Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Blått skrev (3 timer siden):

Er dette ment til meg og min situasjon? 😅 

Nei beklager det var før din situasjon men bottom line uansett så er sikker sex best. Men skjønner at det kan gå skeis med «sikker» sex og. 

Anonymkode: 2e48f...24d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei beklager det var før din situasjon men bottom line uansett så er sikker sex best. Men skjønner at det kan gå skeis med «sikker» sex og. 

Anonymkode: 2e48f...24d

Jeg vet. Vi har hele veien vært veldig forsiktige, men det gikk galt en gang. Tur ute på byen, mye å drikke og en stille bakgate. Dårlig kombinasjon. 
 

Han var veldig forståelsesfull når jeg fortalte om det og sa at han skulle ta bedre vare på meg fremover så jeg slapp å gjennomgå det der igjen. ♥️ 

Endret av Blått
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Eventuelt så kan jo denne mannen også bli voksen og ta ansvar selv. Det er vel tross alt snakk om en voksen mann om jeg leste riktig. 

Anonymkode: 4bd4a...381

Soleklart, men hvis han ikke gjør det så er jo ikke det noe argument for at dama heller ikke skal oppføre seg voksent - når det er damer som blir gravide og får føle det på kroppen. Treffer du en dum mann så behøver ikke du være prikk like dum. 

Blått skrev (5 timer siden):

Er dette ment til meg og min situasjon? 😅 

Nei, bare en generell kommentar til innlegget jeg siterte. 

GrønnNellik68 skrev (1 time siden):

Du har ett poeng. At folk gidder å utsette seg for dette hele tiden. 

Ja, det kan jo så lett unngås. 

Endret av Jr.Garcon
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ghosta to ganger på halvannen uke… fytti så kjipt… 

første var en date, hørte ikke noe fra han igjen. 
andre chatta jeg meg i ei ukes tid, flørtete og super kjemi. Ble modig og inviterte på besøk. Rett på klining… kjempegøy, men så er det blitt helt stille. Åpner snap, men svarer ikke. Sendte spm om vi skulle gjenta opplevelsen, eller bare la det gå, men ingen svar… så frustrerende… 

så nå tror jeg at jeg skal roe ned litt. For jeg blir så frustrert… 

 

Anonymkode: ed657...f1f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Ghosta to ganger på halvannen uke… fytti så kjipt… 

første var en date, hørte ikke noe fra han igjen. 
andre chatta jeg meg i ei ukes tid, flørtete og super kjemi. Ble modig og inviterte på besøk. Rett på klining… kjempegøy, men så er det blitt helt stille. Åpner snap, men svarer ikke. Sendte spm om vi skulle gjenta opplevelsen, eller bare la det gå, men ingen svar… så frustrerende… 

så nå tror jeg at jeg skal roe ned litt. For jeg blir så frustrert… 

 

Anonymkode: ed657...f1f

Er det ghosting når man ikke hører fra en person etter én date? 

Anonymkode: e6bf6...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Er det ghosting når man ikke hører fra en person etter én date? 

Anonymkode: e6bf6...112

Hvis du tar kontakt , og han ikke svarer og evt sletter/blokker ...så er det ghosting 

Anonymkode: 35dac...602

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (58 minutter siden):

Hvis du tar kontakt , og han ikke svarer og evt sletter/blokker ...så er det ghosting 

Anonymkode: 35dac...602

Ja, her hørtes det bare ut som hun ikke hørte noe etter den ene daten, da trodde jeg ikke det var ghosting. 

Anonymkode: e6bf6...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.6.2022 den 13.35):

Jeg er ikke singel☺️ men røykere, folk som banner, drar på fylla og droppet ut av skolen har jeg ikke noe til felles med😊

Anonymkode: 92a8a...b01

Folk som banner?! Jeg har doktorgrad og banner. Anser meg ikke som ressurssvak av den grunn

Anonymkode: 2e381...af8

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok kontakt etter date, han svarer ikke…  han åpner snap, men null svar. Så da tenker jeg det er ghosting… 

Anonymkode: ed657...f1f

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg tok kontakt etter date, han svarer ikke…  han åpner snap, men null svar. Så da tenker jeg det er ghosting… 

Anonymkode: ed657...f1f

Da er jeg enig. Jeg tenkte på tilfellet der ingen tar kontakt etterpå. Kjipt 😕

Anonymkode: e6bf6...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hvordan går det her inne? Noen som har hatt hellet med seg i sommer?

