Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AprilRyan
EmilieH skrev (1 time siden):

Har noen av dere prøvd møteplassen? Sikkert veldig mye useriøst der også men innimellom dukker det opp noe bra. Jeg traff jo mannen der! 

Ja, jeg har det og tror ikke at jeg har opplevd så mange rare menn som der. Enten har de merkelige fetisjer eller så mangler de totalt sosiale antenner. Noen var normale, men jeg gadd ikke å profil der siden det var så mye rart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

EmilieH skrev (2 timer siden):

Har noen av dere prøvd møteplassen? Sikkert veldig mye useriøst der også men innimellom dukker det opp noe bra. Jeg traff jo mannen der! 

Jeg har prøvd Møteplassen. Det er noe useriøst der blant kvinner også, men sikkert ikke like mye som blant menn. Det ble noen dater og et forhold på meg, så har gode erfaringer med MP.

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fluefisker1 skrev (1 time siden):

Jeg har prøvd Møteplassen. Det er noe useriøst der blant kvinner også, men sikkert ikke like mye som blant menn. Det ble noen dater og et forhold på meg, så har gode erfaringer med MP.

Kan jeg spørre om hva prisnivået ligger på der? Vurderer enten Happn eller Møteplassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer an på om du velger bindingstid eller ikke. Tror et 3 måneders abonnement koster ca. 250 kroner per måned. 100 kroner ekstra i måneden for gull abonnement.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.3.2022 den 17.27):

Men hvordan skal man klare å bare finne seg en kjæreste? Ser at blant annet @SPOCA har fått seg kjæreste, men hva vet vi, kanskje hun er en innertier og bare har draget. Jeg er 37 og aner ikke hvordan jeg skal gå frem. Har ikke fritidsinteresser å snakke om på date annet enn hjemmetrening. Min største frykt er nok å drite meg ut på date 🙈

Anonymkode: c9e31...5c2

 

Fluefisker1 skrev (På 29.3.2022 den 18.00):

Man går ikke bare ut døra og finner seg en kjæreste sånn på et blunk, det hører i hvert fall sjeldenhetene til. De fleste av oss må gjøre en innsats for å oppnå det. Man må møte mennesker,  gjøre seg tilgjengelig, ta initiativ og forhåpentligvis treffe en mann eller kvinne det klaffer med.

Hvorfor skulle du drite deg ut på date? Prøv å tenk at en date bare er et møte mellom to mennesker for å se om kjemien og tiltrekningen er der, hverken mer eller mindre. Ikke prøv å fremstå som noe annet enn du er, da blir du bare enda mere nervøs. Husk, en date  er ikke en konkurranse, og det er ikke noe personlig nederlag om det ikke klaffer med akkurat den personen du treffer på date. Om kjemien ikke er der så betyr ikke det annet enn at det ikke er det rette, ingen har driti seg ut av den grunn. De fleste er litt nervøse før en date, og da hender det at man sier noe feil eller gjør noe dumt. Ville du tenkt stygt om en mann om han sa noe feil eller gjorde noe litt keitete på date? Sikkert ikke, og det går nok andre veien også.😊 Håper du finner en det klaffer med!

Fluefisker sier mye bra her. Det er lurt å klare å ikke legge så mye i det å date i starten. Vær realistisk, det er stor sjanse for at det ikke er full match første gang. Og det betyr ikke at noen av dere gjorde noe galt, dere bare matchet ikke, helt enkelt. Og prøv å tenke at du skal sjekke om du liker denne mannen, ikke tenk så mye på om han liker deg, akkurat det kan du ikke gjøre noe med uansett, og du skal finne en som liker deg akkurat som du er. For det er det du fortjener.❤️ men det er lurt å tenke litt i forkant på hva du ønsker av et forhold (respekt, omsorg o.l.) og se om denne mannen er en som virker å kunne gi deg akkurat det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date i går med en kjempefin fyr! Vi møttes på kafe og etter ca to timer der ble det så vi dro hjem til han og tilbrakte resten av ettermiddagen og kvelden i sofaen. Bare pratet. Lenge siden jeg har hatt den type samtale på date, der man deler nesten alt - men det er fortsatt mer igjen, om dere skjønner. 

Jeg digger at han er så åpen, ærlig og rett frem. Han har barn som tar mye tid men det gjør ingenting. Han er en skikkelig fin fyr. Det eneste jeg "bekymrer" meg over akkurat nå er at jeg vet ikke helt om de rette vibbene er der, til tross for god kontakt via samtale. Jeg er en person som tenner på samtale og den type kommunikasjon og det var absolutt til stede i går. Jeg tror han ønsket å kysse meg, men det ble ikke - og på en måte er jeg glad for det, på den annen side hadde det vært fint tror jeg. Men kjente selv der og da at det ikke var helt øyeblikket... 

