Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Den pausen gikk fort til helvete for min del. Spent på hvordan dette utvikler seg! Avstanden er et stort problem, men jeg tillater meg å håpe! ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aff nå har jeg lastet ned tinder igjen som jeg egentlig ikke hadde tenkt 😆ble for rastløs de 3 ukene med barnefri..ikke funnet noe interessant da. Snodig greie men samtidig som jeg tenkte " nei jeg får hive meg opp på hesten igjen " ringte en x som jeg datet sånn 2010 og en liten omgang noen år senere der og😆 han er  hyggelig fyr men jeg er jo ikke interessert på en romantisk måte. Jeg som dumpet han to ganger før. Han sa mye koselige greier og avslutte med at han var tilgjengelig 24/7 om jeg ville ringe opp igjen.

Jeg har ikke selv tatt noe initiativ men innimellom når han ringer tatt tlf og skravlet. Sist han ringte tok jeg den ikke og driver å vurdere å ringe tilbake.

Han kjente mormor i 2010, henta oss på flyplassen og litt sånn. Nå er mormor død og jeg kjenner på det at det kunne vært fint å ta i mot litt omsorg.

Samtidig teit med en omgang nr 3 med samme fyr😆hva er det med sånne som liksom aldri gir deg opp? Jævlig vanskelig å si nei takk når det står en kar å tilbyr 24/7 service og jeg egentlig kunne trengt litt nærhet akkurat nå😏

Vet jo med meg selv at det blir sikkert samme utfall som sist. Men har jo ingen andre pågang akkurat  nå heller🤔😆

Aff what to do? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Missi- skrev (3 timer siden):

Aff nå har jeg lastet ned tinder igjen som jeg egentlig ikke hadde tenkt 😆ble for rastløs de 3 ukene med barnefri..ikke funnet noe interessant da. Snodig greie men samtidig som jeg tenkte " nei jeg får hive meg opp på hesten igjen " ringte en x som jeg datet sånn 2010 og en liten omgang noen år senere der og😆 han er  hyggelig fyr men jeg er jo ikke interessert på en romantisk måte. Jeg som dumpet han to ganger før. Han sa mye koselige greier og avslutte med at han var tilgjengelig 24/7 om jeg ville ringe opp igjen.

Jeg har ikke selv tatt noe initiativ men innimellom når han ringer tatt tlf og skravlet. Sist han ringte tok jeg den ikke og driver å vurdere å ringe tilbake.

Han kjente mormor i 2010, henta oss på flyplassen og litt sånn. Nå er mormor død og jeg kjenner på det at det kunne vært fint å ta i mot litt omsorg.

Samtidig teit med en omgang nr 3 med samme fyr😆hva er det med sånne som liksom aldri gir deg opp? Jævlig vanskelig å si nei takk når det står en kar å tilbyr 24/7 service og jeg egentlig kunne trengt litt nærhet akkurat nå😏

Vet jo med meg selv at det blir sikkert samme utfall som sist. Men har jo ingen andre pågang akkurat  nå heller🤔😆

Aff what to do? 

 

Hvis han har følelser for deg og du ikke så hold deg unna. Ellers er du ikke ett hår bedre enn mannfolk som utnytter folk de vet har følelser for dem ved å stadig vende tilbake er min mening. Har ingen av dere følelser så kjør på. 

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blått skrev (12 timer siden):

Den pausen gikk fort til helvete for min del. Spent på hvordan dette utvikler seg! Avstanden er et stort problem, men jeg tillater meg å håpe! ❤️

Så spennende! 😀Du får oppdatere når du er klar for det.

Litt avstandsproblematikk med han jeg er mest interessert i nå også. Men vi er i samme område når vi er på jobb, så det er håp. 

men nå har jeg faktisk avtalt å ta en øl på lørdag med en av de andre. Virker som en hyggelig mann det også.

