Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 1.10.2022 den 3.06):

Så av og til, en sjelden gang kan en 2-dagers chatting bli til 1-månders chatting og date og og og....tiden vil vise 🤞🏻🤞🏻 

Anonymkode: 32e23...13d

Herr 2 dagers hadde funnet noen andre å snakke med ja, men han sa det ikke før jeg spurte. 😁 så det vsr mine tilmålte to dager jeg fikk der 😁

 

Anonymkode: 35dac...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff høres ut som jeg ikke skal ut på den dating arenaen igjen. Høres helt jævlig ut. Pluss at alderen min gjør at utvalget er så lite at singellivet blir å foretrekke fremover hvis ikke nederlenderen kommer igjen. Er vel eneste håpet jeg har og det er 50% sjanse. 
 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Ja, jo. Men ville nok backet unna uansett. Å bli sammen med kollega er også veldig ikke ideelt. Hva hvis d ikke fungerer osv . Ser på mannen og kollega og vennskapet der nå - det er ikke bra lenger - Verken kollegialt eller vennskapelig. Men store barn eller ikke. De kommer foran uansett og vil alltid ha første stemme rett og spesielt hvis du er nærmere barna hans i alder 😎. Det vil bli litt kleint egentlig…. men er det kommentarer han har fortalt deg ? Kan du stole på det ?? Menn i forhold sier hva som helst og bruker hva som helst for å få det de vil ha.. 

Anonymkode: 26e31...a76

Takk for fine innspill!

Det er mange ting i den relasjonen som absolutt ikke er ideelt, så skal uansett tenke meg godt om!

Jeg er egentlig ikke så bekymret for at han lyver til meg. Vi har vært veldig nære i nesten ti år, og leser hverandre godt, men man vet jo aldri. Jeg er heller ikke så veldig bekymret for dårlig stemning mellom oss om det ikke skulle gå, rett og slett på grunn av personlighet og hvordan vi historisk har taklet relasjoner på hver vår kant. 

Jeg er mer skeptisk til at det kan påvirke tilliten andre har til oss på jobb, for eksempel. Skal jeg gjette, vil helt sikkert også noen trekke konklusjonen at vi hadde et forhold før han ble singel, utelukkende basert på hvor nære vi har vært i årevis, sånt kan det bli bråk av 😬

Fornuften sier nok nei, uansett, men så spørs det om jeg klarer å være fornuftig da, dersom det skulle bli aktuelt 😅

K35

Anonymkode: 2f76a...2b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vurderer daglig om jeg skal installere de selvtillitsutslettende appene på telefonen igjen, for nå er jeg SÅ lei av å være alene hver eneste helg. Har klart å stå i mot til nå ved å ta på meg overtidsvakter i helgene, men det går jo dårlig å fortsette sånn i lengden. Vet jo innerst inne at det er liten til ingen vits, men håpet er jo der. 1 av en millions sjanse er fremdeles mer enn null 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venkman skrev (17 minutter siden):

Jeg vurderer daglig om jeg skal installere de selvtillitsutslettende appene på telefonen igjen, for nå er jeg SÅ lei av å være alene hver eneste helg. Har klart å stå i mot til nå ved å ta på meg overtidsvakter i helgene, men det går jo dårlig å fortsette sånn i lengden. Vet jo innerst inne at det er liten til ingen vits, men håpet er jo der. 1 av en millions sjanse er fremdeles mer enn null 😅

Bare ikke gjør det. Det blir bare verre...ja 1:10000000 sjanse, men , 99,9% sjanse for at du blir (mer) deppa. 

(Ikke arrester meg på matematikken her😁)

Anonymkode: 35dac...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daten gikk sååå bra 🤩 Ny date om under 1 uke. Herrefred så deilig med sommerfuggelfest i magen og deilig følelse innvendig. Måtte det vare 😍

Anonymkode: 32e23...13d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9BE34F42-280E-4CF9-A98F-6852B023E1E2.thumb.jpeg.3a64154078c214163aaa0d0e2c4654bc.jpegEr jeg attraktiv eller uattraktiv av utseende? 35 år, begynner å lure på meg selv 😕

Anonymkode: 200d0...c22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ingen tråd for å søke bekreftelse. 

Anonymkode: db28a...80c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Dette er ingen tråd for å søke bekreftelse. 