I fjor sommer datet jeg en der det ikke skjedde før på tredje date, så ting kan fremdeles skje. Kanskje er det en reservasjon inni meg også... 

Jeg tror bare jeg skal nyte dette litt, at jeg fant en bra fyr, med gode verdier, og som det klaffa med. Det er faktisk ikke hverdagskost :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DeLorean skrev (På 30.3.2022 den 12.46):

Kan jeg spørre om hva prisnivået ligger på der? Vurderer enten Happn eller Møteplassen.

Møteplassen fant jeg min kjæreste etter en stund som singel. Prisen varierer veldig, for de kjører "rabaterte" priser nesten hele tiden og i alle fall ved inngangen til høytider og sommer. Da må du binde deg et halvt år, og prisen på dette blir ca 1500 kroner eller billigere for denne perioden for fult medlemskap. Egentlig veldig bra, da har man ikke slik hastverk og kan bruke tid på dette. Jeg brukte 2 mnd. så var det full klaff. De fleste er seriøse angående kvinner i alle fall, det er bare å lage seg en god profil med god tekst og bilder. Takker møteplassen for at jeg fant en flott kvinne der, og så får fremtiden vise om det blir varig.

Så må du bare regne med at du må gjennomføre en del dates som ikke er full klaff, spennende dette også ikke minst lærerikt. Se på det som et halv års prosjekt :) Går det raskere og det er full klaff ? Du har betalt en tusen lapp eller 2, men det er verdt hver eneste krone. Knapt en kveld på byen.

Anonymkode: e74f7...b0f

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har møtt noen ☺️ det er veldig fint! Nyter det, så får vi se hva fremtiden bringer 🥰

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan starter dere en samtale etter en match på Tinder? Sier dere «hei» eller noe mer? Jeg har prøvd litt forskjellig og ser ikke noen sammenheng i om jeg får svar tilbake eller ikke 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (13 timer siden):

Jeg har møtt noen ☺️ det er veldig fint! Nyter det, så får vi se hva fremtiden bringer 🥰

Gratulerer!❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/17/2022 at 9:37 PM, Engel said:

Gratulerer!❤

Takk. Varte ikke så lenge da. De røde flaggene kom snikende i full fart. Skal være flinkere i år og ikke ignorere dem sånn som sist :) Det gjør litt vondt da. Når man endelig møter noen der alt føles riktig og følelsene bare bobler over, også viser det seg at ja.. Vel.. om jeg skal nevne en ting så kom det noen kommentarer om sjalusi snikende på første date, og det eskalerte veldig fort til noe som ble veldig ubehagelig. Sukk. Jeg vet virkelig å velge dem ❤️ 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (1 minutt siden):

Takk. Varte ikke så lenge da. De røde flaggene kom snikende i full fart. Skal være flinkere i år og ikke ignorere dem sånn som sist :) Det gjør litt vondt da. Når man endelig møter noen der alt føles riktig og følelsene bare bobler over, også viser det seg at ja.. Vel.. om jeg skal nevne en ting så kom det noen kommentarer om sjalusi snikende på første date, og det eskalerte veldig fort til noe som ble veldig ubehagelig. Sukk. Jeg vet virkelig å velge dem ❤️ 

Uff, så leit.:hug: men bra du ikke overså de røde flaggene denne gangen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Engel said:

Uff, så leit.:hug: men bra du ikke overså de røde flaggene denne gangen. 

Ja. :) Og jeg vet ikke. Etter den verste kranglen så føltes det ikke riktig lengre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Tar denne som anonym. Syns det er litt flaut og livredd for å bli gjenkjent. 

Kort fortalt så har jeg et barn som driver med sport. Nå som vi er i gang etter korona så er det litt diverse med dugnader, kamper og sånn, så man treffer de andre foreldrene. 

Han ene faren har da funnet ut at han vil ha meg. Han har gått ekstremt hardt ut fra starten av (jeg har knapt snakket med fyren) med masse meldinger om hvor godt han liker meg. Jeg har avvist alt sammen og sagt klart i fra at jeg er ikke interessert - til ingen nytte. Han gir seg ikke. Akkurat nå så får jeg panikk hver gang det plinger i mobilen. Nå begynner jeg å undre meg om jeg skal blokkere han eller spørre hans eks om hun kan hjelpe meg og snakke han til fornuft. 

Anonymkode: 2f4aa...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tar denne som anonym. Syns det er litt flaut og livredd for å bli gjenkjent. 

Kort fortalt så har jeg et barn som driver med sport. Nå som vi er i gang etter korona så er det litt diverse med dugnader, kamper og sånn, så man treffer de andre foreldrene. 