-Missi- skrev (5 timer siden):

Aff nå har jeg lastet ned tinder igjen som jeg egentlig ikke hadde tenkt 😆ble for rastløs de 3 ukene med barnefri..ikke funnet noe interessant da. Snodig greie men samtidig som jeg tenkte " nei jeg får hive meg opp på hesten igjen " ringte en x som jeg datet sånn 2010 og en liten omgang noen år senere der og😆 han er  hyggelig fyr men jeg er jo ikke interessert på en romantisk måte. Jeg som dumpet han to ganger før. Han sa mye koselige greier og avslutte med at han var tilgjengelig 24/7 om jeg ville ringe opp igjen.

Jeg har ikke selv tatt noe initiativ men innimellom når han ringer tatt tlf og skravlet. Sist han ringte tok jeg den ikke og driver å vurdere å ringe tilbake.

Han kjente mormor i 2010, henta oss på flyplassen og litt sånn. Nå er mormor død og jeg kjenner på det at det kunne vært fint å ta i mot litt omsorg.

Samtidig teit med en omgang nr 3 med samme fyr😆hva er det med sånne som liksom aldri gir deg opp? Jævlig vanskelig å si nei takk når det står en kar å tilbyr 24/7 service og jeg egentlig kunne trengt litt nærhet akkurat nå😏

Vet jo med meg selv at det blir sikkert samme utfall som sist. Men har jo ingen andre pågang akkurat  nå heller🤔😆

Aff what to do? 

 

Ja, for mye fritid er det som gjorde at jeg røk utpå igjen også.😅

Om du er ærlig med han fyren om at det her nok kun blir type søndagskjæreste eller noe i en periode, og han syns det er ok, så er det jo bare å kjøre på. Ellers får du tenke på hva som gjorde at det ikke ble noe de andre gangene. Det er jo tydelig at noe mangler der. Selv om ting kan skje etter hvert som man blir eldre og kanskje begynner å sette pris på andre egenskaper. Har han vært singel i alle disse årene?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (8 timer siden):

Så spennende! 😀Du får oppdatere når du er klar for det.

Litt avstandsproblematikk med han jeg er mest interessert i nå også. Men vi er i samme område når vi er på jobb, så det er håp. 

men nå har jeg faktisk avtalt å ta en øl på lørdag med en av de andre. Virker som en hyggelig mann det også.

Ja, for mye fritid er det som gjorde at jeg røk utpå igjen også.😅

Om du er ærlig med han fyren om at det her nok kun blir type søndagskjæreste eller noe i en periode, og han syns det er ok, så er det jo bare å kjøre på. Ellers får du tenke på hva som gjorde at det ikke ble noe de andre gangene. Det er jo tydelig at noe mangler der. Selv om ting kan skje etter hvert som man blir eldre og kanskje begynner å sette pris på andre egenskaper. Har han vært singel i alle disse årene?

Ja jeg får nok bare la være å ta i mot kanskje. Han vet hvordan jeg funker, det var vi ærlig om i 1. runde. Da kom jeg rett ut fra samboerskap og var ikke interessert i noe seriøst. Men vi har en slags dyp sjelelig greie hvor vi bare forstår hverandre. Han snakket om det sist at uavhengig av hvordan vi definerer relasjonen vil han ha meg i sitt liv. Om så bare en venn til telefon samtaler av og til. Jeg trir egentlig ikke han har hatt noen andre etter meg har bare vært meg for han. Men vi har en spesiell relasjon vet ikke hva slags kjærlighet vi skal definere det som. Alltid vært en mental nærhet og en fysisk en men ikke en seksuell en. Vi er nok begge litt skadeskutte av barndom. Tror vi har mye traumer til felles og relasjonsproblematikk. Det som gjorde at jeg avsluttet de andre gangene var vell det at han et en slags ekstrem versjon av meg på noen områder. Min spiseforstyrrelse blir veldig trigget av hans feks. Han røyker også og da av den typen som fører med seg litt kriminelt osv ikke vanlig røyk. Men nå har han vært rusfri en stund, bor i et hus for seg selv med utedo for å ha mindre utgifter. I 2010 så jeg nok ikke helt alvoret bak alt da forsto jeg ikke røykingen hellet før jeg brått var med en tur til Sverige og hentet greier. Da avsluttet jeg etterpå.  Runde nr 2 varte kort da dro jeg på besøk til det huset han bor i nå. Da tror jeg han var dypt inne i noe greier var litt sketchy og for å være ærlig så det litt ut som et narko reir. 

