Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

hadde ikke gidda

Anonymkode: f0c83...5db

Bra du ikke bor i Finnmark da hadde du nok valgt singellivet 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg har nå snakket en del med en mann som virker skikkelig bra. Problemet er at han bor 4 timers kjøretur unna. Jeg er født og oppvokst i Oslo og er en veldig "byjente", mens denne mannen er fra bygda. Det har vært så forfriskende å snakke med en fyr som ikke er blitt "ødelagt" av datingkulturen i storbyen, men samtidig er det jo egentlig helt håpløst når han bor så langt unna.. han kommer aldri til å flytte til byen og jeg kommer aldri i livet til å flytte dit han bor. Har likevel lyst til å treffe han fysisk for å se, kan jo være skikkelig mismatch. Hva hadde dere andre gjort? Det er også barn i bildet her, på begge kanter. 

Anonymkode: 097ad...e04


 

 

Tror jeg ville møtt han. Møtte en mann i sommer på turdate som jeg var overbevist om at var helt feil for meg. Likte han ikke på bildene heller. På parkeringsplassen sto den kjekke mannen og ventet, og vi hadde så god kjemi. Han har i ettertid sagt det samme om meg, at han ikke hadde noen som helst forhåpninger

Anonymkode: b1b53...17e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg har nå snakket en del med en mann som virker skikkelig bra. Problemet er at han bor 4 timers kjøretur unna. Jeg er født og oppvokst i Oslo og er en veldig "byjente", mens denne mannen er fra bygda. Det har vært så forfriskende å snakke med en fyr som ikke er blitt "ødelagt" av datingkulturen i storbyen, men samtidig er det jo egentlig helt håpløst når han bor så langt unna.. han kommer aldri til å flytte til byen og jeg kommer aldri i livet til å flytte dit han bor. Har likevel lyst til å treffe han fysisk for å se, kan jo være skikkelig mismatch. Hva hadde dere andre gjort? Det er også barn i bildet her, på begge kanter. 

Anonymkode: 097ad...e04

Tja, er du fornøyd med å ha en kjæreste som du kun kan møte en gang i blant da? Det er du som må kjenne på hva som er rett for deg. Jeg er av typen som trenger en del tid sammen, og så at forsøket på å date en som faktisk bare bodde 1,5 timer unna havarerte helt. Men det var mye pga at han prioriterte så mye annet. Det kan fungere hvis begge er innstilt på det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.9.2022 den 0.19):

Selvfølgelig er det lov å bli skuffa❤️ Har nettopp havnet i samme situasjon. Vi rakk én date før han fant ut at han ikke var interessert lenger, og det stakk overraskende mye. 

Anonymkode: 097ad...e04

Mulig jeg har misforstått han, for nå skal vi plutselig på date likevel om 2 uker... 

Anonymkode: 32e23...13d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt vekk nettdating, og slått meg til ro med en jeg er forelsket i. Han er ikke forelsket i meg, men er blitt glad i meg, og vil være med meg ganske ofte. Gjør mye hyggelige ting sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.9.2022 den 22.45):

Møtte en i starten av august på Tinder, og det har vært veldig hyggelig og absolutt kjæreste-materiale. Men nå har vi ikke møttes på et par uker. Litt avstand mellom oss som gjør at vi ikke bare kan ta en svipptur, en har barn halvparten av tida, og vi har begge vært syke… jeg vil ikke gi opp, for han er så rett på så mange måter, men det begynner å tære litt på hvor gøy det er å snappe uke etter uke… 

Anonymkode: ed657...f1f

Dagen før vi endelig skulle treffes igjen, sier han at han ikke er interessert mer… årh, det gjør vondt… 

men mindre vondt enn jeg trodde. Vi endte nok opp i en tralt som ikke var veldig spennende. Og avstanden mellom oss ble for stor når man ikke bare kan ta et spontant besøk. 
 

gir ikke opp, men spørs om jeg skal ta en liten pause i datingen nå…

Anonymkode: ed657...f1f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Om noen sletter en match på Tinder, er det ok å kontakte på FB, eller er det for creepy? Kanskje den andre sletta matchen fordi man ikke tok kontakt så kjapt, men så ville jeg egentlig sende en mld, men da var det for sent?

Anonymkode: 0d8f0...059

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Om noen sletter en match på Tinder, er det ok å kontakte på FB, eller er det for creepy? Kanskje den andre sletta matchen fordi man ikke tok kontakt så kjapt, men så ville jeg egentlig sende en mld, men da var det for sent?

Anonymkode: 0d8f0...059

Jeg har gjort det. Det tenker jeg er bare hyggelig. Men ikke hyggelig hvis noen  fortsetter å mase hvis man får beskjed om at man ikke er interessert.

