Gå til innhold

Tråd for oss som skal finne kjærligheten i 2022


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

EmilieH skrev (1 time siden):

Det er veldig sant, lett at han blir "stuet bort i et hjørne". Prøver å se han og møte han der han er! 

Ta godt vare på hverandre ❤️❤️❤️. Denne sorgen kommer man aldri over ❤️❤️. Min mor mistet - sin lille, jeg var 6 år da og glemmer aldri og husker hennes sorg den dag idag😞. Hun sørger enda og over 20 år siden. Meld deg inn i alt som er også partneren din ❤️

Anonymkode: 26e31...a76

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

EmilieH skrev (På 5.10.2022 den 22.54):

Meldt meg inn i LUB sitt forum men ikke noe annet sted, men skal sjekke det opp. Takk for tips! ❤

Hvordan går det med deg ? Ville bare oppdatere deg at mitt værste mareritt slo meg ned som Lyn fra klar himmel mandag kveld, tre dager etter termin dato. Jenta vår døde i magen helt plutselig så plutselig måtte vi føde stille baby 💔💔💔💔.. helt grusomt 😩😩😩. Føles ut som vi er i vakum. Tenker masse på deg ❤️❤️

Anonymkode: 26e31...a76

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan går det med deg ? Ville bare oppdatere deg at mitt værste mareritt slo meg ned som Lyn fra klar himmel mandag kveld, tre dager etter termin dato. Jenta vår døde i magen helt plutselig så plutselig måtte vi føde stille baby 💔💔💔💔.. helt grusomt 😩😩😩. Føles ut som vi er i vakum. Tenker masse på deg ❤️❤️

Anonymkode: 26e31...a76

Kondolerer så mye, det du skal gjennom de neste ukene og månedene er beintøft men du fikser det. Jeg har det vel greit om dagen men kjenner veldig på at jeg skulle hatt henne her, vil så gjerne ha babytiden. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EmilieH skrev (10 timer siden):

Kondolerer så mye, det du skal gjennom de neste ukene og månedene er beintøft men du fikser det. Jeg har det vel greit om dagen men kjenner veldig på at jeg skulle hatt henne her, vil så gjerne ha babytiden. 

Ja, det er så fælt. Ja, føler på det samme… Allerede beintøft og med mannen som og sørger på sin måte og føler han trekker seg vekk i sorgen…. Om dette er holdbart i lengden vet jeg ikke lenger. Barsel hormoner og faens shit. Kan jeg sende deg pm? Føler meg helt tom og fortapt innvendig 

Anonymkode: 26e31...a76

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Ja, det er så fælt. Ja, føler på det samme… Allerede beintøft og med mannen som og sørger på sin måte og føler han trekker seg vekk i sorgen…. Om dette er holdbart i lengden vet jeg ikke lenger. Barsel hormoner og faens shit. Kan jeg sende deg pm? Føler meg helt tom og fortapt innvendig 

Anonymkode: 26e31...a76

Ja, bare send meg PM. Eller på messenger, Emilie Heidang 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kondolerer til dere som har opplevd veldig vonde ting. Men nå tør jeg å skrive litt her igjen. Redd for å tråkke noen på tærne. 

Her er det litt stillstans. Jeg var som sagt i kontakt med en Nederlender og han skulle komme hit i desember var planen. Men når han har tenkt å gamble på å komme hit med en sum penger og så skaffe seg jobb her i fra så kjente jeg at alt steilte inni meg. Jeg har gjeldsordning så er livredd for å fucke opp økonomien min som jeg skjønner kan fort skje hvis en kar tar slike sjanser. Jeg vet jo også hvor vanskelig det er for en utlending og få jobb i Norge så jeg bestemte meg for å snakke med han om dette her og det gjorde jeg i helgen. 

Det var fryktelig vanskelig syns jeg. Følte det slo tilbake på meg selv, men nå kommer han nok ikke i desember og jeg sa at dette vil ikke funke uten at han har jobb. Og jobb må han skaffe seg før han kommer hit. Men utenom det er han hjertelig velkommen på besøk som sist.  Følte vel at jeg avviste han på en måte da. Men vi har kontakt fortsatt da så kontakten er ikke brutt heldigvis. Så får jeg nå se hva som skjer. Jeg har heller ikke noen sterke følelser for han så skal jeg tenke på meg selv så er ikke dette vits å satse på vil jeg si. 