Her tok interessen seg plutselig opp i alle fall, fikk flere matcher som faktisk følger opp og viser interesse i samtaler. Så har 3 stk som er interessert i å møtes nå, men dessverre er det litt avstand til alle 3. 2 av de kan jeg få til å møte i helga, men jeg er egentlig mest interessert i nr 3. Har fått helt fantastisk kontakt med han, og nå får jeg sommerfugler i magen når det plinger i mobilen.🙈 Men pga ferie og barn får vi ikke til å møtes før om ca 2 uker.🤪 Og sjanse for at det faktisk klaffer er jo liten. Så bør jo bare møte de andre. Men klarer jeg å faktisk gi dem sjansen når interessen  min er et annet sted?🤪

Og det verste er jo at man egentlig vet at det sannsynligvis ikke kommer til å klaffe med noen av dem.🙈🙈 Lurer jo stadig på hvorfor jeg i det heletatt gidder dette. Det siste året har det vært en eneste person jeg har møtt mer enn en gang.🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.7.2022 den 15.30):

Ghosta to ganger på halvannen uke… fytti så kjipt… 

første var en date, hørte ikke noe fra han igjen. 
andre chatta jeg meg i ei ukes tid, flørtete og super kjemi. Ble modig og inviterte på besøk. Rett på klining… kjempegøy, men så er det blitt helt stille. Åpner snap, men svarer ikke. Sendte spm om vi skulle gjenta opplevelsen, eller bare la det gå, men ingen svar… så frustrerende… 

så nå tror jeg at jeg skal roe ned litt. For jeg blir så frustrert… 

 

Anonymkode: ed657...f1f

Jeg får inntrykk av at mange snakker og tenker seg selv ned her inne.

Du ynkelig-gjør deg selv ved å spørre "guds gave til kvinnen" og la det bli hans avgjørelse om han vil gjenta opplevelsen eller ikke?

Hva med heller: Jeg likte godt opplevelsen og kunne tenke meg å gjenta det. Jeg vil gjerne bli mer kjent med deg?

Er ikke det en hyggeligere melding å få?

Hvorfor gå rett på klining? Er det kjempe gøy? Med en du aldri har truffet før?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.7.2022 den 9.33):

Jeg tok kontakt etter date, han svarer ikke…  han åpner snap, men null svar. Så da tenker jeg det er ghosting… 

Anonymkode: ed657...f1f

Når noen ikke svarer på et spørsmål, så er det vedkommende som ikke svarer som har et problem. Den personen er vel ikke noe å ha i livet sitt. Vær glad til at du allerede vet.

Personlig synes jeg det er verst å være den som avviser. Når jeg blir avvist, er jeg som oftest glad for at han gjør det. Så slipper jeg.

Men jeg svarer selvfølgelig alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Engel skrev (16 minutter siden):

Hvordan går det her inne? Noen som har hatt hellet med seg i sommer?

Her tok interessen seg plutselig opp i alle fall, fikk flere matcher som faktisk følger opp og viser interesse i samtaler. Så har 3 stk som er interessert i å møtes nå, men dessverre er det litt avstand til alle 3. 2 av de kan jeg få til å møte i helga, men jeg er egentlig mest interessert i nr 3. Har fått helt fantastisk kontakt med han, og nå får jeg sommerfugler i magen når det plinger i mobilen.🙈 Men pga ferie og barn får vi ikke til å møtes før om ca 2 uker.🤪 Og sjanse for at det faktisk klaffer er jo liten. Så bør jo bare møte de andre. Men klarer jeg å faktisk gi dem sjansen når interessen  min er et annet sted?🤪

Og det verste er jo at man egentlig vet at det sannsynligvis ikke kommer til å klaffe med noen av dem.🙈🙈 Lurer jo stadig på hvorfor jeg i det heletatt gidder dette. Det siste året har det vært en eneste person jeg har møtt mer enn en gang.🙄

Høres spennende ut for deg nå.

