Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

6 hours ago, Thaila said:

Tipper Tomine velger Dorthe, i hvertfall burde hun det! 😋

Tror Tomine velger en som hun tror det blir enkelt å slå i tvekamp. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eloise12345 skrev (21 minutter siden):

Tror Tomine velger en som hun tror det blir enkelt å slå i tvekamp. 

Hun velger nok ikke Sophie siden de er venner. Tror heller ikke hun velger Kjersti som er sterk og sikkert innehar en del kunnskap. I såfall tror jeg hun taper og velger Sophie til storbonde. Kanskje hun velger Ingrid? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Jeg tror jo at kjendis-varianten er mer show enn ekte, og at det er hensikten med det.  Vi blir jo litt kjent med «kjendiser» vi aldri har hørt om også, jeg iallfall 🤣 

Det er vanskelig å spå om andrekjempevalget da jeg ikke har noen inntrykk av hva de er sterkest i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper Tomine velger Øyunn til 2.kjempe. Begynner å bli lei av henne nå. Aller helst ville jeg hatt ut Sofie, men hun velger ikke venninna si. SE er ikke akkurat noen stor trussel der inne heller.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angelheart2 skrev (3 timer siden):

Helt tydelig at den Hést-genseren Tomine har på seg er produktplassering. Genseren ble lansert i slutten av mai i fjor og det er vel omtrent da Farmen kjendis spilles inn?
Jeg ser at flere butikker har store kampanjer rundt denne genseren akkurat nå, så det er nok noen som har vært gode med markedsføringsstrategien sin her....

Så er Märtha den første til å kommentere Tomines innlegg når hun outer at hun er med som utfordrer på Farmen og da:

https://www.instagram.com/p/CZG-JcfIzo6/

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 timer siden):

Tror Tomine velger en som hun tror det blir enkelt å slå i tvekamp. 

Men den enkleste er vel Dorthe. Hun er den eldste der inne og ikke er hun så atletisk heller tror jeg. Men er enig i at jeg tror folk der inne er litt redd henne! 😅

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Thaila said:

Men den enkleste er vel Dorthe. Hun er den eldste der inne og ikke er hun så atletisk heller tror jeg. Men er enig i at jeg tror folk der inne er litt redd henne! 😅

Jeg tror Dorthe er både smart og sterk. 😊. Ja tror mange der inne er litt redd henne 😅. Hun er en dame som virker ifølge mitt syn litt bestemt og sta, men samtidig egentlig følsom. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en drøm om at det kommer Reality-program der det er forbudt med såkalte «bloggere» og «influensere» å være med. I 99% av alle tilfeller så har de en helt intetsigende personlighet.

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (2 minutter siden):

Jeg tror Dorthe er både smart og sterk. 😊. Ja tror mange der inne er litt redd henne 😅

Mark my words, Dorthe har enormt mye makt i kjendis-Norge. Det kommer en tid etter Farmen også.

Endret av Tipponull
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Tipponull said:

Mark my words, Dorthe har enormt mye makt i kjendis-Norge.

Det har hun nok  ;). Enig med deg. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Tipponull said:

Har en drøm om at det kommer Reality-program der det er forbudt med såkalte «bloggere» og «influensere» å være med. I 99% av alle tilfeller så har de en helt intetsigende personlighet.

Er flere bloggere med. Sophie Elise, og to av de andre jentene er vel bloggere alle sammen? Jeg mener det samme som deg at de heller burde velge noe annet enn bloggere. Bloggere er ikke kjendiser i min verden. Men Sophie Elise har en bruningskrem som jeg brukte før og det var slik jeg fikk kjennskap om henne. Altså Sophie Elise er kjendis pga den kremen i min verden :) ikke pga bloggen. .. Men jeg leser ikke blogger.. Kanskje andre liker å lese blogger og at derfor blir bloggere betegnet som kjendiser... 

Vet at Marna og Martine fra Torpet skulle være bloggere eller noe i den dur.. . Martine trakk seg fra Torpet. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (1 minutt siden):

Er flere bloggere med. Sophie Elise, og 2 to av de andre jentene er vel bloggere alle sammen? Jeg mener det samme som deg at de heller burde velge noe annet enn bloggere. Bloggere er ikke kjendiser i min verden. Men Sophie Elise har en bruningskrem som jeg brukte før og det var slik jeg fikk kjennskap om henne. Altså Sophie Elise er kjendis pga den kremen i min verden :) ikke pga bloggen. 

Vet at Marna og Martine fra Torpet er bloggere. Martine trakk seg. 

