Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Miss Marble skrev (På 26.1.2022 den 2.09):

Hver gang jeg hører Adam tenker jeg på han her: 

 

Beklager, men det er jo virkelig spot on Ola Halvorsen om han faktisk er født og oppvokst i Norge med en etnisk norsk mor….

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (10 timer siden):

Beklager, men det er jo virkelig spot on Ola Halvorsen om han faktisk er født og oppvokst i Norge med en etnisk norsk mor….

Syns det er rart at han ikke snakker riktig grammatisk engang..

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frk.Show skrev (11 timer siden):

Beklager, men det er jo virkelig spot on Ola Halvorsen om han faktisk er født og oppvokst i Norge med en etnisk norsk mor….

Dette her er faktisk et kjent psykologisk fenomen. Gutter med norsk mor og utenlandsk far, vil i hovedsak identifisere seg som utlendinger. Gutter med utenlandsk mor og norsk far, vil i hovedsak identifisere seg som norske. Et poeng er bl. a. at innen islam så arves religion via farsledd, ikke via mor.

Endret av Tipponull
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Athena79 skrev (1 minutt siden):

Vet ikke om jeg gidde å se mer, er så skuffet. 

Se på Torpet, er svært god stemning der.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Justlooking skrev (18 timer siden):

Tror tv2 sa at stjelingen ikke var arrangert men at hva deltagerne gjør på markedet er opp til de. Er vel ingen som legger noen for hat? Men enkelte gjør en litt dårlig figur. Husker Terje var mye på kommentarsiden i fjor, det er vel den rollen Niklas har fått i år. At tv2 gjengen og Adam ikke kommer spesielt sympatisk ut er det vel de selv som har stått for på storbondeloftet eller som storbonder. De som ikke har vært der oppe klarer seg bedre 😊

Tror stjelingen var arrangert. Hvorfor skulle ellers den lille ungen rope; "se han stjeler en kylling"? Virket godt regissert synes nå jeg. Uansett, er skuffet over årets cast. Oppbrukte "kjendiser" og wannebes...NEI TAKK!!

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Det hadde vært skikkelig gøy om lensmannen hadde dukket opp og arrestert dem for tyveri.  Kanskje neste tur på markedet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (22 minutter siden):

Det hadde vært skikkelig gøy om lensmannen hadde dukket opp og arrestert dem for tyveri.  Kanskje neste tur på markedet?

Håper lensmannen dømmer Sophie Elise, Niklas og Isak til å sitte i husarrest på Torpet. Så kommer de tre på Torpet opp på Farmen som nye deltakere.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (41 minutter siden):

Tror stjelingen var arrangert. Hvorfor skulle ellers den lille ungen rope; "se han stjeler en kylling"? Virket godt regissert synes nå jeg. Uansett, er skuffet over årets cast. Oppbrukte "kjendiser" og wannebes...NEI TAKK!!

Jeg ser for meg at produksjonen grep inn og ba ham legge den tilbake. Og så har de filmet en «passende reaksjon» fra barnet etterpå og klippet inn. 
 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krutthøna skrev (8 timer siden):

Tror stjelingen var arrangert. Hvorfor skulle ellers den lille ungen rope; "se han stjeler en kylling"? Virket godt regissert synes nå jeg. Uansett, er skuffet over årets cast. Oppbrukte "kjendiser" og wannebes...NEI TAKK!!

Det er det inntrykket jeg har også. Hvorfor ville kameraet ellers fokusere på hånda til SE når hun forsøker å stjele godteri?

Politiinspektør i Vest politidistrikt Kjell-Idar Vangberg har reagert sterkt på stjelingen. Etter søndagens episode gikk han ut på Facebook og kritiserte TV 2 for å vise at Isak Dreyer, Sophie Elise og Niklas Baarli stjal godteri, mat og drikke i det han omtaler som 'beste sendetid'. (Dagbladet)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NordicViking skrev (19 minutter siden):

Det er det inntrykket jeg har også. Hvorfor ville kameraet ellers fokusere på hånda til SE når hun forsøker å stjele godteri?

Politiinspektør i Vest politidistrikt Kjell-Idar Vangberg har reagert sterkt på stjelingen. Etter søndagens episode gikk han ut på Facebook og kritiserte TV 2 for å vise at Isak Dreyer, Sophie Elise og Niklas Baarli stjal godteri, mat og drikke i det han omtaler som 'beste sendetid'. (Dagbladet)

De har nok flere kameraer som filmer, hvor noen filmer oversiktsbilder mens andre har ansvar for nærbilder, og da er man på vakt for hva som skjer. Det er egentlig ikke så vanskelig. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett om det var arrangert eller ikke var det bare alt for dumt. Føler at de som er med i år, og produksjonen, har ødelagt alt det fine og koselige med farmen kjendis som har vært i tidligere sesonger. Isak og Sophie gjør sport i å lure produksjonen - hva slags dårlig innstilling er det?? Nei, få de ut i stedet!

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser at Niklas skaper litt liv og røre inne på farmen.  Så et klipp der Tomine gråter, og Niklas forteller at nå må hun slutte. 😅. Niklas kan virkelig skape liv. Uffda stakkars Tomine. Må jo være lov å gråte litt.❤ Men Niklas er Niklas. Han er en slik type person som kommenterer det meste gjerne 🤣

https://www.dagbladet.no/video/ut-mot-baarlis-farmen-stikk/yUzMjcFO

Endret av Eloise12345
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (3 minutter siden):

Ser at Niklas skaper litt liv og røre inne på farmen.  Så et klipp der Tomine gråter, og Niklas forteller at nå må hun slutte. 😅. Niklas kan virkelig skape liv. Uffda stakkars Tomine. Må jo være lov å gråte litt. Men Niklas er Niklas. Han er en slik type person som kommenterer det meste gjerne 🤣

https://www.dagbladet.no/video/ut-mot-baarlis-farmen-stikk/yUzMjcFO

Hu gråt etter 12 timer på farmen. :rolleyes:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Cid said:

Det er det ene etter det andre med han Niklas 🙊

Det er sant. Alltid et eller annet. 😅

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Djungelvrål said:

Hu gråt etter 12 timer på farmen. :rolleyes:

Hun må få lov å gråte litt, tenker jeg. ❤. Er mulig vanskelig for noen å være med i den typen pogram. Men Niklas er Niklas. Han jobber i Tv2 og har nok litt for vane å si hva han mener. Han mente det var litt mye å gråte etter så kort tid. Mulig han ikke takler gråtende personer. 😅. Er de som ikke takler sånne situasjoner 😅. Niklas ville ikke kommentere hendelsen til Tv2. Mulig han angret seg over det han sa. Jeg vet ikke. 🤣. Ble mye følelser for han også her kanskje haha. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...