Så ja nå begynner jeg å se meg om litt igjen. Var på en kaffetreff for 2 dager som bare skjedde i impuls fart. Men det var totalt skivebom. Endte med at jeg måtte blokkere han i går kveld. Var bare om sex og kuk og hvor stor han var osv osv enda jeg hadde sagt i fra to- tre ganger at er det bare slik han er så er jeg ikke interessert, men fortsetter så satte jeg hardt mot hardt og blokkerte han. Deilig. 

Hvordan er ståa til dere andre da????

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 16.46):

På tide å lage en ny tråd siden 2021 går mot slutten. 

Er det flere her som håper på å finne kjærligheten i 2022? 

Selv har jeg kommet over og blitt ferdig med gammel "slagg" og har åpnet sinn og kropp for å bli sjekket opp. Har vært på et par datarom har gått bra og flørter med noen nå, vi får se hvordan det går. 

Uansett så håper jeg at jeg vil treffe noen likesinnede ute i naturen, på trening osv, men enn så lenge flørter jeg litt på sukker også. Happn og Tinder holder jeg meg unna. 

Flere håpefulle? 😍

Anonymkode: 41b87...2bf

"Håper" er å ta noe hardt i egentlig... Men om den rette skulle dukke opp, så er det helt greit. Leter ikke aktivt for jeg har det helt fint alene.

Anonymkode: 99c30...392

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (13 timer siden):

Kondolerer til dere som har opplevd veldig vonde ting. Men nå tør jeg å skrive litt her igjen. Redd for å tråkke noen på tærne. 

Her er det litt stillstans. Jeg var som sagt i kontakt med en Nederlender og han skulle komme hit i desember var planen. Men når han har tenkt å gamble på å komme hit med en sum penger og så skaffe seg jobb her i fra så kjente jeg at alt steilte inni meg. Jeg har gjeldsordning så er livredd for å fucke opp økonomien min som jeg skjønner kan fort skje hvis en kar tar slike sjanser. Jeg vet jo også hvor vanskelig det er for en utlending og få jobb i Norge så jeg bestemte meg for å snakke med han om dette her og det gjorde jeg i helgen. 

Det var fryktelig vanskelig syns jeg. Følte det slo tilbake på meg selv, men nå kommer han nok ikke i desember og jeg sa at dette vil ikke funke uten at han har jobb. Og jobb må han skaffe seg før han kommer hit. Men utenom det er han hjertelig velkommen på besøk som sist.  Følte vel at jeg avviste han på en måte da. Men vi har kontakt fortsatt da så kontakten er ikke brutt heldigvis. Så får jeg nå se hva som skjer. Jeg har heller ikke noen sterke følelser for han så skal jeg tenke på meg selv så er ikke dette vits å satse på vil jeg si. 

Så ja nå begynner jeg å se meg om litt igjen. Var på en kaffetreff for 2 dager som bare skjedde i impuls fart. Men det var totalt skivebom. Endte med at jeg måtte blokkere han i går kveld. Var bare om sex og kuk og hvor stor han var osv osv enda jeg hadde sagt i fra to- tre ganger at er det bare slik han er så er jeg ikke interessert, men fortsetter så satte jeg hardt mot hardt og blokkerte han. Deilig. 

Hvordan er ståa til dere andre da????

Godt jobbet, tenker jeg!👏👏 Det står respekt av å sette grenser for deg selv, og det har du gjort. Og hvis de rundt ikke tåler det, så er de feil mennesker for deg. Men jeg vet det er tøft også.❤️

Her skjer det nada. Fikk plutselig litt kontakt med en jeg chattet litt med for noen år siden, og som jeg siden har møtt på/sett fysisk (uten å snakke med han). Virker som en kjekk og hyggelig fyr. Meeen nå husker jeg hvorfor jeg avsluttet kontakten første gang. For han er jo såååå treg.🙄 Sier han er interessert i å bli kjent, men bidrar veldig lite til å holde samtale igang, og tar heller ikke initativ til å møtes. Jeg orker ikke når absolutt alt initativ må komme fra meg. Skjønner ikke greia altså, hvorfor gjenoppta kontakten for så å oppføre seg sånn?

