Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg håper Tomine velger noen andre enn Ingrid og vinner, jeg vil ikke at hun skal tape for så å velge Sophie som storbonde 🙊

Hadde forøvrig blitt en rørende gjenforening når hun kom på torpet da hvis Ole Martin fortsatt er der da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ltfutt skrev (8 timer siden):

Definitivt Marna... Driftig smart, og vakker dame=)

Jeg liker det liksom mann og kone forholdet mellom hun og Mini 😅  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med denne sesongen av farmen?!  Ifølge Dagbladet har de også stjålet fra Tv-crewet! På nattlig utflukt for noe skarve syltetøy fra en container! Herregud..!! Og gjett hvem som sto for det -  Joda Sophie og Isak selvfølgelig! 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murstein skrev (1 minutt siden):

Hva skjer med denne sesongen av farmen?!  Ifølge Dagbladet har de også stjålet fra Tv-crewet! På nattlig utflukt for noe skarve syltetøy fra en container! Herregud..!! Og gjett hvem som sto for det -  Joda Sophie og Isak selvfølgelig! 

Wow Isak har virkelig massakrert ryktet sitt.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at jeg synes at de på torpet virker til å takle oppholdet mye bedre enn de på farmen kjendis gården, alle de på torpet fortjener å vinne farmen kjendis synes jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Murstein skrev (39 minutter siden):

Hva skjer med denne sesongen av farmen?!  Ifølge Dagbladet har de også stjålet fra Tv-crewet! På nattlig utflukt for noe skarve syltetøy fra en container! Herregud..!! Og gjett hvem som sto for det -  Joda Sophie og Isak selvfølgelig! 

Nå synes jeg det nærmer seg at de bør politianmeldes for tyveri.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan de ikke bare bytte ut Isak, Sofie, Niklas og øyunn med de som er på torpet? De på torpet er koseligere å følge med på. 

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest at folk har skrevet om det. Derfor måtte jeg søke opp Sophie Elise, og disse skjønnhetsoperasjonene hun har tatt som også gjerne innebar risiko for komplikasjoner.

Jeg synes at Sophie Elise virker som en hyggelig nydelig flott dame, men jeg liker ikke det jeg leser om skjønnhetsoperasjonene og at det er postet om det på Internett. Men det forandrer uansett ikke mitt syn på at hun er en flott, vakker og hyggelig dame ❤ .

 

Endret av Eloise12345
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, *blueberry* said:

Kan de ikke bare bytte ut Isak, Sofie, Niklas og øyunn med de som er på torpet? De på torpet er koseligere å følge med på. 

Jeg liker veldig godt de som er på Torpet også. :). Det er også færre folk på Torpet, og derfor lettere for meg å følge med. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (2 timer siden):

Nå synes jeg det nærmer seg at de bør politianmeldes for tyveri.

Er i alle fall lettere å skjønne kritikken fra Kjersti når dette ble kjent.  Virker som de har litt forskjellig forventninger til programmet/ konkurransen, der Kjersti er en av de som hadde forventninger om en seriøs konkurranse har disse bloggerne meld seg på et leirskole opphold.

  • Liker 34
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elidaa skrev (13 timer siden):

Marna eller Shabana. Men, jeg unner alle sammen som er der nå å vinne faktisk. En god gjeng inne på torpet nå. 

Helt enig! De gjør et veldig godt inntrykk begge to syns jeg 👏🏻

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Apis skrev (16 minutter siden):

Er i alle fall lettere å skjønne kritikken fra Kjersti når dette ble kjent.  Virker som de har litt forskjellig forventninger til programmet/ konkurransen, der Kjersti er en av de som hadde forventninger om en seriøs konkurranse har disse bloggerne meld seg på et leirskole opphold.

Hvis bilen skulle havne hos GKN-mafiaen eller Isak, så mener jeg at de andre deltakerne har en god sak for å anmelde for svindel. De har tross alt satt av seks uker til dette. Tydelig at produksjonen favorisere TV2-gjengen og deres nærmeste allierte.

Endret av Tipponull
  • Liker 26
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen

Det var koselig på Torpet i fredagens episode.  Ole Martin er skikkelig gira på å komme tilbake på Farmen.  Han må først klare seg mot Marna?   Og så er jeg veldig spent på søndagens Farmen.

Ler av meg selv 😂. Det må være pandemigalskap å bli hekta på slikt tull, men jeg koser meg faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (20 minutter siden):

GKN-mafiaen får nå ikke lenger jobbe med Farmen-kjendis stoff. Virker som selv TV2 nå skjønner at det å gjøre Farmen til en intern firmafest for TV2-ansatte, det var en idiot-ide.

https://www.vg.no/rampelys/i/eE09Py/tv-2-fjerner-god-kveld-norge-programledere-fra-farmen-kjendis-intervjuer

Kan ikke bare Tonje bli fast programleder sier jeg.. 

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Cid skrev (6 timer siden):

Jeg liker det liksom mann og kone forholdet mellom hun og Mini 😅  

Nå si jeg foretrekker Mini som gubben hennes fremfor han hun er separert fra, ja...😶

Men altså, denne sesongen. Verste Farmen-sesongen jeg har sett. De har klart det kunststykket å lage den mest provoserende, og samtidig kjedeligste, sesongen noensinne! Applaus, det er virkelig godt gjort.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Årets kjendisfarmen må være det programmet som er blitt laget på norsk TV noen sinne med stussligst innhold. At de i det hele tatt vil sende det blir  meg mer og mer en gåte. Stjeling, gang etter gang er blitt familieunderholdning! Jeg har ikke lenger ord som dekker hva jeg mener om dette. Tenker tilbake på de foregående årene med glede og nå dette søppelet.

 

 

.

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (35 minutter siden):

Nå si jeg foretrekker Mini som gubben hennes fremfor han hun er separert fra, ja...😶

Men altså, denne sesongen. Verste Farmen-sesongen jeg har sett. De har klart det kunststykket å lage den mest provoserende, og samtidig kjedeligste, sesongen noensinne! Applaus, det er virkelig godt gjort.

Så enig, så enig.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...