Anonymkode: db28a...80c

Enig.. lag egen tråd for å få høre hvor pen du er.. uansett ingen som tør å si du er stygg i hvertfall

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og attraktivitet handler om så utrolig mye mer enn kun rent utseende. Man trenger ikke være noen stor skjønnhet utseendemessig, men likevel være veldig attraktiv. Hvis du tviler på deg selv er det et bedre tips å jobbe med egen selvfølelse enn å spørre andre om de syns du er pen.

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.10.2022 den 8.34):

Takk for fine innspill!

Det er mange ting i den relasjonen som absolutt ikke er ideelt, så skal uansett tenke meg godt om!

Jeg er egentlig ikke så bekymret for at han lyver til meg. Vi har vært veldig nære i nesten ti år, og leser hverandre godt, men man vet jo aldri. Jeg er heller ikke så veldig bekymret for dårlig stemning mellom oss om det ikke skulle gå, rett og slett på grunn av personlighet og hvordan vi historisk har taklet relasjoner på hver vår kant. 

Jeg er mer skeptisk til at det kan påvirke tilliten andre har til oss på jobb, for eksempel. Skal jeg gjette, vil helt sikkert også noen trekke konklusjonen at vi hadde et forhold før han ble singel, utelukkende basert på hvor nære vi har vært i årevis, sånt kan det bli bråk av 😬

Fornuften sier nok nei, uansett, men så spørs det om jeg klarer å være fornuftig da, dersom det skulle bli aktuelt 😅

K35

Anonymkode: 2f76a...2b5

Skjønner, skjønner. Akkurat det med jobben er veldig tøff, for det i seg selv kan skape så mye bråk og leven at det går på helsa løs. Jeg forstår jo selv at fornuften ikke alltid bestemmer, men hjertet og følelsene. Jeg er vanligvis motstander av sånt, da jeg vet menn m forhold som sier de er på vei ut er ikke på vei ut og at de alltid faller tilbake til eksene sine igjen. Sett det skje m andre og opplevd det selv. En mann som kun har negativt å si om damen/eks er som regel aldri ferdig med henne. Det er bare frustrasjon som gjør at hjernecella ikke tenker og man lar seg friste. Og angrer som en hund etterpå. 
husker jeg involverte meg med en kollega selv for vi ble også close, men endte med han begynte å stalke meg, true meg, barna og familien min og vennene mine. Til og med en jeg fsktisk inngikk forhold med! Sendte sms overalt ! Stalket meg hjemme og, andre og. Fordi jeg ikke ønsker mer og ikke gav han det han ville ha. Var smertefulle år det der. Så glad jeg flyttet 50 mil. Men han kan fint lage trøbbel nå og, frykter det veldig mye. Så litt forsiktig skal man være selg om man har kjent hverandre i flere år. Kollegialt/vennskapelig. 

Anonymkode: 26e31...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan oppdatere litt på tingenes tilstand her. Vi ventet jo barn sammen og 11 juli kom verdens mest perfekte pike til verden, men 10 timer senere mistet vi henne i krybbedød. Så sommeren har egentlig blitt tilbrakt mer på sykehus enn hjemme (jeg har slitt endel og sliter til tider enda). Men, denne mannen min. Han har stått bunnsolid i situasjonen og vært verdens fineste å lene seg på når verden rundt har raknet. Jeg kan ikke få fullrost han nok. Kjærligheten min for han har bare vokst seg sterkere og sterkere og kjenner i hele meg at vi skal dele resten av livet sammen. Ingen gjør meg så komplett som han! ❤

  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (22 minutter siden):

Kan oppdatere litt på tingenes tilstand her. Vi ventet jo barn sammen og 11 juli kom verdens mest perfekte pike til verden, men 10 timer senere mistet vi henne i krybbedød. Så sommeren har egentlig blitt tilbrakt mer på sykehus enn hjemme (jeg har slitt endel og sliter til tider enda). Men, denne mannen min. Han har stått bunnsolid i situasjonen og vært verdens fineste å lene seg på når verden rundt har raknet. Jeg kan ikke få fullrost han nok. Kjærligheten min for han har bare vokst seg sterkere og sterkere og kjenner i hele meg at vi skal dele resten av livet sammen. Ingen gjør meg så komplett som han! ❤

❤️:klem:❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AprilRyan
EmilieH skrev (37 minutter siden):