Ellers orker jeg ikke datingapper for tida, og har mye som skjer på jobb og fritid for tida så har egentlig ikke tid til å date uansett. Skal det skje noe nå må jeg møte på noen fysisk et sted som viser meg store interesse. Og det er lite realistisk at vil skje.😉Kanskje 2023 blir et bedre år.

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja… hvorfor er det så mange menn som legger opp til å bare chatte i vei så lenge uten å treffes? Og så lager de kanskje en avtale om dag, uten å spesifisere alt, men for så å bli opptatt? Igjen og igjen skjer dette med ulike menn. Tenker enten er de egentlig opptatt i forhold, eller så ha mer jeg bare lenger ned på prioritetslista (eller attraktivitetslista).

Håpet er der såvidt, men har null forventninger til noen mann og jaktet ikke aktivt. Det har jeg gjort mitt av, og tar initiativ til treff fordi menn er så trege. Jeg trodde de likte jakten, men de får jo aldri ut fingern. Eller så har de bare topp tre i sikte. Og da er jo tafatt å la seg lurekuke av han uansett. Nei, kaster ikke bort tid i mitt liv bare for å få bittelitt oppmerksomhet skriftlig i korttidshukommelsen.

Nei, æsj… jeg stikker til Danmark. Hadet

Anonymkode: 33f16...40c

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja… hvorfor er det så mange menn som legger opp til å bare chatte i vei så lenge uten å treffes? Og så lager de kanskje en avtale om dag, uten å spesifisere alt, men for så å bli opptatt? Igjen og igjen skjer dette med ulike menn. Tenker enten er de egentlig opptatt i forhold, eller så ha mer jeg bare lenger ned på prioritetslista (eller attraktivitetslista).

Håpet er der såvidt, men har null forventninger til noen mann og jaktet ikke aktivt. Det har jeg gjort mitt av, og tar initiativ til treff fordi menn er så trege. Jeg trodde de likte jakten, men de får jo aldri ut fingern. Eller så har de bare topp tre i sikte. Og da er jo tafatt å la seg lurekuke av han uansett. Nei, kaster ikke bort tid i mitt liv bare for å få bittelitt oppmerksomhet skriftlig i korttidshukommelsen.

Nei, æsj… jeg stikker til Danmark. Hadet

Anonymkode: 33f16...40c

Ja det frista veldig å dra til Danmark eller i mitt tilfelle Amsterdam😂😂😂😂

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja… hvorfor er det så mange menn som legger opp til å bare chatte i vei så lenge uten å treffes? .....

 

Anonymkode: 33f16...40c

De ønsker noen å chatte med i kjedelige stunder. Kjenne litt spenning. 

Jeg har lært the hard way. 

Kutter tvert om det bare blir tørrprat og spørsmål om "hva skjeer". 

Jeg spør rett ut. Og sier høflig hadetbra .

Anonymkode: 35dac...602

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (3 timer siden):

Ja det frista veldig å dra til Danmark eller i mitt tilfelle Amsterdam😂😂😂😂

Hehe, ja kanskje Amsterdam er hakket bedre😂😂😉🤪

Anonymkode: 33f16...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

De ønsker noen å chatte med i kjedelige stunder. Kjenne litt spenning. 

Jeg har lært the hard way. 

Kutter tvert om det bare blir tørrprat og spørsmål om "hva skjeer". 

Jeg spør rett ut. Og sier høflig hadetbra .

Anonymkode: 35dac...602

Ja, takk for tips👍
Det er jo litt om å bli kjent også, men det blir man vel egentlig best når man starter å treffes uansett…

Anonymkode: 33f16...40c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (På 20.10.2022 den 19.23):

Hvordan er ståa til dere andre da????