Er ett eller annet som gjør at ingen av oss helt klarer å gi slipp. Litt soulmate følelse men on the bad side liksom.

Snill som en engel mot meg, aldri gjort meg noe. Den type mann som sover ved siden av deg i senga uten å røre deg om du ikke selv ønsker det. Vet ikke helt hva det er han egentlig sliter med på det området om vi har lignende traumer der også. Jeg tror nesten det. Han er på en måte utrygg på en annen måte en av de som viste meg at man også kan bli behandlet godt. Er jeg hans så beskytter han meg med alt han har. Men det skremmer meg også.

Jeg tror nok jeg prøver holde meg unna. Han kommet nok til å fortsette ringe meg og da tar jeg den og har en hyggelig prat men kommer ikke selv til å ringe han tenker jeg. Så får det bli en sånn telefon relasjon 😊er jo en slags dyp forståelse for hverandre der så når han selv ønsker å ha relasjonen om det så bare er på et sånt nivå får den holde seg der. Er jo et slags vennskap som strekker seg over en god del år nå. Desverre er de jeg har mest til felles med de mest skadeskutt. Sett utad fra andre er nok han mest skadeskutt og jeg " klarer meg" mye bedre. Men egentlig er vi ganske like. Jeg er bare skrudd sammen litt annerledes slik at jeg sett utenfra ser ut som jeg har ting på stell.

Han plager meg jo ikke heller er jo derfor han har fått bli. Blir et par samtaler i løpet av året tenker jeg slik det alltid har vært 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

-Missi- skrev (15 timer siden):

Ja jeg får nok bare la være å ta i mot kanskje. Han vet hvordan jeg funker, det var vi ærlig om i 1. runde. Da kom jeg rett ut fra samboerskap og var ikke interessert i noe seriøst. Men vi har en slags dyp sjelelig greie hvor vi bare forstår hverandre. Han snakket om det sist at uavhengig av hvordan vi definerer relasjonen vil han ha meg i sitt liv. Om så bare en venn til telefon samtaler av og til. Jeg trir egentlig ikke han har hatt noen andre etter meg har bare vært meg for han. Men vi har en spesiell relasjon vet ikke hva slags kjærlighet vi skal definere det som. Alltid vært en mental nærhet og en fysisk en men ikke en seksuell en. Vi er nok begge litt skadeskutte av barndom. Tror vi har mye traumer til felles og relasjonsproblematikk. Det som gjorde at jeg avsluttet de andre gangene var vell det at han et en slags ekstrem versjon av meg på noen områder. Min spiseforstyrrelse blir veldig trigget av hans feks. Han røyker også og da av den typen som fører med seg litt kriminelt osv ikke vanlig røyk. Men nå har han vært rusfri en stund, bor i et hus for seg selv med utedo for å ha mindre utgifter. I 2010 så jeg nok ikke helt alvoret bak alt da forsto jeg ikke røykingen hellet før jeg brått var med en tur til Sverige og hentet greier. Da avsluttet jeg etterpå.  Runde nr 2 varte kort da dro jeg på besøk til det huset han bor i nå. Da tror jeg han var dypt inne i noe greier var litt sketchy og for å være ærlig så det litt ut som et narko reir. 

Er ett eller annet som gjør at ingen av oss helt klarer å gi slipp. Litt soulmate følelse men on the bad side liksom.

Snill som en engel mot meg, aldri gjort meg noe. Den type mann som sover ved siden av deg i senga uten å røre deg om du ikke selv ønsker det. Vet ikke helt hva det er han egentlig sliter med på det området om vi har lignende traumer der også. Jeg tror nesten det. Han er på en måte utrygg på en annen måte en av de som viste meg at man også kan bli behandlet godt. Er jeg hans så beskytter han meg med alt han har. Men det skremmer meg også.

