Gå til innhold

Farmen Kjendis 2022 - TV2 - Ingen spoiling!


Gjest Cid

Anbefalte innlegg

Thaila skrev (25 minutter siden):

Isak er vel den som er mest dyktig der inne, egentlig. 

Han er vel den som vinner til slutt regner jeg med, men håper virkelig det blir enten Kjersti, Vebjørn eller Heine i stedet. 

Endret av Blå lenestol
  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Reagerer på de kjøpebollene som besøkende tar med seg til kjempehytta.  Hvor får de egentlig disse fra?  Ser ikke ut som de mangler hverken mat eller «något attåt» på gården der neii.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MiaY skrev (19 minutter siden):

Reagerer på de kjøpebollene som besøkende tar med seg til kjempehytta.  Hvor får de egentlig disse fra?  Ser ikke ut som de mangler hverken mat eller «något attåt» på gården der neii.

Er mer som Hver Gang Vi Møtes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Niklas som sa han ble litt lei seg av hvordan han ble fremstilt, men i samme slengen uttalte at «det er de over 65 som snart er på vei i graven som klager». Ufyselig og lite klok type!

Endret av Blomsterkaret
  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (21 minutter siden):

Niklas som sa han ble litt lei seg av hvordan han ble fremstilt, men i samme slengen uttalte at «det er de over 65 som snart er på vei i graven som klager». Ufyselig og lite klok type!

Synes han har ødelagt sitt offentlige image ved å være med her. Før synes jeg han har snakket mye mer tull om seg selv, det er jo greit. Her slenger han dritt om andre mennesker hele tiden. Er vel kanskje alkoholen som snakker.

Endret av Tipponull
  • Liker 45
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blomsterkaret skrev (3 minutter siden):

Niklas som sa han ble litt lei seg av hvordan han ble fremstilt, men i samme slengen uttalte at «det er de over 65 som snart er på vei i graven som klager». Ufyselig og lite klok type!

Æsj, for en ufyselig type! 🤢 De på 65 er langt ifra snart på vei til graven og han har sikkert foreldre på ca samme alder. Han er den som har skuffet meg mest av alle der inne. Jeg syntes først han virket som en kul og morsom fyr, men han minner mest om en mobber på ungdomsskolen. Fysj! At det går an å være så umoden når man er 33 år! 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er tydelig at produsentene av «god kveld norge» sikter mot ett ung publikum fremover. Aldersgruppen 15-25? 
 

Er veldig overrasket over at Dorthe har solgt seg så billig etter å ha bygget opp ett stødig image og program over mange år. 
 

 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (12 minutter siden):

Æsj, for en ufyselig type! 🤢 De på 65 er langt ifra snart på vei til graven og han har sikkert foreldre på ca samme alder. Han er den som har skuffet meg mest av alle der inne. Jeg syntes først han virket som en kul og morsom fyr, men han minner mest om en mobber på ungdomsskolen. Fysj! At det går an å være så umoden når man er 33 år! 

Ja, han har en typisk mobbe-personlighet. Kjenner igjen typen fra da jeg selv ble mobbet på barneskolen. Slenger med leppa med giftige kommentarer hele tiden. Når han først blir konfrontert med det, så er svaret: «Det var jo bare kødd, da». Akkurat som mine mobbere.

Endret av Tipponull
  • Liker 35
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (16 minutter siden):

Synes han har ødelagt sitt offentlige image ved å være med her.

Ja, får litt annet syn på ham etter dette programmet. Minner om Thomas Felberg sist det var kjendisfarmen, likte ham så godt som musiker og programleder og så var det helt kriseoppførsel på farmen.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvario skrev (14 minutter siden):

Det er tydelig at produsentene av «god kveld norge» sikter mot ett ung publikum fremover. Aldersgruppen 15-25? 
 

Er veldig overrasket over at Dorthe har solgt seg så billig etter å ha bygget opp ett stødig image og program over mange år. 
 

 

Har bare sett klipp på nettet fra programmet, men så klippet der Niklas spør SE om : «hun red cowboyen på farmen» ( og ja- det var Isak de prata om)  

Skjønte at Farmen-Tonje skulle vikariere for SE, tenkte det kanskje ble litt mer «seriøst». Jeg kikka innom GKN, hun besøkte Niklas som var hjemme corona-syk med en «god bedring-kurv» som bl.a annet inneholdt en buttplug.  
Kan ikke se for meg Dorthe sitte der på myldremøte : Ja, buttplug- super ide! Guuud- det var morsomt! 