Høres ikke bra ut at han fyren vil komme til Norge og satse på å få seg jobb her sånn uten videre. Var planen hans å bo hos deg så lenge da? Har dere fortsatt kontakt? Man må være forsiktig når det gjelder dating altså.

Ikke mye nytt her, jeg har vært litt rundt i Europa siste uka og ble invitert på kaffe av en kjekk fyr. Det syns jeg var kjempehyggelig, hvorfor er det ingen norske menn som gjør mer av sånt? Dsv hadde jeg ikke tid for jeg skulle på ulike greier. 

Skal snart reise alene på ferie og grugleder meg litt! Det går sikkert fint men jeg blir litt stressa. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (53 minutter siden):

Høres ikke bra ut at han fyren vil komme til Norge og satse på å få seg jobb her sånn uten videre. Var planen hans å bo hos deg så lenge da? Har dere fortsatt kontakt? Man må være forsiktig når det gjelder dating altså.

Ikke mye nytt her, jeg har vært litt rundt i Europa siste uka og ble invitert på kaffe av en kjekk fyr. Det syns jeg var kjempehyggelig, hvorfor er det ingen norske menn som gjør mer av sånt? Dsv hadde jeg ikke tid for jeg skulle på ulike greier. 

Skal snart reise alene på ferie og grugleder meg litt! Det går sikkert fint men jeg blir litt stressa. 

Ja er da hyggelig å treffe menn som inviterer på kaffe uten andre baktanker enn å bli kjent. Enig med deg der er sjelden av de i Norge. Hvor skal du reise? Ei uke til syden på ei strand alene med all inclusive skulle jeg ha kost meg glugg ihjel alene. Blir så fint. Bra at man ikke lar seg begrense av at man er alene.
 

Joda vi har kontakt han ringte i ettermiddag bare for å skravle. Han skjønner hva jeg mener med at han må ha jobb før han flytter hit.  Han tenkte nok ikke så langt at det kunne gå utover flere hvis satsingen hans feilet. Men vi snakket om han kanskje tar en vanlig tur hit bare i desember hvis det passer slik. Er ute etter bare en kortere jobb bare for å kjenne på hvordan det er å bo her. Meninga er at vi skulle bo hver for oss ja hvis han fikk jobb.

Jeg fant en gruppe på Facebook å sendte til han på dutch om nederlendere som bor i Norge og ba han laste ned Facebook. Har ikke det heller. Der kunne han kanskje ha kommet i snakk med folk tenkte jeg da og kanskje få noen ideer. Men får se da om han tar å kommer seg inn der eller ikke .. hvis han ikke bryr seg så er det jo håpløst uansett.  
 

men etter å møtt den jeg møtte for en kaffe som viste seg bare var sexfiksert så er han nederlenderen min beste mannen med beste personlighet så langt som klarer å fokusere på mye annet enn sex og som jeg vet vil meg noe godt og bryr seg om meg. Men ikke sikkert han har guts nok til å fikse dette her men vi får se. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, Ariannah said:

Høres ikke bra ut at han fyren vil komme til Norge og satse på å få seg jobb her sånn uten videre. Var planen hans å bo hos deg så lenge da? Har dere fortsatt kontakt? Man må være forsiktig når det gjelder dating altså.

Ikke mye nytt her, jeg har vært litt rundt i Europa siste uka og ble invitert på kaffe av en kjekk fyr. Det syns jeg var kjempehyggelig, hvorfor er det ingen norske menn som gjør mer av sånt? Dsv hadde jeg ikke tid for jeg skulle på ulike greier. 

Skal snart reise alene på ferie og grugleder meg litt! Det går sikkert fint men jeg blir litt stressa. 

Du har tydeligvis ikke fulgt med i media. Dette er grunnen:

https://www.nrk.no/kultur/tar-oppgjor-med-uonsket-oppmerksomhet--_villebarepratelitt-trender-pa-twitter-1.14592307

Anonymkode: d6543...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GrønnNellik68 skrev (38 minutter siden):

Ja er da hyggelig å treffe menn som inviterer på kaffe uten andre baktanker enn å bli kjent. Enig med deg der er sjelden av de i Norge. Hvor skal du reise? Ei uke til syden på ei strand alene med all inclusive skulle jeg ha kost meg glugg ihjel alene. Blir så fint. Bra at man ikke lar seg begrense av at man er alene.
 

