Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

TV 2 forsvarer stjelingen med at «rammen rundt det som skjer på Farmen er et fiktivt univers, lagt hundre år tilbake i tid. Markedet er en del av dette fiktive universet. Det betyr at hva deltakerne velger å gjøre der, er opp til deltakerne selv. På samme måte som at det ikke er noe brudd på de formelle reglene i dette fiktive universet å stjele egg eller andre ting fra maten på gården, er det heller ikke noe brudd på reglene i det fiktive universet å stjele på markedet».

Da TV 2 nylig fikk kritikk for slaktingen av kaniner, forsvarte de seg med at «rammen for programmet er livet på en gård hundre år tilbake i tid, og slakt var en naturlig del av hverdagslivet den gangen». Synes ikke de utspillene her rimer helt med hverandre, men det er nå så. Hundre år tilbake i tid var det neppe særlig mer aksept for å stjele på markeder enn det er i dag. Så når de er såpass opptatt av å gjenskape hva som var en naturlig del av hverdagslivet for hundre år siden at de velger å slakte kaniner i beste sendetid, bør man kanskje kunne forvente at stjeling fra markeder får konsekvenser som står i stil med hva som var naturlig i hverdagslivet for hundre år siden også. Gapestokk på markedet, kanskje? Så kan den som er uten skyld (Kjersti Grini) kaste den første tomat.

  • Liker 37
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser for meg neste Talkmore-reklame med alle tyvene fra Farmen i hver sin gapestokk. Siden de ikke trenger noe mobildata i gapestokken, blir det mer data på Kjersti Grini.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 time siden):

Nå si jeg foretrekker Mini som gubben hennes fremfor han hun er separert fra, ja...😶

Men altså, denne sesongen. Verste Farmen-sesongen jeg har sett. De har klart det kunststykket å lage den mest provoserende, og samtidig kjedeligste, sesongen noensinne! Applaus, det er virkelig godt gjort.

Samme 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (2 timer siden):

Nå si jeg foretrekker Mini som gubben hennes fremfor han hun er separert fra, ja...😶

Men altså, denne sesongen. Verste Farmen-sesongen jeg har sett. De har klart det kunststykket å lage den mest provoserende, og samtidig kjedeligste, sesongen noensinne! Applaus, det er virkelig godt gjort.

Helt enig! Jeg kjenner ikke til denne Ørjan i det hele tatt, men jeg har jo lest om han og hva han har gjort og grøss! 🤢 Ekkel type, altså. Mini, derimot er en sann hedersmann! Jeg har virkelig fått sansen for han. Håper han eller Ole Martin vinner Torpet, men egentlig er det det samme, for jeg liker alle 4 kjempegodt. Hadde vært utrolig gøy å se Ole Martin i matlagingskonkurransen i finaleuken da! 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Irja skrev (48 minutter siden):

Niklas kan godt få litt mindre tv tid fremover 😐

Enig! Er så lei han og det gliset hans. Håper han ryker ut samme uka som Torpet-deltakerne kommer sånn at han ikke får komme til Torpet. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (7 timer siden):

Wow Isak har virkelig massakrert ryktet sitt.. 

Ja det kan du trygt si! Sophie og Isak passer nok sammen som hånd i hanske!😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (4 timer siden):

 

Men altså, denne sesongen. Verste Farmen-sesongen jeg har sett. De har klart det kunststykket å lage den mest provoserende, og samtidig kjedeligste, sesongen noensinne! Applaus, det er virkelig godt gjort.

Jeg kan ikke si jeg er så provosert egentlig, men jeg føler at fanen fansen ALLTID er FLY FORBANNA på deltakerne! 🙈😅 Vi må huske at det er underholdning da! 

Årets farmendeltakere kan vel ikke akkurat måle seg med han Andreas, som seinere gifta seg med en 18 årig jomfru og fortalte henne at hun ikke fikk lov til å føde på sykehus fordi det ikke var sømmelig nok! 🧐😳

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (6 timer siden):

GKN-mafiaen får nå ikke lenger jobbe med Farmen-kjendis stoff. Virker som selv TV2 nå skjønner at det å gjøre Farmen til en intern firmafest for TV2-ansatte, det var en idiot-ide.

https://www.vg.no/rampelys/i/eE09Py/tv-2-fjerner-god-kveld-norge-programledere-fra-farmen-kjendis-intervjuer

Det begynner å bli helt patetisk med denne TV2-klanen. Ser stadig oftere også mannen til Niklas blir brukt når de skal ha uttalelser fra en psykolog. 

En stor, lykkelig familie som kan resirkuleres i det uendelige der altså - ispedd en ektefelle her og der. 

  • Liker 28
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (2 timer siden):

Ja det kan du trygt si! Sophie og Isak passer nok sammen som hånd i hanske!😂

De håpet kanskje å bli årets Annikken og Øde. Det kan de vinke langt etter. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (45 minutter siden):

Jeg kan ikke si jeg er så provosert egentlig, men jeg føler at fanen fansen ALLTID er FLY FORBANNA på deltakerne! 🙈😅 Vi må huske at det er underholdning da! 