Jeg tror nok jeg prøver holde meg unna. Han kommet nok til å fortsette ringe meg og da tar jeg den og har en hyggelig prat men kommer ikke selv til å ringe han tenker jeg. Så får det bli en sånn telefon relasjon 😊er jo en slags dyp forståelse for hverandre der så når han selv ønsker å ha relasjonen om det så bare er på et sånt nivå får den holde seg der. Er jo et slags vennskap som strekker seg over en god del år nå. Desverre er de jeg har mest til felles med de mest skadeskutt. Sett utad fra andre er nok han mest skadeskutt og jeg " klarer meg" mye bedre. Men egentlig er vi ganske like. Jeg er bare skrudd sammen litt annerledes slik at jeg sett utenfra ser ut som jeg har ting på stell.

Han plager meg jo ikke heller er jo derfor han har fått bli. Blir et par samtaler i løpet av året tenker jeg slik det alltid har vært 😊

 

Vennskap er alltid fint å ha.❤️

Det er ikke min sak altså, og dette er bare godt ment: Har du fått bearbeidet dine traumer skikkelig? Jeg vet om andre som har opplevd å tiltrekkes av "feil type menn" som endret mønsteret helt når de fikk bearbeidet traumer fra barndommen skikkelig. Vi er styrt av mønster som blir etablert i barndommen, og det krever mye å komme ut av disse. Men man kan få et utrolig mye bedre liv når man gjør det. EQ terapi eller lignende. Har ikke prøvd det selv, men har en venninne som fikk virkelig god hjelp av det. Kanskje det kan hjelpe deg også?

Endret av Engel
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg helgebesøk av en tinderdate 😊 (ikke første daten altså!) 

plutselig var han der, med så mange gode verdier i bånn. Blir spennende å se hvordan det blir med overnatting 😊

Anonymkode: ed657...f1f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (7 timer siden):

Vennskap er alltid fint å ha.❤️

Det er ikke min sak altså, og dette er bare godt ment: Har du fått bearbeidet dine traumer skikkelig? Jeg vet om andre som har opplevd å tiltrekkes av "feil type menn" som endret mønsteret helt når de fikk bearbeidet traumer fra barndommen skikkelig. Vi er styrt av mønster som blir etablert i barndommen, og det krever mye å komme ut av disse. Men man kan få et utrolig mye bedre liv når man gjør det. EQ terapi eller lignende. Har ikke prøvd det selv, men har en venninne som fikk virkelig god hjelp av det. Kanskje det kan hjelpe deg også?

Tusen takk for tanken ❤😊Jeg går allerede hos psykolog spesialist og prøver å få bearbeidet ting der. Jeg har vell egentlig godt til ulike behandlere helt siden 12 års alder. Hun jeg går hos nå har jeg også klart å få frem noe som var veldig fortrengt og gjemt bort i sinnet. Er en lang kamp det her. Hos denne psykologen har jeg for første gang fått diagnosen kompleks PTSD også. Så jeg føler det har gått noen skritt i riktig retning selv om veien er lang😊

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjer fortsatt lite her, jeg har stresset som bare det med flytting i sommer. Hele prosessen med kjøp/salg av leilighet har vært utrolig slitsomt. Men nå begynner jeg å finne roen! Dsv ikke noe dating-action, jeg har ikke hatt tid. Men nå skal jeg på litt sosialt framover, + reise litt så det blir gøy :) 

Vet ikke om jeg orker laste ned Tinder igjen, har aldri hatt særlig suksess med det så.. ingen er interessert og jeg blir bare ghostet. Han ene jeg fikk interesse for i fjor ghostet meg, og jeg er fortsatt lei meg for det. Jeg er dsv ikke en person som bare klarer å finne meg en ny, dveler veldig ved menn jeg har blitt glad i. Flere som er sånn? 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på date på lørdag. Veldig hyggelig, den ble faktisk på 4 timer. Skravlet oss rent bort. Kunne helt klart blitt veldig gode venner, men rent fysisk så var han helt feil dessverre. Så det ble avsluttet der og da.