Joda vi har kontakt han ringte i ettermiddag bare for å skravle. Han skjønner hva jeg mener med at han må ha jobb før han flytter hit.  Han tenkte nok ikke så langt at det kunne gå utover flere hvis satsingen hans feilet. Men vi snakket om han kanskje tar en vanlig tur hit bare i desember hvis det passer slik. Er ute etter bare en kortere jobb bare for å kjenne på hvordan det er å bo her. Meninga er at vi skulle bo hver for oss ja hvis han fikk jobb.

Jeg fant en gruppe på Facebook å sendte til han på dutch om nederlendere som bor i Norge og ba han laste ned Facebook. Har ikke det heller. Der kunne han kanskje ha kommet i snakk med folk tenkte jeg da og kanskje få noen ideer. Men får se da om han tar å kommer seg inn der eller ikke .. hvis han ikke bryr seg så er det jo håpløst uansett.  
 

men etter å møtt den jeg møtte for en kaffe som viste seg bare var sexfiksert så er han nederlenderen min beste mannen med beste personlighet så langt som klarer å fokusere på mye annet enn sex og som jeg vet vil meg noe godt og bryr seg om meg. Men ikke sikkert han har guts nok til å fikse dette her men vi får se. 

Turn off med sexfikserte menn ja, skjønner ikke greia med det! Vent hvertfall til man har blitt bedre kjent. 

Får håpe han nederlenderen får orden på jobb og alt om han kommer hit, bare vær forsiktig om han begynner å mase om å låne osv. Jeg er livredd for egenkapitalen min og for at noen skal ta penger fra meg 😮 Vet om flere damer som har blitt lurt av menn på Tinder. Hun ene tapte 200K, men fikk de igjen etter en rettssak. 

Jeg skal til Thailand en uke alene forresten! Gleder meg, men er litt skummelt også. Håper det blir god mat, bading, fred og ro. 

Endret av Ariannah
La til litt ekstra info
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (1 time siden):

Turn off med sexfikserte menn ja, skjønner ikke greia med det! Vent hvertfall til man har blitt bedre kjent. 

Får håpe han nederlenderen får orden på jobb og alt om han kommer hit, bare vær forsiktig om han begynner å mase om å låne osv. Jeg er livredd for egenkapitalen min og for at noen skal ta penger fra meg 😮 Vet om flere damer som har blitt lurt av menn på Tinder. Hun ene tapte 200K, men fikk de igjen etter en rettssak. 

Jeg skal til Thailand en uke alene forresten! Gleder meg, men er litt skummelt også. Håper det blir god mat, bading, fred og ro. 

Vi har møttes før da i juni i år. Gikk da greit det. Så ikke noe lureri. Men vet om alt det der. Er mange luringer ute å går.

Han er en enkel mann kanskje litt introvert. Men veldig flink og vise at han likte meg og hadde heller ikke sex i fokus da vi møttes. Men vil være med på tur og elsket jo naturen her. Nå er det snø som er det store trekk plastret. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ariannah skrev (14 timer siden):

Skal snart reise alene på ferie og grugleder meg litt! Det går sikkert fint men jeg blir litt stressa. 

Det går kjempefint!🙂 Jeg gruet meg også litt før første tur alene, men fikk en veldig bra tur! Mange fordeler ved å reise alene også. Reiser du helt alene eller som en del av en gruppetur? Bo på hotell? Det eneste jeg syns var litt kjipt når jeg reiste helt alene var måltidene. Akkurat da savnet jeg å være del av en gruppe slik at jeg lettere kunne finne noen å snakke med. Men fordelen er å gjøre akkurat som man selv vil. Og med gode bøker, podcast og nedlastet filmer på mobilen så funket det veldig fint å slappe av alene.😊

Har reist litt hvor jeg har bodd på type sovesal/hostels litt også, da kommer man lettere i prat med andre som også reiser alene. Kan være veldig hyggelig det. Men det har jeg bare gjort i norden.

Anonymkode: dcd97...af4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...