Tror vel hun ene jobber i nrk radio, og hun andre var med på et annet realityprogram (sommerhytta?) Sophie Elise er vel ikke akkurat bare en blogger lenger heller selv om hun starta som det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (22 minutter siden):

Jeg tror Dorthe er både smart og sterk. 😊. Ja tror mange der inne er litt redd henne 😅. Hun er en dame som virker ifølge mitt syn litt bestemt og sta, men samtidig egentlig følsom. 

Jeg fikk et veldig dårlig inntrykk av Dorthe etter første uka, og det var litt sånn midt på treet fra før. Nå synes jeg hun er bedre, det virker som om hun er mer med de «eldre» enn de yngre og ikke så opptatt av spillet. Fikk også inntrykk av at hun ville ha Ole Martin der så jeg har et bedre inntrykk av henne nå. Hun er nok fredet i alliansen, men har ikke vist samme ufordragelighet som de andre uten om førstekjempevalget første uka synes jeg. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Thaila said:

Tror vel hun ene jobber i nrk radio, og hun andre var med på et annet realityprogram (sommerhytta?) Sophie Elise er vel ikke akkurat bare en blogger lenger heller selv om hun starta som det.

Takk for info. Ja mange av disse deltakerne forstår jeg ikke hvor de kommer fra. De skal jo være kjendiser. Men jeg følger nok dårlig med 😅  

Kjente kun Mini, Kjersti, Dorthe, han fra God Kveld Norge, og Sophie Elise fra før, pluss Mia på Torpet 😅. Resten var for meg helt ukjente. Men de andre skal jo være kjendiser de også 😄

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, *blueberry* said:

Jeg fikk et veldig dårlig inntrykk av Dorthe etter første uka, og det var litt sånn midt på treet fra før. Nå synes jeg hun er bedre, det virker som om hun er mer med de «eldre» enn de yngre og ikke så opptatt av spillet. Fikk også inntrykk av at hun ville ha Ole Martin der så jeg har et bedre inntrykk av henne nå. Hun er nok fredet i alliansen, men har ikke vist samme ufordragelighet som de andre uten om førstekjempevalget første uka synes jeg. 

Ja Dorthe har gjort bedre inntrykk etterhvert.  Enig i det. :)

Endret av Eloise12345
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Eloise12345 said:

Takk for info. Ja mange av disse deltakerne forstår jeg ikke hvor de kommer fra. De skal jo være kjendiser. Men jeg følger nok dårlig med 😅

Det er vel et poeng at programmet skal treffe så mange som mulig i befolkningen, og da vil det nødvendigvis bli slik at ikke alle kjenner igjen alle deltakerne. De er kjendiser selv om ikke "alle" har hørt om dem. Jeg for min del finner det mer utrolig at noen lurer på hvem i alle dager denne Heine Totland er. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (3 minutter siden):

Jeg fikk et veldig dårlig inntrykk av Dorthe etter første uka, og det var litt sånn midt på treet fra før. Nå synes jeg hun er bedre, det virker som om hun er mer med de «eldre» enn de yngre og ikke så opptatt av spillet. Fikk også inntrykk av at hun ville ha Ole Martin der så jeg har et bedre inntrykk av henne nå. Hun er nok fredet i alliansen, men har ikke vist samme ufordragelighet som de andre uten om førstekjempevalget første uka synes jeg. 

Jeg synes også Dorthe har vist seg mye frekkere enn jeg trodde hun var! Når hun sier til Adam, jeg ser at du prøver, og vil så gjerne, men du får det ikke til/er ikke bra nok. Jeg bare synes sånne kommentarer er så frekt! Når man snakker ned folk som prøver så godt de kan. Også er hun veldig partisk. Hennes nærmeste f.eks. Nicklas er jo en latsabb som hele tiden skal klage over at han må jobbe, men det er vel greit siden de er venner. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17.11 skrev (1 minutt siden):

Det er vel et poeng at programmet skal treffe så mange som mulig i befolkningen, og da vil det nødvendigvis bli slik at ikke alle kjenner igjen alle deltakerne. De er kjendiser selv om ikke "alle" har hørt om dem. Jeg for min del finner det mer utrolig at noen lurer på hvem i alle dager denne Heine Totland er. 

Jeg har fortsatt ikke funnet ut hvem han er 😅

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Thaila said:

Jeg har fortsatt ikke funnet ut hvem han er 😅

Nei, jeg skjønner at det er vanskelig å finne ut av 😛 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...