Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På tide å lage en ny tråd siden 2021 går mot slutten. 

Er det flere her som håper på å finne kjærligheten i 2022? 

Selv har jeg kommet over og blitt ferdig med gammel "slagg" og har åpnet sinn og kropp for å bli sjekket opp. Har vært på et par datarom har gått bra og flørter med noen nå, vi får se hvordan det går. 

Uansett så håper jeg at jeg vil treffe noen likesinnede ute i naturen, på trening osv, men enn så lenge flørter jeg litt på sukker også. Happn og Tinder holder jeg meg unna. 

Flere håpefulle? 😍

Anonymkode: 41b87...2bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håper absolutt det. 😊

Selv møter jeg flest folk gjennom Tinder/venner, men har innsett at jeg lenge har vært for feig når det har kommet til å gjøre relasjoner mer romantiske, og at jeg lett kun blir venner med de jeg er interessert i. Har prøvd å gjøre noen tiltak for dette nå i 2021, og håper jeg får se nytte av det i 2022. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt en lang pause fra dating og håper å møte noen som kan få hjertet til å banka fortere i 2022.

Blir nok en blanding av tinder og sosiale happenings så får vi se om Amor er der ute med pil og bue😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper jo på det. Har prøvd meg veldig uheldig på dating dette året og det har ikke gått. Men tviler på det kan bli verre. 
 

så håpet er der 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, men har ikke høye forhåpninger. Er så mange dårlige og giddalause upene menn der ute og få igjen av de gode, sexy og romantiske. Ser det heller som en hyggelig overraskelse om det skjer :)

Anonymkode: 76772...35e

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har chattet med en morsom kar i hele dag, herregud hva har jeg tenkt med 😂😂 livet er pokker meg for kort til å ikke ha det gøy. Damer, det er bare å få ut fingeren.

Anonymkode: 41b87...2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:goodbye:Gir jo selvfølgelig ikke opp håpet. Har vært litt lei og lite aktiv der de siste mnd, men prøver jo litt innimellom. Har jobbet mye med meg selv siste året, og har det veldig bra nå. Har blitt veldig trygg på hva jeg vil ha i livet mitt, og hva jeg ikke vil ha. Tenker det er et godt utgangspunkt, selv om det nok også fører til at det blir mindre dating. Men det er kvalitet jeg vil ha, ikke kvantitet.😉

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to helt forskjellige ting å date i 20 vs 30-årene... Vet også hva jeg vil ha. 

Anonymkode: 41b87...2bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem gidder å gå på Tinder etc. når man kan gå på kafe eller pub

Anonymkode: 5281e...9d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 16.46):

På tide å lage en ny tråd siden 2021 går mot slutten. 

Er det flere her som håper på å finne kjærligheten i 2022? 

Selv har jeg kommet over og blitt ferdig med gammel "slagg" og har åpnet sinn og kropp for å bli sjekket opp. Har vært på et par datarom har gått bra og flørter med noen nå, vi får se hvordan det går. 

Uansett så håper jeg at jeg vil treffe noen likesinnede ute i naturen, på trening osv, men enn så lenge flørter jeg litt på sukker også. Happn og Tinder holder jeg meg unna. 

Flere håpefulle? 😍

Anonymkode: 41b87...2bf

Ja jeg håper jeg treffer noen i 2022, har ikke vert i et forhold på 5 år nå , savner det mye :)

Anonymkode: c4d65...09b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helløw...

Her er vi like singel som før. Skal vel mye til at det skjer noe. Jeg orker bare ikke å date. Møtte en her som absolutt ville møtes. Men noe så creepy...han satt å stirra på meg absolutt hele tiden og jeg visste ikke hvor jeg skulle se. Han var fra Ungarn og nei takk. Kunne ikke komme meg fort nok bort. Jeg visste jo på forhånd at han der ikke var noe for meg og det stemte så jeg takket høffelig for meg. 

Jeg tar det som det kommer... kan ikke håpe på for mye nå i min alder, men er fryktelig lei av å kun bli sett på som ett sex objekt da. Da er det rett ut for min del. 

Har fortsatt kontakt med folk jeg liker da. Men tviler vel på om jeg kommer meg videre. 

Ja jeg dreit på draget da. Møtte en på jobb faktisk som jeg fikk god kjemi med fra første sekund og ble at vi ble stående hver gang vi møttes klin inni hverandre å skravle og jeg likte han veldig godt. Helt til jeg tok mot til meg å sendte en fb request og han aksepterte og  der sto det jo klart  -  GIFT -... siden det har jeg holdt meg litt mer på avstand. Men han smiler jo over hele fjeset hvis vi møtes ..så bra noen er glad for å se meg i det minste. ha ha ha... så en vennlig tone er jo helt greit for min del. 

