydelig lavere enn meg.😆 Altså snakker mer enn 5 cm. Utenom en, men han valgte å satse på ei annen dame som han møtte rett før vår date. Greit nok det da, han sa fra om det. Testet så FB-dating i helga før jeg tenkte å droppe alt igjen og vente til over ferien. Men der matchet jeg med en mann og gikk rett inn i en interessant samtale, og vi møttes kort i går kveld. Og vi vil begge møtes igjen. Egentlig er han ikke helt "min type" føler jeg. Men tror jeg trenger å utfordre litt hvordan "min type" er, og ikke dømme folk så fort. Han er definitivt veldig kjekk. Mye kjekkere enn de jeg vanligvis dater. Er kanskje derfor jeg ikke helt klarer å ha trua på at det blir noe...😅 Men vi får se. Den som intet våger... osv.

Jeg er også der! Skal utfordre "min type". 

Så hyggelig å høre at du er i gang igjen da! Krysser fingrene for at det blir flere dater med kjekkasen ;)❤️ 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig er jeg kommet så langt i min egen bearbeiding av bruddet for to år siden, at jeg våger meg ut i dette dating-eventyret/helvete 😊 

Lasta ned happn før helga, bor i en ganske stor by, og responsen har vært mye bedre enn forventa! Chatter/flørter med en nå, og nyter å kunne kjenne spenningen. Tror virkelig ikke dette er kjærligheten, men gøy å prøve litt igjen. 
jeg har vært tydelig på at jeg har barn annenhver uke og ikke ser ut som en supermodell, så jeg er postitivt overrasket 😊

Anonymkode: ed657...f1f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann63 skrev (22 timer siden):

har gitt opp å finne en dame. 
Jeg har noen ønsker og de blir stemplet som useriøse eller sexfokuserte.

Venter på den godt voksne dame på 55-72 som er hyggelig, trivelig, grei og med ekstra stor byste. Ja jeg liker det og det må være lov å si uten at man blir satt i bås.

 

Det er lov å ha prefernaser, men hvorfor i all verden skal du fortelle om det før du har dama på kroken? Du ser jo på bilde eller når du møter dama om hun har stor byste, og om du liker det du ser så prøver du sjarmere dama. Du trenger ikke si at det er bysten som tiltrekker deg! Det er helt normal sosial intelligens å forstå hva som er greit å si og ikke. Og du har lært at du har feilet ved å gjøre det, og likevel fortsetter du. Da er det bare å gi opp ja. Det er så mange av dere menn som gjør akkurat det der, jeg fatter ikke at det ikke er mulig å ikke få med seg at kvinner flest ikke liker det.

Anonymkode: dcd97...af4

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...