Ja, har du interessen et annet sted, kan det hindre deg i å bli forelsket i en annen. Men jeg synes du skal treffe dem. Så synes jeg du skal ha en annen innstilling enn "om du egentlig skal gidde dette."

Jeg tenker man skal treffe mange før man treffer den man vil ha som kjæreste. Jeg synes faktisk at man skal ha en innstilling på at det er hyggelig å gå ut og treffe nye mennesker og få nye bekjentskap.

Det er lett for å ha store forventninger når man skal treffe noen, og skuffelsen blir kanskje derfor stor.

Jeg tenker at uansett er det hyggelig å gjøre noe, ha det hyggelig. 

Og man skal kysse mange frosker først, husk :)

Lykke til 

 

Jeg vil gjerne treffe en kjæreste. De siste årene har jeg bare truffet flere hyggelige menn. Noen har jeg truffet flere ganger, og noen har jeg litt periodevis kontakt med enda. Det har vært kjekt. Det har vært litt kjærester, men ikke noe veldig seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (46 minutter siden):

Høres spennende ut for deg nå.

Ja, har du interessen et annet sted, kan det hindre deg i å bli forelsket i en annen. Men jeg synes du skal treffe dem. Så synes jeg du skal ha en annen innstilling enn "om du egentlig skal gidde dette."

Jeg tenker man skal treffe mange før man treffer den man vil ha som kjæreste. Jeg synes faktisk at man skal ha en innstilling på at det er hyggelig å gå ut og treffe nye mennesker og få nye bekjentskap.

Det er lett for å ha store forventninger når man skal treffe noen, og skuffelsen blir kanskje derfor stor.

Jeg tenker at uansett er det hyggelig å gjøre noe, ha det hyggelig. 

Og man skal kysse mange frosker først, husk :)

Lykke til 

 

Jeg vil gjerne treffe en kjæreste. De siste årene har jeg bare truffet flere hyggelige menn. Noen har jeg truffet flere ganger, og noen har jeg litt periodevis kontakt med enda. Det har vært kjekt. Det har vært litt kjærester, men ikke noe veldig seriøst. 

Jeg har datet mange, over 3 år nå siden forrige forhold.😉 Har kun vært et par stk som jeg har datet i litt tid på de årene. Så derav kommer mangelen på motivasjon. Det er så utrolig langt mellom de mennene jeg faktisk blir interessert i. Ellers er jeg egentlig helt enig med deg i utgangspunktet.😉 Har hatt noen lengre datingpauser nå fordi motivasjonen har vært dårlig, tok det opp igjen nå i sommer. Men mulig jeg burde hatt enda lengre pause... Forventningene er definitivt ikke høye nå nei. Har bare vært på en date foreløpig i sommer, og den var absolutt hyggelig, men det var null fysisk tiltrekning der, fra begges side tror jeg. Og det er jo som regel det som mangler. Men skal gi de to her en sjanse, om ikke annet så fordi jeg ikke har noen andre planer i helga.😅 Det er jo alltid hyggelig, det har du rett i.🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (2 timer siden):

Jeg får inntrykk av at mange snakker og tenker seg selv ned her inne.

Du ynkelig-gjør deg selv ved å spørre "guds gave til kvinnen" og la det bli hans avgjørelse om han vil gjenta opplevelsen eller ikke?

Hva med heller: Jeg likte godt opplevelsen og kunne tenke meg å gjenta det. Jeg vil gjerne bli mer kjent med deg?

Er ikke det en hyggeligere melding å få?

Hvorfor gå rett på klining? Er det kjempe gøy? Med en du aldri har truffet før?