Sånn er ståa her da. Ikke mye nytt. Så ja får håpe 2022 blir ett bedre år. 

Kan i hvertfall ikke bli så mye verre enn det 2021 ble. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vi der allerede? 😁 Hvordan gikk det egentlig med kjærlighet 2021-prosjektet, noen som har fulgt med i den andre tråden? 

Anonymkode: 4c935...263

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rekker opp hånda her! Har mine tvil i og med jeg har maks uflaks på kjærlighetsfronten, men jeg håper jo at kanskje 2022 skal bli mitt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Moromor skrev (3 minutter siden):

Rekker opp hånda her! Har mine tvil i og med jeg har maks uflaks på kjærlighetsfronten, men jeg håper jo at kanskje 2022 skal bli mitt år.

Da er vi to med den uflaksen 😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Jeg kan være med her. Håper jeg kan finne en fin fyr i 2022. Kanskje når jeg har fått litt mer orden på meg selv at jeg kan begynne å tro på at noen kan like meg også. 

Savner å ha noen å dele hverdagen med. Jeg har det jo ikke forferdelig som singel, men savner en mann. Ikke hvem som helst, men en som får meg til å føle meg bra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Er vi der allerede? 😁 Hvordan gikk det egentlig med kjærlighet 2021-prosjektet, noen som har fulgt med i den andre tråden? 

Anonymkode: 4c935...263

Var noen der som lyktes og som går inn i 2022 med kjæreste. Men siden veldig mange skriver som Anonym er det litt vanskelig å følge med på hvem som er hvem. Så oppfordrer dere til å tørre å stå fram med brukernavn.🙂 Det er da vel ikke flaut å søke kjæreste?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med i denne tråden. 😀😀😀

 

2021 er snart over, men en vet jo aldri om det skjer noe i neste minutt, time eller uke🙃🙃.

Ble dumpa av to dater dette året. 
Håper på ett bedre år med ny kjæreste. 

Ett tips er: Handling foran ord. Se hva mannfolka gjør. Ord er bare ord, noen menn er vage som f, og andre står for hva de sier. 
Noen menn jatter bare med deg når du foreslår ting/dates, og får deg som har stjerner i øynene, til å håpe på noe ekte når du bare er en mulighet og ikke ett valg.
 

Handling må til. Sier dette mest til meg selv. Jeg trenger å huske på dette. 

 

Her kommer lista over hva jeg vil ha i en mannepakke:

Omsorgsfull.

Hjelpsom.

Ærlig.

Si ting rett ut, da vet jeg hva jeg kan forholde meg til. 

Ha gode sunne verdier og være intelligent. 

Kjærlig.

Vil dele opplevelser og reiser.

God på kyssing og øyekontakt.

Ha en fin stemme som kan hviske i øret mitt og han kan gjerne være musikalsk. 

 

 

-Ja, det tror jeg var alt. 😁😁

 

Lykke til, alle som vil finne kjæreste! ♥️♥️♥️

 

 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er vi der allerede? 😁 Hvordan gikk det egentlig med kjærlighet 2021-prosjektet, noen som har fulgt med i den andre tråden? 

Anonymkode: 4c935...263

Jeg fant verdens deiligste mann i starte av 2021. Vi har det like fantastisk sammen, kjøpt leilighet og gleder meg masse til fortsettelsen med han! 🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nåleputa skrev (17 minutter siden):

Jeg er med i denne tråden. 😀😀😀

 

2021 er snart over, men en vet jo aldri om det skjer noe i neste minutt, time eller uke🙃🙃.

Ble dumpa av to dater dette året. 
Håper på ett bedre år med ny kjæreste. 

Ett tips er: Handling foran ord. Se hva mannfolka gjør. Ord er bare ord, noen menn er vage som f, og andre står for hva de sier. 
Noen menn jatter bare med deg når du foreslår ting/dates, og får deg som har stjerner i øynene, til å håpe på noe ekte når du bare er en mulighet og ikke ett valg.
 

Handling må til. Sier dette mest til meg selv. Jeg trenger å huske på dette. 

 

Her kommer lista over hva jeg vil ha i en mannepakke:

Omsorgsfull.

Hjelpsom.

Ærlig.

Si ting rett ut, da vet jeg hva jeg kan forholde meg til. 

Ha gode sunne verdier og være intelligent. 

Kjærlig.

Vil dele opplevelser og reiser.

God på kyssing og øyekontakt.

Ha en fin stemme som kan hviske i øret mitt og han kan gjerne være musikalsk. 

 

 

-Ja, det tror jeg var alt. 😁😁

 

Lykke til, alle som vil finne kjæreste! ♥️♥️♥️

 

 

Kjemi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...