Anonymkode: 2c54c...563

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 18.11):

Om noen sletter en match på Tinder, er det ok å kontakte på FB, eller er det for creepy? Kanskje den andre sletta matchen fordi man ikke tok kontakt så kjapt, men så ville jeg egentlig sende en mld, men da var det for sent?

Anonymkode: 0d8f0...059

Kommer veldig an på hvor lenge den matchen lå der tenker jeg. Var det veldig kort så har han nok funnet ut at du ikke var interessant likevel når han sjekket profilen etter å ha fått match. Det er veldig vanlig. Menn sorterer først etter å ha matchet.

Men du kan selvfølgelig sende en melding siden du tydelig vet hvem det er. Jeg hadde som kvinne synes det var creepy mest sannsynlig. Tar jeg bort en match så er jeg ikke interessert.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært interessant av alle som var single på starten 2022 og som meldte sin ankomst i denne tråden. Hvor mange fant noen i år og hvor mange er fortsatt single?? Spørre undersøkelse men jeg klarer ikke å lage en slik. Vært spennende å se hvilke tall en kom opp med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (8 timer siden):

Skulle vært interessant av alle som var single på starten 2022 og som meldte sin ankomst i denne tråden. Hvor mange fant noen i år og hvor mange er fortsatt single?? Spørre undersøkelse men jeg klarer ikke å lage en slik. Vært spennende å se hvilke tall en kom opp med.

Jeg var singel ved starten av 2022. Møtte en mann like før påsken, alt startet veldig fint. Ting utviklet seg bra, så får han på et tidspunkt tydeligvis kalde føtter. Sender meg melding mens han er på ferie i juli med sine barn og gjør det slutt. 

Nå har jeg i grunn gitt opp. Jeg klarer ikke flere skuffelser.

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg var singel ved starten av 2022. Møtte en mann like før påsken, alt startet veldig fint. Ting utviklet seg bra, så får han på et tidspunkt tydeligvis kalde føtter. Sender meg melding mens han er på ferie i juli med sine barn og gjør det slutt. 

Nå har jeg i grunn gitt opp. Jeg klarer ikke flere skuffelser.

Anonymkode: fdd4f...93c

huff så trist å høre. Vet ikke hva jeg skal si. Men tviler på du er alene her inne om å bli skuffet på dating fronten. Derfor vi har denne tråden da for å få ut litt gruff. Jeg er i hvertfall ikke på noen dates.. orker bare ikke venter og ser hva som skjer med han jeg har kontakt med hatt i 2 år snart. Det går ikke fort her heller... så kan vel dagen komme at han gir opp og da vet jeg jo at jeg har kaste bort en del tid på noe, men sånn er jo denne dating verden da. Men håper da noen her inne har litt tur i år om ikke annet. Er noen måneder igjen av året da. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (38 minutter siden):

huff så trist å høre. Vet ikke hva jeg skal si. Men tviler på du er alene her inne om å bli skuffet på dating fronten. Derfor vi har denne tråden da for å få ut litt gruff. Jeg er i hvertfall ikke på noen dates.. orker bare ikke venter og ser hva som skjer med han jeg har kontakt med hatt i 2 år snart. Det går ikke fort her heller... så kan vel dagen komme at han gir opp og da vet jeg jo at jeg har kaste bort en del tid på noe, men sånn er jo denne dating verden da. Men håper da noen her inne har litt tur i år om ikke annet. Er noen måneder igjen av året da. 

Takk for omtanken❤️ Jeg ble veldig skuffet og lei meg. Samtidig, når man velger å synke så dypt at man gjør det slutt over melding i utlandet så er ikke han eller forholdet noe å spare på. Det var bare å prøve å komme seg videre. 

Forstår godt at du ikke orker å begynne å lete på ny og heller ser hvordan ting utvikler seg. Jeg føler at uansett hva man gjør så er det nesten umulig å lykkes i dating. Jeg har så å si gitt opp, kjenner at jeg ikke orker mer. 

Anonymkode: fdd4f...93c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan

Det er noen måneder igjen av året så man kan jo i teorien fortsatt treffe noen.

Jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Etter at jeg slettet profilene mine på datingsider og ikke har steder der jeg treffer menn så innså jeg at det er lite sannsynlig at jeg kom til å treffe noen. På starten av året så tenkte jeg at jeg kanskje ville være kommet litt lenger i det å være klar for å treffe noen, men opplever vel at jeg bare har fått mindre troen på det.

Kanskje jeg vil tenke annerledes senere, men jeg vet ikke helt. Jeg blir i hvert veldig overrasket hvis jeg treffer noen før året er omme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (6 minutter siden):

Det er noen måneder igjen av året så man kan jo i teorien fortsatt treffe noen.