Endret av Zenhouse
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipponull skrev (16 minutter siden):

Ja, han har en typisk mobbe-personlighet. Kjenner igjen typen fra da jeg selv ble mobbet på barneskolen. Slenger med leppa med giftige kommentarer hele tiden. Når han først blir konfrontert med det, så er svaret: «Det var jo bare kødd, da». Akkurat som mine mobbere.

Ja, han har det. Jeg ble også mobbet på skolen og kjenner igjen typen jeg også. 

  • Liker 16
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud som jeg på forhånd gledet meg til å se Niklas i år. Hadde store forventninger ovenfor han. Jeg så på han som en fornuftig, sympatisk og humoristisk fyr. Så feil tok jeg altså. Tidenes overvurdring av meg. 

Kjenner han irriterer meg grenseløst. 

Alt dette Niklas-fokuset hittil i Farmen Kjendis har fått meg til å savne Farmen-Rob fra i høst. The Rob-show. Jeg var ikke særlig tilhenger av Rob da, men Rob var mer interessant og underholdende som både mann og kommentator for serien. Rob var tidvis mørk i humøret og manipulerende han også fra start, men fundamentent var i det minste godt og han utviklet seg til å bli bedre gjennom sesongen. Han har også unngått å slenge dritt i ettertid, på tross av at han har mottatt dritt.

Niklas har ikke det. Han meler seg selv bare lenger og lenger ned ettersom han har et umettelig eksponeringsbehov. Hadde han bare holdt tåta i 60% av tilfellene så hadde han kommet mye bedre ut av det. Mulig man skal gi han litt slack og tenke at han prøver hardt å være humoristisk, men ærlig talt, han tråkker ned folk og folkegrupper eller tråkker over grenser nesten hver gang. Det er ikke humor. Jeg begynner faktisk å lure på om det er med hensikt. 

Ser at Niklas skal få lede Gullruten også nå. TV2 melkeriet i et nøtteskall det. 

https://www.tv2.no/underholdning/14533473/

Som om det ikke var nok med at du skal få se de samme gamle reklamesnuttene i beste sendetid gjennom et "stjerneshow" hvor reklamebransjen hyller seg selv, så er det altså Niklas som skal lede det. Vel, jeg melder pass. 

Endret av Ctrl
  • Liker 41
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var morsomt å se Adam irritere mentor, og være skikkelig treg med å lese maten. Minner om en butikkansatt som er sykt treg i kassen. "Sniperbua".

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av de som er igjen, i mine øyne:

Heine, Kjersti, Vebjørn og Ingrid har hatt et særlig godt opphold hittil. 🔝

Øyunn, Dorthe (tross en tøff start) og Sophie Elise (tross for at hun er en jusker) er mer nøytrale. ↔️

Adam, Niklas og Isak har hatt et negativt opphold hittil. ⬇️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blomsterkaret skrev (1 time siden):

Niklas som sa han ble litt lei seg av hvordan han ble fremstilt, men i samme slengen uttalte at «det er de over 65 som snart er på vei i graven som klager». Ufyselig og lite klok type!

Hvor sier han at han er lei seg over hvordan han ble fremstilt?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Alvario skrev (1 time siden):

Det er tydelig at produsentene av «god kveld norge» sikter mot ett ung publikum fremover. Aldersgruppen 15-25? 
 

Er veldig overrasket over at Dorthe har solgt seg så billig etter å ha bygget opp ett stødig image og program over mange år. 
 

 

De har delt det opp, hvor de unge har den nettbaserte underholdningen, og Dorthe gjør dybdeintervjuer (på TV tror jeg)

Dorthe sa selv at hun ikke var kjempehappy for dette, at hun følte at hun ble erstatta fordi hun hadde blitt for gammel. Men på en annen side så får hun jobba mer med det hun er best på gjennom de intervjuene. 

Endret av Thaila
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*blueberry* skrev (25 minutter siden):

Hvor sier han at han er lei seg over hvordan han ble fremstilt?

Leste for fort. 

Endret av Klink
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Har bare sett klipp på nettet fra programmet, men så klippet der Niklas spør SE om : «hun red cowboyen på farmen» ( og ja- det var Isak de prata om)  

Skjønte at Farmen-Tonje skulle vikariere for SE, tenkte det kanskje ble litt mer «seriøst». Jeg kikka innom GKN, hun besøkte Niklas som var hjemme corona-syk med en «god bedring-kurv» som bl.a annet inneholdt en buttplug.  
Kan ikke se for meg Dorthe sitte der på myldremøte : Ja, buttplug- super ide! Guuud- det var morsomt! 

Dummeste  jeg har sett på GKN. Hadde de komt med en kurv med div sexleketøy til et hetropar? Som er syk av korona? Sex er vell det siste de tenkte  på da.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...