Skulle egentlig møte han andre på søndag, men fikk en kollisjon så måtte utsette. Ny avtale i morgen egentlig, men nå ser jeg at jeg mest sannsynlig ikke klarer den heller.🙈 Jeg tror vel egentlig jeg bare skal droppe hele greia der. Ser allerede at avstanden blir et problem. Og at jeg ikke er veldig engasjert der...

Og i mellomtiden chatter jeg med han 3. som er på ferie med ungene nå.🤪 Lurer på om jeg noen gang får møtt han...

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns happen er ganske gøy nå, en funksjon der hvor folk spiller inn en snutt med stemmen sin. Alt fra hva du vil spise til middag på date til å synge sangen du liker best akkurat nå. Elsker å høre stemmen til folk og skikkelig morsomt med alle sangene folk synger,  noen synger sykt bra så du blir satt ut,  andre finner på morsom spontan sang osv. Koste meg i flere timer med appen i går. Gøy å matche på folk ut fra stemmen!

Så fikk jeg morsom tilbake melding på egen stemme,  jeg har vist dyp stemme🤔sånn på en positiv måte😁😎🤣kjempegøy lenge siden jeg har kost meg sånn med dating. Sletta tinder i går og gikk helt over til happen. Gratis bruker da, jeg pleier aldri betale for sånt😊

Så om du er litt lei tinder anbefaler jeg happen. Jeg fikk verfall litt nytt boozt.  Men så er jeg svært svak for stemmen til menn da, kan være ekstremt sexy synes jeg 😊men mest av alt skikkelig morsomt 😁

Og deeer fikk jeg ny melding fra favoritten fra i går😁😎good times!

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 17.26):

Håper, men har ikke høye forhåpninger. Er så mange dårlige og giddalause upene menn der ute og få igjen av de gode, sexy og romantiske. Ser det heller som en hyggelig overraskelse om det skjer :)

Anonymkode: 76772...35e

Enig. Man må like det man ser hvis ikke forholdet varer neppe lenge 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Desperat på Tinder 😕

Den lekre matchen min svarer ikke og jeg kjøpte Tinder Gull. Bortkasta penger, men ville sjekke hvem som gjemte seg bak der. BARE TROLL!!!!

 

 

Anonymkode: 0d8f0...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jo drevet med/data/vært med en mann i 1 1/2 år. Vi er ganske close men han er ikke kjempe gira på «fast forhold» nå å jeg er forsåvidt enig selv om jeg kunne tenkt meg litt mer kanskje. Men vi har snakket om at det kan bli, akkurat nå koser vi oss sammen iallefall. 
Jeg har siden jeg ble skillt/singel for to år siden blitt en ganske aktiv person å jeg har mange venner som jeg trener med, også kompiser- ja egentlig mest menn da jeg trener litt mannsdominerte ting. Å jammen meg tror jeg han er litt småsjalu 😄 Han sier det ikke rett ut å han har tidligere sagt at han ikke er en sjalu type men i dag snakket vi om motivasjon i treningen min å han var ganske sikker på at motivasjonen var guttene/mennene på treningene 😂 Det er jo faktisk litt søtt for det er absolutt noen der jeg kunne vært med om jeg ikke var «opptatt» (jeg er offisielt singel i treningsgjengen) 

Anonymkode: 6dccf...7af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Jeg har jo drevet med/data/vært med en mann i 1 1/2 år. Vi er ganske close men han er ikke kjempe gira på «fast forhold» nå å jeg er forsåvidt enig selv om jeg kunne tenkt meg litt mer kanskje. Men vi har snakket om at det kan bli, akkurat nå koser vi oss sammen iallefall. 
Jeg har siden jeg ble skillt/singel for to år siden blitt en ganske aktiv person å jeg har mange venner som jeg trener med, også kompiser- ja egentlig mest menn da jeg trener litt mannsdominerte ting. Å jammen meg tror jeg han er litt småsjalu 😄 Han sier det ikke rett ut å han har tidligere sagt at han ikke er en sjalu type men i dag snakket vi om motivasjon i treningen min å han var ganske sikker på at motivasjonen var guttene/mennene på treningene 😂 Det er jo faktisk litt søtt for det er absolutt noen der jeg kunne vært med om jeg ikke var «opptatt» (jeg er offisielt singel i treningsgjengen) 