Jeg tviler på at jeg kommer til å gjøre det. Etter at jeg slettet profilene mine på datingsider og ikke har steder der jeg treffer menn så innså jeg at det er lite sannsynlig at jeg kom til å treffe noen. På starten av året så tenkte jeg at jeg kanskje ville være kommet litt lenger i det å være klar for å treffe noen, men opplever vel at jeg bare har fått mindre troen på det.

Kanskje jeg vil tenke annerledes senere, men jeg vet ikke helt. Jeg blir i hvert veldig overrasket hvis jeg treffer noen før året er omme.

Ja en får nå ta det i det tempoet som passer en selv. Og finne ut av ting. Kanskje en ser lysere på det til neste år. Da kommer vel tråden for 2023.. ha ha ha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fortsatt trua på at jeg har funnet kjærligheten. Vi tar det veeeldig rolig men vi har jo «hele livet» foran oss så hvorfor stresse ? 

Anonymkode: 6dccf...7af

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (På 25.9.2022 den 19.35):

Jeg har fortsatt trua på at jeg har funnet kjærligheten. Vi tar det veeeldig rolig men vi har jo «hele livet» foran oss så hvorfor stresse ? 

Anonymkode: 6dccf...7af

Det har jeg også. Jeg fikk kontakt med ham jeg nå er sammen med rett før nyttår. Vi møttes for første gang i januar i år og har nå vært kjærester en stund. Vi har begge troa på at dette er "for life" ❤️ Vi har faktisk begynt å snakke om å flytte sammen også, men det skjer ikke helt enda.

Anonymkode: 951b2...891

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i 3 år, å vært på slike dating apper i nesten like lang tid.

Jeg er utslitt, å egentlig ganske deprimert etter å ha prøvd å prøvd, uten å finne noen som engang gidder å holde en samtale gående. 

Alt jeg gjør er å jobbe å tilbringe tid med dyra mine. Jeg treffer ingen utenom på datingapper i og med at jeg ikke har noen venner her jeg bor.

Jeg har alltid hatt sterk tro på kjærlighet, å hatt ett sterkt håp. Men det kjenner jeg begynner å forsvinne mer og mer.

Jeg har ett normalt utseende. Får ofte høre av menn at jeg er veldig pen.. men de vrir ALLTID samtalen over i noe seksuelt ganske fort. Jeg har mange gode egenskaper men ingen av disse menna har ett reelt ønske om å bli kjent…

Jeg er nå 30 år gammel å min store drøm har alltid vært å få barn å en mann.. men sjansen for at jeg kommer til å bli for gammel før det er aktuelt er desverre veldig stor, så for tiden kjenner jeg på en enorm sorg over at jeg sansynligvis aldri får oppfylt drømmen min…

Er det flere som opplever det slik?

Anonymkode: 526a8...506

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviholder i trua på at jeg kommer til å  møte noen, men har pakket bort datingappene igjen. Trenger pause fra den måten å date på.

Jeg har dog funnet ut at en mann jeg kjenner til litt og innimellom møter på gjennom felles interesser er singel... Så nå håper jeg på å møte mer på han og kanskje prøve å få litt mer kontakt der. Han er i alle fall en person som gir meg en god følelse og får meg til å smile, selv om vi nok også er ganske så ulike på andre områder. Vi får se. Føler jeg virkelig overlater det her til skjebnen nå.😅 Har ikke helt funnet noen måte å påvirke den skjebnen på.🤔

Ender sikkert opp med å ta fram datingappene igjen om noen månder, men akkurat nå føles det bare godt å ha lagt de bort.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Engel skrev (På 28.9.2022 den 8.10):

Jeg tviholder i trua på at jeg kommer til å  møte noen, men har pakket bort datingappene igjen. Trenger pause fra den måten å date på.

Jeg har dog funnet ut at en mann jeg kjenner til litt og innimellom møter på gjennom felles interesser er singel... Så nå håper jeg på å møte mer på han og kanskje prøve å få litt mer kontakt der. Han er i alle fall en person som gir meg en god følelse og får meg til å smile, selv om vi nok også er ganske så ulike på andre områder. Vi får se. Føler jeg virkelig overlater det her til skjebnen nå.😅 Har ikke helt funnet noen måte å påvirke den skjebnen på.🤔

Ender sikkert opp med å ta fram datingappene igjen om noen månder, men akkurat nå føles det bare godt å ha lagt de bort.

Høres riktig ut av deg. Lykke til 🍀 ❤️

Jeg har nylig snakket med han som valgte å gjøre en avslutning. Jeg føler at hjerte mitt revner. 

Tenker på at "sol kommer etter regn"

Endret av exictence
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...