 

Jeg skrev at det var morsomt sist, skal vi gjenta? Så det var ikke bare opp til han… fikk faktisk svar etterhvert. Han var veldig i tvil, så jeg spurte om vi skulle møtes og se en film eller noe (med klær på), men da fikk jeg endelig svaret om at han ikke var interessert. 
det med å gå rett på klining var et innfall der og da og ikke noe jeg normalt ville gjort. Men man lever kun ei gang, så jeg tenkte dritt på.

 

i stedet for å grave meg ned, som jeg hadde lyst til sist gang jeg skrev her, lasta jeg ned Tinder, og det var svært vellykket! Var på date med en på søndag, skal ha kaffe med en annen i dag, og førstemann treffer jeg igjen til helga :)  plutselig var det ikke måte på hvor aktiv og attraktiv jeg ble…

Anonymkode: ed657...f1f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Engel skrev (2 timer siden):

Jeg har datet mange, over 3 år nå siden forrige forhold.😉 Har kun vært et par stk som jeg har datet i litt tid på de årene. Så derav kommer mangelen på motivasjon. Det er så utrolig langt mellom de mennene jeg faktisk blir interessert i. Ellers er jeg egentlig helt enig med deg i utgangspunktet.😉 Har hatt noen lengre datingpauser nå fordi motivasjonen har vært dårlig, tok det opp igjen nå i sommer. Men mulig jeg burde hatt enda lengre pause... Forventningene er definitivt ikke høye nå nei. Har bare vært på en date foreløpig i sommer, og den var absolutt hyggelig, men det var null fysisk tiltrekning der, fra begges side tror jeg. Og det er jo som regel det som mangler. Men skal gi de to her en sjanse, om ikke annet så fordi jeg ikke har noen andre planer i helga.😅 Det er jo alltid hyggelig, det har du rett i.🙂

Jeg mistet all motivasjon til å fortsette å date etter at 'kjæresten' avsluttet i slutten av juli. Vi hadde bare vært sammen fire måneder ca så sånn sett kunne det vært mye verre. Jeg kjenner bare jeg sliter sånn med å finne motivasjon til å prøve å møte nye igjen. På grunn av lite nettverk er å bli kjent med mennesker via apper det beste alternativet. 

Hvordan klarer dere å holde motivasjonen oppe?🙂

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mister og litt motivasjonen, sånn som deg over her. Hadde vært sammen med kjæresten litt over 1 år, og han gjorde det slutt fordi han hadde mistet følelsene. Leste om mange her inne for å fonne litt trøst, og de er så mange som gjør det slutt fordi de mister følelsene. Skjønner ike hvordan folk klarer det etter mange år hvis de virkelig elsket personen. Idiotiske folk som ser etter noe perfekt og aldri blir fornøyd. Da kan de bare være alene da, og håpe at de ikke blir sammen med flere som de mistet følelsene fir.

Anonymkode: a55fc...c67

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AprilRyan

Ikke noe her heller, men jeg har valgt å fokusere på litt andre ting. Jeg prøver å få orden på meg selv og jobber med det, men det er et langvarig prosjekt. Jeg kunne tenkt meg å være på et litt bedre sted når jeg treffer noen.

Jeg er ikke på datingapper og noe særlig sosialt liv har jeg ikke akkurat nå.

Mulig ting kan endre seg og jeg tror ikke at jeg ville avvist en mann om jeg traff en jeg virkelig likte. Det tror jeg at livet er for kort til å gjøre og jeg treffer i hvert fall ikke menn jeg liker spesielt ofte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her ..stillestans.. akkurat kommet hjem fra ferie og har profil på dating apper men alle som tar kontakt er ikke noe for meg ser jeg. Så har ikke giddet å svart. 

Holder kontakt med han nederlenderen min som var her i juni. Det går nå greit. Men det er jo trasig når en aldri får til å møtes så blir mer vennskap enn noe annet tror jeg. 

Så nei og ikke gidder jeg å bruke noe energi heller.. er blitt litt ødelagt av dette dating greiene... tør ikke lengre. redd for å bli såret igjen og rotet meg inni noe jeg syns er vanskelig å komme ut av osv osv... så nei går mest i jobbing og pokemon go.. ha ha ha...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...