Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Hva er greia med at Niklas skal få så mye skjermtid. Han er i intervjusonen konstant. Er så drittlei den fyren. Usmakelig oppførsel.

Så alt dette fokuset på alkohol. Har de ikke sett ei vinflaske på mange år, -eller er de fullstendig avhengig. Hva er det de holder på med... 

Stakkars Ole Martin som sto på og jobbet for felleskapet. Laget nydelig mat som kom alle tilgode. Men fikk han være der.. Neida. Tar heller inn ei som er redd for å bli møkkete og griner på dag to.

Så er det Adam, som er livredd for å ta egne valg. Tar derfor det svakeste ledd til førstekjempe. Kanskje vært en idé å ta ut en sterk konkurrent.. Nå slår det sterkt tilbake på han selv. 

Farmen i år er på barnehagenivå! Tipper det bli Isak som vinner!

Endret av Murstein
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Atheena skrev (29 minutter siden):

Hvis store deler av gruppen allerede hadde fått inn masse sprit og vin så var det kanskje ikke så rart Adam helte ut storbonde-spriten. Kan forstå at han ble lei da drikking foregikk i stort monn. 
 

Forøvrig så tror jeg mange ikke forstår sjargongen til Adam og at han blir misforstått. Spesielt av seere som har liten kjennskap til kulturen blant Oslo øst gutter på hans alder og kebabnorsk osv. Mye sier han med humor og på tull. Men det blir klippet inn som at han ikke tuller. Samt at det fokuseres mye på hans dårlige lederegenskaper. Han er mer ydmyk enn han krediteres og det merkes veldig godt at han sliter med å passe inn og velger førstekjempe ut fra hva Niklas og co mener for å ikke bli for upopulær. Han er lett å kritisere og det var lett å gå etter «utlendingene» i gruppen som førstekjemper (Adam og Shabana) selv om jeg  ikke tror det handler om rasisme så ser jeg mye lik dynamikk i det virkelige liv også. 

Jeg må si meg enig, litt slik jeg tolket episodene også. Hvis deltakerne har vært så ufyselige og drita som de fremsto forrige uke så skjønner jeg at Adam ville ha litt alkoholfri. Når det gjelder tullingen hans er det litt sånn vi i vennegjengen min gjør også, det kan ofte oppfattes verre for de utenfor. Shabana ble jo behandlet ganske dårlig av de andre så at Adam er neste er vel bare å forvente. Selv håper jeg Ole Martin kjemper seg inn igjen og vinner hele greia, liker han utrolig godt fra andre programmer. Heine, Vebjørn og Kjersti kan også komme ganske langt. Sofie, Niklas og Isak må gjerne gå ut. Håper Isak går ut og Sofie trekker seg i solidaritet 🤣. Det hadde vært typisk henne. 

Endret av *blueberry*
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (På 24.1.2022 den 8.51):

Enig. Niklas fremstår som den type person der hvis du først sier han imot, så har du en uvenn for livet. Kjenner et par slike.

Han har jo selv sagt at han har en svarteliste med folk han hater. https://www.nettavisen.no/livsstil/niklas-baarli-avslorer-ukjent-side-har-en-svarteliste-med-folk-han-hater/s/12-95-3424233321

 

Leser hva han angivelig har sagt men tror han skal være glad han er gift med en psykolog for det kommer nok godt med

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette Farmen Kjendis eller 'Nichlas og Adam på Farmen'? To episoder hvor jeg følte alt handlet om Nichlas eller A? Jeg har ikke noe i mot noen av dem sånn det er sagt, men la meg få se litt av de andre også da, vel? 3 minutters latterkule pga 'pysekatt'...har de virkelig ikke annet å vise? Elendig sesong. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overrasket over hvor usmakelig Niklas er. Forstår ikke all den skjermtiden heller. Får ikke håpe han kommer langt eller vinner.

  • Liker 23
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ruspus skrev (På 24.1.2022 den 13.11):

Virka som kristen-Vebjørn syntes det var greit å stjele.

La merke til det, det skuffet meg sterkt

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Thaila skrev (På 24.1.2022 den 15.27):

Jeg er glad vi slipper Mads. Heller Action Frank enn Mads.. 😁

Enig der, hadde sansen for Mads i starten men det ble fort litt for mye. Skal se på vanlig farmen når han er vekke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ludder skrev (På 24.1.2022 den 23.35):

Det kan nok stemme, men får de så mye da?

Samme her. Man lærer raskt hva man skal se etter for å vurdere tilstanden til noen. Han der hadde fått skjenkestopp der jeg jobba.

Jupp, ellers risikerer en unødvendige og sure prikker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tirben skrev (På 25.1.2022 den 7.23):

Farmen kjendis utgavene tidligere hatt også gitt fordeler til deltakere. Lothepus fikk ha med røyk.  De får alle tilgang på telefon under oppholdet. 

Forsto det slik at de fikk ringe et nr 1 gang i uken.

De nikotinavhengige får ha med snus/tobakk der inne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 time siden):

Noen andre her skriver at det var en HEST genser fra Märtha Louise. Jeg la ikke merke til den, men tror jeg må se litt av episoden en gang til på sumo bare for å se. 

Det er hest sin  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (3 timer siden):

Ser ut som Tomine har på seg en Hermès genser.  Jordnært

Det er Marta sin Hest genser😊

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (På 25.1.2022 den 13.04):

Er ikke der folk på vanlige farmen også som er selvstendig næringsdrivende?

Forstår det slik at og de kan få slike avtaler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djungelvrål skrev (2 timer siden):

Prøvde å google men fant den ikke.  Men ikke usannsynlig at den koster 10 000 kr +.  Jesus

DET ER IKKE HERMES. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fru Uperfekt skrev (1 time siden):

Enig der, hadde sansen for Mads i starten men det ble fort litt for mye. Skal se på vanlig farmen når han er vekke.

Du gikk glipp av litt av en sesong i høst da 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thaila skrev (4 timer siden):

Tipper Tomine velger Dorthe, i hvertfall burde hun det! 😋

Tror ingen kjendiser i Norge tør å komme på kant med Dorthe, selveste GKN-generalen.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fru Uperfekt skrev (7 timer siden):

La merke til det, det skuffet meg sterkt

Ser Vebjørn har skrevet på Facebook at flere av deltakerne fikk inntrykk av at stjelingen var avtalt med produksjonen når de først kom hjem fra markedet. Det var først senere på kvelden det ble en diskusjon rundt dette.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tydelig at den Hést-genseren Tomine har på seg er produktplassering. Genseren ble lansert i slutten av mai i fjor og det er vel omtrent da Farmen kjendis spilles inn?
Jeg ser at flere butikker har store kampanjer rundt denne genseren akkurat nå, så det er nok noen som har vært gode med markedsføringsstrategien sin her....

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...