Kan oppdatere litt på tingenes tilstand her. Vi ventet jo barn sammen og 11 juli kom verdens mest perfekte pike til verden, men 10 timer senere mistet vi henne i krybbedød. Så sommeren har egentlig blitt tilbrakt mer på sykehus enn hjemme (jeg har slitt endel og sliter til tider enda). Men, denne mannen min. Han har stått bunnsolid i situasjonen og vært verdens fineste å lene seg på når verden rundt har raknet. Jeg kan ikke få fullrost han nok. Kjærligheten min for han har bare vokst seg sterkere og sterkere og kjenner i hele meg at vi skal dele resten av livet sammen. Ingen gjør meg så komplett som han! ❤

Kondolerer, men så flott med en slik mann ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (42 minutter siden):

Kan oppdatere litt på tingenes tilstand her. Vi ventet jo barn sammen og 11 juli kom verdens mest perfekte pike til verden, men 10 timer senere mistet vi henne i krybbedød. Så sommeren har egentlig blitt tilbrakt mer på sykehus enn hjemme (jeg har slitt endel og sliter til tider enda). Men, denne mannen min. Han har stått bunnsolid i situasjonen og vært verdens fineste å lene seg på når verden rundt har raknet. Jeg kan ikke få fullrost han nok. Kjærligheten min for han har bare vokst seg sterkere og sterkere og kjenner i hele meg at vi skal dele resten av livet sammen. Ingen gjør meg så komplett som han! ❤

Kondolerer ❤️

Anonymkode: 2f76a...2b5

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (9 timer siden):

Kan oppdatere litt på tingenes tilstand her. Vi ventet jo barn sammen og 11 juli kom verdens mest perfekte pike til verden, men 10 timer senere mistet vi henne i krybbedød. Så sommeren har egentlig blitt tilbrakt mer på sykehus enn hjemme (jeg har slitt endel og sliter til tider enda). Men, denne mannen min. Han har stått bunnsolid i situasjonen og vært verdens fineste å lene seg på når verden rundt har raknet. Jeg kan ikke få fullrost han nok. Kjærligheten min for han har bare vokst seg sterkere og sterkere og kjenner i hele meg at vi skal dele resten av livet sammen. Ingen gjør meg så komplett som han! ❤

Kondolerer så masse ❤️❤️❤️❤️😞😞😞😞. En mors værste mareritt og spesielt mitt nå som termin er på fredag 😞😞… meldt deg inn i sorg gruppene på Facebook og lub? ❤️❤️. Og baby verden sitt forum? Sender klem❤️

Anonymkode: 26e31...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

EmilieH skrev (9 timer siden):

Kan oppdatere litt på tingenes tilstand her. Vi ventet jo barn sammen og 11 juli kom verdens mest perfekte pike til verden, men 10 timer senere mistet vi henne i krybbedød. Så sommeren har egentlig blitt tilbrakt mer på sykehus enn hjemme (jeg har slitt endel og sliter til tider enda). Men, denne mannen min. Han har stått bunnsolid i situasjonen og vært verdens fineste å lene seg på når verden rundt har raknet. Jeg kan ikke få fullrost han nok. Kjærligheten min for han har bare vokst seg sterkere og sterkere og kjenner i hele meg at vi skal dele resten av livet sammen. Ingen gjør meg så komplett som han! ❤

Et litet tips - det er så lite fokus på far ( i følge mine to jordmødre jeg har grunnet frykt og redsel. Så ikke glem han oppi dette og er en del av sorgen og vær der for han også❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: 26e31...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kondolerer så masse ❤️❤️❤️❤️😞😞😞😞. En mors værste mareritt og spesielt mitt nå som termin er på fredag 😞😞… meldt deg inn i sorg gruppene på Facebook og lub? ❤️❤️. Og baby verden sitt forum? Sender klem❤️

Anonymkode: 26e31...a76

Meldt meg inn i LUB sitt forum men ikke noe annet sted, men skal sjekke det opp. Takk for tips! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et litet tips - det er så lite fokus på far ( i følge mine to jordmødre jeg har grunnet frykt og redsel. Så ikke glem han oppi dette og er en del av sorgen og vær der for han også❤️❤️❤️❤️

Anonymkode: 26e31...a76

Det er veldig sant, lett at han blir "stuet bort i et hjørne". Prøver å se han og møte han der han er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilRyan skrev (10 timer siden):

Kondolerer, men så flott med en slik mann ❤️

Virkelig, jeg er virkelig utrolig heldig som deler livet mitt med han! ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...