Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Klappe skrev (1 time siden):

Adam har virkelig ikke noe godt av å være med på tv. En voksen norsk mann, født og oppvokst i Norge-og så er han Sååå dårlig i norsk. Blir flau på hans vegne. 

Du er åpenbart ikke fra Oslo.

Han snakker slik som "hele" østkanten snakker, til og med "Jens" med norske foreldre, født og oppvokst i Norge snakker slik som Adam. No joke. 

Men ikke godt av å være med på TV kan jeg være enig i haha.

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veldig bra at Kjersti vant, det var fullt fortjent på alle måter! Kanskje Tomine velger Ingrid til storbonde siden de har blitt så nære. Tomine ble en del av spillet det inne siden hun valgte sin sterkeste konkurrent, for sin egen del burde hun ha valgt en annen. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (10 minutter siden):

Tomine som drikker halve rosèvinflaska selv før hun ankommer Torpet.  Herregud

Hun trengte det etter å ha blitt manipulert av gjengen der inne. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, da Niklas trodde han skulle på besøk til andrekjempehytta. Det uttrykket da han fant ut at det bare var kødd. 

Hadde blitt så glad hvis Tomine velger noen helt andre enn Sophie/Niklas/Isak som storbonde. Blir kjedelig med en til uke med de tre i storbondehuset. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serendipity.x skrev (2 minutter siden):

Du er åpenbart ikke fra Oslo.

Han snakker slik som "hele" østkanten snakker, til og med "Jens" med norske foreldre, født og oppvokst i Norge snakker slik som Adam. No joke. 

Men ikke godt av å være med på TV kan jeg være enig i haha.

Jeg har bodd mange år i Oslo. På «verste» østkant. Var mye unge somaliere i blokken min og alle snakket vanlig norsk… ikke kebab-norsk som Adam. Trist

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Serendipity.x skrev (1 minutt siden):

Du er åpenbart ikke fra Oslo.

Han snakker slik som "hele" østkanten snakker, til og med "Jens" med norske foreldre, født og oppvokst i Norge snakker slik som Adam. No joke. 

Men ikke godt av å være med på TV kan jeg være enig i haha.

Alle prater selvsagt ikke slik. Kjenner til flere fra østkanten som ikke snakker slik, tror det kommer mye an på utdannelse og hvilket miljø de vanker i.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes flere og flere der inne viser sine dårlige sider. En gjeng med skurker med lav moral. Bare Vebjørn, Kjersti og Heine kan holde hodet høyt. Resten kan ta seg en bolle.

  • Liker 36
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes forøvrig dette som Tomine sier i VG er ganske så spot on:

Tomine synes det er rart å se hvordan Niklas Baarli (32) var med henne der inne kontra hva han sier i kamera når hun ikke hører. Blant annet reagerte hun på det han sa om tårene hennes.

– Tomine Harket griner ... Det har vel ikke gått over 12 timer en gang. Og der sitter hun og sipper! Det går jo ikke an. (...) Her får du null støtte av meg. Nå må du ta deg sammen, sier Niklas til TV-kamera.

– Jeg ønsker ikke å kaste noen under bussen, men jeg syntes det var spesielt å se at han ikke hadde forståelse. Men han ville vel fremstå gøyal, sier Tomine.

– Grunnen til at jeg gråt, var mange personlige ting og andre ting jeg observerte. Og Niklas var annerledes der inne enn han er til vanlig.

  • Liker 28
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klappe skrev (Akkurat nå):

Jeg har bodd mange år i Oslo. På «verste» østkant. Var mye unge somaliere i blokken min og alle snakket vanlig norsk… ikke kebab-norsk som Adam. Trist

Skal du virkelig påstå at det jeg sa ikke stemmer? Legg merke til at jeg også skrev: "hele". Det betyr selvfølgelig ikke alle. Men det blir for dumt å motsi meg her altså. Til og med kusinene mine som har vokst opp utenfor Oslo, som har begynt på Kuben VGS snakker kebab-norsk nå. Selv har jeg gått på Stovner VGS, jeg har vokst opp med denne generasjonen. Til og med jeg fikk kebab-norsk tendenser som jeg heldigvis har klart å legge av meg hahah.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig flaut med den musikken under tvekampen bare for å demonstrere. Liker Tomine bedre enn de SE og Øyunn. Gir Ingrid en liten sjanse til, men den er liten. Skulle helst hatt både Kjersti og Tomine der inne.

Heia KJERSTI! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (8 minutter siden):

Alle prater selvsagt ikke slik. Kjenner til flere fra østkanten som ikke snakker slik, tror det kommer mye an på utdannelse og hvilket miljø de vanker i.

Jeg sa heller ikke alle. Men jeg hører daglig på t-banen, bussen, trikken unge voksne som snakker slik. Om de er etnisk norske eller ikke. Det smitter, og er nok som du sier påvirket av utdannelse og miljø. Men det er ganske så normalt at de yngre snakker kebab-norsk i Oslo, spesielt da på østkanten. 