Anonymkode: 6dccf...7af

Lykke til da🍀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny her i denne tråden. Jeg er så lei dating, men samtidig lengter jeg sånn etter en kjæreste, en sånn som er emosjonelt tilgjengelig, som er interessert i hele meg og ikke bare det jeg har mellom bena, som er villig til å ta den investeringen det er å velge å være sammen. Til å ha god sex med en man er trygg på. Åh, så fint det hadde vært!

Jeg har hittil vært på Tinder og Sukker. Veldig lite folk der når jeg setter avstanden realistisk- jeg ser ikke for meg at jeg ønsker å kjøre mange mil for å treffe en fyr noen ganger for å se om det er noe å bygge videre på. 

Så, har kommet fram til at jeg har to utfordringer:

1) jeg er faktisk ikke villig til å investere så mye tid i dating. Fordi det er veldig lite info annet enn noen bilder og emojis å matche ut fra, det gjør at jeg som er ute etter forhold (på sikt) må finne ut av det ila i alle fall to dater. Det blir så tidkrevende, og jeg har full jobb, unger og så har jeg jo lyst å komme meg ut enten på treningstur eller sammen med ungene- datingtiden er svært begrensa! 

2) jeg har mista troa på at det finnes menn der ute som har de kvalitetene jeg ser etter. Som er sosialt oppegående, dannet, høflig, lite egosentrisk, interesser som innebærer fysisk aktivitet heller enn skjerm og inne-/stillesitting, som er såpass trygg på seg selv at han tåler at jeg tjener bedre enn ham (for det gjør jeg nok) og jobber en del. Og som ikke minst skjønner at en relasjon ikke bare plutselig er der fiks ferdig, men at den må jobbes med av begge parter. 

Er det mulig å overkomme disse to? Er det for sent å finne en kjæreste innen året er omme? 🙄

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekopp1 skrev (11 timer siden):

Ny her i denne tråden. Jeg er så lei dating, men samtidig lengter jeg sånn etter en kjæreste, en sånn som er emosjonelt tilgjengelig, som er interessert i hele meg og ikke bare det jeg har mellom bena, som er villig til å ta den investeringen det er å velge å være sammen. Til å ha god sex med en man er trygg på. Åh, så fint det hadde vært!

Jeg har hittil vært på Tinder og Sukker. Veldig lite folk der når jeg setter avstanden realistisk- jeg ser ikke for meg at jeg ønsker å kjøre mange mil for å treffe en fyr noen ganger for å se om det er noe å bygge videre på. 

Så, har kommet fram til at jeg har to utfordringer:

1) jeg er faktisk ikke villig til å investere så mye tid i dating. Fordi det er veldig lite info annet enn noen bilder og emojis å matche ut fra, det gjør at jeg som er ute etter forhold (på sikt) må finne ut av det ila i alle fall to dater. Det blir så tidkrevende, og jeg har full jobb, unger og så har jeg jo lyst å komme meg ut enten på treningstur eller sammen med ungene- datingtiden er svært begrensa! 

2) jeg har mista troa på at det finnes menn der ute som har de kvalitetene jeg ser etter. Som er sosialt oppegående, dannet, høflig, lite egosentrisk, interesser som innebærer fysisk aktivitet heller enn skjerm og inne-/stillesitting, som er såpass trygg på seg selv at han tåler at jeg tjener bedre enn ham (for det gjør jeg nok) og jobber en del. Og som ikke minst skjønner at en relasjon ikke bare plutselig er der fiks ferdig, men at den må jobbes med av begge parter. 