Årets farmendeltakere kan vel ikke akkurat måle seg med han Andreas, som seinere gifta seg med en 18 årig jomfru og fortalte henne at hun ikke fikk lov til å føde på sykehus fordi det ikke var sømmelig nok! 🧐😳

Dette er jo litt off topic da men det var hun som tok kontakt med Andreas etter farmen. Hun hadde hatt et tøft ungdomsliv med narkotika og alkohol og ønsket seg et annet liv.

Endret av Justlooking
Trykkfeil
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tipponull skrev (13 timer siden):

Politiet er nå ute å reagerer på all stjelingen i Farmen Kjendis, og mener at det aldri burde vært vist på TV.

Så kommer da kanskje politimester-bastian og ordner opp?? Hva veit vi? Jeg syns det er et problem er at folk driver å legger deltakere for "hat". De lever i et fiktivt univers.. Stjelingen ble så og si arrangert/oppfordret til.. At noen skal "dømmes" for sin oppførsel under et farmen-opphold er jo helt latterlig... Ja.. Det kommer nok til syne visse personlighetstrekk.. men disse vil jeg tro blir skrudd opp 100 hakk når man befinner seg i en sånn situasjon...

Endret av ltfutt
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (16 minutter siden):

Dette er jo litt off topic da men det var hun som tok kontakt med Andreas etter farmen. Hun hadde hatt et tøft ungdomsliv med narkotika og alkohol og ønsket seg et annet liv.

Det er kanskje mulig, men etterpå har hun sagt at hun følte seg hjernevaska av han og tvunget inn i en veldig konservativ rolle der hun blant annet ikke fikk bestemme over at hun skulle ha en trygg fødsel på sykehus. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (8 minutter siden):

Så kommer da kanskje politimester-bastian og ordner opp?? Hva veit vi? Mitt store problem er at folk driver å legger deltakere for hat. De lever i et fiktivt univers.. Stjelingen ble så og si arrangert/oppfordret til.. At noen skal dømmes for sin oppførsel under et farmen-opphold er jo helt latterlig... Ja.. Det kommer nok til syne visse personlighetstrekk.. men disse vil jeg tro blir skrudd opp 100 hakk når man befinner seg i en sånn situasjon...

Tror tv2 sa at stjelingen ikke var arrangert men at hva deltagerne gjør på markedet er opp til de. Er vel ingen som legger noen for hat? Men enkelte gjør en litt dårlig figur. Husker Terje var mye på kommentarsiden i fjor, det er vel den rollen Niklas har fått i år. At tv2 gjengen og Adam ikke kommer spesielt sympatisk ut er det vel de selv som har stått for på storbondeloftet eller som storbonder. De som ikke har vært der oppe klarer seg bedre 😊

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Justlooking skrev (1 minutt siden):

Tror tv2 sa at stjelingen ikke var arrangert men at hva deltagerne gjør på markedet er opp til de. Er vel ingen som legger noen for hat? Men enkelte gjør en litt dårlig figur. Husker Terje var mye på kommentarsiden i fjor, det er vel den rollen Niklas har fått i år. At tv2 gjengen og Adam ikke kommer spesielt sympatisk ut er det vel de selv som har stått for på storbondeloftet eller som storbonder. De som ikke har vært der oppe klarer seg bedre 😊

Den Liksom-kjøpmannen som skulle ordne noe, og ba dem passe boden virka jo ikke mistenkelig? Er jo artig mtp. konspiratørene her inne at tv2 vil fremstille sine egne i dårlig lys,, eller har folk kanskje bare tatt farmen-kjendis litt for alvorlig?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (1 time siden):

Den Liksom-kjøpmannen som skulle ordne noe, og ba dem passe boden virka jo ikke mistenkelig? Er jo artig mtp. konspiratørene her inne at tv2 vil fremstille sine egne i dårlig lys,, eller har folk kanskje bare tatt farmen-kjendis litt for alvorlig?

Tenker at TV2-gjengen har bedt produksjonen om en fiskestang til gården, fordi de orker ikke å sette garn, som faktisk er mye jobb. Og vips, så står det en fiskestang strategisk plassert på markedet, klar til stjeling.

Endret av Tipponull
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (2 minutter siden):

Tenker at TV2-gjengen har bedt produksjonen om en fiskestang til gården, fordi de orker ikke å sette garn, som faktisk er mye jobb. Og vips, så står det en fiskestang strategisk plassert på markedet, klar til stjeling.

Nåjaa.. Å fiske med fiskestang til hele gjengen er nok mye mer jobb enn å sette ut garn.. -Men skal være enig i at det var litt suspekt at dem klarte å knabbe med seg ei fiskestang usett...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (1 minutt siden):

Nåjaa.. Å fiske med fiskestang til hele gjengen er nok mye mer jobb enn å sette ut garn.. -Men skal være enig i at det var litt suspekt at dem klarte å knabbe med seg ei fiskestang usett...

Garn er jobb, stang er kos.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...