Endret av Serendipity.x
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett dagens episode nå

 

Helt sykt at ingen prøvde å sabotere ukesoppdraget så upopulær som Adam har vært denne uken, hadde trodd at Niklas i det minste ville prøvd å sabotere. Så forferdelig ufortjent med kniv til Adam…

Og at de plutselig sliter sånn med mat nå trass i at de har smuglet inn alt mulig er bare helt latterlig, de har jo det laaangt bedre enn de på den vanlige farmen og de klager ikke like mye, bare wow..

Sniperbua synes jeg bare var et latterlig navn 😝 Typisk Call of Duty generasjonen :fnise:

Hvis Magnus Carlsen er med i en sesong så håper jeg at de har sjakk på markedet når han skal ditt slik at han får mangedoblet pengene demmes og så kjøper de hele markedet 😝

Helt fantastisk med han lensmannen 😁 Men skuffet over hvor lite reaksjoner på stjelingen fra sist gang det var. De skulle ha satt opp prisene på alt

Skikkelig imponert over Kjersti i tvekampen, en ordentlig rå dame! Håper hun kommer til finaleuken, det fortjener hun virkelig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Cid skrev (1 minutt siden):

Har sett dagens episode nå

 

Helt sykt at ingen prøvde å sabotere ukesoppdraget så upopulær som Adam har vært denne uken, hadde trodd at Niklas i det minste ville prøvd å sabotere. Så forferdelig ufortjent med kniv til Adam…

Og at de plutselig sliter sånn med mat nå trass i at de har smuglet inn alt mulig er bare helt latterlig, de har jo det laaangt bedre enn de på den vanlige farmen og de klager ikke like mye, bare wow..

Sniperbua synes jeg bare var et latterlig navn 😝 Typisk Call of Duty generasjonen :fnise:

Hvis Magnus Carlsen er med i en sesong så håper jeg at de har sjakk på markedet når han skal ditt slik at han får mangedoblet pengene demmes og så kjøper de hele markedet 😝

Helt fantastisk med han lensmannen 😁 Men skuffet over hvor lite reaksjoner på stjelingen fra sist gang det var. De skulle ha satt opp prisene på alt

Skikkelig imponert over Kjersti i tvekampen, en ordentlig rå dame! Håper hun kommer til finaleuken, det fortjener hun virkelig :)

Enig med deg 😀. Jeg satt og håpet på at Adam skulle bli tatt på fersken for stjeling i dag.  Det hadde vært så gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At alle på østkanten snakker kebab-norsk stemmer jo ikke, skjønner at dialekt smitter men for meg høres Adam helt krampaktig ut, om å gjøre å få frem at man er multietnisk tydeligvis. Får flashback til den rap-karakteren Morten Ramm hadde før i tida- Tommy som bare hadde trivielle i-landsproblem å rappe om selv om han så gjerne skulle vært ghettogutt.

Sikkert grei privat Adam, men jeg ser gjerne at farmenkarrieren hans avsluttes snart, virket som han greide å irritere mentor ganske greit også.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt skremmende hvordan gjengen på Farmen klarte å manipulere Tomine til å velge den andrekjemperen hun hadde størst sjanse til å tape mot. Hun burde ha valgt Sofie, da ville hun vunnet nærmest uansett hvilken gren som ble valgt. Håper inderlig at hun ikke velger Sofie til neste storbonde.

Utenom at hun lot seg manipulere, så har Tomine vist en veldig god figur der inne. Hun gav litt dårlig førsteinntrykk med de lange neglene, men etter det har hun bare vært helt fantastisk!

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minitroll skrev (19 minutter siden):

Hun trengte det etter å ha blitt manipulert av gjengen der inne. 

Det heter rundlurt.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hulderen skrev (1 minutt siden):

Det er helt skremmende hvordan gjengen på Farmen klarte å manipulere Tomine til å velge den andrekjemperen hun hadde størst sjanse til å tape mot. Hun burde ha valgt Sofie, da ville hun vunnet nærmest uansett hvilken gren som ble valgt. Håper inderlig at hun ikke velger Sofie til neste storbonde.

Utenom at hun lot seg manipulere, så har Tomine vist en veldig god figur der inne. Hun gav litt dårlig førsteinntrykk med de lange neglene, men etter det har hun bare vært helt fantastisk!

Enig, liker Tomine veldig godt. Samtidig synes jeg det er bra at Kjersti vant. Håper Tomine gjør det bra på torpet.

Synd hun ikke valgte SE til andrekjempe ja.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ja! Så kjekt at Ole Martin vant på torpet 😄 Unner Han, Mini og Marna en sjanse til å komme inn på gården :) Flotte mennesker rett og slett

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blueberrymuffin skrev (1 time siden):

Synes Adam er en jævla hykler.

Han skal nekte andre å drikke alkohol og å spise svin. MEN Å STJELE og JUGE på markedet er helt greit.

Synes det er så dobbeltmoral at det er kvalmt. Juge og stjele er vel like galt i følge islam, så synes Adam er tidenes hykler. Har null respekt for valgene hans, når han er så lite konsekvent på det.

Er så enig med deg! Hvis der er noe rettferdighet så vil Adam IKKE komme til finaleuken. Samme med Niklas og Sophie/Isak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er den første episoden jeg har sett fra markedet. Så jeg lurer på om Øyunn hadde rett? Har de andre også kjøpt varer som bare var til storbonden og hjelperne?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...