Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Adam har virkelig ikke noe godt av å være med på tv. En voksen norsk mann, født og oppvokst i Norge-og så er han Sååå dårlig i norsk. Blir flau på hans vegne. 

  • Liker 34
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Ole Martin vant over Shabana på Torpet! Hyggelig for Tomine sin del da! 

Torpet spoiler + hvem som vinner tvekampen på Farmen

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Kjedelige episoder i dag. Adams fjas mye i fokus, noe som ikke akkurat begeistrer meg. Glad hans uke er over nå.

Tomine velger Kjersti som andrekjempe. Hun kunne likegodt pakket og dratt rett hjem heller. Utaktisk å velge sin desidert største overkvinne til kamp. Var ikke engang litt spent foran konkurransen, og Kjersti gruset selvfølgelig Tomine. 

Håper Tomine velger Ingrid som storbonde. 

Jeg liker Tomine, og gleder meg til å se henne på Torpet. 

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Håper virkelig ikke Sophie Elise blir storbonde. Hun er jo så sløv og negativ når hun prater? Og hun ser så usikker ut hele tiden. Hvordan i alle dager skal hun klare å lede noe eller noen i det hele tatt? 

 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spoiler

Visste ikke hvor mye jeg ville Kjersti skulle vinne tvekampe før jeg så henne gjøre det. Den gjengen inne på gården rottet seg liksom sammen mot henne. Så var ekstra digg å se henne knuse Tomine(selv om jeg liker Tomine godt, hun ble dessverre påvirket i for stor grad av gjengen der inne) håper at Tomine velger noen andre enn Isak /sofie/Niklas til storbonde

 

Endret av Elidaa
  • Liker 17
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mariie skrev (Akkurat nå):

Er Niklas konstant på en liten snurr der inne? Eller er han litt sånn pussig i stemmen?

Har Niklas, noen gang sagt noe positivt om noen på tinget?

  • Liker 16
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Torpet: 

Spoiler

Var det bare meg som oppdaget at Farmen i dag spoilet hvem som var igjen på Torpet når Tomine gikk inn? For de alle 3 stod på trappa og tok imot henne når hun kom inn.

Jeg ble egentlig glad når jeg så det. Fortsatt ingenting imot Shabana, men Ole M., Mini og Marna altså. For en trio! At da Tomine nå også kom inn i den gjengen er jo helt suverent. Tror aldri det har skjedd at jeg har likt alle deltakerne på Torpet like mye. Det er hipp om happ for min del hvem som nå ryker ut. Jeg stemmer for: ingen ;) 

Men det blir vel Tomine mot Marna neste helg, siden de andre to er fredet. 

Jeg må skrive noen ord om Marna, for hun har imponert meg. Fy fader for en kvinne! Tvers igjennom genuin med fantastisk humør og væremåte. En fryd å ha på Torpet. 

 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (3 minutter siden):

Har Niklas, noen gang sagt noe positivt om noen på tinget?

Har ikke opplevd det, og jeg synes han rynker på nesen og/eller svarer imot hver gang noen andre sier noe positivt om andre også. Men fyren skal jo ha et ord med i laget uansett hva som skjer, virker det som. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Torpet: 

  Skjul innhold

Var det bare meg som oppdaget at Farmen i dag spoilet hvem som var igjen på Torpet når Tomine gikk inn? For de alle 3 stod på trappa og tok imot henne når hun kom inn.

Jeg ble egentlig glad når jeg så det. Fortsatt ingenting imot Shabana, men Ole M., Mini og Marna altså. For en trio! At da Tomine nå også kom inn i den gjengen er jo helt suverent. Tror aldri det har skjedd at jeg har likt alle deltakerne på Torpet like mye. Det er hipp om happ for min del hvem som nå ryker ut. Jeg stemmer for: ingen ;) 

Men det blir vel Tomine mot Marna neste helg, siden de andre to er fredet. 

Jeg må skrive noen ord om Marna, for hun har imponert meg. Fy fader for en kvinne! Tvers igjennom genuin med fantastisk humør og væremåte. En fryd å ha på Torpet. 

 

Spoiler

Mini er vel strengt talt ikke fredet lenger . Det er kun den som vant siste kamp som er det :) Men det blir nok Marna,  siden hun er den eneste uten kamp. Enig med det du skriver om Marna Håper hun  vinner torpet.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apis skrev (6 minutter siden):

Har Niklas, noen gang sagt noe positivt om noen på tinget?

Ja, om Vebjørn. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor snakker de ikke om Isak og Sophie Elise på tinget? Hun programlederen spør jo om alt annet, og det er mancrush her og kvinnecrush der…. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anemonen skrev (5 minutter siden):

Hvorfor ble ikke hun likt av de andre på farmen?

Folk liker ikke sterke kvinner som er sikker på seg selv.. bare se på Kjersti. Ikke liker de henne heller.. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ctrl skrev (10 minutter siden):

Torpet: 

  Skjul innhold

Var det bare meg som oppdaget at Farmen i dag spoilet hvem som var igjen på Torpet når Tomine gikk inn? For de alle 3 stod på trappa og tok imot henne når hun kom inn.

Jeg ble egentlig glad når jeg så det. Fortsatt ingenting imot Shabana, men Ole M., Mini og Marna altså. For en trio! At da Tomine nå også kom inn i den gjengen er jo helt suverent. Tror aldri det har skjedd at jeg har likt alle deltakerne på Torpet like mye. Det er hipp om happ for min del hvem som nå ryker ut. Jeg stemmer for: ingen ;) 

Men det blir vel Tomine mot Marna neste helg, siden de andre to er fredet. 

Jeg må skrive noen ord om Marna, for hun har imponert meg. Fy fader for en kvinne! Tvers igjennom genuin med fantastisk humør og væremåte. En fryd å ha på Torpet. 

 

Spoiler

Jeg så ikke det, men hoppet ut noen sekunder før det var helt ferdig. Var redd for å bli spoilet. Så bare scenen med Mini og Ole Martin som diskuterte! 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hipparchia

Gøy å se at når Øyunn har prinsipper så må alle føye seg uten spørsmål, mens Vebjørns prinsipper er helt på tryne og skal ikke respekteres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...