Er det mulig å overkomme disse to? Er det for sent å finne en kjæreste innen året er omme? 🙄

Kjenner meg i igjen i mye av det du skriver og kunne sikkert sagt nesten det samme for et år siden. Vil bare si at det absolutt er en mulighet! Jeg fant en slik mann du ønsker deg på slutten av 2021. Vi har nå kjent hverandre i snart 8 måneder og vi har det kjempefint i sammen. Vi snakker om å flytte sammen etterhvert også, men det går nok enda litt tid før vi tar steget både pga oss selv, men også pga barna mine (han har ikke barn). Jeg er fortsatt forelsket og nyter dagene med min nye kjæreste. Ønsker å bli gammel med han her og han sier det samme om meg ❤️

Anonymkode: 951b2...891

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tekopp1 skrev (14 timer siden):

Ny her i denne tråden. Jeg er så lei dating, men samtidig lengter jeg sånn etter en kjæreste, en sånn som er emosjonelt tilgjengelig, som er interessert i hele meg og ikke bare det jeg har mellom bena, som er villig til å ta den investeringen det er å velge å være sammen. Til å ha god sex med en man er trygg på. Åh, så fint det hadde vært!

Jeg har hittil vært på Tinder og Sukker. Veldig lite folk der når jeg setter avstanden realistisk- jeg ser ikke for meg at jeg ønsker å kjøre mange mil for å treffe en fyr noen ganger for å se om det er noe å bygge videre på. 

Så, har kommet fram til at jeg har to utfordringer:

1) jeg er faktisk ikke villig til å investere så mye tid i dating. Fordi det er veldig lite info annet enn noen bilder og emojis å matche ut fra, det gjør at jeg som er ute etter forhold (på sikt) må finne ut av det ila i alle fall to dater. Det blir så tidkrevende, og jeg har full jobb, unger og så har jeg jo lyst å komme meg ut enten på treningstur eller sammen med ungene- datingtiden er svært begrensa! 

2) jeg har mista troa på at det finnes menn der ute som har de kvalitetene jeg ser etter. Som er sosialt oppegående, dannet, høflig, lite egosentrisk, interesser som innebærer fysisk aktivitet heller enn skjerm og inne-/stillesitting, som er såpass trygg på seg selv at han tåler at jeg tjener bedre enn ham (for det gjør jeg nok) og jobber en del. Og som ikke minst skjønner at en relasjon ikke bare plutselig er der fiks ferdig, men at den må jobbes med av begge parter. 

Er det mulig å overkomme disse to? Er det for sent å finne en kjæreste innen året er omme? 🙄

Hvor gammel er du? Det er ikke noe problem å møte menn med de kvalitetene du beskriver i alderen 40+ i alle fall, så lenge du er tydelig på at det er det du søker, og du viser at dette er dine interesser også.

Ang det å investere tid så er det vanskelig å komme utenom... Men hvor mye tid er du villig til å sette av da? For å få møtt noen tidlig i datingfasen så holder det om du kan ta et par timer annenhver uke. Skal det bli et forhold må du investere litt mer på sikt, men det trenger jo ikke være så voldsomt. Men du må finne noen som trives med den frekvensen du ønsker. Ikke en som vil se deg 5 dager i uka. Jeg skjønner jo problemet ditt, har selv 3 barn annenhver uke, og er i tillegg trener i idreten yngstemann driver med, så det er 3 treninger hver uke + en god del helger som er opptatt. Prøver jo helst å finne noen som bor nært, slik at det er lett å møtes til bare en time eller to en kveld, men det har jo vist seg å ikke være så enkelt. Så har utvidet søket noe, og da er jeg forberedt på at det kanskje bare blir noen få dager man faktisk får vært sammen i løpet av en mnd. Men det er jo i begrenset tid, til ungene blir større/flytter ut.

Så på fredag blir det date, med han jeg har chattet med i sommer og har begynt å like veldig godt. Han kjører faktisk nesten 1,5 time hver vei for at vi skal få møttes. (er ikke så altfor håpløst da vi begge jobber en del i samme by, vi bor bare litt på hver vår side. Så det kan gå seg til om det blir klaff) Er rimelig spent, og ganske redd for å bli veldig skuffet...🙈 Liker ikke å vente så lenge med å møtes, men nå måtte det bli sånn.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...