Han ene faren har da funnet ut at han vil ha meg. Han har gått ekstremt hardt ut fra starten av (jeg har knapt snakket med fyren) med masse meldinger om hvor godt han liker meg. Jeg har avvist alt sammen og sagt klart i fra at jeg er ikke interessert - til ingen nytte. Han gir seg ikke. Akkurat nå så får jeg panikk hver gang det plinger i mobilen. Nå begynner jeg å undre meg om jeg skal blokkere han eller spørre hans eks om hun kan hjelpe meg og snakke han til fornuft. 

Anonymkode: 2f4aa...b56

Så interessant er kjærlighetslivet mitt. Jeg har skrevet i tråden under brukernavn før. Derfor jeg skriver her. Må bare lufte det litt. 

Anonymkode: 2f4aa...b56

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker alle lykke til her inne!

Selv er jeg ikke på veldig aktiv leting, og trives greit som singel. Treffer ikke så mange nye mennesker, og jeg faller igjennom på nettdating.

Føler jeg har alle holdningene og verdiene som mange kvinner ser etter; trofasthet, lojalitet, ønske om et familieliv etc. Jeg kunne aldri ghosta noen og absolutt aldri vært utro. Jeg hadde blitt ødelagt av dårlig samvittighet. 

Men som en litt tilbakeholden fyr er det vanskelig å "selge seg inn" hos noen.

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også 2022 som det året jeg skal "ut der" igjen,  være mer åpen og prøve å date nye typer 😊

I januar datet jeg to,  først en som var mye eldre enn meg. Vi klaffet bra på kjemi og samtaler men døde fort ut og ble rart med den aldersforskjellen. 

Så var det plutselig helt andre veien datet en mye yngre enn meg. Han hadde dødsdigg kropp. Omsorgsyrke  og virket som en fin fyr. Bra kroppslig kjemi men lite " innhold " i samtalene. 

Så stoppet det litt opp jeg fikk litt nok siden det ble litt mye i det nye året😂

Nå er jeg på årets tredje fyr. Han er på min alder, 2 år yngre. Ikke en fyr jeg hadde automatisk snudd meg etter på gata men han har noen søte smilehull. Jeg hoppet i det og det er rett og slett ganske så klaff.  Vi prater sammen daglig på telefonen og da sånn skikkelig. Snap går i tillegg døgnet rundt. Jeg pleier synes sånn er plagsomt 😂men han her er det bare koselig noe som er et veldig godt tegn da jeg normalt for noia. Jeg som ikke falt for utseendet i det hele tatt og da regner null tiltrekning der tar meg i å bli så kåt av samtalene at jeg nå onanerer daglig som en kåt forvirra tenåring 😂 ikke har vi gjort noe fysisk enda hellet utenom å holde i hånda når vi gikk på tur🙈 jeg som synes sånt er så kleint! Men han var så søt der han forsiktig tok hånda mi 🤩

Så nå prøver jeg egentlig ikke få panikk 😂men kjenner jeg har noen sommerfugler som flakser der inne og de har vært i dvale lenge!

Vil bare nyte denne forsiktigheten og flørten og elsker at han er så var og god rundt meg sånn at selvsikre meg som normalt bare kjører på nøyer meg med å holde i hånda på tur i en alder av 33😂

Så årets fyr nr 3 har absolutt potensiale til å bli årets sommerflørt og selv om jeg egentlig ikke vil innrømme det føler jeg at jeg brått sitter med et skikkelig " kupp" i fanget ! Funnet meg en uslepen diamant 🤩

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Når jeg (nesten) hadde gitt opp håpet om noe mer enn sex å kos (etter 14 mnd) så ville han plutselig at jeg skal møte ungen hans !! At ungen ikke var supergira på å møte meg når jeg kom får nå så være (ungdom), det viktigste nå er at h*n vet om meg å det blir enklere å møtes fremover. Forsiktig optimist nå. 

Anonymkode: 6dccf...7af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei allesammen etter å vært utestengt i 4 mnd på kg er det så vidt jeg tør å skrive noe her i det heletatt med nick. Ja det var meg med nederlenderen online siden 2020. Ikke sikkert noen husker 😂😂.

Men til helgen skal vi endelig møtes for første gang. Han kommer og besøker meg her.  
 

utrolig spent. Enten så går det bra eller så går det gæli😂😂.  Tålmodighet er en dyd.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pappadrømmen skrev (På 10.5.2022 den 22.28):

 

Føler jeg har alle holdningene og verdiene som mange kvinner ser etter; trofasthet, lojalitet, ønske om et familieliv etc. Jeg kunne aldri ghosta noen og absolutt aldri vært utro. Jeg hadde blitt ødelagt av dårlig samvittighet. 

Du har jo allerede det de fleste kvinner ser etter her.

Anonymkode: 711b5...759

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...